خبر ساخت اسپین آف جدید سوپرنچرال | سریال وینچسترز

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال سوپرنچرال (Supernatural) یکی از معروف‌ ترین مجموعه‌ها در سبک ماورائی است که مخاطبان بسیاری دارد و حالا که دو سال از پخش آخرین فصل این سریال می‌گذرد فقدان آن برای بینندگان کاملا حس می‌شود. امروز آمده‌ایم تا با خبر ساخت سریال وینچسترز (پیش درآمد سوپرنچرال) شما طرفداران را خوشحال کنیم.

سوپرنچرال معروف به فراطبیعی یا ماورالطبیعه جز پرطرفدارترین سریال‌ها در ژانر ماورائی است. این مجموعه توانست سال‌های سال مخاطبان خود را راضی نگه دارد. اولین تاریخ پخش سریال فراطبیعی در 13 سپتامبر سال 2005 بود. این سریال سرانجام پس از گذشت 15 فصل در 19 نوامبر سال 2020 به پایان رسید و عوامل آن اعلام کردند سوپرنچرال فصل دیگری نخواهد داشت. شنیدن این خبر برای مخاطبان فراطبیعی حقیقتا ناراحت کننده بود.

به تازگی، خبری از ساخت اسپین آف  سریال سوپرنچرال پخش شده که امید تازه‌ای به بینندگان این سریال داده است. سریال وینچسترها (The Winchesters) پیش درآمد جدید سریال سوپرنچرال است که امروز در این مقاله قرار است به حواشی و خبرهای این مجموعه بپردازیم. پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

آن‌چه در ادامه می‌خوانیم

داستان کلی سریال

داستان سریال ماورالطبیعه

سریال سوپرنچرال-خلاصه داستان

سریال Supernatural داستان دو برادر به نام‌های دین و سم وینچستر (Dean and Sam Winchester) است که از کودکی رابطه عمیقی با یکدیگر دارند. روابط در خانواده وینچستر بسیار عجیب و پیچیده است. مادر خانواده مری وینچستر (Mary Winchester) سال‌ها پیش به دست شیطان چشم زرد کشته شده. پس از مرگ مادر، پدر خانواده جان وینچستر (John Winchester) تمام زندگی خود و پسرانش را وقف شکار شیطان چشم زرد می‌کند. دین برادر بزرگ‌تر همیشه در حال محافظت از برادر کوچک‌تر خود سم است و سم به توانایی‌های مرموزی در خود پی‌‌ می‌برد. تمام این‌ قضایا آغازی بر ماجرای طولانی و مهیج «فراطبیعی» است.

داستان سریال وینچسترز (پیش درآمد جدید سریال سوپرنچرال)

هنوز داستان کاملی برای این سریال نوشته نشده است اما جنسن (Jensen Ackles) بازیگر نقش دین که این‌بار قصد دارد تهییه‌کنندگی سریال وینچسترها را برعهده بگیرد، خبر داد که این فیلم قرار است به زمان قبل از بدنیا آمدن دین و آشنایی پدر و مادرشان جان و مری بپردازد. جنسن اکلس طی مصاحبه خود عنوان کرد:

فکر می‌کنم برای شخصیت من در سریال فراطبیعی (دین وینچستر) همیشه دانستن حوادث قبل از بدنیا آمدن او و آشنایی پدر و مادرش جذاب بوده و حالا قرار است در پیش درآمد سریال Supernatural به این مسئله بپردازیم‌.

معرفی بازیگران پیش درآمد سریال  Supernatural

هنوز انتخاب بازیگران سریال وینچسترز کامل نشده است زیرا تاکنون داستان مشخصی از این مجموعه منتشر نشده. در ادامه به معرفی بازیگران احتمالی اسپین آف سریال سوپرنچرال و بیوگرافی آن‌ها می‌پردازیم.

جنسن اکلس در نقش دین وینچستر

جنسن اکلس بازیگر ماورالطبیعه-دین وینچستر

  • محل تولد: دالاس، تگزاس آمریکا
  • سن: 43 سال
  • نقش‌های ماندگار: اریک بریدی در روزهای زندگی (Days of our Lives)، جیسن تیگ در اسمال ویل (Smallville)

جنسن راس اکلس (Jensen Ross Ackles) بازیگر، تهییه‌کننده و کارگردان آمریکایی متولد 1 مارس 1978 است. بازی درخشان او در سریال سوپرنچرال وی را تبدیل به یکی از به یادماندنی ترین بازیگران در طول تاریخ سریال‌های ماورائی کرده‌است. اکلس از سال 1996 تاکنون به بازیگری مشغول است. اگر او را جذاب‌ترین شخصیت سریال ماورالطبیعه و سپس سریال وینچسترها بدانیم، اغراق نکرده‌ایم.

