چالشی ترین و سخت ترین بازی های اندروید که از پسش بر نمی آیید!

سخت ترین بازی های اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای ناامید شدن آماده شوید؛ زیرا قرار است چند مورد از سخت ترین بازی های اندروید را روی موبایل خود بازی کنید! بازی های چالش برانگیز و سخت اندروید همیشه مورد علاقه مخاطبین بوده است. زیرا اگر با سرگرمی همراه باشد، چه کسی چالش ها را دوست ندارد؟!

خوشبختانه پلتفرم اندروید بازی‌های چالش برانگیز زیادی را ارائه می‌کند و در این پست، بهترین انتخاب‌ها را فهرست خواهیم کرد. همانطور که قبلاً گفتیم اینها بازی های اندرویدی چالش برانگیز هستند؛ به این معنی قرار است با بی رحم ترین، اعصاب خورد کن ترین و دیوانه کننده ترین بازی ها رو به شوید! بنابراین اگر به دنبال بهترین و سخت ترین بازی های اندروید هستید، این عناوین در ادامه فهرست شده‌اند. در این مقاله به بررسی تعدادی بازی سخت برای اندروید می‌پردازیم تا طرفداران این سبک از بازی‌ها بتوانند بهترین انتخاب را مبتنی به سلیقه خود داشته باشند. در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب


دانلود 17 بازی سخت برای اندروید


اگر احساس میکنید گیمر حرفه ای در پلتفرم اندروید هستید باما جهت معرفی سخت ترین بازی های اندروید همراه باشید که در این لیست به گزینه های خوب بسیاری اشاره نموده ایم که هریک از گزینه های موجود در لیست سختترین بازی اندروید جهان میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد. جهت معرفی بازی های چالشی اندروید به همراه لینک دانلودشان باما همراه باشید. پیشنهاد می شود بهترین کانال های بازی گوشی اندروید در تلگرام را از دست ندهید.

1. بازی Dancing Line | سخت ترین بازی های اندروید

Dancing Line / بازی سخت اندروید

قیمت: رایگان

Dancing Line بازی جدید و فوق‌العاده زیبا با طراحی خاص و گیم پلی منحصربه‌فرد در سبک بازی‌های آرکید برای دستگاه‌های اندروید است. این بازی که به صورت رایگان توسط استودیوی Cheetah Games در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده، تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در بازی Dancing Line، یکی از چالشی ترین بازی های اندروید که سرعت عمل شما به چالش کشیده می‌شود، خطوط شروع به حرکت می‌کنند و توقف‌ناپذیر جلو می‌روند. شما باید روند این خط‌ها را در نظر داشته باشید و از برخورد آن‌ها به موانع جلوگیری کنید. بی‌شک هیجان‌انگیزترین چالش‌ها را تجربه خواهید کرد. هنگامی که به خطوط در حال عبور جهت می‌دهید، موانعی از روی زمین سر بلند خواهند کرد و تشخیص آن‌ها واقعا سخت است. شنیدن موسیقی با ریتم بازی یکی از جالب‌ترین قابلیت‌ها است که Dancing Line در اختیار کاربران قرار می دهد.

دانلود بازی Dancing Line برای اندروید

2. بازی Duet

Duet / بازی سخت برای اندروید

قیمت: رایگان

این روزها بازی‌های فراوانی قدرت تمرکز شما را به چالش می‌کشند؛ با این حال برخی از آن‌ها مانند Duet نمونه‌های موفق‌تری به شمار می‌روند. بازی موبایل Duet یکی از موفق‌ترین و خاص‌ترین بازی‌ها با محوریت «تمرکز» در چند سال اخیر است. بازی بر مبنای ایده‌ای ساده، ولی در عین حال چالش‌برانگیز ساخته شده است. در این بازی شما تنها با لمس سمت چپ یا راست صفحه‌ نمایش گوشی، دو گوی رنگی را در عبور از موانع یاری می‌کنید. بازی توسط استودیوی Kumobius و برای پلتفرم‌های موبایل اندروید و iOS عرضه شده است. اگر قصد به چالش کشیدن تمرکز و سرعت‌عمل خود را دارید، دانلود بازی اندروید و آیفون Duet توصیه می‌شود.

دانلود بازی Duet برای اندروید

3. بازی Beat Stomper | سخت ترین بازی های اندروید

Beat Stomper / بازی های سخت برای اندروید

قیمت: رایگان

بازی موبایل Beat Stomper، ساخته استودیو راکی هانگ (Rocky Hong) است که به‌ جز نسخه آیفون با قیمت 2 دلار، برای اندروید نیز به رایگان در دسترس است. بازی موبایل Beat Stomper، یک اثر در سبک پلتفرمینگ موزیکال محسوب می‌شود که در عین سادگی، گیم‌پلی فوق‌العاده چالش‌برانگیز، جذاب و اعتیاد‌آوری را ارائه می‌دهد. Beat Stomper همراه با گیم‌پلی ساده، موزیک‌های فوق‌العاده و بخش بصری بی‌نظیر در نوع خود، یک تجربه کاملا آرامش‌بخش را به بازیکن منتقل می‌کند که تا مدت‌ها می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. ماموریت شما در بازی پرش و صعود به ارتفاعات بی‌نهایت، بدون سقوط از روی صفحات مورد نظر است.

