بهترین سریال های جی چانگ ووک (Ji Chang Wook)؛ از پرآوازه‌ترین بازیگران کره جنوبی

بهترین سریال جی چانگ ووک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم بهترین سریال های جی چانگ ووک بازیگر با استعداد و پرطرفدار کره جنوبی را معرفی کنیم. فکر می‌کنید دلیل محبوبیت سریالها و فیلم های جی چانگ ووک در چیست و چرا یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران صنعت سرگرمی کره جنوبی است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

جی چانگ ووک (Ji Chang Wook) متولد 5 جولای 1987 ( 14 تیر 1366 ) ، بازیگر، مدل و خواننده کره جنوبی است. او با بازی در سریال‌های The Sons of Sol Pharmacy House و Hero در سال 2009 بازیگری را آغاز کرد و با بازی به عنوان شخصیت اصلی در سریال‌های دوباره لبخند بزن، بک دونگ سوی دلاور و پسران سبزی فروش کم‌کم بیشتر شناخته شد تا این‌که نقش امپراطور توگون را در سریال ملکه کی در کنار ها جی وون بازی کرد و انقدر در این سریال تاریخی – عاشقانه با بازی کم‌نظیر و تاثیرگذارش خوش درخشید که در همه جا حتی بین طرفداران اینترنشنال طرفداران زیادی پیدا کرد.

همچنین بخوانید :

اگر بپرسند بهترین سریال های جی چانگ ووک کدام  عناوین هستند؟ طرفداران جی چانگ ووک عمدتا به دو گروه تقسیم می‌شوند! آن‌هایی که در سریال ملکه کی بهترین سریال جی چانگ ووک، عاشق پادشاهی شدند که هرکاری برای محافظت از ملکه‌ی غیر اشرافی خودش کرد، و آن‌هایی که در سریال اکشن هیلر، به جونگ هو پسر تنها و مرموزی دل باختند که در مقابل پارک مین یانگ بازی کرد و صحنه‌های اکشن و احساسی را آن‌قدر قدرمند و بی‌نقص به تصویر کشید که به پرآوازه‌ترین بازیگر کره جنوبی تبدیل شد. برای مرور بهترین سریالهای جی چانگ ووک و بهترین فیلم های جی چانگ ووک با پلازا همراه بمانید.

فهرست مطالب:

سریال های پرطرفدار جی چانگ ووک

در این بخش به معرفی سریالهای تلویزیونی جی چانگ ووک می‌پردازیم.

1. سریال شفا دهنده (Healer)

بهترین سریال های جی چانگ ووک - سریال Healer

  • کارگردانان: لی جونگ-ساب (Lee Jung-sub) و کیم جین-وو (Kim Jin-woo)
  • سال ساخت: 2015 – 2014
  • ژانر: اکشن – جنایی – کمدی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4
  • سایر بازیگران: پارک مین یونگ، یو جی ته، کیم می کیونگ و…

سریال شفا دهنده یا همان ” هیلر”، سریالی بود که سرنوشت جی چانگ ووک را برای همیشه تغییر داد و او را به اوج شهرت و محبوبیت رساند. هیلر بهترین سریال جی چانگ ووک در ژانر اکشن است. در این سریال، شاهد خلق یکی از محبوب ترین شخصیت جی چانگ ووک هستیم. او در واقع نقش پیغام‌رسانی را بازی می‌کند که مخفیانه در ازای پول برای مشتریانش به کمک هکری حرفه‌ای کارهای غیرقانونی انجام می‌دهد. او طی انجام درخواست یکی از مشتریانش با چه یونگ‌شین ( با بازی پارک مین یانگ ) آشنا می‌شود. دختری شجاع و سرزنده که آرزو دارد خبرنگاری معروف مانند “کیم مون‌هو” شود. کیم مون هو، چه یونگ‌شین و هیلر درکنار هم در یک خبرگزاری آنلاین شروع به کار می‌کنند تا رازی که به گذشته هر 3 آن‌ها متبط است را برملا کنند.

چرا در میان سریال های عاشقانه جی چانگ ووک هیلر برترین عنوان است؟ جذابیت سریال هیلر از جایی آغاز می‌شود که این پسر مرموز، قدرتمند و نترس در این خبرگزاری با هویت جعلی و درحالی که خودش را کاملا خجالتی و دست و پا چلفتی نشان می‌دهد شروع به کار می‌کند و مخفیانه به چه یونگ شین اطلاعاتی که احتیاج دارد را می‌دهد. و چه یونگ شین عاشق مردی می‎شود که هیچ اطلاعاتی از او ندارد و حتی او را ندیده است، درحالی که هیلر دقیقا کنار اوست ولی یونگ شین هیچ توجهی به او نمی‌کند.

