معرفی 22 مورد از بهترین بازی های نینتندو سوییچ در سال 2021

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله به بررسی بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ می‌پردازیم و توضیح مختصری درباره هر یک از این بازی‌ها بیان می‌کنیم. اگر میخواهید از برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 آگاه شوید و بدانید کدامیک از بازی‌های این کنسول تا به امروز در میان طرفداران نینتندو محبوبتر بوده است، در ادامه با ماه همراه باشید.

شاید از نظر خیلی از افراد، کنسول نینتندو سوییچ قابل رقابت با PS5 و PS4 و Xbox ها نباشد. اما باید بدانید فروش کنسول نینتندو از مجموع فروشی که ایکس باکس و پی اس 5 داشته‌اند بیشتر بوده است. همچنین این محصول از نظر قیمت بر این این دو کنسول برتری دارد و بالاخره، تعداد زیادی بازی برای اجرا در این کنسول وجود دارد که خیلی از آنها واقعا بازی‌های جذاب و چشم گیری هستند. از همه اینها گذشته، این کنسول طرفداران ثابت خودش را هم دارد!

لیست زیر نتیجه نظر سنجی از طرفداران نینتندو سوییچ درباره بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ است. با ما همراه باشید تا به معرفی 20 مورد از برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 و بررسی هریک از آنها بپردازیم.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱

فهرست مطالب

 

بهترین بازی های نینتندو سوییچ

در این قسمت می‌توانید لیست بازی های نینتندو سوییچ در سال 2021 را مشاهده کنید.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - لیست بازی ها

همچنین بخوانید :

Metroid Dread

Metroid Dread بازگشتی پیروزمندانه محسوب می‌شود. این بازی، یک بازی روان، بسیار سرگرم کننده و با طراحی عالی در سری بازی‌های متروید است. که بهتر از هر آنچه در این سری بازی تا به حال مشاهده کرده‌ایم، از آب درآمده است!

با انواعی از توانایی‌های خارق العاده جدید، نبردهایی هیجان انگیز و داستانی جذاب برای طرفداران، نمی‌شود گفت جایی برای بهبود این بازی باقی مانده است یا نه.

بنابراین اولین بازی از لیست بازی های کنسول نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ باید این بازی فوق العاده باشد.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ - metroid dread

Super Mario 3D + Bowser’s Fury

یکی از بازی‌های سوپر ماریو با انواعی از پیچیدگی‌های کوچک و بزرگ در گیم پلی بازی که این بازی را بیش از پی جذاب می‌کند.

دنیای سه بعدی سوپر ماریو یک مقدمه رنگارنگ برای دنیای ماریوی بزرگتر و تنها بازی چهار نفره ماریو است. بازی به خودی خود عالی محسوب می‌شود، اما مد Bowser’s Fury که به آن اضافه شده است حقیقتا ارزش امتحان کردن را دارد.

در میان بهترین بازی های نینتندو سوییچ بدنیست بدانید که بازی سوپر مایرو یک گزینه عالی برای سرگرمی بوده که مابین گیم های دیگر از سطح و ویژگی های بیشتری برخوردار بوده است. در این میان بدنیست بدانید که این بازی براساس یکسری چالش های جذاب شکل گرفته که میتوانید در یک محیط 3 بعدی بدنبال نقش آفرینی و رسیدن به اهدافی باشید که برایتان درنظر گرفته شده است.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Super Mario 3D + Bowser’s Fury

برترین بازی های Nintendo Switch 2021 : بازی Monster Hunter Rise

ابزار آلات جدید، مانسترها و تنظیمات خوبی که در این نسخه از بازی وجود دارد، monster hunter rise را به بالاترین حد ممکن در این فرنچایز می‌رساند.

تغییرات و ویژگی‌های موجود در این بازی، برای کسانی که پیش از این ساعت‌ها برای کشتن هیولاها در نسخه‌های دیگر این سری بازی وقت صرف کرده‌اند، کاملا تازگی دارد. اگرچه که این سری بازی به طور کلی ممکن است برای افراد جدید که با آن آشنایی ندارند کمی شک برانگیز باشد. اما باید گفت که این بازی بهترین مقدمه برای ورود به این فرنچایز است. حتی شاید بتوانیم این بازی را بهترین مقدمه برای ورود به یک سری بازی در میان تمام بازی‌ها تا به امروز به حساب بیاوریم. بنابراین باید این بازی را از برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 بدانیم.

