چه انتظاراتی از بازی کرایسیس 4 (Crysis 4) داریم؟

بازی کرایسیس 4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شماره چهارم مجموعه Crysis اخیرا به صورت رسمی معرفی شده است و در این مقاله می‌خواهیم انتظاراتی که از بازی کرایسیس 4 داریم را با هم مرور کنیم. شرکت کرایتک سازنده بازی‌های کرایسیس، به تازگی نسخه بازسازی شده شماره اول این مجموعه را با نام Crysis Remastered معرفی کرده است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم. اما هدف از این مقاله آن است که آینده مجموعه کرایسیس را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که بازی کرایسیس ۴ چه زمانی منتشر خواهد شد. با پلازا همراه باشید.

چند سال پیش وقتی برای اولین بار بازی Crysis را تجربه کردیم، مسحور جلوه‌های گرافیکی فوق‌العاده این بازی شده بودیم. کیفیت بصری این بازی به قدری بود که اکثر گیمرها مجبور شدند برای اجرای آن، کامپیوترهای خود را ارتقا دهند. هنوز هم وقتی به این عنوان نگاه می‌کنیم، با این که حدود 13 سال پیش منتشر شده است، اما از نظر گرافیکی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فهرست مطالب

مروری بر بازی های اصلی مجموعه Crysis

بازی Crysis 4

مجموعه کرایسیس که به وسیله شرکت بازی‌سازی آلمانی کرایتک خلق شده، اولین بار در سال 2007 به گیمرهای جهان معرفی شد. این بازی تیراندازی اول شخص به وسیله کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شده بود. داستان بازی درباره سربازانی بود که لباس مخصوصی به نام نانو سوئیت به تن داشتند و به واسطه آن صاحب قدرت‌های فراطبیعی می‌شدند. آن‌ها باید با ارتش قدرتمند کره شمالی و همچنین نیروهای فضایی عجیب و غریبی که میلیون‌ها سال پیش وارد زمین شده و به تازگی بیدار شده بودند مبارزه می‌کردند. بازی‌های این مجموعه شامل سه شماره اصلی و همچنین یک بازی فرعی می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. 

با اینکه سری بازی های کریسیس به جذابیت های هیجانی معروف است ولی بازهم در گیم پلی آنها شاهد مواردی هستیم که نشان میدهد این بازی اکشن با برخورداری از مزایای نوین، نیم نگاهی هم به گیم های مشابه برتر داشته است تا بتواند در زمان عرضه گزینه خوبی برای سرگرمی گیمرها شود. همچنین باید گفت که نسخه های اولیه بازی که از سال 2007 استارت خوردند مورد توجه گیمرهای بسیاری قرار گرفته است که در ادامه به معرفی آنها و بررسی جزئیات هریک از بازی های نامبرده خواهیم پرداخت.

بازی Crysis (سال 2007)

همان‌طور که گفتیم اولین بازی این مجموعه در سال 2007 برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و چهار سال بعد برای کنسول های بازی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 نیز به انتشار رسید. مهمترین ویژگی این بازی که در آن زمان سروصدای زیادی هم به پا کرد، گرافیک خیره کننده آن بود که استانداردهای جدیدی را در زمینه طراحی جلوه‌های بصری بازی‌های کامپیوتری معرفی کرد. همچنین گیم‌پلی جذاب این عنوان که المان‌های تیراندازی را با قابلیت‌های لباس نانو سوئیت ترکیب می‌کرد، مورد تحسین منتقدان و هواداران قرار گرفت. از سوی دیگر بازی Crysis داستان خوبی هم داشت و ماجراهای جالبی را به تصویر می‌کشید.

داستان بازی درباره گروهی از سربازان ارتش آمریکا بود که به فعالیت‌های کره شمالی در یک جزیره مشکوک می‌شوند و به همین خاطر به آنجا می‌روند تا ماجرا را مورد بررسی قرار دهند. آن‌ها سپس متوجه حضور موجودات فضایی در این جزیره می‌شوند و تلاش می‌کنند تا از آنجا فرار کنند. نومد، سایکو و پرافت، سه سربازی بودند که ماموریت داشتند تا گروهی از دانشمندان آمریکایی را که در جزیره گیر افتادند نجات دهند.

سیستم مورد نیاز بازی crysis 4 - سیستم مورد نیاز بازی کرایسیس 4

بازی Crysis Warhead (سال 2008)

دومین بازی این مجموعه یک محتوای اضافی برای بازی اول بود که به صورت مستقل عرضه شد؛ یعنی برای تجربه آن نیازی به نصب بازی اول نداشت. Crysis Warhead در سال 2008 برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد. داستان این بازی حول شخصیت سایکو جریان داشت و به طور موازی با داستان بازی اول روایت می‌شد.

