پاپ سوکت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پاپ سوکت / پاپسوکت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا تا به حال گیره دایره ای شکل و عجیب را در پشت گوشی همراه اطرافیان خود دیده‌اید؟ این نگهدارنده پشت گوشی، پاپ سوکت نام دارد. پاپسوکت موبایل که از آن با اسم های دایره یا جا انگشتی پشت گوشی نیز یاد می‌شود، در حال حاضر در میان مردم به خصوص نسل جوان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با این وسیله آشنا شویم.

پاپسوکت چیست ؟ کاربرد آن چیست؟ و از همه مهم‌تر اینکه آیا جا انگشتی پشت گوشی قابل جابه‌جایی است؟ در این مقاله به معرفی پاپ سوکت و کاربرد های مختلف آن می‌پردازیم، نحوه استفاده از آن را نیز توضیح خواهیم داد و به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهیم. اگر به دنبال سهولت استفاده از موبایل همراه خود و طریقه نصب جا دستی پشت گوشی هستید، این مقاله را از دست ندهید.

در ادامه می‌خوانید:

پاپ سوکت چیست؟

اسم گیره پشت گوشی، پاپ سوکت است که شما آن را با یک برچسب چسبنده به سطح صاف تلفن همراه خود (یا قاب) می‌چسبانید. زمانی که آن را دو بار به سمت بالا بکشید، مانند یک آکاردئون بزرگ شده و به سمت بالا می‌آید. به این ترتیب می‌توانید انگشتان خود را میان تلفن همراه خود و انتهای پاپ سوکت قرار دهید. با استفاده از این دستگیره گوشی، می‌توانید تلفن همراه خود را راحت‌تر در دست بگیرید. این یک کاربرد پاپ سوکت بشمار می‌رود. جدا از خود نگهدارنده پشت گوشی، حتی می‌توانید از قاب با پاپ سوکت استفاده کنید.

دایره پشت گوشی / گیره پشت گوشی

پاپسوکت برای گوشی چندبار مصرف است یا یک بار مصرف؟

اگر ایده وجود یک شی بزرگ در پشت تلفن همراهتان یا پاپ سوکت برای تبلت، شما را اذیت می‌کند و کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، نگران نباشید. پاپ سوکت در هر زمان به راحتی برداشته، نصب و جابجا می‌شود. توجه داشته باشید که پاپسوکت موبایل دارای دو بخش است: پایه (صفحه چسبی) و پاپ تاپ (PopTop) که قسمت طرح ظاهری است.

زمانی که از طرح ظاهری آن یا عکس پاپ سوکت خسته می‌شوید، بخش تاپ پاپ به راحتی جدا می‌شود و شما حتی می‌توانید طرح دلخواه خود را برای سطح ظاهری آن سفارش دهید؛ در حالی که برداشتن پایه اصلی آن کمی دشوار است.

برای برداشتن کامل پایه اصلی، از متصل بودن پاپسوکت به موبایل خود اطمینان حاصل کنید و سپس آن را به آرامی از محل مورد نظر جدا کنید. اگر در برداشتن جا انگشتی پشت گوشی با مشکل مواجه شدید، یک نخ دندان یا یک کارت اعتباری را در زیر پلت فرم بکشید تا چسب موجود در زیر آن از سطح جدا شود.

هیچ وقت به یک باره آن را نکشید؛ چراکه باعث می‌شود دستگاه آسیب ببیند. گیره پشت گوشی برای انواع مختلف گوشی‌های همراه موجود است و به طور کلی نگهدارنده پشت گوشی کاربردهای فراوانی دارد و کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند.

جا انگشتی پشت گوشی / پاپسوکت

به خاطر داشته باشید که ژل چسب پاپ سوکت ممکن است با گذشت زمان، خشک شود. اگر احساس کردید که چسب آن خشک شده است، کافی است آن را با آب گرم بشویید و بگذارید خشک شود. نگذارید این چسب بیشتر از ده دقیقه در هوای آزاد خشک شود.

آموزش ویدیویی نحوه نصب جا انگشتی پشت گوشی در کمتر از یک دقیقه

در ویدیوی زیر می توانید «نحوه اتصال نگهدارنده پشت گوشی» را ببینید و نصب پاپ سوکت را به راحتی و به سریع ترین شکل ممکن درخانه انجام دهید. به این ترتیب، متوجه می‌شویم که چگونه پاپ سوکت را وصل کنیم.