اگر نیم نگاهی به بهترین بازی های nintendo switch داشته باشید متئجه خواهید شد که بازی monster hunter rise با وسعت بسیار خود توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد که اینبار در یک فرنچایز نوین بدنبال نقش آفرینی و شکست دادن دشمنان باشید. از اصلی ترین ویژگی های بازی میتوان به طراحی دیدنی در کنار صداگذاری عالی اشاره داشت.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Monster Hunter Rise

Tetris Effect: Connected

یکی از بازی های جدید نینتندو سوییچ در سال 2021 و یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی موجود، بازی Tetris است و این نسخه از بازی یعنی Tetris Effect: Connectet احتمالا بهترین تکرار از پازل‌های کلاسیک باشد.

از آنجایی که این بازی بالاخره سخت افزار مناسب خود برای درخشیدن را پیدا کرده است، بنظر امتحان کردن آن برای تمام صاحبان نینتندو سوییچ ضروری است. در لیست تمام بازی های نینتندو سوییچ بازی Tetris Effect: Connected از یک سبک و گیم پلی فکری بهرهمند بوده که به شما این امکان را میدهد تا در دنیای پازل های سرگرم کننده بدنبال سرگرمی و تقویت ذهن خود باشید. این بازی با ارائه چالش های متنوع توانسته میزبان گیمرهای بسیاری باشد که نباید آنرا ساده از دست داد.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ - Tetris Effect: Connected

The Great Ace Attorney Chronicles

این بازی نه تنها هر آنچه که به آن علاقه داریم را در اختیار ما می‌گذارد، بلکه به لحاظ بصری، روایی و تاریخی بسیار عمیقتر از هر بازی دیگری است که تابحال دیده‌ایم.

البته لازم است برای فهمیدن درست بازی آنطور که هست، یکسری چیزها را یاد بگیرید. اما در مجموع، نمی‌توانستیم انتظار ورژنی بهتر از این را در تمام این مدت داشته باشیم. بنابراین لازم است آن را از بهترین بازی های نینتندو سوییچ به حساب بیاوریم.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی The Great Ace Attorney Chronicles

Shin Megami Tensei V

این بازی یک شاهکار مدرن است و تمام ویژگی‌هایی که تابحال سبب محبوبیت این سری بازی در بین بازیکنان شده است را دارد. بیشتر از طریق سختی بازی، موضوع روایی و گزینه‌های بسیار برای ساخت تیم.

تغییراتی مانند جهت یابی آسانتر در نقشه و تنظیمات سطح سختی بازی بهتر برای راحتی بازیکنان در تمام سطوح می‌تواند این بازی را بهترین بازی برای آغاز این مجموعه کند.

اگر شما جزو طرفداران بازی‌های RPG هستید و یا به دنبال یک نقطه شروع خوب برای آغاز این مجموعه بازی هستید، این بازی را امتحان کنید.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Shin Megami Tensei V

Disco Elysium: The Final Cut

یکی از برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 با دیالوگ‌هایی فوق العاده و داستانیی روایی که به خودی خود برای تبدیل یک بازی به یک بازی محبوب کافی است. و صدا پردازی فوق العاده بازی حتی بیش از پیش به قابلیت‌های این بازی افزوده است.

البته این بازی دچار یکسری اشکالات اجرایی است که امیدواریم طی آپدیت‌های بعدی رفع شوند. اما بهرحال این موضوع چیزی از جذابیت این بازی کم نمی‌کند. اگر بدنبال یک بازی گرافیکی هستید و جزو کاربرانی هستید که کیفیت بازی های نینتندو سوییچ از اهمیت بالایی برایتان برخوردار بوده پیشنهاد میشود این بازی عالی را از دست ندهید. بازی Disco Elysium: The Final Cut در پلتفرم های مختلفی بعنوان یک بازی ایده آل شناخته شده است که میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Disco Elysium: The Final Cut

Death’s Door

یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ با مبارزات سریع، موسیقی آرام و تجسس لذت بخش در فضای بازی که حتی پس از اتمام بازی هم در ذهن شما باقی خواهد ماند و اگرچه نوآوری چندانی در بازی دیده نمی‌شود. چندان چیزهای جدیدی به بازی اضافه نشده است، آنقدر کیفیت بازی بالاست که وقت فکر کردن به این موضوع را نخواهید داشت.

