دانلود سریال مانی هیست کره ای + تریلر، داستان و بازیگران

سریال مانی هیست کره ای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال مانی هیست کره ای منتشر شد. پس از موفقیت چشم‌گیر سریال اسپانیایی «خانه کاغذی»، نتفلیکس اعلام کرد که باید منتظر سریال خانه کاغذی کره ای باشیم و حالا پس از مدت‌ها، انتظارها به پایان رسیده. اگر شما نیز منتظر انتشار سریال مانی هایست کره ای بوده‌اید، برای دانلود و معرفی این مجموعه با ما همراه باشید.

سریال اسپانیایی «سرقت پول» توانست به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های غیرانگلیسی زبان در نتفلیکس تبدیل شود و نگاه میلیون‌ها بیننده را از سراسر جهان به خود جلب کند. بنابراین، جای تعجب نیست که شرکت‌های سازنده از سراسر جهان به دنبال این سریال هستند. چه کشوری بهتر از کره جنوبی تا با ساخت سریال خانه کاغذی کره ای، این موفقیت را بازآفرینی کند؟ اکنون بعد از انتظاری تقریبا دو ساله، نسخه کره ای مانی هیست به تازگی منتشر شده است و به همین بهانه، تصمیم گرفتیم در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی این اثر و دانلود آن بپردازیم.

در ویدئوی زیر می‌توانید تیزر بازسازی کره‌ای سریال Money Heist با زیرنویس فارسی را تماشا کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال کره ای سرقت پول ۲۰۲۲

سریال سرقت پول کره ای

شما می‌توانید سریال کره ای جدید 2022 سرقت پول را از این بخش دانلود کنید. امیدواریم تماشای این بازسازی سریال خانه کاغذی، برایتان لذت‌بخش باشد.

آنچه باید درباره سریال کره ای مانی هیست ۲۰۲۲ بدانیم

سریال مانی هایست کره ای

کارگردانی نسخه کره‌ای سریال Money Heist برعهده کیم هونگ سون (Kim Hong Seon) است که پیش از این روی سریال‌های اکشن – هیجان‌انگیز دیگری مانند صدا (Voice) و مهمان (The Guest) کار کرده است. ریو یونگ جه (Ryu Yong Jae)، فیلمنامه‌نویس سریال دیگری از نتفلیکس به نام عشق هولوگرامی من (My Holo Love)، به عنوان نویسنده اقتباسی سریال کره ای مانی هیست ۲۰۲۲ ایفای نقش کرده است. تولید این سریال با همکاری BH Entertainment و Content Zium می‌باشد. فصل اول سریال سرقت پول کره ای در مجموع 12 قسمت دارد و مدت زمان هر قسمت بین 64 الی 78 دقیقه است ناگفته نماند که این 12 قسمت در دو پارت 6 قسمته منتشر می‌شوند. ژانر سریال نیز اکشن – هیجانی – درام – جنایی است.

تاریخ انتشار مانی هیست کره ای

سریال خانه کاغذی کره ای

فیلمبرداری سریال مانی هیست کره ای، در 18 سپتامبر 2021 (27 شهریور 1400) آغاز شد، چند ماه به طول انجامید تا سرانجام در 18 ژانویه 2022 (28 دی 1400) به پایان رسید. 20 می 2022 (30 اردیبهشت 1401) نیز تیزر مانی هیست کره ای به‌طور رسمی منتشر شد و همانطور که نتفلیکس از قبل، تاریخ اکران سریال سرقت پول کره ای را 24 ژوئن 2022 (3 تیر 1401) اعلام کرده بود، پارت 1 فصل اول در همان تاریخ و بدون تأخیر منتشر شد. اما تاریخ انتشار پارت 2 سریال مانی هایست کره ای هنوز مشخص نیست. ممکن است که پارت دوم، دیرتر و در همین سال 2022 (تا دی ماه ۱۴۰۱) منتشر شود.

