بهترین هدفون های نویز کنسلینگ بازار در سال ۲۰۲۴

بهترین هدفون نویز کنسلینگ / هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین هدفون نویز کنسلینگ قادر است تا اندازه شگفت‌انگیزی صدای محیط اطراف شما را حذف کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی از گوش دادن به موسیقی در اختیارتان قرار دهد.

اگر اهل مسافرت‌های درون شهری هستید یا اگر در یک محیط پر از سر و صدا زندگی می‌کنید، هدفون‌های Noise Cancelling یکی از بهترین خریدهایی هستند که می‌توانید داشته باشید. این هدفون‌ها طی سال‌های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند و حالا از همیشه در حذف سر و صدای محیط، بهتر عمل می‌کنند. مهمتر این که حالا می‌توان مدل‌های اقتصادی که از این قابلیت پشتیبانی کنند را هم پیدا کرد. با پلازا همراه باشید تا با بهترین مدل‌های هدفون های نویز کنسلینگ آشنا شویم.

فهرست مطالب

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ

انتخاب مدلی که بهتر از همه پاسخگوی نیازهای شما باشد اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا هدفون‌هایی که مناسب استفاده در هواپیما و در حال پرواز هستند با آن‌هایی که برای استفاده در خانه مناسب هستند فرق می‌کنند. ما در این مطلب لیستی از بهترین هدفون های حذف نویز که قابلیت حذف صدای مزاحم را دارند را برایتان آماده کردیم تا شما با کمک آن بتوانید بهترین هدفون ها و هدست های نویز کنسلینگ مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. البته این هدفون های نویز کنسلینگ هیچکدام جزو هدفون‌های ارزان بازار نیستند.

۱. هدفون سونی WH-1000XM5

بهترین هندزفری نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC و LDAC
  • شارژدهی: ۳۰ ساعت
  • قیمت: از ۱۶ میلیون تومان

نقاط قوت: وضوح بی‌نظیر صدا، حذف نویز فوق‌العاده، بیس کوبنده و دقیق

نقاط ضعف: کیفیت ساخت پایین‌تر از مدل قبلی، امکان تا شدن کامل آن وجود ندارد، از aptX پشتیبانی نمی‌کند

هدفون سونی WH-1000XM5 با اختلاف بهترین هدفون نویز کنسلینگ بازار به‌حساب می‌آید. سونی در عین شگفتی توانسته کیفیت صدای این هدفون را حتی از مدل قبلی آن نیز بهتر کند.

سونی همچنین در این مدل از یک طراحی کاملا متفاوت و جدیدی نسبت به WH-1000XM4 استفاده کرده است. این طراحی جدید تاحدودی سبب شده این هدفون، کمی کیفیت ساخت پایین‌تری نسبت به مدل قبلی داشته باشد ولی در عوض کیفیت صدای آن به‌اندازه قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. البته که هنوز مدل قبلی در بازار با قیمت پایین‌تری موجود است و می‌تواند انتخاب شایسته‌ای باشد.

۲. هدفون بوز QuietComfort Ultra Headphones

بهترین هدفون نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC و aptX
  • شارژدهی: ۲۴ ساعت
  • قیمت: از ۳۰ میلیون تومان

نقاط قوت: حذف نویز بی‌نظیر، کیفیت صدای بسیار خوب، طراحی جدید و مدرن

نقاط ضعف: قیمت بسیار بالا، شارژدهی معمولی

هدفون QuietComfort Ultra شرکت بوز، از دید بسیاری بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ دنیا به‌حساب می‌آیند. این هدفون که جایگزین بوز 700 شده، به اندازه قابل توجهی نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است. به‌خصوص عملکرد نویز کنسلینگ آن که حیرت انگیز است. از طرف دیگر قابلیت Immersive Audio به آن اضافه شده و در کنار آن امکان اتصال همزمان به چند دستگاه و پشتیبانی از کدک aptX نیز از دیگر ویژگی‌های هدفون پرچم‎‌دار بوز هستند.

