هر آنچه در مورد فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳ می دانیم + داستان و بازیگران

فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به فروش میلیاردی فیلم Spider-Man: No Way Home، فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳ (فیلم Spider-Man 4 2023) احتمالا به زودی ساخته می‌شود. با اخبار مربوط به فیلم اسپایدرمن ۴ مارول همراه ما باشید.

بعد از اکران فیلم Spider-Man: No Way Home و فروش یک میلیاردی آن، ساخت فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳ احتمالا قطعی خواهد بود. فیلم Spider-Man: No Way Home در واقع پرفروش ترین فیلم سال 2021 است. قبل از انتشار این فیلم، ایمی پاسکال (Amy Pascal)، تهیه کننده فیلم‌های مرد عنکبوتی، اعلام کرده بود که سه گانه‌ای جدید با بازی تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی/پیتر پارکر در حال ساخت است. حالا نیز کوین فیج (Kevin Feige)، رئیس استودیوی مارول، تایید کرده که فیلم جدیدی به عنوان فیلم اسپایدرمن ۴ مارول در دست ساخت است. پاسکال در مورد ساخت فیلم Spider-Man 4 2023 گفته است که:

«در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home می‌بینیم که مرد عنکبوتی یک تصمیم مهم می‌گیرد؛ تصمیمی که قبلا شبیهش را ندیده بودیم. این یک فداکاری است. و همین موضوع به ما امکانات زیادی برای ساخت فیلم بعدی می‌دهد».

پس با اینکه شاید فیلم سینمایی مردعنکبوتی 3: راهی به خانه نیست آخرین قسمت در سه گانه مرد عنکبوتی باشد، اما شک داریم که این آخرین باری باشد که تام هالند را در نقش مرد عنکبوتی دیده‌ایم و ممکن است فیلم بعدی اثر کاملا متفاوتی باشد. فیلم No Way Home روی پایان دادن به داستان سه گانه تمرکز داشت، اما از طرف دیگر پایان آن شرایط جذابی را برای ساخت فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳ فراهم کرده است. در این مقاله از پلازا با اخبار مربوط به فیلم مرد عنکبوتی 4 2023 همراه ما باشید تا مروری بر داستان و بازیگران احتمالی آن داشته باشیم. در این مقاله نیز می‌توانید بیشتر درباره فیلم Spider-Man: No Way Home بخوانید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

تاریخ اکران مرد عنکبوتی ۴

تا کنون همیشه دو سال بین اکران دو فیلم مرد عنکبوتی فاصله بوده است؛ در نتیجه احتمالا تاریخ اکران مرد عنکبوتی 2023 در سال 2023 خواهد بود. در حالی که ساخت فیلم اسپایدرمن ۴ مارول شروع شده، اما هنوز مشخص نیست که در چه مرحله‌ای قرار دارد و یک تک-دنباله یا شروع یک سه گانه دیگر خواهد بود. طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که فیلم مرد عنکبوتی 4 2023 ساخته می‌شود، فقط زمان اکران آن هنوز مشخص نیست. ما حدس می‌زنیم که احتمالا اکران فیلم بعدی بیشتر از دو سال زمان خواهد برد؛ خصوصا با توجه به برنامه شلوغ MCU در سال‌های 2022 و 2023. مشخص است که هنوز تریلر مرد عنکبوتی 4 نیز منتشر نشده است.

فیلم اسپایدرمن ۴ مارول

داستان فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳

آیا فیلم No Way Home مقدمه‌ای برای داستان فیلم سینمایی مرد عنکبوتی 4 ارائه می‌کند؟ پاسخ کوتاه این سوال این است که نه دقیقا. فیلم No Way Home در واقع داستان کل سه گانه را جمع بندی می‌کند و سرنخ مشخصی از داستان فیلم Spider-Man 4 2023 به ما نمی‌دهد.