داستان سریال خانه کاغذی کره ای 2022

بازیگران مانی هیست کره ای

داستان سریال سرقت پول: کره – منطقه اقتصادی مشترک، تقریبا مانند نسخه اسپانیایی است اما فرهنگ کره در بافت این سریال تنیده شده است و  تفاوت‌هایی نیز با نسخه اصلی دارد که باعث تماشایی شدن این سریال می‌شود. یک مغز متفکر کلاهبردار، که با نام مستعار «پروفسور» شناخته می‌شود، قصد دارد بزرگترین سرقت را در میان پرونده‌های ثبت شده تا کنون انجام دهد. این استراتژیست نابغه همراه افرادی با شخصیت‌ها و توانایی‌های متفاوت با یک متغیر خارق‌العاده مبارزه می‌کنند و در یک ماجرای گروگان‌گیری بی‌سابقه شرکت می‌کنند.

در سریال مانی هیست کره ای پروفسور و خدمه با استعدادش متشکل از دزدان درجه یک در تلاش برای انجام یک سرقت بی‌سابقه در شبه جزیره کره هستند. داستان پیچش‌ها و چرخش‌های غیرمنتظره‌ای را به تصویر می‌کشد و همه نگاه‌ها معطوف به پس زمینه و تعریفی است که در پس عنوان «منطقه اقتصادی مشترک» وجود دارد. چرا که نتفلیکس پس از انتشار اولین تریلر، عنوان سریال را سرقت پول: کره – منطقه اقتصادی مشترک Money Heist: Korea – Joint Economic Area عنوان کرد. با توجه به ماجرای هیجانی و تیم تولید و بازیگران این سریال، احتمالا طرفداران در دانلود سریال مانی هیست کره ای 2022 تردیدی نخواهند داشت.

بازیگران مانی هیست کره ای

در 30 مارس 2021، نتفلیکس بیانیه مطبوعاتی رسمی در مورد سریال کره ای مانی هیست ۲۰۲۲ منتشر کرد و بازیگران اصلی را تأیید کرد. با معرفی هنر پیشه های سریال مانی هیست کره ای همراه ما بمانید.

یو جی ته در نقش پروفسور

هنر پیشه های سریال مانی هیست

یو جی ته (Yoo Ji-tae)، ستاره معروف سریال «وقتی عشق من شکوفا می‌شود» نقش پروفسور، مغز متفکر دزدی که رهبری گروه معروف لباس قرمز را در سریال مانی هیست کره ای بر عهده می‌گیرد. او با حضور در چند فیلم کره‌ای مانند یک روز خوب بهاری و زن آینده مرد است به شهرت رسید. اما طرفداران سریال‌های کره‌ای احتمالا او را بیشتر به خاطر بازی در سریال اکشن – هیجان انگیز Healer با بازی یکی از ستاره های کره جی چانگ ووک بشناسند. حالا باید منتظر درخشش او در سریال مانی هایست کره ای باشیم.

جئون جونگ سو در نقش توکیو

تاریخ اکران سریال سرقت پول کره ای

در نسخه کره‌ای سریال Money Heist، شخصیت توکیو توسط جئون جونگ سو (Jeon Jong-seo) به تصویر کشیده خواهد شد، کسی که بیشتر به خاطر نقش برگزیده‌اش در فیلم هیجان‌انگیز – روان‌شناختی Burning شناخته می‌شود. یو آه این و استیون یون بازیگر کره ای-آمریکایی نیز در این فیلم بازی کردند. این بازیگر هنوز در این صنعت نسبتاً تازه کار است، تنها اعتبار دیگر او تاکنون بازی با پارک شین هه در فیلم هیجان انگیز The Call در سال 2020 است. با در نظر گرفتن این موضوع، پس می‌توان گفت که توکیو بزرگترین نقش جونگ سو تاکنون است، و باید منتظر باشیم تا ببینیم در میان هنرپیشه‌های خانه کاغذی او چه چیزی برای ارائه دارد و چگونه نقش توکیو را به تصویر خواهد کشید.