بنابراین این بازی را شدیدا پیشنهاد می‌کنیم. به خصوص به طرفداران زلدا و بازی‌های سولزلایک پیشنهاد می‌شود.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ - Death’s Door

Neo: The World Ends With You

این بازی در تمام وجوهی که نگران بودیم ضعیفتر از بازی پیشین خود عمل کند، به طرز شگفت انگیزی عمل کرده است. بازی دارای موسیقی انرژی بخش و سیستم کامبت رضایت بخشی دارد. کرکترهای بازی هرکدام به تنهایی بسیار قابل توجه هستند. دنیایی که برای بازی طراحی شده است، شما را به بازگشت به بازی فرا می‌خواند. حتی اگر بازی را به اتمام رسانده باشید. (که احتمالا بیش از 40 ساعت زمان میبرد)

پس از 13 سال، بسیاری از طرفداران این بازی امید خود را برای دیدن ادامه این از بازی پیشین از دست داده بودند. بنابراین بیش از هر چیز دیگری از بازگشت این بازی خوشحال هستیم.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Neo: The World Ends With You

Dying Light Platinum Edition

Dying Light در پلتفرم سوییچ می‌تواند یک دستاورد بزرگ تلقی شود. دنیای بزرگ بازی که پر از زامبی‌هاست، مشابه هیچ یک از بازی‌های موجود در بازی‌های نینتندو سوییچ نیست. این بازی پتانسیل فراهم کردن ساعت‌ها بازی لذت بخش برای بازیکنان خود را دارد.

البته باید بگوییم که عملکرد اجرایی بازی نسبت به پلتفرم‌های دیگر در حد متوسط محسوب می‌شود. اما این مشکل می‌تواند با اجرای این بازی در کنترلر قابل جابجایی نینتندو حل شود. بنابراین این بازی را به بازیکنان نینتندو سوییچ که با کنترلر قابل حمل بازی می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بازی Dying Light Platinum Edition که در سبک گیم های ترسناک نیز حضور خوبی داشته توانسته نام خود را در لیست گرافیکی ترین بازی های نینتندو سوییچ نیز جای دهد که در این میان بسته به چالش و شرایط خود در بازی میتوانید به سرگرمی دست پیدا کنید. بازی Dying Light Platinum Edition با محدودیت سنی 16+ عرضه شده است که نباید آنرا ساده از دست داد.

بهترین بازی های نینتندو - Dying Light Platinum Edition

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

این دو بازی، جزو بهترین بازی‌های ورزشی آرکید هستند. با عملکرد بی نقص در مد داکد و در کنترلر قابل حمل و با ویژگی‌های بصری خوب. خیلی از افراد حتی معتقدند که عملکرد این بازی برخلاف تصور، در پلتفرم نینتندو سوییچ بهتر از PS4 و ایکس باکس عمل می‌کند.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

به عنوان ترکیبی از بازی‌های Monster Hunter با روش‌های مرسوم RPG، ساخت این بازی تلاشی نتیجه بخش بوده است. این بازی دلچسب می‌تواند بازیکنان را تا چند هفته مشغول به خود نگه دارد.

اما متاسفانه صاحبان نینتندو سوییچ ممکن است مجبور به تحمل کردن یکسری اشکالات عملکردی و اجرایی باشند، اما تجربه این بازی به طور کلی تجربه‌ای درخشان خواهد بود.

بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin برگرفته از ویژگی بازی های بسیار در سبک های مختلف بوده که همین مورد سبب شده تا نام این بازی درخشان در لیست بهترین بازی های کنسول نینتندو سوییچ قرار گیرد که نیازی به توضیح بیشتر از بازی نبوده زیرا پیشنهاد میشود که آنرا به صورت تجربی تست نمایید.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

این نسخه بازی نشان دهنده پیشرفت تکنیکی و کیفی است که دوباره این بازی ده ساله را احیا می‌کند. با کنترل حرکات دقیقتر از همیشه و گرافیک HD و گیم پلی روان، این بازی از همیشه محبوب تر شده است.