در انتهای آن فیلم می‌بینیم که کسی نمی‌داند پیتر پارکر، مرد عنکبوتی است؛ حتی ام جی و ند نیز این موضوع را نمی‌دانند. پیتر همچنان به کار عنکبوتی خودش ادامه می‌دهد و اینطور نیست که بازنشسته شده باشد. منظورمان این است که فیلم مرد عنکبوتی 4 مارول به هر سمتی که بخواهد می‌تواند داستان را ببرد: ممکن است پیتر به یک مرد عنکبوتی جدید آموزش بدهد یا در رویارویی با یک شخصیت شرور جدید در ماجراجویی دیگری قرار بگیرد.

فیلم Spider-Man 4 2023

یک گزینه احتمالی این است که در فیلم اسپایدرمن 2023 شاهد مبارزه مورد انتظار میان مرد عنکبوتی و ونوم باشیم. همانطور که در تیتراژ فیلم ونوم 2 دیدیم، ادیب راک و ونوم به دنیای سینمایی مارول فرستاده شده‌اند. اگر چنین اتفاقی بیفتد احتمالش کم است که شخص دیگری به جز تام هاردی (Tom Hardy) نقش ونوم را بازی کند؛ چراکه تام هاردی در این نقش در حال حاضر طرفداران خودش را پیدا کرده است. اگر در فیلم Spider Man 2023 شاهد این مبارزه باشیم، سازندگان در هر صورت راهی پیدا خواهند کرد تا مرد عنکبوتی و ونوم وارد جهان یکدیگر شوند.

بازیگران فیلم مرد عنکبوتی ۴

تام هالند (Tom Holland) کمی در مورد آینده کاری‌اش در نقش پیتر پارکر محتاط بوده و سعی داشته تا روی بازی در فیلم سوم تمرکز کند. در ابتدا او در این باره این گونه گفته بود:

«شاید زمان آن رسیده که این نقش را کنار بگذارم. باید خود پیتر پارکر را نیز در نظر بگیرم؛ چرا که او بخش مهمی از زندگی من است. اگر همچنان بعد از 30 سالگی نیز نقش مرد عنکبوتی را بازی کنم، احتمالا یک جایی کارم اشتباه بوده».

با این حال او بعدتر صحبت‌هایش را تصحیح کرد:

«نمی‌دانم آینده مرد عنکبوتی چگونه خواهد بود. نمی‌دانم در این پروژه در آینده حضور خواهم داشت یا نه. مرد عنکبوتی همیشه در من زنده خواهد بود و ایمی پاسکال و استودیو شدیدا به دنبال راهی برای ساخت قسمت بعدی آن هستند. اگر باز هم قرار باشد من این نقش را بازی کنم، خیلی هیجان انگیز خواهد بود. اما اگر زمان آن رسیده باشد که کنار بروم، با افتخار این کار را خواهم کرد».

فیلم مرد عنکبوتی 4 2023

خود پاسکال به نظر می‌رسد به ادامه همکاری با هالند علاقمند است:

«تا وقتی که او بخواهد فیلم‌های مرد عنکبوتی را بسازد و در آنها حضور داشته باشد، ما نیز این فیلم‌ها را خواهیم ساخت».

همیشه احتمالش وجود داشت که هالند در آینده نقش یک مربی را برای مرد عنکبوتی بعدی بازی کند، اما هیچ نشانه‌ای از این موضوع در فیلم No Way Home وجود ندارد و ما فقط می‌توانیم گمانه‌زنی کنیم.

تصورمان این بود که زندیا (Zendaya) و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) در فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳ در نقش‌های ام جی و ند حضور خواهند داشت. با این حال افشاگری‌های بزرگی در فیلم No Way Home وجود داشت که روی این احتمال تاثیرگذار خواهند بود.

ادامه این قسمت حاوی اسپویل‌هایی از فیلم No Way Home است.

پیتر برای اینکه جلوی فجایع بعدی را بگیرد، از دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) خواست که از طلسمی استفاده کند تا کل جهان، از جمله ام جی و ند، فراموش کنند که او، مرد عنکبوتی است. در یک سکانس احساسی، او به آنها قول داد که دنبالشان خواهد گشت و کاری خواهد کرد که او را به یاد بیاورند. چند هفته بعد پیتر نزد ام جی رفت تا حقیقت را به او بگوید و همان موقع ند از راه رسید.