پارک هه سو در نقش برلین

مجموعه تلویزیونی کره جنوبی خانه کاغذی

پارک هه سو (Park Hae-soo ) بازیگر سریال معروف و پر سروصدای «بازی مرکب» در سریال سرقت پول کره ای نقش برلین، دست راست پروفسور و سردسته جنایتکاران را به تصویر خواهد کشید. این دومین نقش پارک هه سو در سریال‌های کره‌ای اختصاصی نتفلیکس است و طرفداران مشتاقانه منتظر تماشای او در نقش برلین هستند.

لی وون جونگ در نقش موسکو

نسخه کره ای مانی هیست

لی وون جونگ (Lee Won-jong) با نقش سارق بانک – و شخصیت پدرانه – مسکو در مجموعه تلویزیونی کره جنوبی خانه کاغذی ظاهر می‌شود. بازیگری کهنه‌کار با فهرست بلندبالایی از سریال‌ها به نام خود، که او را بیشتر برای نمایش‌هایی مانند مهمان، هویت پنهان، دادستان خون آشام و درام پلیسی اخیراً به پایان رسیده، L.U.C.A: The Beginning می‌شناسید.

کیم جی هون در نقش دنور در سریال خانه کاغذی کره ای

دانلود سریال مانی هیست کره ای

نقش پسر مسکو، دنور، را کیم جی هون (Kim Ji-hoon) بازیگر جذاب و نقش منفی سریال گل شیطان در سریال money heist کره ای بازی خواهد کرد. کیم جی هون در حرفه مدلینگ هم فعالیت دارد و دیدن او در نقش مسکو همه طرفدارانش را هیجان‌زده کرده است. باید مشتاقانه منتظر نقش‌آفرینی کیم جی هون در سریال مانی هایست کره ای بمانیم.

همچنین بخوانید :

جانگ یون جو در نقش نایروبی

تیزر مانی هیست کره ای

در سریال مانی هیست کره ای نقش مادر مجرد نایروبی را مدل و بازیگر جانگ یون جو (Jang Yoon-ju) به تصویر می‌کشد. جانگ یون جو در سال 2015 با ایفای نقش مکمل در فیلم کمدی – اکشن یو آه این به نام «کهنه سرباز» به بازیگری دست زد. با این اوصاف، او بیشتر به خاطر حرفه مدلینگ موفقش شناخته شده است و حالا قرار است او را در سریال مانی هیست کره ای ببینیم.

لی هیون وو در نقش ریو در سریال کره ای سرقت پول

تاریخ انتشار مانی هیست کره ای

در 31 می 2021، نتفلیکس اعلام کرد که بازیگر نقش ریو، پارک جونگ وو (Park Jung Woo) به دلیل تداخل برنامه فیلم‌برداری سریال Fly High Butterfly با سریال مانی هیست کره ای، از تیم کناره‌گیری کرده است و لی هیون وو (Lee Hyun-woo) بازیگر سریال «دروغگو و معشوقه‌اش» جایگزین آن شده است.

لی هیون وو در بیانیه‌ای از طریق آژانس خود گفت:

من هیجان‌زده هستم که برای اولین بار پس از مدتی از طریق این سریال به بینندگان سلام می‌کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا یک شخصیت باحال، خاطره‌انگیز و جذاب را برای کسانی که منتظر سریال خانه کاغذی کره ای هستند خلق کنم.

کیم جی هون در نقش هلسینکی

دانلود سریال کره ای سرقت پول ۲۰۲۲

باید اشاره کنیم که امیدواریم در آینده این جی هون (Kim Ji-hun) که در سال 1979 متولد شده است، با یک کیم جی هون دیگر که در لیست بازیگران سریال به چشم می‌خورد، اشتباه گرفته نشود! این بازیگر در فیلم‌هایی مانند northern limit line و  the 12th suspect نقش‌آفرینی کرده است.

