نتفلیکس وارد دنیای بازی می شود!

بازی های نتفلیکس / بازی های کمپانی netflix
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نتفلیکس را می‌شناسید؟ احتمالا در آغاز فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نشان N قرمزرنگ بازی های کمپانی Netflix را دیده‌اید. اما آیا می‌دانید از این به بعد بازی های شرکت Netflix را هم می‌توانید روی اندروید و IOS بازی کنید؟ با این مقاله همراه باشید تا با بازی های نتفلیکس آشنا شوید.

انتشار بازی جدید نتفلیکس در سراسر جهان در هر دو سیستم عامل iOS و اندروید توجه مخاطبان بسیاری را به سمت خودش جذب کرده است. این بازی‌ها شامل عناوینی مانند Stranger Things و چند عنوان بازی معمولی دیگر بود، که در دسترس علاقه‌مندان به بازی‌های گیمینگ قرار گرفت.

نتفلیکس اکنون مجموعه خود را با سه بازی غیررسمی دیگر در سطح جهانی برای کاربران  iOS و اندروید کامل‌تر کرده است. در حال حاضر بازی های نتفلیکس بسیار ابتدایی به نظر می‌رسند، اما امکان دارد در آینده‌ایی نه‌چندان دور بازی های شرکت Netflix کیفیت و گرافیک بهتری را تجربه کنند. هر چند که کیفیت اولیه بازی‌های ارائه شده هم بسیار خوب و قابل قبول است.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

ورود نتفلیکس دنیای بازی

شرکت نتفلیکس در زمینه ی فیلم و سریال یکی از شناخته شده‌ترین اسم‌هاست، اما تصمیم نهایی در این سال‌های اخیر در شرکت نتفلیکس بر این بود تا علاوه بر ارائه سریال و فیلم، انواع بازی ها را هم برای مخاطبان خود ارائه دهد؛ زیرا هر دو مورد می‌توانند منابع خوبی برای سرگرم کردن مخاطبان باشند. همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بازی های نتفلیکس دارند این است که چندین زبان را پوشش می‌دهند و بسیاری از مردم جهان می‌توانند با هر زبانی که هستند بازی مورد علاقه  خود را از نتفلیکس دانلود نمایند.

همچنین بخوانید :

بازی به صورت آفلاین ارائه شده است و نیازی به اینترنت نخواهید داشت. بازی های نتفلیکس در کل با ویژگی‌هایی که دارند، نه تنها دردسری برای مخاطب ایجاد نمی‌کنند، بلکه به راحتی در دسترس قرار می‌گیرند. ورود نتفلیکس به دنیای گیمینگ به این معناست که احتمالا در آینده نزدیک تمام فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را در دنیای بازی هم در دسترس خواهیم داشت.

بازی های ارائه شده توسط نتفلیکس شامل چه مواردی است؟

در این بخش با عناوینی که نتفلیکس در دنیای بازی قرار می‌دهد، آشنا می‌شویم.

بازی های شرکت Netflix / ورود نتفلیکس دنیای بازی

کافه Dominos یکی از بازی های کمپانی Netflix

اولین بازی نتفلیکس، کافه Dominos نام دارد و شامل یک بازی سرگرم کننده دومینو است. این بازی با انواع چالش‌هایی که دارد، بسیار جالب به نظر می‌رسد. عنوان واقع گرایانه دومینو را می‌توانید به صورت تک‌نفره یا دونفره انجام دهید.

بازی پازل

بازی دیگری که جدیدا توسط Gazeus ساخته شده، پازل است که شامل سه حالت بازی کلاسیک با سه سطح دشواری خواهد بود. این بازی‌ها در ژانر معمایی قرار می‌گیرند و سرگرمی خوبی برای رده سنی مختلف به حساب می‌آیند. این شرکت همچنین یک بازی match-3 به نام Knittens هم به لیست بازی‌های خود اضافه کرده که توسط Timecode ساخته شده است. این بازی شبیه به سایر بازی‌های match-3 بوده و هیجان زیادی را با خود به همراه دارد. اگر می‌خواهید بازی های جدیدی را تجربه کنید بهتر است تا ادامه مقاله با ما همراه باشید.

Wonderputt Forever یکی از بازی های کمپانی Netflix

علاوه‌بر بازی های گفته شده، نتفلیکس یک بازی مینی گلف به نام Wonderputt Forever هم به لیست بازی‌های خود اضافه کرده است که در آن بازیکنان باید ضربات خود را برنامه ریزی کنند و توپ را در هر سوراخی که علامت‌گذاری می‌شود بیندازند. این بازی در ژانر ورزشی است که توسط Rogue Games ساخته شده. بازی Wonderputt Forever با ویژگی‌هایی از قبیل گرافیک خوب و فضای مناسب همچنین مراحل چالش برانگیز، توانست مخاطبان خاص خودش را جذب کند. اگر علاقه‌مند به بازی ورزشی هستید، این عنوان می‌تواند برایتان بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز باشد.