بازی Crysis 2 (سال 2011)

استودیو کرایتک در سال 2011 بازی Crysis 2 را برای پی‌سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر کرد. این بازی برای اولین بار از موتور گرافیکی قدرتمند کرای انجین 3 استفاده می‌کرد که باعث می‌شد تا شاهد جلوه‌های بصری پویاتری باشیم. داستان بازی سه سال پس از ماجراهای شماره قبلی و در شهر نیویورک اتفاق می‌افتاد که به وسیله یک ویروس خطرناک آلوده شده بود. بازیکنان این بار یک شخصیت جدید به نام آلکاترز را هدایت می‌کردند. در ابتدای بازی، آلکاترز که به صورت نیمه جان توسط پرافت نجات داده می‌شود، ماموریت پیدا می‌کند تا یک دانشمند به نام نیتن گولد را نجات دهد. در این بازی همچنین شاهد استفاده از لباس نانو سوئیت 2 بودیم که نسبت به لباس‌های قبلی قدرتمندتر بود.

بازی Crysis 3 (سال 2013)

اما آخرین بازی این مجموعه در سال 2013 برای پی‌سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. Crysis 3 ادامه دهنده داستان بازی قبلی بود و در آن هدایت شخصیت پرافت را به عهده می‌گرفتیم. او قصد داشت تا از رهبر موجودات فضایی انتقام بگیرد و به همین خاطر در شهر ویران شده نیویورک با خطرات زیادی مواجه می‌شد. بازی Crysis 3 در واقع پایان‌بخش سه‌گانه اصلی این مجموعه بود.

پس از انتشار Crysis 3 استودیوی کرایتک اعلام کرد که قصد دارد بازی‌های آینده این مجموعه را با حال و هوای متفاوت‌تری بسازد. بعدها اعلام شد که بازی جدیدی از این سری در دست ساخت قرار دارد، اما این بازی کرایسیس ۴ نیست. سپس از نسخه بازسازی شده شماره اول مجموعه به اسم Crysis Remastered رونمایی شد که در ادامه درباره آن توضیح می‌دهیم و بعد به بازی کرایسیس 4 می‌پردازیم.

بازی Crysis 4 (سال 2022)

در آخرین روزهای ماه ژانویه سال 2022 کرایتک با انتشار یک تیزر کوتاه و 47 ثانیه‌ای، به صورت رسمی از بازی کرایسیس ۴ رونمایی کرد. هنوز تاریخ انتشار بازی Crysis 4 رسما مشخص نیست و اطلاعات خاصی از مواردی مثل داستان بازی کرایسیس 4 یا گیم پلی آن هم نداریم. باتوجه به‌اینکه به‌تازگی وارد نسل نهم شده‌ایم و همچنین کرایتک از ساخت بازی جدید خود پرده‌ برداشته، انتظار می‌رود که اواسط سال 2023 الی اواخر سال 2024 دانلود بازی کرایسیس 4 برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهمی امکان‌پذیر باشد.

احتمالا کاربران رایانه‌های شخصی باید کمی برای تجربه این بازی برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند. فعلا چیزی درباره سیستم مورد نیاز بازی کرایسیس ۴ نمی‌دانیم، ولی بی‌شک برای تجربه این عنوان باید سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمندی داشته باشید.

معرفی رسمی بازی Crysis 4 به همراه یک تیزر

چهارمین نسخه از یکی از انقلابی‌ترین شوترهای تاریخ در دست توسعه قرار دارد.

با اعلام رسمی کرایتک، شرکت بازی‌سازی آلمانی، بازی Crysis 4 روانه بازار خواهد شد. اگرچه همچنان تاریخ عرضه بازی Crysis 4 مشخص نیست، ولی دست‌کم می‌دانیم که ساخت این بازی به صورت رسمی تایید شده است. همچنین کرایتک یک تیزر کوتاه را هم به مناسبت معرفی جدیدترین نسخه فرنچایز کرایسیس منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

به‌رسم همیشگی، نمی‌توان گیم پلی، اتمسفر یا دیگر مشخصات بازی کرایسیس 4 را در این تیزر مشاهده کرد. شرکت خوش‌نام آلمانی، از بازی کرایسیس ۴ به‌عنوان «یک شوتر نسل بعدی واقعی» یاد کرده است. آقای Avni Yerli مدیر عامل شرکت کرایتک توضیح می‌دهد:

کرایسیس برای بسیاری از مردم فوق‌العاده مهم است و گیمرها در تمام نقاط دنیا عاشق آن هستند. بنابراین ما می‌خواهیم از این‌که نسخه بعدی این سری انتظارات شما را برآورده می‌کند، اطمینان پیدا کنیم.

