شارژرهای فیک بلای جان گوشی های جدید سامسونگ!

شارژرهای فیک سامسونگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه شرکت های بزرگ فعال در حوزه تولید گوشی های موبایل به منظور کاهش هزینه های ساخت و همچنین در راستای حفاظت از محیط زیست برای حذف شارژرها از جعبه گوشی های موبایل خود اقدام کرده اند.

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین برندهای تولید کننده گوشی های اندروید به حساب می آید و یکی از شرکت هایی است که دست به چنین کاری زده و با حذف شارژر از جعبه گوشی های موبایل خود تلاش کرده تا هم هزینه های تولید را کاهش داده و هم در راستای حفاظت از محیط زیست اقداماتی انجام دهد.

البته مسئله مهم این است که انجام چنین کاری از سوی شرکت های مثل سامسونگ و آیفون باعث شده تا افراد برای خرید شارژر اصلی سامسونگ با مشکل مواجه شده و با چالش های گوناگونی روبه رو شوند.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به سراغ یکی از مشکلات خریداران گوشی های سامسونگ رفته و بیان کنیم که چگونه استفاده از شارژرهای فیک باعث شده تا گوشی های مشتریان با مشکل مواجه شود.

فهرست عناوین مطلب:

پیامدهای حذف شارژر از جعبه گوشی های سامسونگ

از همان ابتدا که خبر حذف شارژر از جعبه گوشی های موبایل شرکت های مشهور و معتبر در وب سایت های خبری منتشر شد، بسیاری از افراد به این مسئله بسیار مهم اشاره کردند که حذف شارژر از جعبه گوشی می تواند چالش های بسیار زیادی برای کاربران به وجود آورده و پیامدهای منفی بسیار زیادی داشته باشد.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین پیامدهای انجام این کار آن است که مشتریانی که اطلاعات کافی در رابطه با ویژگی های شارژر اصل و اورجینال ندارند پس از خرید گوشی های سامسونگ به منظور خرید شارژر اصل به سراغ محصولات فیک رفته و به جای خرید شارژر اصلی موبایل خود محصولات غیر اورجینال را سفارش می دهند. این مسئله باعث شده تا افراد نتوانند برای خرید کابل اصلی سامسونگ اقدام کرده و از محصولات غیر اورجینال استفاده کنند.

در کنار این مسئله باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که حذف شارژر از جعبه گوشی های موبایل باعث شده تا بسیاری از افراد به جای آن که شارژرها با مشخصات مناسب برای باتری موبایل خود بخرند، به سراغ محصولاتی بروند که از نظر ولتاژ و آمپر تناسبی با باتری گوشی ندارند و این مسئله باعث بروز مشکل برای باتری گوشی های سامسونگ شده است.

در واقع می توان گفت حذف شارژر از جعبه گوشی های موبایل نه تنها باعث بهبود شرایط شده بلکه مشتریان را با مشکلات و چالش های گوناگونی مواجه کرده است و همین مسئله باعث شده تا افراد پس از خرید گوشی برای خرید شارژر اصل سامسونگ با مشکل مواجه شده و دغدغه جدیدی پیدا کنند.

نتایج استفاده از شارژر فیک

یکی از سوالات مهمی که از سوی مشتریان گوشی های جدید سامسونگ پرسیده می شود این است که استفاده از شارژر فیک چه مشکلاتی برای گوشی های موبایل به همراه دارد؟ به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که اگر شما از شارژر اصل و اورجینال برای گوشی موبایل خود استفاده نکنید، پس از مدتی باتری شما ضعیف شده و طول عمر آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند. این مسئله باعث می شود تا تنها پس از چند سال استفاده از گوشی خود مجبور شوید که برای تعویض باتری گوشی تان اقدام کنید.

همچنین یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از آن جایی که گوشی های جدید سامسونگ همگی با باتری غیر قابل تعویض به بازار عرضه می شوند، برای عوض کردن باتری آن و جایگزین کردن باتری جدید لازم است تا پشت گوشی به صورت کامل باز شده و سپس تعمیر آن انجام شود. این مسئله می تواند تاثیرات بسیار بدی بر روی گوشی شما گذاشته و آن را با مشکلات بسیار زیادی مواجه کند.

در کنار این مسئله باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از شارژر فیک باعث می شود تا ولتاژ ورودی به باتری گوشی مناسب با ظرفیت آن نباشد و این موضوع باعث می شود تا باتری به خوبی نتواند به بقیه قطعات گوشی موبایل برق رسانی کرده و در نتیجه قطعات گوشی موبایل شما به سرعت خراب شده و عمر آن ها نیز کاهش چشمگیری پیدا کند.

در واقع می توان نتیجه گرفت که عدم استفاده از شارژر اصل و اورجینال باعث خرابی گوشی شما می شود و طول عمر گوشی شما را کاهش داده و هزینه های بسیار زیادی نیز برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل لازم است تا پس از خرید گوشی سامسونگ در صورتی مشاهده کردید که در جعبه گوشی شارژ وجود ندارد به سراغ یک فروشگاه معتبر رفته و شارژر اصل را برای گوشی موبایل خود خریداری کنید.

شارژرهای فیک بلای جان گوشی های جدید سامسونگ!

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید شارژر اصلی سامسونگ

یکی از سوالات مهمی که همواره از سوی کاربران پرسیده می شود این است که از بین فروشگاه های مختلف که در حوزه ارائه لوازم جانبی گوشی های موبایل وجود دارند، بهتر است تا برای خرید کابل و شارژر اصلی سامسونگ به سراغ چه فروشگاهی برویم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی فعال در این حوزه است و شما می توانید برای تمامی گوشی های سامسونگ شارژرهای اصل و اورجینال را سفارش داده و این دسته از محصولات را درب منزل خود دریافت کنید.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی به فروش می رساند و این موضوع به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکل و چالش خاصی شارژر مناسب را برای گوشی خود سفارش داده و از آن استفاده کنید.

در همین راستا اگر به دنبال افزایش طول عمر گوشی موبایل خود هستید و یا نمی خواهید که به صورت مداوم برای تعویض باتری موبایل تان اقدام کنید لازم است تا از شارژرهای اصل استفاده کنید. در چنین شرایطی سایت موبوتعمیر به شما کمک می کند تا متناسب با نوع گوشی خود از شارژر اصل و اورجینال استفاده کرده و از این طریق هزینه های جانبی خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و در وقت و هزینه های آن صرفه جویی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402