همچنین بخوانید :

2. سریال ملکه کی (Empress Ki) ؛ از معروف ترین سریال های های جی چانگ ووک

سریال های پرطرفدار جی چانگ ووک - سریال The Empress Ki

  • کارگردانان: هان هی (Han Hee) و لی سونگ-جون (Lee Sung-joon)
  • سال ساخت: 2014 – 2013
  • ژانر: تاریخی – اکشن – درام
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.5
  • سایر بازیگران: ها جی وون، جو جین مو، بائک جین هی و…

ملکه کی از بهترین سریال های جی چانگ ووک به‌حساب می‌آید. سریالی عاشقانه، تاثیرگذار و غم‌انگیز که اگر حوصله تماشای سریال‌های تاریخی 50 قسمتی را داشته باشید و یا از آن دسته بینندگانی باشید که بتوانید بخش‌های مربوط به نبرد و جنگ‌های داخلی و خارجی را روی دور تند نگاه کنید و جلو بزنید، شک نکنید هرجا حرفی از عشق واقعی باشد ناخودآگاه یاد توگون، پادشاه سریال “ملکه کی” با بازی جی چانگ ووک خواهید افتاد و بهترین سریال جی چانگ ووک را چه در ژانر تاریخی و چه درمیان تمام سریال‌هایش ملکه کی خواهید دانست.

جی چانگ ووک به عنوان شاهزاده تاهوان در گوریو به عنوان گروگان زندگی می‌کند و ها جی وون بنا به دلایلی مجبور می‌شود به عنوان بادیگارد تاهوان و در لباس مردانه کنار او باشد. بگذریم از این‌که چقدر طول می‌کشد تا هم پادشاه گوریو و هم تاهوان که بعدها به یوان برمی‌گردد و به تخت پادشاهی می‌نشیند متوجه شوند عاشق یک زن شده‌اند که در لباس مردها زندگی می‌کند، ولی اگر می‌خواهید ببینید تاهوانی که بیشتر از هرچیز در این دنیا از پدربزرگش و مشاوران قدرتمندش می‌ترسد، چگونه به تخت پادشاهی می‌نشیند و تبدیل به اولین پادشاهی می‌شود که همسری از سرزمین گوریو را به مقام یک ملکه می‌رساند، ملکه کی برترین فیلم جی چانگ ووک را تماشا کنید.

3. سریال کی 2 (The K2)

فیلم جدید جی چانگ ووک - سریال The K 2

  • کارگردان: کواک جونگ هوان (Kwak Jung Hwan)
  • سال ساخت: 2016
  • ژانر: درام – عاشقانه – هیجان‌انگیز
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.8
  • سایر بازیگران: ایم یون آه، سونگ یان آه، جو سونگ ها و…
همچنین بخوانید :

جی چانگ ووک پس از شهرت فراوان در سریال هیلر، بار دیگر در سریالی اکشن به نام k2 ایفای نقش می‌کند. در سریال کی 2 او در نقش بادیگاردی که قصد انتقام گرفتن از مقامات عالی‌رتبه کشورش را دارد حسابی خوش می‌درخشد. جی چانگ ووک در نقش کیم جه ها بازی می‌کند. او با اطلاعاتی جعلی به کشورش بازگشته و طی حادثه‌ای با چوی یو جین با بازی ” سونگ یون آ” که همسر نامزد ریاست جمهوری است آشنا می‌شود. یو جین در ازای اینکه جه ها بادیگارد دختر مخفی همسرش شود تا از او برای رسیدن به اهدافش استفاده کند و همسرش را مجبور کند تا رییس جمهور شود، به او قول می‌دهد تا انتقامش را از دشمن مشترکشان بگیرد. در همین حین جه ها عاشق دختر رییس جمهور با بازی یونا می‌شود و داستان ادامه پیدا می‌کند.