لازم به ذکر است که شرکت کرایتک در حال جذب نیرو و استعدادهای جدید برای ساخت بازی کرایسیس فور است. آن‌ها به دنبال استعدادهایی می‌گردند که بتوانند به آینده این فرنچایز شکل دهند!

اولین نسخه از فرنچایز کرایسیس در سال 2007 به بازار عرضه شد. نسخه‌های دوم و سوم این فرنچایز هم به‌ترتیب در سال 2011 و 2013 در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. در سال 2020 کرایتک ریمستر نسخه اول را روانه بازار کرد و یک سال بعد هم هر سه نسخه در قالب یک پکیچ ریمستر شدند. به‌غیر از این، بازی Hunt Showdown آخرین اثر شرکت بازی‌سازی آلمانی بوده که علی‌رغم پتانسیل بالا نتوانسته مخاطبین خود را راضی نگه داشته و آن‌ها را در دنیای خود نگه‌ دارد. بازی Ryse Son of Rome دیگر اثر معروف کرایتک محسوب می‌شود.

هنوز کرایتک جزئیات بیشتری را درباره بازی کرایسیس فور با کاربران در میان نگذاشته است. بدیهی است که دانلود بازی کرایسیس 4 برای اندروید، آی او اس و همچنین کنسول‌های نسل گذشته ممکن نخواهد بود. احتمالا طی هفته‌های آینده شاهد انتشار تریلر بازی Crysis 4 باشیم و به‌لطف آن اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آوریم.

با پایان توضیحات تکمیلی بازی کریسیس 4 باید بدانید که قرار است در سال جاری یا سال 2025 شاهد کریسیس 4 باشیم که این بازی قرار است نسل و سبک جدیدی از این گیم را به نمایش بگذارد که در آن قادر به تجربه بسیار خوبی از گیم پلی بازی خواهیم بود. لازم است بدانید که این بازی درقالب ریمستر نیز قرار است عرضه شود که این موضوع میتواند برای دوست داران اصلی بازی جذاب به نظر بیاید زیرا از این طریق است که میتوانید با جذابیت های جدیدی از یک بازی قدیمی مواجه باشید.

معرفی نسخه ریمستر بازی Crysis

تاریخ انتشار بازی crysis 4 - تریلر بازی crysis 4

سازندگان این مجموعه قصد دارند تا شماره اول آن را بازسازی یا ریمستر کنند. ریمستر شدن بازی Crysis به این معنی است که شاهد بهبودهای زیادی در بخش گرافیک بازی خواهیم بود، اما گیم‌پلی و داستان آن تقریباً بدون هیچ تغییری باقی می‌مانند. طبق اعلام استودیوی کرایتک، تمام مراحل داستانی بازی به صورت کامل بازسازی می‌شوند و فقط شاهد افزایش کیفیت بافت‌ها، سایه‌ها و عمق دید در بازی خواهیم بود.

البته تاکنون تصویر یا تریلری از گیم پلی و محیط‌های این بازی منتشر نشده تا بتوانیم مقایسه‌ای بین آن و بازی اصلی داشته باشیم، اما با توجه به سابقه درخشان کرایتک، منتظر بهبودهای چشمگیری در بخش گرافیک بازی هستیم.

همان‌طور که گفتیم، گیم‌پلی بازی بدون تغییر باقی مانده و همچنان می‌توانیم از قابلیت‌های ویژه نانو سوئیت برای مبارزه با دشمنان استفاده کنیم. Crysis Remastered علاوه بر پی‌سی برای کنسول‌های فعلی مانند پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. نکته جالبی که اکثر هواداران درباره آن صحبت می‌کنند، تفاوت‌های قدرت گرافیکی کنسول سوئیچ با سایر پلتفرم‌ها است که باعث می‌شود تا شاهد کیفیت پایین‌تری از بازی روی این کنسول باشیم. اما با توجه به ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که سوئیچ دارد، به احتمال زیاد تجربه متفاوتی را از کرایسیس ارائه می‌دهد.