بنابراین یکی از بهترین بازی هایی که می‌توانیم کیفیت تکنیکی و جذابیت آنرا تضمین کنیم، بازی Skyward Sword HD است.

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD به دلیل گیم پلی جذاب و نقش آفرینی که در اختیار داشته توانسته نام خود را در لیست محبوب ترین بازی های نینتندو سوییچ جای دهد که در این زمینه میتوانید با شخصیت های خوب و منفی بسیاری مواجه شوید.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ - The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

Subnautica

هنگامی که سازندگان این بازی اعلام کردند که قرار است نسخه‌ای برای پلتفرم سوییچ از این بازی ارائه شود، طرفداران این بازی هیجانزده در انتظار دیدن یکی از محبوبترین بازی‌هایشان در این پلتفرم بودند. البته نگرانی‌هایی هم درباره اینکه آیا می‌توانند تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های این بازی را به این پلتفرم نیز انتقال بدهند وجود داشت.

اما نتیجه، حتی بهتر از انتظارات ما از آب در آمد. بنابراین حالا می‌توانید یکی از بازی‌های ژانر Open World یا جهان باز را در این پلتفرم تجربه کنید.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Subnautica

Eastward

این بازی خود را به عنوان یک بازی لذت بخش و خاطره انگیز  از ترکیب انواعی از ژانرهای کلاسیک اثبات می‌کند. ترکیب اجزای این ژانرها با یکدیگر، تناوب خلاقانه داستان بازی و داستانی دلگرم کننده، این بازی را جذاب و متمایز کرده است. بنابراین پیشنهاد آن به عنوان یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ نیاز به بررسی چندانی ندارد.

البته باید به یک نکته مهم درباره این بازی اشاره کنیم و آن هم روند آهسته داستان است. این موضوع ممکن است برای بعضی افراد خسته کننده باشد. اما بهرحال، برای صاحبان نینتندو، این بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ - Eastward

New Pokemon Snap

اگر شماهم از کسانی هستید که مدت زمانی طولانی در انتظار ادامه‌ای برای Pockemon Snap هستید، باید بگوییم که خوش شانسید. چرا که بازی جدید Pockemon Snap تمام ویژگی‌های خوب بازی پیشین خود را دوباره به نمایش می‌گذارد.

این بازی انتخاب خوبی برای گذران زمان است و می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ - New Pokemon Snap

Ninja Gaiden: Master Collection محبوب ترین بازی های نینتندو سوییچ

این مجموعه آغاز خوبی دارد و Ninja Gaiden Sigma، از سری بازی‌های این مجموعه، عملکردی عالی هم در مد داک (انتقال تصویر به تلوزیون) و هم در کنسول قابل حمل نینتندو داشته است. اما متاسفانه ادامه روند این بازی‌ها یک سراشیبی است. این مشکل در پیکسل‌ها به صورت بهم ریختگی پیکسلی در نتیجه تقلای فریم ریت برای رسیدن به پای فعل و انفعالات بازی است. بنابراین اگر تصمیم به انتخاب این بازی دارید، شاید بهتر باشد که به همین نسخه اکتفا کنید.

بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ - Ninja Gaiden: Master Collection

Kaze and the Wild Masks بهترین بازی های کنسول نینتندو سوییچ

لذت واقعی را می‌توانید از ابتدا تا انتهای این بازی تجربه کنید. شاید این بازی در ابتکار چندان عالی نباشد. اما آن را با قدرت طراحی مراحل، کنترل خوب و ویژگی‌های بصری جذاب جبران می‌کند.

بازی دارای گیم پلی قدرتمند و ترفندهای متنوع بوده که اختلالی در آنچه که بازی در آن بهترین است ایجاد نمی‌کند: چالش برانگیز بودن، سرعتی بودن و رموزی که به طرزی حیله گرانه مخفی شده‌اند.

برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 - بازی Kaze and the Wild Masks

FEZ گرافیکی ترین بازی های نینتندو سوییچ

یک بازی جذاب و پازلی چالش برانگیز برای به نمایش گذاشتن ایده‌های نوآورانه و گیم پلی منحصر بفرد. پازل‌های این بازی گاهی حتی از حدود واقعیت خارج می‌شوند و گاهی به دنیای واقعی ما نزدیک می‌شوند.