جرد پادالکی در نقش سم وینچستر

جرد پادالکی-سم وینچستر در فراطبیعی

  • محل‌ تولد: سن‌آنتونیو، تگزاس آمریکا
  • سن: 39 سال
  • نقش‌های ماندگار: دین فورستر در دختران گیلمور (Gilmore Girls)، وید فلتون در خانه مومی (House of Wax)

جرد تریستن پادالکی (Jared Tristan Padalecki) متولد 19 ژوئیه سال 1982 در آمریکاست. بازی به یادماندنی او در سریال فراطبیعی او را معروف به سم وینچستر کرده است. پادالکلی بدون ذره‌ای بزرگ‌نمایی از دوست داشتنی ترین بازیگران ماوراطبیعه و در صورت تمایل به همکاری، اسپین آف  سریال سوپرنچرال بوده و خواهد بود. کم‌تر کسی است که جذب شخصیت آرام و اخلاق‌مدار او در سریال نشود.

جفری دین مورگان در نقش جان وینچستر

جان وینچستر در سوپرنچرال-جفری دین مورگان

  • محل تولد: سیاتل، واشنگتن آمریکا
  • سن: 55 سال
  • نقش‌های ماندگار: دنی دوکت در آناتومی گری (Grey’s Anatomy)، کلی در (The Losers)

جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) بازیگر و کارگردان سینما و تلوزیون اهل آمریکا و متولد 22 آپریل 1966 است. اگرچه او در همه قسمت‌های سریال Supernatural حضور نداشت، اما در همان مدت زمان‌های محدود حضورش نیز خوش درخشید. قطعا جان وینچستر در سریال وینچسترز حضور خواهد داشت اما اینکه مورگان به ایفای این نقش خواهد پرداخت هنوز مشخص نیست.

سامانتا اسمیت در نقش مری وینچستر

سامانتا اسمیت-مری وینچستر در وینچسترها

  • محل تولد: ساکرامنتو، کالیفرنیا آمریکا
  • سن: 52 سال
  • نقش‌های ماندگار: امی در عروسک‌های شیطان (The Devil’s Dolls)، مارتی دیویس در رویای آشکار عشق (Love’s Unfolding Dream)

سامانتا اسمیت معروف به  ای. سم اسمیت (Samantha A. “Sam” Smith) بازیگر آمریکایی تبار و متولد 4 نوامبر سال 1969 است. وی در سریال سوپرنچرال نقش مری وینچستر مادر سم و دین را بازی کرده، مری حضور کمی در طول سریال داشت اما در هر بار حضورش در فیلم خالق صحنه‌های درام بسیار زیبایی می‌شد. ای. سم اسمیت ممکن است در پیش درآمد جدید سریال سوپرنچرال حضور داشته باشد.

معرفی اسپین آف جدید سریال سوپرنچرال (سریال وینچسترز)

جرد و دنیل اکلس- کمپانیChaos Machine وینچسترها

اسپین آف به معنای هر شکلی از روایت (فیلم، رمان، داستان و…) که بر اساس داستان و مفهوم از یک اثر دیگر باشد، است. تقریبا یک سال پس از پایان سریال ماورالطبیعه زمزمه‌هایی حاکی از این‌که عوامل قصد ساخت یک اسپین آف از سریال فراطبیعی را دارند، پخش شد. این زمزمه‌ها تا پایان سال (2021) تبدیل به واقعیت شد. جنسن اکلس بازیگر نقش دین وینچستر و همسر او دنیل اکلس (Danneel Ackles) (که وی را با نقش فرشته آنائیل (Anael) یا خواهر جو (Sister Jo) در فصل 13 سوپرنچرال می‌شناسیم) اعلام کردند که قرار است پیش درآمد جدید سریال سوپرنچرال با نام وینچسترز ساخته شود. نویسنده و تهییه‌کننده این سریال به احتمال زیاد رابی تامپسون (Robbie Thompson) از تهییه‌کنندگان سابق فراطبیعی خواهد بود. اکلس و همسرش قرار است تولید سریال وینچسترها را با هماهنگی وارنر بروس (Warner Bros) در کمپانی خودشان کی‌‌آس مشین (Chaos Machine) برعهده بگیرند.

بررسی سریال وینچسترز

با اطلاعات کمی که از این سریال داریم، بررسی کامل آن معنی ندارد. اما از آن‌جایی که داستان آن تا حدی برایمان مشخص شده، می‌توانیم بگوییم احتمال پرمخاطب شدن آن بسیار زیاد است. اما به دلیل این‌که این مجموعه اسپین آف‌ ناموفق دیگری نیز داشته نمی‌توانیم با این استدلال که سریال سوپرنچرال پرمخاطب است پس پیش‌درآمد آن نیز پرمخاطب است، جلو برویم.