 

بازی Crysis 4 چه زمانی منتشر می شود؟

داستان بازی crysis 4 گیم پلی بازی crysis 4 - بازی کرایسیس 4

هنوز پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. بسیاری از طرفداران معتقدند، از زمانی که کرایتک اعلام کرد مشغول کار روی یک عنوان جدید است، منظورش بازی کرایسیس 4 بود. عده‌ای دیگر نیز می‌گویند که سازندگان به بازی Crysis Remastered اشاره می‌کردند. چندی پیش کرایتک از نسخه 5.6 موتور گرافیکی کرای انجین رونمایی کرد و همین موضوع باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازی کرایسیس 4 بالا بگیرد. با نزدیک شدن به آغاز نسل نهم بازی‌های ویدیویی، دور از انتظار نیست که کرایتک بخواهد بازی جدیدی از این مجموعه را برای کنسول‌های نسل جدید در کنار کامپیوترهای شخصی منتشر کند.

بنابراین اگرچه زمزمه‌های زیادی در خصوص آغاز پروسه تولید بازی کرایسیس فور شنیده می‌شود، اما هنوز تاریخ انتشار این عنوان مشخص نیست. احتمالا وقتی این بازی معرفی شود، سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

 


چه انتظاراتی از بازی کرایسیس فور داریم؟


تریلر بازی کرایسیس 4

طبیعتا بیشترین انتظاری که از بازی کرایسیس 4 داریم، ارائه کیفیت گرافیکی شگفت‌انگیز است. بازی‌های قبلی این مجموعه به قدری انتظارات را در این زمینه بالا برده‌اند که اگر بازی کرایسیس فور از نظر گرافیکی مثل بازی‌های معمولی باشد، قطعاً همه توی ذوقشان می‌خورد و این موضوع را یک نکته منفی برای این بازی در نظر می‌گیرند.

شماره اول این بازی در سال 2007 با موتور کرای انجین 2 ساخته شد. بازی Crysis 2 در سال 2011 با موتور کرای انجین 3 توسعه پیدا کرد و دو سال بعد، بازی Crysis 3 نیز با همین موتور تولید شد. حالا که نسخه پنجم کرای انجین هم عرضه شده و آپدیت‌های متعددی نیز برای آن به انتشار رسیده‌اند، به نظر می‌رسد که زمان خوبی برای ساخت نسخه جدید کرایسیس با این موتور گرافیکی باشد. در ضمن این بازی می‌تواند محک خوبی برای قدرت گرافیکی کنسول‌های نسل بعدی باشد و توان پردازشی آن‌ها را به چالش بکشد.

در زمینه داستان، به نظر می‌رسد که بازی کرایسیس فور نیاز به تحول اساسی دارد. داستان سه گانه اصلی تقریبا به پایان رسیده و ادامه دادن آن نمی‌تواند چندان جذاب باشد. البته برخی از طرفداران این مجموعه معتقدند که با توجه به سرنوشت مبهم شخصیت نومد در پایان گیم پلی بازی Crysis 3 ممکن است شاهد ادامه پیدا کردن ماجراهای مربوط به این شخصیت در بازی آینده باشیم. نظر شما نسبت به این مقاله که نگاهی به تمام نسخه های کریسی شد چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را نسبت به بازی های معرفی شده به ویژه بازی کریسیس 4 بیان کنید.