۳. هدفون نویز کنسلینگ سونی WH-CH720N

بهترین هندزفری نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC
  • شارژدهی: ۲۵ ساعت
  • قیمت: از ۶ میلیون تومان

نقاط قوت: وضوح بالای صدا، عملکرد خوب حذف نویز، کیفیت ساخت بسیار خوب

نقاط ضعف: بیس کمی شدت بالایی دارد، بدون کیس عرضه می‌شود، امکان تا شدن ندارد

در بازه قیمتی پایین‌تر، می‌توانید نیم‌نگاهی به هدفون سونی WH-CH720N داشته باشید. عملکرد این هدفون چه در محیط‌های شلوغ و چه محیط‌هایی که سر و صدای کمی در آن‌ها وجود دارد، قابل مقایسه با هدفون‌های به‌مراتب گران‌تر است. البته برخلاف WH-1000XM5 این مدل ارزان‌تر بدون کیس است و امکان تا شدن هم ندارد ولی با این حال هنگام پوشیدن آن‌ها، احساس راحتی خواهید کرد.

مهمتر از همه عملکرد هدفون در هنگام نویز کنسلینگ است. البته هدفون‌های گران‌تر مثل XM5 در این زمینه بهتر ظاهر می‌شوند اما این هدفون نیز قادر است به‌اندازه قابل توجهی، سر و صدای اطراف شما را حذف کند و از طرف دیگر حتی با فعال بودن این ویژگی نیز، شارژدهی هدفون خیلی کاهش پیدا نمی‌کند. از نظر کیفیت صدا نیز باید گفت WH-CH720N یکی از بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی است و صدا را با شادابی و سرزندگی قابل توجهی به گوش شما می‌رساند.

۴. هدفون اپل ایرپادز مکس

بهترین هدفون نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC
  • شارژدهی: ۲۰ ساعت
  • قیمت: از ۳۰ میلیون تومان

نقاط قوت: کیفیت صدای عالی، حذف نویز بدون نقص، پشتیبانی از صدای فراگیر سینمایی، کیفیت ساخت فوق‌العاده

نقاط ضعف: بدون کابل صدا عرضه می‌شود، بیشتر ویژگی‌ها منحصر به دستگاه‌های اپل هستند، قیمت بسیار بالا

ایرپادز مکس اپل یکی از موردانتظارترین محصولات دنیای فناوری بود. تا ماه‌ها پیش از عرضه آن به بازار تقریبا هر روز اخبار و شایعات جدیدی در موردش شنیده می‌شد. اما چیزی که بیشتر همه را غافلگیر کرد قیمت بود که بالاتر از گران‌ترین و رده‌بالاترین هدفون‌های بازار بود. اما آیا این قیمت بالا توجیهی دارد؟

پاسخ بله است. این هدفون‌ها آنقدر از تمام رقبای خود بهتر هستند که می‌توانیم آن‌ها را جزو هدفون‌های بی‌سیم Hi-Fi به حساب آوریم. همانطور هم حتما حدس زدید برای استفاده از تمام پتانسیل این هدفون حتما باید یک آیفون یا آیپد داشته باشید. ایرپادز مکس از طریق بلوتوث 5.0 به سایر محصولات وصل می‌شود ولی در این حالت نمی‌توانید از بسیاری از امکانات آن استفاده کنید. به همین خاطر هم هست که این هدفون های نویز کنسلینگ، با این قیمت بالا، فقط برای کسانی مناسب هستند که از قبل جزوی از اکوسیستم اپل بوده باشند.

در این صورت، برای خرید هدفون Noise Cancelling گزینه‌ای بهتر از آن‌ها را نمی‌توانید پیدا کنید. از طراحی منحصر به فردشان گرفته تا صدای واضح و با جزییات بالایی که این هدفون ارائه می‌دهد همه و همه آنقدر در سطح بالایی هستند که به جرات می‌توان گفت رقیبی برایشان وجود ندارد.

۵. هدفون سونی WH-1000XM4

بهترین ایرپاد نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC و LDAC
  • شارژدهی: ۳۰ ساعت
  • قیمت: از ۱۳ میلیون تومان

نقاط قوت: حذف نویز پیشرفته، صدای غنی و با جزییات بالا، وزن کم و راحتی

نقاط ضعف: ضد آب نیست، عدم پشتیبانی از aptX

گزینه بعدی در فهرست بهترین هدفون های حذف نویز هدفون سونی مدل WH-1000XM4 است. این هدفون نویز کنسلینگ توانسته حذف صداهای مزاحم را به بهترین نحو انجام دهد و کیفیت صدای حیرت انگیزی دارد.