مراحل بازی، بجز تعدادی مگا-چلنج، بیش از اندازه سخت و ناعادلانه نیستند. بنابراین می‌توانیم این بازی را هم جزو لیست بهترین‌ها به حساب بیاوریم.

بهترین بازی های نینتندو - FEZ

Legend of Mana کیفیت بازی های نینتندو سوییچ

چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این بازی وجود دارد. اما در بعضی موارد باید گفت که بازی خسته کننده می‌شود. و آنهم به این دلیل است که تمام لوازمات و قطعات موجود برای ایجاد یک بازی RPG قوی، نوآورانه و منحصر به فرد در این بازی وجود دارد. اما مثل این است که سازندگان بازی به جای اینکه به روشی منسجم و جذاب این ایده‌ها را بچینند، تمام این قطعات را درون یک جعبه ریخته و آنرا تکان داده‌ و مخلوط کرده‌اند.

اما بهرحال این بازی مناسب کسانی است که موضوعات تجربی را دوست دارند. البته اگر شما از علاقمندان به این موضوع هم نباشید، چیزهای زیادی در این بازی وجود دارد که ممکن است مورد علاقه شما باشد.

بازی Splatoon 2 لیست تمام بازی های نینتندو سوییچ

بازی Splatoon 2 / برترین بازی های Nintendo Switch 2021

سبک بازی Splatoon 2 شوتر است و اگر شما از آن دسته گیمرهایی هستید که گاهی توقعتان از یک بازی فقط به سرگرمی محدود می‌شود، این بازی مختص شماست. قبلاً نسخه‌ای از این بازی برای نینتندو ارائه شده بود، اما بعدا نسخه‌ ویژه سوئیچ هم ارائه شد.

این بازی در نگاه اول دارای داستان و گرافیک ساده‌ای است، اما در واقع یک بازی سرگرم کننده تمام عیار به حساب می‌آید! در این بازی سطح بالایی از امکان شخصی‌سازی برای گیمر فراهم شده است. شما می‌توانید لباس، اسلحه، کلاه، کفش و موارد جدید زیادی را در طول بازی خریداری کنید. اما فراموش نکنید که لباس‌های شما نقش مهمی در سبک بازی کردنتان دارد. پس در این بازی با دقت خرید کنید.

بازی Arms | یکی از برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021

بازی Arms / بازی های کنسول نینتندو سوییچ ۲۰۲۱

Arms یک بازی فوق‌العاده مبارزه‌ای و از جمله بازی های کنسول نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ است که منحصرا برای این کنسول ساخته شده‌. شما در این بازی قدرت جابجایی شخصیت مبارز خود را دارید و می‌توانید بپرید، مشت بزنید، جاخالی بدهید، حمله کنید و حریف خود را شکست دهید.

بازی Arms زمین‌های مسابقه و شخصیت‌های بسیار زیادی دارد که هر‌کدام قابلیت‌های مخصوصی دارند. تنوع بالا در محیط بازی و توجه به جزئیات هر کدام از کاراکترها، باعث شده اسم این بازی را در لیست برترین بازی های جدید نینتندو سوییچ در سال 2021 ببینیم.

بازی Super Smash Bros. Ultimate بهترین بازی های nintendo switch

بازی Super Smash Bros. Ultimate / بهترین بازی های نینتندو سوییچ لایت 2021

این بازی نیز از دیگر عناوینی است که در لیست بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ قرار دارد. بازی Super Smash Bros. Ultimate در واقع نسخه جدید‌تری از بازی Super Smash است.

داستان بخش ماجراجویی این بازی از این قرار است که یک هیولای نورانی به نام گالیم تمامی کاراکترهای این بازی را با یک شلیک نوری به تسخیر خود در می‌آورد. در این میان تنها Kirby  نجات پیدا کرده و تلاش می‌کند تا به دوستان خود کمک کند.

نقشه این بازی دنیای بزرگی را نشان می‌دهد که طراحی بسیار جذابی دارد. این نقشه شامل مکان‌هایی در بُعد زمان‌های دیگر می‌شود. همچنین پازل‌های متفاوتی در مسیر حرکت بازیکن در مناطق مختلف نقشه وجود دارد که نیاز است تا آن‌ها را حل کنید. حل کردن این پازل‌ها‌ باعث هیجان انگیزتر شدن کشف این نقشه خواهد شد.