سیستم مورد نیاز بازی کرایسیس 4

کلام آخر

استودیوی کرایتک از سال 2013 که آخرین بازی کرایسیس منتشر شد، خودش را با ساخت بازی‌های دیگری مشغول کرده است. برای مثال بازی‌هایی مثل Ryse: Son of Rome و Hunt: Showdown را طی سال‌های اخیر از این استودیو شاهد بودیم که هیچ کدام موفقیت قابل توجهی کسب نکردند. Crysis اصلی‌ترین مجموعه کرایتک است و به نظر می‌رسد که این استودیو وسواس زیادی برای ساخت بازی‌های این مجموعه داشته باشد. امیدواریم بازی کرایسیس ۴ هم مانند شماره‌های قبلی سری، به یکی از خاطره‌انگیزترین عناوین سبک تیراندازی اول شخص تبدیل شود. فعلاً باید منتظر عرضه نسخه بازسازی شده Crysis باشیم و با این بازی خاطرات سال 2007 را دوباره مرور کنیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران34 دیدگاه
avatar
محمدحسین
.
19 بهمن 1402، 23:15
پاسخ
0
0
من عاشق این مجموعه هستم و هر سه نسخه اصلی را دارم.همچنین من وقتی خبر اومدن کرایسیس ۴ رو خوندم خیلی خوشحال شدم.ممنون. یادتونه که آخر بازی کرایسیس۳ یه کشتی جنگی فضایی ها داشت از کرم چاله به طرف زمین میومد؟ من داستان بازی کرایسیس۳ رو خوندم و اون کشتی جنگی از سیاره فضایی ها میومد. یعنی فضایی ها هنوز توی سیاره خودشون موندن. و اون کرم چاله سیاره فضایی ها رو به زمین وصل میکرد. به نظر من تو کرایسیس چهار ۲۰ الی ۱۰۰ سال گذشته و انسان ها لباس نانویی خیلی قدرتمند تری یاختند و تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده و اگه اینجوری باشه سه تا احتمال وجود داره یا دوباره شاهد نبرد انسان ها و فضایی ها در زمین خواهیم بود یا انسان ها برای انتقام از فضایی ها به سیاره اونها حمله می کنند و یا دوباره ارتش فضایی ها به طرف زمین می آیند و انسان ها برای اینکه دوباره در زمین جنگ رخ ندهد و خرابی به بار نیاید انسان ها هم به طرف ارتش فضایی ها می روند و در سیاره ای ناشناخته یا در فضا با هم درگیر می شوند. باز هم ممنون از سایت عالیتون.
avatar
علی پاسدار
.
19 آذر 1399، 21:44
پاسخ
1
2
یه سوالی دارم که خیلی واسم جالبه جوابشو بدونم اونم اینه که شرکت ea با این که میدونه مجموعه بازی کرایسیس طرفداران زیادی داره و خیلی ها منتظر کرایسیس ۴ هستند و با ساختنش سود فراوانی از فروشش بدست میاره ،بازهم از شرکت سازنده مجموعه کرایسیس یعنی شرکت crytek حمایت نمیکنه تا کرایسیس ۴ رو بسازه!!!!واقعن که خیلی جالبه. اوضاع مالی شرکت crytek خیلی خرابه و شاید اصلی ترین دلیل نیومدن کرایسیس ۴ همین اوضاع خراب شرکت سازندش باشه.انصافا کرایسیس حقش این نیست که به زباله دان تاریخ بپیونده!
avatar
علی پاسدار
.
19 آذر 1399، 21:25
پاسخ
0
0
از ته دلم خوشحال شدم وقتی این خبر شما رو خوندم،خدا شما رو خوشحال کنه.خبر امیدوار کننده ای بود دمتون گرم:) تنها چیزی که این سایت شما کم داره بروز رسانی و اضافه کردن خبر های جدید و جذاب کرایسیس ۴ به همین صفحه است چون شما این خبر رو تو اردیبهشت ماه نوشتید و الان هم که اذر ماهه! و خیلی وقته که گذشته ! سایت پالازا همین جوری ادامه بده و مراقب جذاب بودنت باش:) همچنان منتظر اومدن کرایسیس ۴ هستم حتی اگه پیر بشم!
avatar
godzilla
.
08 آبان 1399، 14:05
پاسخ
0
0
سلام اگه راهنمایییم کنید ممنون میشم اول اینکه میخوام بازی واسه کامپیوترم دانلود کنم نگرانم که سایت ها ویروسی باشند اگه میشه یه چندتا از سایت های امن ایرانی یا خارجی رو معرفی کنید نه به منظور تبلیغ بلکه به منظور راهنمایی بنده و دوم اینکه کرایسیس رو دانلود کنم یا کالاف دیوتی کدوم بهتره به نظر شما؟ اگه به این دو سوالم پاسخ بدید ممنون میشم مخصوصا اولی .من از هر مدیر سایتی که میپرسم میگه اگه سایت معرفی کنم تبلیغ میشه لذا خواهش بنده اینه که معرفی کنید
avatar
agha mehdi
.
30 مهر 1399، 22:17
پاسخ
0
0
حالا حالا ها میخوام با شما گپ بزنم به چند دلیل:اول اینکه سایتتون محیطش مفرح و باحاله و زنده است و دلیل دوم اینکه هنوز خیلی سوال از شما دارم و سوم اینکه بیکارم:) اقا به نظر شما کرایسیس ۴ رو سه بعدی میسازند و یه عینک سه بعدی بزنی و بشینی پشت کامپیوترت و بازیش کنی؟ایا امکان چنین چیزی هست درست مثل فیلم های سه بعدی!چون که سازندش گفته بود کرایسیس ۴ ممکنه به هر شکلی ساخته بشه سوال بعدی اینکه کرایسیس ۴ باز هم میتونه سیستم ها رو به چالش بکشه؟چون وقتی کرایسیس ۱ اومد اون زمان هیچ سیستمی توان پردازش اونو نداشت ولی کرایسیس ۲و ۳ این طور نبودند کرایسیس ۴ چطور؟ و سوال اخرم اینکه چرا هر وقت حرف از کرایسیس به میان میاد میگن کامپیوتر مگه چه رابطه ای بین کرایسیس و کامپیوتر وجود داره؟
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402