کاربرد دایره پشت گوشی

شاید فکر کنید که پاپسوکت موبایل تنها یک کاربرد دارد؛ اما در واقع کارایی پاپ سوکت زیاد است. نگهدارنده پشت گوشی، به طور کلی انجام کارهای ساده با گوشی‌های هوشمند شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند. نکات و ترفندهای زیر، نحوه استفاده از پاپسوکت موبایل را به شما آموزش می‌دهد.

1. گوشی را راحت تر در دست بگیرید

یک پاپسوکت موبایل، عمدتا به عنوان یک گیره اضافی عمل می‌کند که برای گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر کارایی دارد. اگر گوشیتان مرتبا از دستتان به زمین می‌افتد و با در دست گرفتن یک گوشی بزرگ مشکل دارید، نگهدارنده پشت گوشی این مشکلات را حل می‌کند.

اگر گوشی بزرگی دارید، با استفاده از نگهدارنده پشت گوشی می‌توانید گوشی خود را در یک دست بگیرید و بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید. علاوه بر این، استفاده از هولدر پاپ سوکت بسیار راحت‌تر است و گوشی کمتر از دست شما به زمین می‌افتد.

دایره پشت گوشی / گیره پشت گوشی

2. ثبت سلفی با خیال راحت

پاپسوکت موبایل ، علاوه بر کاربردی که در بالا به آن اشاره کردیم، برای گرفتن سلفی نیز بسیار عالی است؛ اما دلیل آن چیست؟ انواع پاپ سوکت به شما کمک می‌کنند تا گوشی را راحت‌تر در دستتان نگه دارید و بدون زحمت، دکمه ثبت عکس را فشار دهید و آزادی بیشتری را برای انتخاب زاویه عکس در اختیار شما قرار می‌دهد. پاپ سوکت انگشتی همچنین به شما کمک می‌کند تا در هنگام سلفی گرفتن، لرزش دست کمتری داشته باشید و عکس‌های با کیفیت‌تری بگیرید.

جا انگشتی پشت گوشی / پاپ سوکت

3. پایه ای برای تماشای فیلم

اگر در هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن، نیاز دارید که تلفن همراه و یا تبلت شما در یک جا نگه داشته شود، پیکسل پشت گوشی
این امکان را برای شما فراهم می‌کند. هنگامی که از دو جا انگشتی پشت گوشی برای نگه داشتن گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید، کارایی بهتری را مشاهده می‌کنید؛ البته استفاده از یک نگهدارنده پشت گوشی نیز این کار را انجام خواهد داد.

پاپسوکت / دایره پشت گوشی

برای دستگاه‌های بزرگ‌تر، مانند تبلت نیز بهتر است از دو جا انگشتی پشت گوشی استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید حالت تعادل را میان دست و تبلت خود برقرار کنید.

شما همچنین می‌توانید از دایره پشت گوشی چندمنظوره ثابت نیز برای قرار دادن گوشی خود بر هر سطح عمودی استفاده کنید. اگر به دنبال پایه نگهدارنده تلفن همراه برای داشبورد یا شیشه جلو اتومبیل خود هستید، پایه نگهدارنده پشت گوشی مخصوص اتومبیل گزینه بسیار خوبی است.

گیره پشت گوشی / جا انگشتی پشت گوشی

نگهدارنده تلفن همراه در اتومبیل به شما امکان می‌دهد تا با خیال راحت در هنگام رانندگی گوشیتان را در مقابل خود قرار دهید، از مکان یاب استفاده کنید، بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی مکالمه داشته باشید و موسیقی گوش دهید.

4. محلی برای پیچاندن سیم هدفون

شاید همه افراد دوست نداشته باشند از هدفون بلوتوث استفاده کنند و بخواهند هنوز هم از جک هدفون موجود در گوشی خود استفاده کنند؛ اما مشکلی که وجود دارد این است که سیم هندزفری و هدفون‌ها در هم پیچیده می‌شوند و گره می‌خورند. پاپسوکت موبایل این مسئله آزاردهنده را حل کرده است.

برای انجام این کار از نحوه نصب پاپسوکت به روش دیگری می‌توانید استفاده کنید. به این ترتیب، یک نگهدارنده را در بالا و یکی دیگر را در قسمت پایین گوشی خود نصب کنید. با این روش می‌توانید سیم‌های هدفون خود را به دور این دو پاپسوکت موبایل قرار دهید تا هنگامی که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، در هم پیچیده نشوند. این کار ممکن است کمی دور از عقل به نظر برسد؛ اما آسان‌تر از آن است که هر بار هندزفری خود را از جیبتان در می‌آورید زمان زیادی را صرف باز کردن گره های آن کنید.

