بهترین مرجع برای تولید محتوا کجاست؟

مرجع و سایت تولید محتوا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تولید محتوا یکی از ارزشمندترین قدم هایی است که در راه توسعه کسب و کار برداشته می‌شود. به همین دلیل بسیار مهم است که از چه مرجعی برای تهیه محتوا استفاده می‌شود. در این مطلب شما را با بهترین سایت تولید محتوا آشنا می‌کنیم. شاید بتوان گفت که داشتن تخصص در زمینه تولید محتوا مهمترین نکته‌ای است که از یک مرجع می‌توان انتظار داشت. موضوع تولید محتوا یک موضوع کاملا تخصصی است، بنابراین همانند سایر حوزه‌ها، قوانین، مقررات و نکات بسیاری وجود دارد که باعث ارزشمندی محتوا می‌شود. شاید بتوان گفت که مهمترین بخش تولید محتوا تهیه آن بر اساس اصول سئو و بهینه سازی است، همین یک موضوع خود شاخه‌ها و زیرشاخه‌های بسیاری دارد که باید در نگارش محتوا مورد توجه قرار گیرند.

همین مسائل است که باعث می‌شود برون سپاری تولید محتوا نسبت به اقدام برای تولید محتوا توسط مجموعه ارجحیت داشته باشد و کار را به مرجعی سپرد که از تخصص و تجربه لازم در این زمینه برخوردار باشد.

فهرست عناوین مطلب:

قابلیت تولید انواع محتوا

وقتی یک مجموعه به عنوان مرجع تولید محتوا مشغول به کار می‌شود به این معنا است که باید امکان تولید انواع محتوا (متنی، ویدئویی، صوتی و …) را  داشته باشد. ضمن این که باید تخصص لازم برای ارائه محتوا در همه زمینه‌ها ( آموزشی، پزشکی، تولیدی، صنعتی، محتوای کودک و …) را داشته باشد. بنابراین یک مرجع مناسب مرجعی است که مجموعه از تولید کنندگان محتوا در عرصه‌های مختلف را در اختیار دارد و در هر زمینه‌ای قادر به ارائه محتوای با کیفیت است.

کیفیت بالای محتوا نویسی

یکی از مهمترین مواردی که در محتوانویسی باید رعایت شود، کیفیت بالای متن از نظر محتوا و نگارش است. مسئله‌ای که گاهی در سایه بهینه سازی و اصطلاحات سئو قرار می‌گیرد و شاهد ارائه متون کم ارزش از نظر محتوایی می‌شویم. محتوایی ارزشمند است که در عین سادگی و قابل درک بودن برای عموم مخاطبین، از نگارش روان و مطلوبی برخودار باشد و در عین حال تمام موارد سئویی از جمله پراکنش و چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی نیز در آن رعایت شده باشد.

بنابراین از یک مرجع تولید محتوا انتظار می‌رود که در این زمینه بسیار قوی ظاهر شود. تخصص در نوشتن و تولید محتوای متنی با یک نگارش قوی و روان و در عین حال بهینه شده نقط قوت مرجع تولید محتوا خواهد بود.

ممکن است که یک محتوا تألیفی باشد، یک محتوا نیاز به بازنویسی از منبع اصلی داشته باشد، محتوایی نیاز به ترجمه داشته باشد و … در هر صورت باید کیفیت محتوای ارائه شده مورد توجه باشد. کپی برداری، هجو نویسی، جملات نامفهوم و غیر حرفه‌ای، نگارش بی‌کیفیت و عدم رعایت نکات دستوری تنها برخی از مواردی است که می‌تواند از ارزش و کیفیت یک محتوا بکاهد.

تجربه و برندینگ

شاید بتوان در این زمینه به تجربه اولویت بیشتری داد. البته برندینگ نیز در صورتی که به واسطه حسن شهرت ایجاد شده باشد می تواند اهمیت داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرجع تولید محتوا هستید باید به تجربه و حسن شهرت مرجعی که در نظر گرفته اید نیز توجه داشته باشید.

بهترین کار برای تشخیص بهترین مرجع تولید محتوا در این زمینه امکان استفاده از تست محتوا است. شما باید با تست کردن محتوای ارائه شده توسط این مرجع میزان کیفیت محتوا را بسنجید. هرگز نمی‌توان به برندها و شعارها تکیه کرد. بهترین راه آزمودن است به این ترتیب شما می‌توانید بهترین تصمیم ممکن برای دریافت محتوای مورد نیاز خود را اتخاذ کنید. گاهی می‌توان به نام های تازه میدان بیشتری داد، گاهی نیاز است که حتی برندهای شناخته شده را نیز مجددا آزمایش کرد.

مسئولیت پذیری و خوش قولی

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب بهترین مرجع تولید محتوا باید به آن دقت شود مسئولیت پذیری بالای مرجع مورد نظر است. هر مجموعه‌ای از تولید محتوا و انتشار آن به دنبال هدف مشخصی است.  بنابراین از یک تقویم محتوایی یا استراتژی تولید و انتشار محتوا استفاده می‌کند و در یک کلام دارای برنامه ریزی و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت مشخصی است که دارای تایم لاین هستند. همین مسئله است که سبب می‌شود زمان در تولید محتوا یک فاکتور ارزشمند و قابل توجه باشد.