بازی Hextech Mayhem: A League of Legends Story

شرکت Choice Provisions بازی Hextech Mayhem: A League of Legends Story را در 25 آبان 1400 منتشر کرد . این عنوان یک بازی ریتمی است که در آن با کمک آهنگ موسیقی بازی می‌کنید و از موانع می‌گذرید تا بتوانید روند بازی را پیش ببرید. ویژگی اساسی این بازی هیجانی بودن و پرچالش بودن آن است. اگر کمی هیجان می‌خواهید، این عنوان بهترین بازی در این زمینه برای شما خواهد بود که می‌تواند با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، سلیقه اصلی مخاطب را پوشش دهد.

بازی Stranger Things: 1984

همان طور که گفته شد بازی های نتفلیکس از ویژگی های بسیار جذابی برخوردار هستند. این بازی از لحاظ ارائه جلوه‌های بصری و گرافیک، به همراه موسیقی بی‌نظیر خود، مخاطب را بسیار هیجانی می‌کند. اگر سریال stranger Things را دیده باشید می‌بینید که این بازی از ویژگی شخصیتی و داستانی این سریال اقتباس شده است. اگر طرفدار این سریال باشید، این بازی می‌تواند برایتان جالب باشد تا ساعاتی از روز را سرگرم آن شوید.

بازی Stranger Things 3: The Game

نتفلیکس در دنیای بازی / ورود نتفلیکس به دنیای گیمینگ

بازی Stranger Things 3: The Game دارای کاراکترهای مختلفی است که هر کدام قابلیت ویژه‌ایی دارند. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا معماهای خاص بازی را حل کنید. بازی های نتفلیکس رفته رفته بسیار قوی‌تر و بهتر، در ژانرهای مختلف ارائه می‌شوند. بنابراین می‌توان ادعا داشت که این عنوان یکی از بازی های قوی و خوب نتفلیکس است که ژانر معما و اکشن را همزمان ارائه می‌کند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های معمایی هستید، می‌توانید Stranger Things 3: The Game را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

بازی Shooting Hoops یکی از بازی های کمپانی Netflix

Shooting Hoops یکی از جالب‌ترین بازی های ورزشی ارائه شده توسط نتفلیکس است. در این بازی، گرافیک عالی و بسیار با کیفیتی را می‌بینید که می‌تواند شما را به سرعت جذب کند. این امر نشان می‌دهد که بازی های کمپانی Netflix به سلیقه مخاطب خود توجه کرده و بهترین‌ها را ارائه می‌دهند.

بازی Teeter Up

Teeter Up یکی دیگر از بازی های شرکت Netflix به حساب می‌آید که بسیار سرگرم کننده است. درواقع اگر حوصله‌تان سر رفته و می‌خواهید برای مدتی سرگرم شوید، این عنوان از سری بازی های ورزشی نتفلیکس، می‌تواند چالش‌ها و هیجانات جدیدی را به شما منتقل کند.

بازی Card Blast

یکی دیگر از بازی های نتفلیکس، Card Blast است. این بازی یکی از عناوین سبک ماشینی به حساب می‌آید که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این سبک بسیار جالب و مهیج باشد. بازی Card Blast را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

چگونه می توان بازی های شرکت Netflix را دانلود کرد؟

برای دسترسی به بازی های نتفلیکس در اندروید، باید روی بازی‌هایی که در برنامه نتفلیکس ارائه شده است، ضربه بزنید. پس از گذر از این مرحله، توسط اپ به فروشگاه Google Play هدایت می‌شوید تا بازی‌ها را مانند هر برنامه دیگری بتوانید به راحتی دانلود کنید. پس از دانلود بازی‌ها، با ضربه زدن روی آن‌ها در برنامه Netflix و یا به صورت مستقیم در موبایل خود، می‌توانید آن را به اجرا در بیاورید. بازی های نتفلیکس در iOS از سیستم مشابهی استفاده می‌کند که در آن کاربران برای دانلود باید به App Store رجوع کنند.

بازی های شرکت نتفلیکس چقدر هزینه دارد؟

اولین بازی نتفلیکس

شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا عناوین ذکر شده در این لیست به صورت رایگان ارائه می‌شود یا خیر. باید گفت در حال حاضر بازی های نتفلیکس به صورت رایگان ارائه شده است. به گفته شرکت نتفلیکس هیچ هزینه اضافی الحاق نخواهد کرد، ولی در آینده با تمرکز بیشتری به آن خواهد پرداخت. نتفلیکس سعی دارد که بیشترین تمرکز خود را بر ارائه بازی ها بگذارد. این طور به نظر می‌رسد که در آینده برای برخی از بازی هایی که در نتفلیکس ارائه می‌شود ممکن است مجبور به پرداخت هزینه شوید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

بازی‌های ویدئویی یکی از بهترین سرگرمی‌های عصر حاضر برای ما هستند تا بتوانیم ساعاتی از اوقات فراغت خود را با آن پر کنیم. شرکت نتفلیکس هم در کنار فیلم و سریال‌هایی که ارائه می‌کند، بازی هایی را به تازگی در دسترس مخاطبان خود قرار داده که پلتفرم جدیدی برای سرگرمی مخاطبان خود باشد. شاید در آینده‌ایی نه چندان دور، این بازی‌ها از کیفیت عناوین مدرن بهره‌مند شوند.

نظر شما در رابطه با بازی های نتفلیکس چیست؟ آیا ورود این شرکت به دنیای بازی، باعث پیشرفت آن خواهد شد یا به آن ضربه خواهد زد؟ می‌توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402