دانلود بازی Beat Stomper بزای اندروید

4. بازی Geometry Dash World

Geometry Dash World / سخت ترین بازی های اندروید

قیمت: رایگان

Geometry Dash World بازی فوق‌العاده در سبک بازی‌های آرکید برای دستگاه‌های اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی RobTop Games به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این بازی مشکل برای اندروید، شما در مراحل چالش‌برانگیز مختلفی قرار دارید که باید با سرعت عمل خود، از روی موانع بپرید و مرحله را به پایان برسانید. شما همچنین می‌توانید مراحل آنلاین را بازی کرده و رازهای مخفی در آن‌ها را بیابید.

دانلود بازی Geometry Dash World برای اندروید

5. بازی Dash | سخت ترین بازی های اندروید

Dash / پیچیده ترین بازی اندروید

قیمت: رایگان

Dash گرافیک و ایده به ظاهر ساده‌ای دارد، اما یک بازی معمایی دشوار برای گوشی اندروید به حساب می‌آید. مسیری پیچ‌درپیچ وجود دارد که چند تکه از آن چرخیده و سر جایش نیست. شما باید مسیر را به شکل درست بازسازی کنید تا جریان در آن برقرار شود. بله، مرحله‌های اول از سادگی زیاد، خنده‌دار به نظر می‌رسد؛ اما مراحل بعدی را که بازی کنید، خنده روی لبانتان خشک خواهد شد! لینک دانلود بازی سخت مخصوص اندروید Dash در ادامه قرار داده شده است. شاید در نگاه اول سبک این بازی ساده به نظر بیاید ولی باید بدانید که گیم پلی بسیار خوبی در آن نهفته است که میتواند شمارا برای لحظات بسیار خوبی سرگرم و چالش های جدیدی را در اختیارتان قرار دهد.

دانلود بازی Dash برای اندروید

6. بازی Dumb Ways to Die Original

Dumb Ways to Die Original / بازی سخت فکری اندروید

قیمت: رایگان

در چالش برانگیز ترین بازی اندروید یعنی بازی Dumb Ways To Die Original گاهی نمی‌دانید بخندید یا بازی کنید. اسم بازی «روش‌های احمقانه برای مردن» است؛ اما اشتباه نکنید این بازی تمرین خودکشی نیست، بلکه شما باید در مراحل سخت بازی هر بار به شکلی کاراکتر خود را از مرگ حتمی نجات دهید. نکته طنز بازی، روش‌هایی است که برای مردن در بازی استفاده شده که بعضا بسیار مضحک بوده و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. بازی احمقانه‌ترین و خنده‌دارترین راه‌های مردن را در قالب کاراکترهایی بامزه به تصویر می‌کشد! قالب کلی بازی از مینی گیم‌های متعدد و البته ساده‌ای تشکیل شده که اگر آن‌ها را درست انجام دهید به مرحله بعدی انتقال پیدا می‌کنید. این گزینه بازی خوبی در لیست دانلود بهترین بازی های دخترانه بوده است که در این بخش به بازی های دخترانه بسیاری اشاره شده که نباید آنها را ساده از دست داد.

دانلود بازی Dumb Ways to Die Original برای اندروید

7. بازی Cut the Rope 2 | سخت ترین بازی های اندروید

Cut the Rope 2 / سخت ترین بازی فکری

قیمت: رایگان

Cut the Rope یکی از بازی‌های چالشی برای اندروید به حساب می‌آید که توسط ZeptoLab ساخته و از آن چندین نسخه منتشر شده است. جدیدترین نسخه این بازی با نام Cut the Rope 2 در دسترس قرار دارد که آمار 250 میلیون دانلود را برای خود ثبت کرده است. باز هم شخصیت دوست‌داشتنی Join Om برگشته و منتظر آبنبات‌های خوشمزه‌ای است که شما به آن می‌رسانید. بازی نسبت به نسخه‌های پیش تغییرات زیادی کرده؛ به عنوان نمونه در این نسخه علاوه بر Join Om، پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه شده که هر کدام دارای توانایی‌های خاصی هستند. اجرای بازی به صورت آفلاین صورت میگیرد که برای آشنایی با بهترین بازی های آفلاین اندروید پیشنهاد می شود باما همراه باشید.

دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید

8. بازی Mmm Fingers

Mmm Fingers / بازی سخت اندروید

قیمت: رایگان

بازی فکری سخت اندروید Mmm Fingers یکی از آن بازی‌های هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و صدالبته اعتیادآوری است که توسط استودیوی خوش‌ذوق و بااستعداد No Monkeys توسعه یافت و توسط شرکت Noodlecake Studios Inc برای اندروید و iOS منتشر شد. Mmm Fingers در رابطه با مراقبت کردن از انگشتانتان در مقابل هیولاهای گرسنه‌ای است که با شکل و شمایل متفاوت سر مسیر شما قرار می‌گیرند و مدام با الگوهای مختلف حرکت می‌کنند. بازی به محض اینکه صفحه نمایشگر گوشی را با انگشتتان لمس می‌کنید، شروع می‌شود. چنانچه انگشت خود را از روی صفحه بردارید، به عبارتی می‌سوزید و باید از ابتدای مسیر شروع به حرکت کنید. Mmm Fingers را می توان یکی از دیوانه کننده ترین بازی های اندروید نامید!

دانلود بازی Mmm Fingers برای اندروید

9. بازی Cubor | سخت ترین بازی های اندروید

Cubor / بازی سخت برای اندروید

قیمت: رایگان

بازی موبایل Cubor اثر اعتیادآور و خلاقانه‌ای است که در به چالش کشیدن ذهن بازیکن بسیار عالی عمل می‌کند و می‌تواند یک انتخاب عالی برای پر کردن اوقات فراغت و در عین حال سخت ترین بازی موبایل اندروید باشد. گیم پلی این بازی اندروید بسیار ساده و روان است و شما در آن، تنها باید مکعبی را که می‌خواهید حرکت دهید، انتخاب کرده و با کشیدن روی صفحه نمایش گوشی خود، آن را جابه‌جا کنید. این حرکت دادن‌ها به‌خوبی حس و حال خودش را خواهد داشت و شما در مدت زمان کوتاهی می‌توانید بین مکعب‌ها جابه‌جا شوید و حرکت‌های خود را انجام دهید. علاقه‌مندان به تفکر بسیار و روبه‌رو شدن با چالش، قطعا این بازی را تجربه کنند و مطمئن باشند که به افراد زیادی معرفی خواهند کرد.

دانلود بازی Cubor برای اندروید

10. بازی Stack & Crack | سخت ترین بازی فکری اندروید جهان

Stack & Crack / بازی های سخت برای اندروید

قیمت: رایگان

Stack & Crack یک بازی پازل منحصربه‌فرد مینیمالیستی در مورد چهار Boxies و ارتباطات جالب آنهاست. هدف شما این است که همه جعبه‌ها را به Portal Light هدایت کنید؛ اما چگونه؟ این بازی برای همه چالش‌برانگیز است و یکی از مشکل ترین بازی های اندروید به حساب می‌آید. گیمرها از مراحل دشواری باید عبور کنند. آرامش در این بازی با آهنگ بی‌نظیر آن باعث تمرکز هرچه بیشتر بازیکنان می‌شود. پلتفرم این بازی به گونه‌ای است که می‌تواند هر گیمری را با هر سبکی که علاقه‌مند است تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. این بازی مراحل مختلفی دارد که در ابتدا به آسانی پیش می‌رود؛ اما ادامه راه به همین راحتی‌ها هم نیست! سبک فکری بازی سبب خواهد شد تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم بازی شوید.

دانلود بازی Stack & Crack برای اندروید

11. بازی Escape Room – Beyond Life

بازی معمایی سخت برای گوشی اندروید

Escape Room – Beyond Life یکی از بازی های فانتزی فوق العاده است که مراحل آن به 2 گروه 50 مرحله ای تقسیم بندی می شود. اگر دیوانه‌‌وار عاشق بازی های فرار هستید، مطمئن باشید که این 50 مرحله، انتظاراتتان را برآورده خواهد کرد. کل گیم پلی در یک دنیای فانتزی پر از چیزهای جادویی و وحشتناک خواهد بود.

دانلود بازی Escape Room – Beyond Life برای اندروید

12. بازی Hard Math Game

چالشی ترین بازی های اندروید

Hard Math Game همانطور که از اسم آن پیداست، در واقع یکی از بهترین بازی‌های ریاضی موجود برای گوشی‌های هوشمند اندروید است. در بازی Hard Math Game باید مسائل ریاضی‌ای را حل کنید که هرگز در مدرسه نداشتید. این بازی مهارت‌های ریاضی شما را به سطح جدیدی برده و مغز شما و مهارت‌های ترکیبی را تقویت می‌کند. قوانین ساده آن باعث شده تا این بازی ریاضی برای همه سنین، از نابغه‌های ریاضی بزرگسال تا بچه‌های دبستانی، مناسب کند.