4. مینی سریال دلباخته در شهر (Lovestruck in the City)

آخرین سریال جی چانگ ووک - سریال lovestruck in the city

  • کارگردان: پارک شین وو (Park Shin-woo)
  • سال ساخت: 2020
  • ژانر: عاشقانه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • سایر بازیگران: کیم جی وون، کیم مین سوک، هان جی اون و…

دلباخته در شهر که نام دیگر آن “دزد دوربین دوست داشتنی” است، یکی دیگر از بهترین عناوین در فهرست سریال ها و فیلم‌های جی چانگ-ووک است. داستان سریال از جایی شروع می‌شود که جی چانگ ووک در نقش معماری موفق به اسم پارک جه وون بعد از سال‌ها مرخصی می‌گیرد و به سفر می‌رود. پس از رسیدن به مقصد دختری به نام یون سون آ راهنمای سفر او می‌شود و این دو در طول مدت سفر جه وون به یکدیگر دل می‌بندند، اما وقتی جه وون به سئول برمی‌گردد دیگر نمی‌تواند یون سون آ را پیدا کند و همه جا را به دنبال دختری می‌گردد که دوربین مورد علاقه‌اش دست او جا مانده. در این سریال نتفلیکس علاوه بر این دو نفر، همزمان ماجرای دو زوج دیگر هم به نمایش گذاشته می‌شود.

5. سریال صدای جادو (The Sound of Magic)

سریال های جی چانگ ووک / نمایش‌های تلویزیونی جی چانگ ووک

  • کارگردان: کیم سونگ یون (Kim Seong Yoon)
  • سال ساخت: 2022
  • ژانر: موزیکال – رمز و راز – عاشقانه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6
  • سایر بازیگران: هوانگ این یوپ، چوی سونگ اون، جی هه وون

صدای جادو سریال جدید جی چانگ ووک 2022 محصول نتفلیکس است. داستان این سریال موزیکال درباره شعبده بازی به نام لی ایول است که در یک شهربازی متروکه زندگی می‌کند. او با دانش آموزی به نام آیی آشنا می‌شود، و از او می‌خواهد شاگردش شود تا به او شعبده بازی بیاموزد. آیی دانش آموز سخت کوشی است که با خواهر کوچکترش تنها زندگی می‌کند. حالا با ورود این مرد مرموز به زندگی‌اش همه چیز پیچیده می‌شود، مخصوصا زمانی که یکی از دانش آموزان مدرسه آیی ناپدید می‌شود و پلیس به دنبال مردی با مشخصات شعبده‌باز سریال ما می‌گردد. اگر به دنبال بهترین سریال های جی چانگ ووک هستید، تماشای بازی متفاوت و جذاب او در این عنوان را از دست ندهید.

6. سریال اگه آرزوتو بهم بگی (If You Wish Upon Me) ؛ از جدیدترین سریالهای جی چانگ ووک

سریالهای 2021 جی چانگ ووک / نمایش‌های تلویزیونی با حضور جی چانگ-ووک / سریال های عاشقانه جی چانگ ووک

  • کارگردان: کیم یونگ وان (Kim Yong Wan)
  • سال ساخت: 2022
  • ژانر: درام – عاشقانه – پزشکی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2
  • سایر بازیگران: سویونگ، سونگ دونگ ایل، وون جی آن

معرفی بهترین سریال های جی چانگ ووک را با اگه آرزوتو بگی ادامه می‌دهیم. اگه آرزوتو بگی، سریال جدید جی چانگ ووک است. او در این سریال نقش گیو ره را بازی می‌کند، شخصی که گذشته دردناکی داشته و حالا پس از آزاد شدن از زندان دلیلی برای ادامه زندگی ندارد. او طی یک حادثه مجبور می‌شود در یک آسایشگاه به صورت داوطلبانه کار کند که بیماران لاعلاج در آن تحت مراقبت هستند.

در آنجا با افرادی آشنا می‌شود که سعی در برآورده کردن آخرین آرزوی بیماران این آسایشگاه دارند. کم کم زندگی گیوره تغییر می‌کند و حین همکاری با اعضای این گروه، نگاهش به زندگی عوض می‌شود. در میان سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده این عنوان با ریتمی آهسته‌تر، به بینندگان مسائل مختلفی را یادآوری می‌کند که ممکن است با فراموش کردن ان‌ها، مانند گیو ره حس سرزندگی و شادابی زندگی را از دست داده باشند. در این مقاله می‌توانید بصورت کامل با سریال اگه آرزوتو بگی آشنا شوید.