خیلی نزدیک بود که حقیقت را به هر دوی آنها بگوید تا اینکه متوجه زخم روی سر ام جی از آخرین مبارزه شد و به یاد آورد که اگر به آنها بگوید، آنها را به خطر خواهد انداخت. در نهایت او تصمیم گرفت که چیزی نگوید. این موضوع می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که ام جی و ند در فیلم اسپایدرمن ۴ مارول حضور ندارد؛ البته که این فقط حدس و گمان است. شخصیت هپی هوگان با بازی جان فاورو (Jon Favreau) نیز حالا پیتر را نمی‌شناسد، اما او مرد عنکبوتی را می‌شناسد و ممکن است دوباره برگردد.

با این حال ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش خاله می قطعا در فیلم مرد عنکبوتی 4 2023 حضور نخواهد داشت؛ چراکه توسط گرین گابلین کشته شد. جهان‌های موازی ممکن است احتمال حضور یک شخصیت خاله می جایگزین را ایجاد کنند، اما ما خیلی احتمالش را نمی‌دهیم.

فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳

همچنین احتمالش کم است که اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و توبی مگوایر (Tobey Maguire) در فیلم Spider-Man 4 2023 باشند؛ چراکه حضور کم اما معنادار آنها در فیلم No Way Home به سرانجام رسید و جهان موازی اصلاح شد. با اینکه آنها حالا نام‌های رسمی خودشان را دارند (Friendly Neighborhood Spider-Man برای مگوایر و The Amazing Spider-Man برای گارفیلد) اما چه کسی می‌تواند مطمئن باشد که MCU دوباره آنها را دچار تغییراتی نکند؟

آیا تام هاردی در نقش ونوم در اسپایدر من 4 مارول حضور خواهد داشت؟ همانطور که پیشتر خواندید، نشانه‌هایی وجود دارد که ممکن است کاراکتر ونوم در فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳ حضور داشته باشد و باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا واقعا این اتفاق می‌افتد یا خیر.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم مرد عنکبوتی ۴ ۲۰۲۳ همراه شما بودیم و همه اخبار مربوط به آن را مرور کردیم. آیا شما منتظر فیلم اسپایدرمن ۴ مارول هستید؟ نظرتان درباره فیلم قبلی چه بود؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را درباره فیلم مرد عنکبوتی 4 2023 با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران9 دیدگاه
avatar
Mahan
.
24 مهر 1402، 20:19
پاسخ
0
1
وای فقط امیدوارم ند و ام جی باشن تو قسمت ۴ چون آخره قسمت ۳ خیلی غمگین بود واقعا.نظر شما چیه؟
avatar
یاسین
.
15 مهر 1402، 11:57
پاسخ
0
1
به نظر من پیتر نباید فقط مرد عنکبوتی محله باشد به نظر من باید جزوه انتقام جویان باشد و جایگزینی برای مرد آهنی
avatar
فرید کوشکی
.
01 فروردین 1402، 19:59
پاسخ
0
1
سلام بی صبرانه منتظر مرد عنکبوتی 4هستیم و واقعا نسخه قبل بسیار عالی بود چون که دوتا بازیگرایی که توی نقش مرد عنکبوتی بودن اونا هم‌ حضور داشتن این خیلی عالی بود ولی کاش بتونن نظرات ما رو ببینن به نظر من همین بازیگرای قبل عنکبوتی3 توی 4 باشن عالی میشه و هیجان انگیز تر حتی کاری کنه که دختره مرد عنکبوتی رو به یاد بیاره و در اخر بازم میگم بسیار بسیار عالی بود
avatar
یاماچ
.
26 اسفند 1401، 03:05
پاسخ
0
1
فیلم حیلی قشنگی بود ولی اون موقعه که فراموشش میکنه خیلی حالمو گرفت و بعدش رفت سر کار دخترع نمیشناختش فک کنم اسمشم بزارن شروعی دوباره
avatar
محمد
.
27 بهمن 1401، 22:46
پاسخ
1
16
مرد عنکبوتی بازگشت به خانه مرد عنکبوتی دور از خانه مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست مرد عنکبوتی بِتَمرگ در خانه 🗿💔
نمایش 4 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402