دانلود بازی Hard Math Game برای اندروید

13. بازی Bouncing Monster

Bouncing Monster یک بازی آرکید است که در آن بازیکن وظیفه دارد حواس و تمرکز خود را حفظ کند تا به شخصیت اجازه دهد تا جایی که ممکن است بدون برخورد با هیچ مانعی، بالاترین امتیاز ممکن را در این بازی بی‌پایان به دست آورد. Bouncing Monster یک بازی بی‌رحم و اعتیاد آور است که مغز شما را غلغلک می‌دهد. با انجام این بازی «پرش فوق العاده» ساعت‌ها سرگرم می‌شوید؛ قول می‌دهیم در لحظه‌ای که شروع به بازی کنید، عاشق آن خواهید شد.

دانلود بازی Bouncing Monster برای اندروید

14. بازی LUME

LUME یک بازی جذاب برای کاربران اندرویدی است که به هوش و استقامتتان بسیار متکی خواهید بود. این بازی دارای 8 جهان کاملاً متفاوت است و شما باید بر هر 4 سطح در هر دنیا مسلط شوید. به یاد داشته باشید که قبل از اینکه بتوانید یک مرحله را مانند یک بازی فکری به پایان برسانید، باید فکر و تمرین کنید.

دانلود بازی LUME برای اندروید

15. بازی Brain It On

Brain It On ذهن شما را آزمایش می‌کند؛ یک بازی بسیار جذاب و دیوانه کننده، پر از پازل‌های فیزیک چالش برانگیز فریبنده برای مغز شما. ده‌ها پازل فیزیک مغز خردکن در بازی وجود دارد که همیشه به تعداد آن اضافه می‌شود!

دانلود بازی Brain It On برای اندروید

16. بازی Orable

Orable یک نوع بازی آسان برای درک، اما دشوار برای به انتها رساندن است. فکر می‌کنید هماهنگی دست و چشم دارید؟ خوب، دوباره فکر کنید! رفلکس خود را در آزمون نهایی قرار دهید! خود را در این بازی مینیمالیستی مبتنی بر رفلکس به چالش بکشید. تسلط بر بازی ساده، اما در عین حال بی‌رحمانه دشوار است. با توجه به توضیحات فوق میتوان گفت که حضور این بازی در لیست بهترین بازی های اندروید در سال 2022 بی دلیل نبوده است. همچنین میتوان گفت که این بازی توانایی حضور در لیست بهترین بازی های آفلاین موبایلی 2023 را نیز داشته است.

دانلود بازی Orable برای اندروید

17. بازی Getting Over It with Bennett Foddy

Getting Over It with Bennett Foddy یکی از بهترین بازی های اندرویدی به حساب می‌آید که چالش برانگیز اما در عین حال سرگرم کننده است. Getting Over It with Bennett Foddy مانند یک بازی سنگ نوردی تنبیهی است که در آن چکش را با ماوس حرکت می‌دهید، و این تمام چیزی است که در بازی وجود دارد! با تمرین می‌توانید بپرید، تاب بخورید، بالا بروید و پرواز کنید. این بازی حساب می‌کند که قبل از تسلیم شدن چقدر شکنجه‌های روحی و روانی را تحمل خواهید کرد، پس صبور باشید! این بازی را به کسانی که دوست دارند سخت ترین بازی های اندروید را شکست دهند توصیه می‌کنیم. اگر از دوست داران بازی های اندرویدی هستید پرطرفدارترین بازی مخصوص گوشی اندرویدی گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Getting Over It with Bennett Foddy برای اندروید

سوالات متداول

اعصاب خورد کن ترین بازی های اندروید کدامند؟

تمام بازی های این لیست در رده اعصاب خورد کن ترین بازی های اندروید قرار می گیرند؛ مانند بازی Dash یا Cut the Rope 2

سخت ترین بازی اندروید کدام است؟

بازی Mmm Fingers را می توان یکی از سخت ترین بازی های اندروید نامید. البته سایر بازی های این لیست نیز می توانند شما را به چالش بکشند!

سخن پایانی

معرفی سخت ترین بازی های اندروید به پایان رسید که در این زمینه سعی کردیم گزینه های خوب بسیاری را برای شما جمع آوری کنیم. وجود لینک دانلود در لیست سختترین بازی اندروید جهان به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بازی های دلخواه خود را سریعا از گوگل پلی دریافت کنید. اگر احساس میکنید که بازی خوبی وجود داشت که در لیست بازی های چالشی اندروید به آن اشاره نشده میتوانید نام بازی را در بخش نظرات برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
روزبه رخشا
.
22 بهمن 1398، 06:19
پاسخ
0
0
خععععلی باحال بود. البته من خودم بعضی از این بازی های سخت رو قبلا انجام دادم و تا تهش هم رفتم.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402