لی گیو هو در نقش اسلو در سریال مانی هیست کره ای

داستان سریال خانه کاغذی کره ای 2022

قبل از به‌دست آوردن نقش اصلی سریال کره ای مانی هیست ۲۰۲۲ ، بازیگر لی کیو هو (Lee Kyu-ho) بیشتر در نقش‌های مهمان یا مکمل انتخاب شده است. عناوین شناخته شده‌ای که او در آن‌ها ظاهر شده عبارتند از The Uncanny Counter و Dr. Romantic 2 و Welcome to Waikiki 2 و Hot Stove League. حالا قرار است این بازیگر را در سریال خانه کاغذی کره ای ببینیم.

کیم یون جین در نقش سون وو جین (راکل موریو)

سریال مانی هیست کره ای

کیم یونجین (Kim Yun-jin)، بازیگر کره ای-آمریکایی، نقش سون ووجین در نسخه کره‌ای سریال Money Heist است که همتای راکل موریلو در سریال اصلی اسپانیایی است را بازی می‌کند. یونجین با بازی در سریال قدیمی آمریکایی Lost نامی برای خود به‌دست آورد. او همچنین در تعدادی از فیلم‌های کره ای از جمله خانه ناپدیدشدگان و قصیده پدرم ظاهر شده است.

سایر بازیگران سریال سرقت پول کره ای

علاوه بر بازیگرانی که در بالا ذکر کردیم، در لیست بازیگران سریال مانی هایست کره ای 2022 نام‌های دیگری نیز به چشم می‌خورد:

  • کیم سونگ اوه (Kim Sung-oh) در نقش کاپیتان چا موهیوک
  • پارک میونگ هون (Park Myung-hoon) در نقش چو یانگمین (آرتورو رومن در سریال اسپانیایی)
  • لی جوبین (Lee Joo-bin) در نقش یون میسون (مونیکا در سریال مانی هایست اسپانیایی)
  • لی سی وو (Lee Si-woo) در نقش آن کیم (آلیسون پارکر)

سوالات متداول

1. نسخه کره ای مانی هیست کی پخش می شود؟

پارت اول این سریال در تاریخ 3 تیر 1401 پخش شد. تاریخ انتشار پارت دوم هنوز قطعی نیست.

2. بازیگران سریال کره ای سرقت پول 2022 چه کسانی هستند؟

یو جی ته، جئون جونگ سو، پارک هه سو، لی وون جونگ، کیم جی هون، جانگ یون جو، لی هیون وو و کیم جی هون از بازیگران اصلی نسخه کره‌ای سریال Money Heist هستند.

کلام آخر

سریال سرقت پول کره ای

سریال سرقت پول یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سریال‌های نتفلیکس در زمان پخشش بود که توجه مخاطبان را در سرتاسر جهان به خود جلب کرد. حالا با انتشار نسخه کره‌ای آن،‌ باید ببینیم که آیا سریال خانه کاغذی کره ای نیز می‌تواند مانند نسخه اسپانیایی به شهرت برسد و در لیست برترین سریال‌های نتفلیکس قرار گیرد یا خیر. نظر شما درباره عوامل و بازیگران سریال مانی هیست کره ای چیست؟ برای دیدن این سریال هیجان‌زده هستید؟ آیا سریال سرقت پول کره ای توانسته است انتظارات شما را برآورده کند؟ ممنون که با معرفی سریال خانه کاغذی کره ای همراه ما بودید. فراموش نکنید که می‌توانید نظراتتان را درباره این مقاله و سریال مانی هایست کره ای از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
ملکه
.
06 تیر 1401، 00:50
پاسخ
0
12
میخواین بگین یعنی پارت دوم ممکنه ۶/۷ ماه بعد بیاد ؟🥲 تا اون موقع که ما مردیم .
avatar
کاکا آهنی
.
09 تیر 1401، 18:13
پاسخ
0
2
@ملکه
آره دق میکنیم تا اون موقع
avatar
علیرضا
.
10 اردیبهشت 1401، 21:51
پاسخ
4
5
من فکر نکنم خیلی خوب بشه ولی خب حیجان دارم ببینم چی هست و چه ویزی قراره باشه من که مانی هیست اصلی رو خیلی پدست دارم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402