7. سریال بک دونگ سو دلاور (Warrior Baek Dong-soo)

محبوب ترین سریال جی چانگ ووک - سریال Warrior Baek Dong Soo

  • کارگردانان: لی هیون جیک (Lee Hyun-jik) و کیم هونگ سان (Kim Hong-sun)
  • سال ساخت: 2011
  • ژانر: اکشن – تاریخی – عاشقانه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8
  • سایر بازیگران: یو سونگ هو، یون سو یی، شین هیون بین و…

از دیگر عناوینی که در لیست بهترین سریال‌ها و فیلم‌های جی چانگ-ووک به آن برمی‌خوریم، بک دونگ سو دلاور است. بک دونگ سو دلاور محبوب ترین سریال جی چانگ ووک در اوایل کارش بود. این سریال اکشن – عاشقانه داستان شمشیرزنی قدرتمند را به تصویر می‌کشد که در کودکی بخاطر بیماری حتی به سختی می‌توانست با چوب‌هایی که مانند آتل به دست و پایش می‌بست راه برود، اما کم‌کم با گذشت زمان و با اراده‌ای محکم و کمک‌های استادش به برترین شمشیر زن چوسان قدیم تبدیل می‌شود، کسی که دیگران حتی جرات نزدیک شدن به او را ندارند. هیچ‌کس جز دوست دوران کودکی‌اش که حالا تبدیل به بزرگ‌ترین دشمن او شده.

نقش مقابل چانگ ووک که برخی طرفداران به اختصار ووکی صدایش می‌زنند را یو سئونگ هو بازی می‌کند. پسر تنهایی که چرخ روزگار او را به مسیری می‌کشاند که به عنوان زیردست بزرگترین قاتل چوسال بزرگ می‌شود و قدرتش در شمشیرزنی به پای بک دونگ سو می‌رسد که هیچ، بارها کارگردان نشان می‌دهد که بخاطر دوستی قدیمی‌شان با اینکه می‌تواند به او آسیب برساند ولی همیشه عقب می‌کشد و از بک دونگ سو و اطرافیانش بدون این‌که کسی متوجهش باشد محافظت می‌کند. در میان بهترین سریال های جی چانگ ووک ، شاید بک دونگ سو کمی قدیمی شده باشد ولی اگر سریال‌های تاریخی – اکشن را می‌پسندید، طرفدار جی چانگ ووک و یو سئونگ هو هستید، و مهم‌تر از همه حوصله دیدن سریال‌هایی که بیشتر از 16 قسمت هستند را دارید، این سریال دیدنی و برومنس بین ووکی و سئونگ هو را از دست ندهید چرا که از بهترین سریال های جی چانگ ووک است.

8. سریال شریک مشکوک (Suspicious Partner) ؛ از سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده

محبوب ترین فیلم جی چانگ ووک - سریال Suspicious Partner

  • کارگردان: پارک شون هو (Park Sun ho)
  • سال ساخت: 2017
  • ژانر: کمدی – جنایی – عاشقانه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9
  • سایر بازیگران: نام جی هیون، چوی ته جون، کوان نارا و…

در ادامه لیست سریال های تلویزیونی جی چانگ ووک به “شریک مشکوک” می‌رسیم. در این درام، جی چانگ ووک در نقش نو جی ووک بازی می‌کند، دادستانی که شغلش را رهای می‌کند و یک وکیل خصوصی می‌شود. چوی ته جون نقش دوست صمیمی خانوادگی‌اش را بازی می‌کند که با دوست دختر سابق جی ووک ( با بازی کون نارا ) به او خیانت کرده و رابطه‌شان دیگر مثل قدیم نیست. نام جی هیون هم در نقش یک کارآموز دادستانی است که به ناحق متهم به قتل می‌شود و حالا جی ووک وکیل خصوصی او می‌شود و حین تلاش برای نجات او از اتهام قتل، هر دو با یک قاتل روانی خطرناک و حل کردن پرونده‌ای دشوار با یکدیگر همراه می‌شوند.

9. سریال فروشگاه ست بیول تازه‌کار (Backstreet Rookie)

نمایش‌های تلویزیونی جی چانگ ووک - فیلم های برتر جی چانگ ووک - سریال Backstreet Rookie

  • کارگردان: میونگ وو لی ( Myoungwoo Lee)
  • سال ساخت: 2020
  • ژانر: کمدی – عاشقانه – اکشن
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5
  • سایر بازیگران: کیم یو جونگ، هان سان هوا، دو سانگ وو و…