پردازنده این هدفون جدید تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی WH-1000XM3 ندارد. فقط هدفون جدید به ویژگی‌هایی مانند وصل شدن همزمان به چند دستگاه، ارتقای صدای DSEE Extreme، اعلان تماس‌ها و پلی/ استپ کردن خودکار به استفاده از یک سنسور درونی مجهز شده است.

با هر معیاری که حساب کنیم، هدفون WH-1000XM4 یک هندزفری با قابلیت حذف نویز عالی است. این هدفون تمامی چیزهایی که سونی ادعا کرده است را دارد. در کنار تمام ویژگی‌هایی که گفته شد، این مدل از بهترین هدفون های نویز کنسلینگ از فرمت صدای واقعی 360 سونی پشتیبانی می‌کند که صدای فضا روی هدفون‌های استریو به علاوه کدک LDAC را فعال می‌کند. این کدک می‌تواند تا 990 kbps بیت ریت ارسال کند.

۶. هندزفری سونی WF-C700N؛ بهترین هندزفری نویز کنسلینگ اقتصادی

بهترین هدفون نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC
  • شارژدهی: ۷.۵ ساعت (۷.۵ ساعت اضافی با محفظه شارژ)
  • قیمت: از ۴ میلیون تومان

نقاط قوت: راحتی استفاده، صدای داینامیک با جزئیات بالا، قابلیت حذف نویز بسیار خوب

نقاط ضعف: شارژدهی محفظه شارژ خیلی زیاد نیست، از aptX یا LDAC پشتیبانی نمی‌کند

بهترین هندزفری نویز کنسلینگ سونی با قیمت مناسب را می‌توان WF-C700N به‌حساب آورد. این ایرباد بی‌سیم ابعاد کوچکی دارد ولی با این وجود به‌راحتی داخل کانال گوش جای گرفته و شما می‌توانید تا مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده کنید. البته که این مدل فاقد کدک‌های aptX و LDAC است ولی در عوض از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کند.

هندزفری WF-C700N به‌لطف ویژگی Adaptive Sound Control قادر است بسته به موقعیت مکانی و سر و صدای اطراف شما، حالت‌های مختلف گوش دادن به موسیقی را برایتان به‌صورت خودکار فعال کند. همچنین با ویژگی DSEE سونی، این هندفزی می‌تواند فایل‌های صوتی با کیفیت صدای پایین را با افزایش کیفیت در اختیارتان قرار دهد. قابلیتی که در این بازه قیمتی، اصلا در مدل‌های رقیب نمی‌توانید پیدا کنید.

۷. ایرباد بوز QuietComfort Ultra Earbuds؛ بهترین هندزفری نویز کنسلینگ

بهترین ایرپاد نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC
  • شارژدهی: ۶ ساعت (۲۴ ساعت اضافی با محفظه شارژ)
  • قیمت: از ۱۶ میلیون تومان

نقاط قوت: حذف نویز بی‌نظیر، کیفیت صدای سرزنده، بیس بسیار خوب

نقاط ضعف: قابلیت صدای فراگیر مصرف باتری بالایی دارد، امکان اتصال همزمان ندارد، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند

ایرباد QuietComfort Ultra با چند قابلیت جدید نسبت به مدل قبلی یعنی QuietComfort Earbuds II وارد بازار شده است. اولین ویژگی جدید قابلیت Immersive Audio است که در حقیقت همان قابلیت صدای فراگیر به‌حساب می‌آید و قادر است صدا را درست مانند هدفون‌ها به گوش شما برساند.

در بخش حذف نویز، این محصول حرف‌های زیادی برای زدن دارد و این محصول بوز، با اختلاف زیادی بهترین ایرپاد نویز کنسلینگ است. کیفیت صدای ایرباد تا حد خیلی زیادی شبیه به مدل‌های قبلی است و همان صدای غنی را به گوش شما می‌رساند اما کمی نسبت به قبل صدای آن سرزنده‌تر است و وضوح نیز بهبود پیدا کرده است. بوز همچنین کیفیت صدا در زمان مکالمه را نیز افزایش داده است.