پاپ سوکت / پاپسوکت

عکس های جذاب انواع انگشتی پشت گوشی

پاپسوکت موبایل انواع مختلفی نظیر پاپسوکت دخترانه ، پاپسوکت لیزری ، قاب گوشی پاپ سوکت دار ، گارد پاپسوکت دار موبایل یا از برندهای مختلف نظیر پاپ سوکت سامسونگ و غیره و طرح‌های متنوعی نظیر عکس پاپ سوکت دخترانه دارد. طرح های فانتزی، دخترانه و… . در ادامه می توانید آلبوم عکس پاپسوکت گوشی را ببینید.

چگونه جا انگشتی پشت گوشی بخریم؟

قیمت پاپسوکت معمولاً ارزان است. این ابزار جزء لوازم جانبی تلفن همراه محسوب می‌شود. شما می‌توانید انواع جا انگشتی پشت گوشی را خریداری کنید و یا حتی طرح مورد نظر و دلخواه خود را نیز سفارش دهید. پاپسوکت موبایل را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم جانبی گوشی و یا فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید.

دایره پشت گوشی / جا انگشتی پشت گوشی

در ویدیوی زیر کاربردهای نگهدارنده را در کمتر از 2 دقیقه تماشا کنید:

سوالات متداول

چگونه پاپ سوکت را وصل کنیم؟

نصب پاپسوکت یا گیره پشت گوشی، را به راحتی در سریع ترین زمان ممکن می تواند خودتان در خانه انجام دهید. برای آموزش نحوه نصب، ویدیو آموزشی را در متن مقاله مشاهده کنید.

چگونه پاپ سوکت را از گوشی جدا کنیم؟

شاید این سوال برای شما ایجاد شده که چگونه پاپ سوکت را از قالب جدا کنیم؟ برای این کار لازم است در ابتدا با یک کارت اعتباری کمی از قسمت گوشه چسبان پاپ سوکت به قاب را جدا کرده و سپس با دست دیگر پاپ سوکت از پشت قاب کاملا جدا کنید.

چگونه پاپ سوکت را دوباره نصب کنیم؟

امکان نصب دوباره پاپ سوکت یا گیره به پشت قاب گوشی به نوع چسب آن بستگی دارد. پاپ سوکت های با چسب الکترواستاتیکی را می توان به راحتی دوباره به قاب متصل نمود.

جمع بندی

در حالی که ممکن است استفاده از جا انگشتی در ابتدا کمی خنده‌دار به نظر برسد، اما شیوه‌های بسیار خوبی برای کار کردن با آن وجود دارد. شاید عادت کردن به وجود گیره پشت موبایل کمی طول بکشد، اما پس از مدتی تبدیل به یکی از لوازم جانبی ضروری شما می‌شود. حتی ممکن است پس از استفاده از نگهدارنده و گیره پشت گوشی ، دیگر نتوانید بدون آن از تلفن همراه خود استفاده کنید. آیا شما هم از طرفداران پاپ سوکت گوشی و از آن استفاده می‌کنید؟ می‌توانید در پایین همین صفحه، تجربیات خودتان را درباره این وسیله جذاب و ساده با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران26 دیدگاه
avatar
کیوان
.
23 خرداد 1400، 12:23
پاسخ
1
1
چگونه پاپ سوکت را وصل کنیم؟
avatar
ramiiiiiiiin
.
23 خرداد 1400، 12:22
پاسخ
0
0
نصب پاپ سوکت هم آموزش بدهید
avatar
mohammad
.
23 خرداد 1400، 12:22
پاسخ
0
2
قاب گوشی همراه با پاپ سوکت بهتر هست یا اینکه پاپ سوکت رو جدا بخرم؟ دوستان خواهشا نظر بدن
avatar
رضا همتی
.
23 خرداد 1400، 12:21
پاسخ
0
0
گارد پاپ سوکت دار رو از فروشگاه پلازا میشه خرید ؟
avatar
.
23 خرداد 1400، 12:20
پاسخ
3
1
قاب گوشی و پاپ سوکت را با هم از یک فروشگاه خریدم اما اصلا کیفیت خوبی نداشت. سریعا چسبش باز شد. توصیه نمی کنم دوستان
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402