فهرست بهترین سریال‌ها و فیلم‌های جی چانگ-ووک را با یکی دیگر از بهترین آثار او ادامه می‌دهیم. فروشگاه ست بیول تازه کار از سریال های کمدی عاشقانه جی چانگ ووک است که در حین همه‌گیری کرونا ساخته شد. در این سریال جی چانگ ووک در نقش ده هیون بازی می‌کند، روزی ده هیون به یک گروه از دانش‌آموز دختر قلدر برمی‌خوره و ست بیول ( کیم یو جونگ ) سردسته این گروه از ده هیون می‌خواد که بره و واسشون سیگار بخره و شماره این پسر مظلوم و حدودا دست و پاچلفتی رو ازش می‌گیره. سه سال از اون ماجرا می‌گذره و این دو نفر دیگه هیچوقت همدیگه رو نمی‌بینن تا اینکه ست بیول دنبال کار پاره وقت می‌گرده و خیلی اتفاقی توی سوپرمارکت شبانه‌روزی ده هیون مشغول به کار میشه و ماجرا ادامه پیدا می‌کنه.

اگر از آن دسته طرفدارهایی نباشید که بهترین سریال های جی چانگ ووک را صرفا سریال‌های اکشن این بازیگر می دانند و معتقدند سریال ست بیول و به آرامی ذوبم کن خسته کننده هستند، و به‌جای تعصب روی ژانر سریال تمرکز خود را روی بازی دوست داشتنی جی چانگ ووک در نقش‌های مختلف بگذارید، آخرین سریال جی چانگ ووک فروشگاه ست بیول تازه کار هم می‌تواند یک سریال سرگرم کننده و از سریال های پرطرفدار جی چانگ ووک به‌حساب بیاید.

10. سریال به آرامی ذوبم کن (Melting Me Softly)

سریال جدید جی چانگ ووک - سریال Melting Me Softly

  • کارگردان: شین وو چول (Shin Woo chul)
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: فانتزی – کمدی – عاشقانه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9
  • سایر بازیگران: وو جین آه، یون سه آه، یون سئوک هوا و…

ما دونگ چان مستندساز معروف و گو می‌ران دختری که از چیزی نمی‌ترسد، تصمیم می‌گیرند در یک آزمایش علمی شرکت کنند و خود را به مدت 24 ساعت منجمد کنند، اما همه چیز طی حادثه‌ای به‎‌هم می‌ریزد و 20 سال بعد از خواب مصنوعی یا همان انجماد بیرون می‌آیند. حالا در حالی که دنیا حسابی تغییرکرده و تمام افرادی که می‌شناختند بیست سال پیر شده‌اند، باید علاوه بر این‌که سعی می‌کنند دمای بدن خود را تا حد مشخصی پایین نگه دارند تا زنده بمانند، به دنبل راه حلی برای درمان خود باشند و به زندگی ادامه دهند.

11. سریال پنج انگشت (Five Fingers)

نمایش‌های تلویزیونی جی چانگ ووک - برترین فیلم جی چانگ ووک - سریال Five Fingers

  • کارگردان: چوی هیونگ هان (Choi Hyeong-hun)
  • سال ساخت: 2012
  • ژانر: ملودرام – موزیکال – عاشقانه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3
  • سایر بازیگران: جو جی هون، چه شی را، جین سه یون و…

پنج انگشت از برترین سریال های جی چانگ ووک با نقش منفی است. در این سریال جی چانگ ووک در کنار جو جی هون بازی کرده است. اگر از کی‌درامرهای قدیمی باشید جو جی‌ هون را به عنوان شاهزاده مغرور سریال روزگار شاهزاده می‌شناسید و یا با سریال کفتار او را به خاطر می‌آورید. پخش آخرین سریال جو جی هون ” جیریسان” چندی پیش به پایان رسید. جی چانگ ووک در سریال پنج انگشت نقش برادر حسود جو جی هون را بازی می‌کند که همیشه به استعداد ذاتی برادرش در موسیقی حسادت می‌ورزد و این دو همیشه در حال رقابت‌اند، چه در ماجرای عشقی و چه در حرفه و شغل و موسیقی. اگر می‌خواهید آخرین سریال جی چانگ ووک در نقش منفی را تماشا کنید، پنج انگشت را انتخاب کنید.