همانطور که گفتیم این بازی سبک مبارزه‌ای دارد و دارای 100 محیط مبارزه‌‌‌ای است که جزئیات طراحی بالایی دارند. در این بازی ۷۴ کاراکتر وجود دارد که ۶۳ کاراکتر آن از سری‌های قبل و ۱۱ کاراکتر آن جدید محسوب می‌شوند. مکانیزم‌های جنگی، پرش‌های مختلف و میزان آسیب کاراکتر در طول مبارزه نیز نسبت به سری‌های گذشته ارتقا یافته است.

اگر طرفدار بخش آنلاین بازی هستید، سیستم حریف‌یابی خوبی را در این نسخه شاهد خواهید بود. علاوه براین، حالت آنلاین بازی بخش‌های مختلف چند نفره دارد که تجربه ناب و متفاوتی را برای شما فراهم می‌کند.

بازی Super Mario Odyssey بهترین بازی های نینتندو سوییچ

بازی Super Mario Odyssey / لیست بازی های نینتندو سوییچ در سال 2021

اگر شما گیم پلی این بازی را دیده باشید قطعاً از قرار گرفتن آن در لیست برترین بازی های نینتندو سوییچ 2021 تعجب نمی‌کنید.

این بازی با بهره‌بردن از المان‌های ساده، خلاقیت و جذابیت، شما را میخکوب می‌کند. ماریو در جریان این بازی به سرزمین‌های متفاوتی سفر کرده و شخصیت‌های مختلفی را ملاقات خواهد کرد.‌‌‌ مانند همیشه قرار است «باوزر» پرنسس پیچ محبوب را بدزدد و ماریو هم مثل همیشه در تلاش است تا این اتفاق نیفتد. در این نسخه از بازی شما قرار نیست دوباره لوله‌کش ایتالیایی-آمریکایی سابق را ببینید که مثل همیشه قارچ می‌خورد و می‌پرد. این‌بار ماریو به «پادشاهی کلاه» سقوط کرده و با کپی آشنا می‌شود. کپی و ماریو با هم همراه شده و ماجراجویی بی‌نظیری را شروع می‌کنند. البته که ما نیز به این بازی فوق‌‌العاده از نظر گیم پلی و محتوا دعوت هستیم.

شما با ورود ماریو و کپی به هر یک از سرزمین‌های طراحی شده در این بازی آیتم‌ها، شخصیت‌ها و محیط‌‌‌های متفاوتی را شاهد خواهید بود. اما اصلا نگران نباشید؛ سکه‌های معروف بازی‌های ماریو اینجا هم هست و شما می‌توانید با جمع کردن آن‌ها از فروشگاه‌های هر پادشاهی خرید کرده و حتی لباس‌ها و کلاه‌های متفاوتی برای ماریو تهیه کنید. این بازی بسیار خوش ساخت است و این قابلیت را دارد که در فهرست برترین بازی های Nintendo Switch 2021 قرار بگیرد.

برترین بازی های نینتندو سوییچ - بازی Legend of Mana

سوالات متداول

معروفترین بازی های نینتندو سوییچ کدامها هستند؟

بازی هایی مانند Metroid - Legend Of Zelda - Super Mario - Pockemon از معروف ترین بازی های نینتندو هستند. همچنین در این مقاله می توانید محبوب ترین بازی های نینتندو در سال 2021 از نظر کاربران را مطالعه کنید.

جدیدترین بازی کنسول نینتندو سوییچ کدام است؟

بازی های Pockemon Legends: Arceus - Olii Olii - Splatoon 3 از جدیدترین بازی‌های نینتندو هستند که در سال 2022 عرضه شده‌اند.

کلام آخر

در این مقاله بهترین بازی های نینتندو سوییچ ۲۰۲۱ از نظر کاربران را به شما معرفی کردیم و شرح کوتاهی از داستان هریک از این بازی‌ها را به شما ارائه دادیم. بنظر شما کدام یک از بازی‌های نینتندو سوییچ در سال2021 بهترین بازی نینتندو محسوب می‌شود؟

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402