اسپین آف ناموفق خط خون (Supernatural: Bloodlines)

پیش درآمد سریال سوپرنچرال- خط خونBloodlines

قسمت بیستم فصل 9 سریال فراطبیعی به نام خط خون بود. سم و دین به شیکاگو رفته بودند و در آن‌جا وارد شهری پر از هیولا ،تغییرچهره دهنده‌ و گرگینه‌ها شدند. این قسمت قرار بود شروعی برای پیش درآمدی جدید از سوپرنچرال باشد اما شبکه سی دبیلو (CW)  پس از این‌که با امتیاز پایین این قسمت مواجه شد. در سال 2014 تصمیم به کنسل کردن این پروژه گرفت.

اخبار و حواشی سریال وینچسترز

ساخت اسپین آف  سریال سوپرنچرال با حاشیه هایی نیز مواجه بوده، در ادامه به حواشی و اخبار پخش این پیش درآمد جدید مجموعه فراطبیعی می‌پردازیم.

زمان پخش سریال وینچسترز

وقتی هنوز داستان و بازیگران سریال مشخص نباشند، نمی‌توان زمان پخش سریال وینچسترها را به طور دقیق گفت. اما به احتمال قوی فیلم‌برداری سریال وینچسترز از تابستان یا پاییز امسال (2022)  شروع  و در پاییز سال 2023 از شبکه پخش شود. هنوز تریلر سریال وینچسترز پخش نشده است، به محض در دسترس قرار گرفتن آن و یا بدست آوردن اطلاعات بیشتر از این مجموعه به شما اطلاع خواهیم داد.

حاشیه جرد پادالکی و جنسن اکلس برای سریال وینچسترز

سم و دین وینچستر- حواشی سریال وینچسترز

پس از پخش خبر ساخت اسپین آف  سریال سوپرنچرال، تقریبا تمام عوامل قدیمی سوپرنچرال به آن واکنش های متفاوت نشان دادند.

کارگردان اصلی سریال ماورالطبیعه اریک کریپک (Eric Kripke) در توئیتی گفت:

وقتی جنسن اکلس داستان سریال وینچسترز را به من گفت خیلی از آن خوشم آمد. او، دنیل همسرش و رابی تامپسون بهترین‌ها برای شروع این کار هستند.

میشا کالینز (Misha Collins) بازیگر نقش کستیل (Castiel) نیز در توییتی طنزگونه آمادگی خود را برای حضور در سریال وینچسترها اعلام کرد:

چون من فرشته‌ای هستم که می‌تواند در زمان سفر کند، پس به راحتی در سریال حضور خواهم داشت.

اما جالب‌ترین واکنش متعلق به جرد پادالکی بازیگر سم وینچستر بود که در توئیتی خطاب به جنسن اکلس گفت:

رفیق، برایت خوشحالم و ای کاش این خبر را از طریق توئیتر نمی‌شنیدم. اما متاسفانه به هرحال سم وینچستر در این سریال حضوری نخواهد داشت.

مثل این‌که جرد پادالکی از نداشتن خبر درباره اسپین آف جدید واقعا ناراحت شده بود. جنسن اکلس و جرد پادالکی طی 17 سال گذشته دیگر تقریبا مثل برادرهای واقعی یکدیگرند و صمیمیت خاصی بینشان موج می‌زند. این اتفاق کمی دور از انتظار به‌نظر می‌رسید.

بعدها اکلس در پادکستی اعلام کرد که قصد ناراحت کردن دوست خود را نداشته و فقط تا پایان قطعی شدن همه چیز قصد داشت صبر کند.

درحال حاضر رابطه جنسن اکلس و جرد پادالکی بازهم نزدیک است و در توئیت‌های زیادی اعلام کردند بین آن‌ها کدورتی به وجود نیامده. با این حال، هنوز هم پادالکی پای حرف خود درباره «حضور نداشتن در سریال وینچسترز» ایستاده.

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا درباره پیش درآمد جدید سریال سوپرنچرال صحبت کردیم. امیدواریم که تیم سازنده این سریال تمام تلاش خود را انجام داده و سریال وینچسترها را به بهترین نحو ممکن تولید کنند تا خاطره 15 سال تلاش بی وقفه تیم قوی سوپرنچرال را زیر سوال نبرند. به محض اطلاعات بیشتر از این سریال آن‌ را در اختیار شما قرار خواهیم داد. امیدواریم تا بدین‌جا از این مطلب لذت برده باشید. لطفا نظرات خود را مهربانانه با ما و خوانندگان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با ما همراه هستید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402