12. سریال سبزی فروشی گل‌پسر (Bachelor’s Vegetable Store)

فیلم های سینمایی با بازی جی چانگ ووک - سریال Bachelor's Vegetable Store

  • کارگردان: لی جون هیونگ (Lee Joon-hyung)
  • سال ساخت: 2012 – 2011
  • ژانر: درام – عاشقانه – کمدی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • سایر بازیگران: وانگ جی هه، کیم یونگ کوانگ، پارک سون جین و…

در در ادامه معرفی لیست نمایش‌های تلویزیونی با حضور جی چانگ-ووک به سریال سبزی فروشی گل‌پسر می‌رسیم که بر اساس زنگی واقعی فردی ساخته شده که موفق شده در سال 1998 با تلاش از یک مغازه سبزی فروشی کوچک تبدیل به صاحب تعداد زیادی فروشگاه سبزی در سرتاسر کره شود ساخته شده، جی چانگ ووک در نقش ته یانگ بازی می‌کند، پسر جوان و با انگیزه‌ای که تلاش می‌کند در کنار دوستانش یک سبزی فروشی کوچک را اداره کند که بزرگ‌ترین هدفش فروش تازه‌ترین و سالم‌ترین محصولات ممکن به مشتریانش است. سبزی فروشی گل پسر از اولین سریال های جی چانگ ووک به عنوان نقش اصلی است.

همچنین بخوانید :

13. سریال به سامدالری خوش آمدید (Welcome to Samdalri)؛ از سریال های جی چانگ ووک جدید

  • کارگردان: چا یونگ هون (Cha Young Hoon)
  • زمان پخش: نیمه دوم 2023
  • ژانر: عاشقانه – درام – زندگی
  • سایر بازیگران: شین هه سان، شین دونگ می، کانگ مینا

از سریال های جی چانگ ووک ۲۰۲۳ می‌توانیم به سریال “به سامدالری خوش آمدید” که در نیمه دوم امسال پخش خواهد شد اشاره کنیم. در این درام جو یونگ پیل (جی چانگ ووک) پس از از دست دادن مادرش به دلیل گزارش آب و هوای اشتباه در سنین جوانی، تصمیم خود را می‌گیرد که یک کارمند مسئول پیش بینی آب و هوا شود و از بزرگان شهر خود محافظت کند. با این حال، اشتیاق و مقاومت او از گزارش شدن اطلاعات نادرست باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک مشکل ساز سرسخت شهرت پیدا کند که از بحث کردن با رئیسش نمی‌ترسد.

جو سام دال (شین هه سان) که با جو یونگ پیل بزرگ شده بر خلاف یونگ پیل که راضی به ماندن در زادگاهش سامدالری است، از شهر کوچکشان به سئول نقل مکان می‌کند. پس از سال‌ها تلاش به عنوان دستیار در صنعت عکاسی مد، درحالی که نام خود را در سئول به جو یون هی تغییر داده است، سرانجام موفق می‌شود و به اوج می‌رسد. با این حال، وقتی همه چیزهایی که او برای ساختن آن سخت تلاش کرده است در یک چشم به هم زدن خراب می‌شود، او به سامدالری باز می‌گردد. حالا این دوستان جدایی ناپذیر که به دلیل حادثه‌ای از هم جدا شده بودند، دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و هر دو متوجه می‌شوند که محبت دیرینه‌ای که زمانی نسبت به یکدیگر داشتند، دوباره بازگشته است.

14. سریال بدترین شیطان (The Worst Of Evil)

  • کارگردان: هان دونگ ووک (Han Dong-Wook)
  • زمان پخش: 27 سپتامبر 2023
  • ژانر: اکشن – جنایی
  • سایر بازیگران: وی ها جون، ایم سه می، بی بی

داستان سریال جدید جی چانگ ووک “بدترین شرور” محصول شبکه دیزنی پلاس، در دهه 1990 رقم می‌خورد. یک درام جنایی-اکشن درباره تحقیقاتی است که برای سرنگونی یک کارتل بزرگ مستقر در گانگنام که مسئول تجارت غیرقانونی مواد مخدر بین کره، ژاپن و چین است، آغاز شده است. جی چانگ ووک در نقش پارک جون مو، کارآگاهی که ماموریت خطرناک مخفی شدن برای نفوذ به اتحاد گانگنام و جلب اعتماد رئیس اوباش جونگ کی چول را بر عهده می‌گیرد، بازی می‌کند.

هان دونگ ووک، کارگردان سریال “بدترین شیطان”، با تمجید از ایفای نقش جی چانگ ووک در این درام، گفت: “فکر می‌کنم در آینده درباره او به‌عنوان بازیگری که یکی از بهترین بازی‌های بازیگری تا کنون در ژانر مخفی شدن و نفوذی را به نمایش گذاشته، صحبت شود.”