قیمت تولید محتوا

بهتر است به دنبال مرجعی باشید که در ارائه محتوای تولید شده باعث بر هم خوردن نظم و برنامه‌ریزی کاری گروه و مجموعه شما نمی‌شود و در زمان‌های مقرر، محتوای با کیفیت و مناسب را به شما تحویل می‌دهد.

قیمت گذاری محتوا

شیوه‌های قیمت گذاری در مراجع مختلف تولید محتوا متفاوت است. در واقع باید گفت که هر مجموعه تولید محتوا سیاست های قیمتگذاری مخصوص به خود را دارد و نرخ و تعرفه ای که ارائه می‌دهد بر همین اساس مشخص شده است. نرخ تولید محتوا بر اساس فاکتورهای مختلفی ارائه می شود که مهمترین آن نوع تولید محتوا  و تخصصی بودن آن است. موارد دیگری مانند یافتن کلمات کلیدی، بررسی رقبا در کلمات کلیدی مهم و … در صورتی که به مرجع تولید محتوا سپرده شوند مستلزم پرداخت هزینه های بیشتر خواهد بود. اصلی ترین سیاست‌های تعیین قیمت و ارزش مادی یک محتوا در زمان تولید به این شرح است:

  • تعیین قیمت بر اساس تعداد کلمه
  • تعیین قیمت بر اساس یک پروژه شامل تولید محتوا، ویراستاری، سئو و …
  • انتخاب نوع محتوا به صورت اختصاصی، ترجمه و یا بازنویسی و تألیف
  • امکان ویراستاری و نگارش نهایی محتوا

پشتیبانی و خدمات پس از تولید محتوا

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های یک مرجع تولید محتوا پشتیبانی است. وقتی شما محتوایی را برای تولید سفارش می‌دهید ممکن است در زمان تحویل محتوا، نیاز به برخی ویرایش‌ها و تغییرات داشته باشید، بنابراین برخورداری از امکاناتی نظیر پشتیبانی موثر و خدمات پس از تولید محتوا می‌تواند شما را دلگرم به ادامه همکاری کند.

مشاوره و راهنمایی

بسیاری از کسانی که تصمیم به تولید محتوا برای وب سایت، پیج اینستاگرامی و یا شبکه‌های اجتماعی بیزینس خود می‌کنند اطلاعات دقیقی از این حوزه ندارند. در سال های اخیر شاهد هجوم حجم وسیعی از کسب و کارها به دنیای مجازی و اینترنت بوده ایم. این مسئله دو پیامد به همراه داشته است نکته اول رقبای بسیاری که برای دیده شدن  باید از آنها پیشی گرفت و دوم اطلاعاتی که کمک می کند تا در این میدان سرپا باشید. بنابراین برای کسانی که تخصص لازم در این عرصه ندارند  حضور بدون مهارت و اطلاع هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. یکی از مهمترین خدماتی که مرجع تولید محتوا می‌تواند به مشتریان ارائه کند مشاوره و راهنمایی در زمینه تولید محتوا و اصول بارگزاری محتوا و … است.

بهترین مرجع تولید محتوا برای نویسندگان و فریلنسرها

یک مرجع تولید محتوا نه تنها از نظر مشتری بلکه از نظر کارکنان و پرسنل خود هم باید بهترین باشد. پرداخت به موقع دستمزدها، رعایت حقوق کارکنان، همدلی تیمی، آموزش های لازم و همکاری‌های دلسوزانه می تواند بیشترین انگیزه را به کارکنان فریلنسر برای ادامه همکاری با مجموعه های تولید محتوا به همراه داشته باشد. معمولا مجموعه‌های تولید محتوا برای دسترسی به بهترین تولید کنندگان محتوا در سراسر کشور و در تخصص‌های مورد نیاز، به صورت فریلنسری همکاری می کنند. این همکاری از راه دور مستلزم یک اعتماد دو سویه است که جز در سایه اخلاق و تعاملات صحیح اجتماعی ممکن نمی‌شود. بنابراین یک مرجع تولید محتوا باید با پرسنل و کارکنان خود نیز ارتباط خوبی داشته باشد.

مجموعه تخصصی محتوا

الو محتوا بهترین مرجع تولید محتوا

الو محتوا یک مجموعه تولید محتوا با ویژگی های یاد شده است. استفاده از پرسنل متخصص و با تجربه در زمینه‌های مختلف، ارتباط موثر و دوستانه با پرسنل و مشتریان، مشاوره و پشتیبانی، امکان ویراستاری و اعمال تغییرات روی محتوا، ارائه تمام سرویس‌های مرتبط با تولید محتوا و بهینه سازی محتوا به مشتری، قیمت‌های منصفانه و رقابتی، ارائه محتوای با کیفیت و یونیک و برنامه ریزی و پایبندی به قراردادها از جمله نقاط قوت مجموعه الو محتوا است که این مرجع را از سایرین متمایز می‌سازد. شاید برای شما این سوال پیش آید که اصلا “تولید محتوا چیست؟” برای پیدا کردن جواب این سوال خود به قسمت مجله الومحتوا مراجعه کنید.

برای شناخت قابلیت های تیم تولید محتوا، سئو و مشاوره الو محتوا کافی است که یک بار خدمات و سرویس های مختلف این مجموعه را امتحان کنید. با الو محتوا می‌توانید تمرکز خود را روی توسعه کسب و کار خود قرار دهید و دیگر نگرانی بابت رقابت با رقیبان خود در عرصه تولید محتوا و کلمات کلیدی نداشته باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402