۸. هدفون انکر Soundcore Life Q30

بهترین هدفون نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC
  • شارژدهی: ۴۰ ساعت
  • قیمت: از ۳ میلیون تومان

نقاط قوت: قیمت اقتصادی، نویز کنسلینگ بسیار خوب، شارژدهی طولانی

نقاط ضعف: در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نیست

اگر به‌دنبال یک گزینه اقتصادی برای خرید هدفون نویز کنسلینگ هستید، هدفون انکر Q30 می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این مدل به‌لطف طراحی بسیار خوبی که دارد، به راحتی برای استفاده طولانی مدت می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و مهمتر از همه به‌لطف شارژهی ۴۰ ساعته خود، لازم نیست از بابت باتری نیز نگرانی داشته باشید.

در بحث حذف نویز، این هدفون نسبت به قیمت عملکرد خوبی دارد. انکر ۳ حالت حذف نویز مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد که بسته به محیط می‌توانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین از طریق اپلیکیشن نیز می‌توانید صدا را برای خودتان شخصی‌سازی کنید.

نکته منفی این هدفون این است که از aptX یا aptx HD پشتیبانی نمی‌کند. ضمن اینکه این هدفون ضد آب نیست.

۹. ایرباد سونی WF-1000XM5؛ از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

بهترین هدفون نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC و LDAC
  • شارژدهی: ۶ ساعت
  • قیمت: از ۱۲ میلیون تومان

نقاط قوت: کیفیت بسیار عالی صدا، حذف نویز فوق‌العاده، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

نقاط ضعف:

ایربادهای پرچم‌دار سونی یعنی WF-1000XM5 به‌اندازه QuietComfort Ultra Earbuds در حذف نویز موفق عمل نمی‌کنند اما خیلی هم از این نظر دست و پا بسته نیستند و همچنان می‌توان آن‌ها را جزو بهترین ایرپاد های نویز کنسلینگ به‌حساب آورد. کیفیت صدای این ایربادها نیز فوق‌العاده است و به‌لطف اپلیکیشنی که سونی برایشان منتشر کرده شما می‌توانید صدا را هرطوری که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید.

۱۰. هدفون سنهایزر Momentum 4 Wireless

بهترین هندزفری نویز کنسلینگ

  • کدک‌های بلوتوث: SBC ،AAC و aptx و aptX HD
  • شارژدهی: ۶۰ ساعت
  • قیمت: از ۲۰ میلیون تومان

نقاط قوت: شارژدهی فوق‌العاده، کیفیت صدای بسیار عالی، عملکرد بسیار خوب در حذف نویز، کنترل‌های لمسی

نقاط ضعف: طراحی ساده

نسل چهارم هدفون‌های Momentum سنهایزر با طراحی جدید و ساده‌تری نسبت به نسل قبلی معرفی شده‌اند. مدل جدید با یک بار شارژ تا ۶۰ ساعت شارژدهی دارد و از این نظر یکی از بهترین هدفون‌های بازار به‌حساب می‌آید. مثل همیشه و همانطور که انتظار داریم، کیفیت صدا بسیار عالی و در حد و اندازه‌های نام سنهایزر است. پشتیبانی از انواع کدک‌های صوتی از جمله aptX نیز از جمله نقاط قوت شاخص این محصول به‌حساب می‌آید.

سوالات متداول

1. نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) چیست؟

هدفون حذف صدای محیط می‌تواند صداهای مزاحم و یا بیرونی را با استفاده از قابلیت Active Noise Control حذف کند. این قابلیت یک صدای اضافی در دامنه‌ای مشابه با صداهای مزاحم تولید می‌کند؛ با این تفاوت که این صدا در فاز مخالف صدای مزاحم تولید می‌شود و در نتیجه در این صداها اختلال ایجاد و آن‌ها را از میان می‌برد.

2. بهترین هدست Noise Cancelling کدام است؟

سونی WH-1000XM5 و هدفون QuietComfort Ultra بوز، از بهترین هدفون های حذف صدای محیط در بازار هستند.

جمع بندی

مدل‌های زیادی هستند که برای کسب عنوان بهترین هدفون و هدست های نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) با هم در حال رقابت هستند. در حال حاضر سونی و بوز در این زمینه حرف اول را می‌زنند و توانسته‌اند تمام رقبا را از پیش رو بردارند. از نظر شما کدام هندزفری های نویز کنسلینگ بهترین انتخاب هستند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
سروش
.
03 مرداد 1400، 16:37
پاسخ
4
0
با سلام چگونه می توان این هدفون ها را در کشور ما خریداری کرد؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402