معرفی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 ؛ تئوری ها و احتمالات

گیم پلی بازی star wars jedi fallen order 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نسخه جدید فرنچایز جنگ ستارگان تحت عنوان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 (بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون ۲) در دست توسعه است و انتظار داریم مثل نسخه قبلی، دنباله بازی استار وارز جدای هم بتواند عملکرد موفقی را از خود برجای بگذارد. در ادامه بیشتر با بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2 آشنا خواهید شد.

استاروارز اسمی آشنا در دنیای فیلم و بازی‌هاست. طی چند سال اخیر بازی‌های جنگ ستارگان بازی‌های موفقی از آب درآمده‌اند و اتفاقا عنوان Star Wars Jedi Fallen Order هم یکی از بازی‌های جذاب و محبوب سال 2019 بود؛ همان بازی که دنباله‌اش در دست توسعه است. بنابر اطلاعاتی که در دست داریم، جدیدترین نسخه از بازی استار وارز با همکاری الکترونیک آرتس و استودیو ریسپاون در دست توسعه است. Respawn Entertainment یکی از استودیوهای موفق صنعت بازی‌سازی محسوب می‌شود. استودیوی که ساخت بازی‌هایی مثل Titanfallها، Apex Legends و همین بازی Star Wars Jedi Fallen Order را در کارنامه خود دارد.

به‌غیراز دنباله بازی استار وارز جدای فالن اردر، استودیو ریسپاون همچنین در حال کار بر روی دو جنگ ستارگان دیگر است. یکی از آن‌ها یک بازی استراتژی خواهد بود و دیگری زاویه دید اول شخص خواهد داشت. از این دو بازی هم فعلا اطلاعات رسمی چندانی در دست نیست و انتظار داریم که طی ماه‌های آینده بیشتر درموردشان بشنویم. به‌هرترتیب واضح است که ریسپاون یکی از استودیوهای توانمند چند سال اخیر بوده و انتظار می‌رود که در توسعه بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون ۲ هم عملکرد قابل‌قبولی را از خود برجای بگذارد. در ادامه سعی داریم تمامی اطلاعات ممکن اعم از داستان، گیم پلی، معرفی و تریلر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 را با شما به‌اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه خواهید خواند:

بازی استار وارز جدای - بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون ۲

متاسفانه هنوز به‌صورت رسمی تریلر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 منتشر نشده است. با‌این‌حال، به‌محض انتشار یک تیزر یا تریلر، قطعا آن‌را با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت.

داستان بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون ۲

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از داستان بازی به بیرون درز نکرده و از ‌این‌رو نمی‌توان با قاطعیت در این‌باره صحبت کرد. می‌دانیم که با یک بازی استار وارز جدای جدید سروکار خواهیم داشت. بنابراین بدیهی است که داستان بازی هم به نسخه قبل مربوط باشد. یک‌سری احتمالات و تئوری‌ها در رابطه با داستان عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order 2 وجود دارند که در ادامه جدی‌ترین آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

داستان نسخه قبلی روی دوئل بین دو شخصیت کال کستیس و دارث ویدر تمرکز داشت. در نهایت داستان بازی ناتمام ماند و ممکن است در نسخه جدید شاهد تلاش ویدر برای پیدا کردن و از بین بردن کستیس باشیم. از طرفی، احتمالا با از بین رفتن هولوکورن کال کستیس در رویای بازسازی گروه Jedi به‌سر خواهد برد و تلاشش را یک‌بار دیگر آغاز خواهد کرد. البته همان‌طور که اشاره کردیم، هنوز چیزی قطعی نیست و باید منتظر اطلاعات تکمیلی بمانیم.

تریلر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2

زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2

درست مثل داستان و تریلر، در مورد زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 هم نمی‌توان نظر دقیقی داد. به‌طور کلی ریسپاون و الکترونیک آرتس سعی دارند تا حد امکان از انتشار اطلاعات جدید درباره این بازی پرهیز کنند. در دست ساخت بودن عنوان Star Wars Jedi Fallen Order 2 یک موضوع رسما تایید شده است، ولی درمورد تاریخ انتشار آن، نمی‌توان چنین چیزی را بازگو کرد.