ایم سه می در نقش یو یونگ همسر جون مو بازی می‌کند که او نیز یک افسر پلیس است و وی ها جون در این درام نقش جونگ کی چول، رهبر ظالم اتحاد گانگنام را بازی می‌کند که پس از دوران کودکی دردناک، راه خود را به بالاترین نقطه رسانده است. وقتی صحبت از موفقیت به میان می‌آید، کی چول مایل است به هر وسیله ای که لازم باشد متوسل شود. حالا باید منتظر بمانیم تا یکی از بهترین سریال های جی چانگ-ووک منتشر شود و از تماشای آن لذت ببریم.

بهترین فیلم‌های جی چانگ-ووک

فیلم های برتر جی چانگ ووک - فیلم های برتر جی چانگ ووک

در این بخش فیلم های سینمایی با بازی جی چانگ ووک را معرفی می‌کنیم. محبوب ترین فیلم جی چانگ ووک کدام است؟

1. فیلم ضربه سخت (Hard Hit)؛ فیلم جدید جی چانگ ووک

در این بخش می‌توانید تریلر فیلم جدید جی چانگ ووک فیلم ضربه سخت با زیرنویس فارسی را تماشا کنید.

  • کارگردان: چانگجو کیم (Changju Kim)
  • سال ساخت: 2021
  • ژانر: هیجان‌انگیز – درام
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.1

سونگ کیو با بازی “جو وو جین” که اخیرا او را در سریال شادی در کنار پارک هیونگ شیک و هان هیو جو دیدیم، در فیلم جدید جی چانگ ووک ” ضربه سخت” نقش یک مدیر بانک را بازی می‌کند که دارد فرزندش را به مدرسه می‌رساند تا پس از آن به سر کارش برگردد، اما تماسی بدون شناسه تماس دریافت می‌کند که به او می‌گوید زمانی که از ماشینت پیاده شوی، یک بمب منفجر می‌شود! فیلمی مهیج و جذاب و یکی از فیلم های برتر جی چانگ ووک در سال‌های اخیر.

2. فیلم شهر ساختگی (Fabricated City) ؛ از فیلم های جی چانگ ووک

نمایش‌های تلویزیونی جی چانگ ووک - فیلم جدید جی چانگ ووک - فیلم شهر ساختگی (Fabricated City)

  • کارگردان: کوانگ هیون پارک (Kwang-Hyun Park)
  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: کمدی – عاشقانه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5

“شهر ساختگی”یکی دیگر از فیلم هایی که جی چانگ ووک بازی کرده در ژانر کمدی-رمانتیک است. داستان این محبوب ترین فیلم جی چانگ ووک درباره یک گیمر جوان است که در دنیای مجازی رهبر یک تیم است. پس از اینکه کوون با بازی “جی چانگ ووک”، این گیمر استثنایی، به اشتباه به قتل متهم می‌شود، او به همراه هم‌تیمی‌هایش تصمیم می‌گیرند تا مقصر واقعی را پیدا کنند و بی گناهی خود را ثابت کنند.

3. فیلم نحوه استفاده از مردان با نکات مخفی (How to Use Guys with Secret Tips)

برترین فیلم جی چانگ ووک - فیلم نحوه استفاده از مردان با نکات مخفی (How to Use Guys with Secret Tips)

  • کارگردان: ونسوک لی (Wonsuk Lee)
  • سال ساخت: 2017
  • ژانر: کمدی – عاشقانه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9

در این فیلم لی شی یانگ در نقش زنی بازی می‌کند که یک زندگی آشفته و بهم ریخته دارد. روزی یک نوار ویدئویی به نام “چگونه از یک مرد با نکات مخفی استفاده کنیم” می‌خرد که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. جی چانگ ووک زیاد اهل فیلم بازی کردن نیست در نتیجه اگر به دنبال برترین فیلم جی چانگ ووک هستید عناوین زیادی برای انتخاب کردن وجود ندارد!