بر اساس شایعاتی که البته چندان هم موثق نیستند، این بازی می‌تواند تا قبل از به‌پایان رسیدن سال 2022 میلادی به‌بازار عرضه شود البته اگر خبری از تاخیر در انتشار آن نباشد. به‌یاد داریم که بازی Jedi Fallen Order در ماه نوامبر میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت؛ همین اتفاق شاید برای جدیدترین نسخه مجموعه استاروارز هم رخ دهد.

جدیدترین بازی استار وارز جدای برای چه پلتفرم هایی عرضه می شود؟

تقریبا تمامی شایعات و حدس‌ و گمان‌های شنیده شده، روی یک موضوع اتفاق نظر دارند؛ زمان انتشار بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2 نامعلوم ولی در سال 2022 خواهد بود. با‌این‌حال برای اثبات صحت این اطلاعات، باید احتمالا تا E3 2022 یا روز استاروارز (4 ماه مِی میلادی) باشیم.

این‌که جدیدترین نسخه از سری استار وارز قرار است دقیقا برای چه پلتفرم‌هایی به‌بازار عرضه شود، مطمئنا یکی از مهم‌ترین سوالات بدون پاسخ کاربران درباره این عنوان است. پرواضح است که کاربران PS5 و Xbox Series X/S به این بازی دسترسی خواهند داشت. شکی نیست که این بازی برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود. درباره این 3 پلتفرم همه‌چیز قطعی است؛ ولو که سازندگان حرفی نزده باشند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2

موضوع اصلی اما، این است که بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون ۲  برای دو کنسول PS4 و Xbox One هم منتشر خواهد شد؟ برای پاسخ به‌این سوال بازی Star Wars Battlefront را به‌خاطر بیاورید. این بازی تقریبا دو سال پس از ورود دنیای گیم به نسل هشتم آغاز شد و در نهایت هم، بازی برای کنسول‌های نسل هفتم عرضه نشد. دنباله بازی استار وارز جدای هم 2 یا شاید هم 3 سال پس از ورود به نسل نهم عرضه می‌شود. پس بعید نیست که کاربران PS4 و X1 از تجربه آن محروم بمانند. البته برای دریافت پاسخ قطعی این سوال، بهتر است تا زمان انتشار اطلاعات تکمیلی درباره این بازی از سوی الکترونیک آرتس یا ریسپاون منتظر بمانیم.

گیم پلی بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2

همان‌طور که بالاتر هم خواندید هنوز تریلری از گیم پلی بازی Star Wars Jedi Fallen Order 2 منتشر نشده و به‌همین خاطر نمی‌توان در این‌باره هم به‌صورت مفصل بحث کرد. الکترونیک آرتز تایید کرده که این بازی هم، یک بازی اکشن ماجرایی مثل گذشته خواهد بود.

با‌این‌حال به‌یاد داریم که ریسپاون در بازی استار وارز جدای فالن اردر المان‌های زیادی را به بازی اضافه کرده بود و بعدا نسخه نسل نهمی این بازی هم دست‌خوش تغییرات مثبتی شد. همچنین در سال گذشته یک آپدیت محتوایی رایگان به‌بازی اضافه شد و به‌نظر می‌رسد که ریسپاون روی پروژه بعدی خود هم تغییراتی را اعمال کند. این آپدیت شامل بهبود فریم ریت و سرعت لود بیشتر می‌شد. همچنین یک‌سری مد مبارزاتی به‌بازی اضافه شد. تقریبا می‌توان مطمئن بود که بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون ۲ در رویداد E3 سال جاری نمایش خواهد داشت و می‌توانیم با گیم پلی آن بیشتر آشنا شویم.

بازی استار وارز جدای - زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2

سخن نهایی

مطمئنا بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون ۲ یکی از بازی‌های مورد انتظاری است که البته، همچنان تاریخ انتشار دقیقی ندارد. همان‌طور که اشاره کردیم، احتمالا زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 سال 2022 خواهد بود ولی اگر این بازی در سال آینده عرضه شود هم نباید تعجب کرد. احتمال داده می‌شود که در این نسخه شاهد بازگشت شخصیت‌هایی مثل هان سولو، چیوباکا و دارث مائول باشیم.

از این بیشتر درباره بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون ۲ چیزی نمی‌دانیم. احتمالا زمان زیادی تا انتشار اطلاعات بیشتر درباره این بازی باقی نمانده و به‌زودی چیزهای بیشتری درباره جدیدترین پروژه در دست توسعه توسط Respawn Entertainment خواهیم شنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402