4. فیلم زنگ مرگ ۲: کمپ خونین (Death Bell 2: Bloody Camp) ؛ از فیلم های جی چانگ ووک

فیلم‌های جی چانگ-ووک

  • کارگردان: یو سئون-دونگ (Yu Seon-dong)
  • سال ساخت: 2010
  • ژانر: اسلشر
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 4.9

اجازه بدهید فهرست فیلم‌های جی چانگ-ووک را با زنگ مرگ ۲ ادامه بدهیم. این فیلم کره‌ای در ژانر اسلشر ساخته شده و از پرفروش ترین فیلم های جی چانگ-ووک محسوب می‌شود. این اثر همچنین دنباله‌ای بر فیلم زنگ مرگ محصول سال 2008 است. البته لازم به ذکر است که داستان فیلم زنگ مرگ ۲ ارتباطی با داستان فیلم پیش از خود ندارد. در این عنوان از فیلم‌های جی چانگ-ووک که در سال 2010 ساخته شده، داستان گروهی از دانش‌آموزان را دنبال می‌کنیم که پس از یک جلسه کلاس تابستانی، درون مدرسه گیر می‌افتند. حالا آن‌ها باید پیش از اینکه کشته شوند، قاتلی را که با آن‌ها درون مدرسه است را پیدا کنند. اگر طرفدار فیلم‌های اسلشر و هیجان انگیز هستید، تماشای این عنوان از بهترین فیلم‌های جی چانگ-ووک را از دست ندهید.

سخن آخر

بهترین سریال های جی چانگ ووک را درکنار هم مرور کردیم و از ماجرای سریال های جی چانگ ووک این بازیگر خوش‌چهره و توانمد سخن گفتیم. از سریال های جدید جی چانگ ووک دو عنوان “صدای جادو” و “اگه آرزوتو بگی” را معرفی کردیم که هر دو محصول سال 2022 هستند. اگر دوست دارید سریال یا فیلم جدید جی چانگ ووک ۲۰۲۳ را تماشا کنید نیز باید بگوییم که جدیدترین سریال این هنرمند، The Worst of Evil  است. این سریال جدید جی چانگ ووک 2023 هنوز منتشر نشده اما به زودی در اختیار علاقه‌مندان او قرار می‌گیرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید زمانی عکس های جی چانگ ووک و همسرش و همچنین فیلم های جی چانگ ووک و همسرش یکی از پرسرچ ترین موارد درباره این بازیگر بود! در پاسخ باید بگوییم که او مجرد است و چنین عکس یا فیلمی وجود ندارد. از این موارد که بگذریم، از میان سریال های جی چانگ ووک شما کدام‌یک را تماشا کرده‌اید؟ اولین بار با کدام سریال طرفدارش شدید؟ کدام سریال را به دیگران هم توصیه می‌کنید؟ بهترین فیلم‌های جی چانگ-ووک را به دیگر همراهان پلازا معرفی کنید. ممنون که در این مقاله همراه ما ماندید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران27 دیدگاه
avatar
کیمیاگر
.
25 آبان 1402، 16:20
پاسخ
0
5
اولین سریالی که از ووکی دیدم هیلر بود که به نظرم جزو بهترین سریال هایی هست که دیدم و خیلی اکشن و باحال و عاشقانه س بعد از اون کلی از سریال هاش رو دیدم وباهاش حال کردم چون تو همه ژانری هم بازی کرده سریال اگه آرزوتو بهم بگی هر چند که خیلی آروم و ملو بود ولی خیلی مفهومی و قشنگه صدای جادو هم برای کسانی که طرفدار ژانر فانتزی باشن خیلی جالبه شریک‌مشکوک هم خیلی بامزه و دست داشتنیه به آرامی ذوبم کن هم که واقعا قشنگ کیوت بود و در نهایت کی دو که اصلا سلطان ابهته اصلا بقیه میگن بادیگارد ما میگیم کی دو
avatar
보라
.
16 مرداد 1402، 18:26
پاسخ
1
10
من با فیلم ملکه کی ازش خوشم اومد ولی وقتی سریال k2 رو ازش دیدم واقعا عاشقش شدم و یکی از طرفداراشمم :)
avatar
.
19 تیر 1402، 23:32
پاسخ
1
7
وای این بازیگر خداییی عالیه من با دیدن سریال k2 اشنا شودم باهاش واقعا عالی بازی کرده بعتون پیشنهاد می کنم این سریالو ببینیو و امروز تموم کردم سریالو می خوام بقیه فیلم هایی که اگه تونستم نگا کنمممم با تشکر
avatar
سهیل محمودی
.
24 اردیبهشت 1402، 22:52
پاسخ
0
6
عالییییی
avatar
سهیل محمودی
.
24 اردیبهشت 1402، 22:51
پاسخ
1
7
واقعا عالی دمتون گرم من عاشق این بازیگر هستم
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402