بررسی احتمالات و انتظاراتی که از بازی Call of Duty: Warzone 2 داریم

بازی کال آف دیوتی وارزون 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Call of Duty Warzone آن‌قدر خوب بود که شاید تصور یک بتل رویال بهتر، دست‌کم تا یکی دو سال آینده کمی سخت باشد. اما همان‌طور که از اکتیویژن انتظار می‌رفت، چندی پیش خبر توسعه بازی Call of Duty: Warzone 2 منتشر شد. آیا بازی کالاف دیوتی وارزون ۲ واقعا می‌تواند نسبت به نسخه قبلی یک پیشرفت باشد؟ زمان این موضوع را مشخص خواهد کرد.

در سال 2020 بازی Call of Duty Warzone در دسترس کاربران قرار گرفت. در ابتدا به‌نظر می‌رسید که این بتل رویال صرفا یک بازی وابسته به ریبوت Call of Duty Modern Warfare باشد؛ تقریبا چیزی مشابه با مد Blackout در بازی Call of Duty Black Ops 4. با این‌حال وارزون به زمان زیادی نیاز نداشت تا در مقابل دیگر بتل رویال‌های بازار مثل بازی Apex Legends و Fortnite قد علم کند. این بازی از زمان عرضه تا به‌امروز بیش از 100 میلیون کاربر را به‌خود جذب کرده است. سوای از کیفیت انکارناپذیر بازی وجود اسم Call of Duty هم به موفقیت Warzone کمک کرده است.

اکنون دو سال بعد از انتشار وارزون و اندکی بعد از رسمی شدن خبر خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت با مبلغ 68 میلیارد دلار توسعه بازی وارزون 2 کلید خورده است. البته این موضوع همچنان به‌صورت رسمی توسط هیچ شخص یا تیمی تایید نشده و بیشتر چیزی در حد یک شایعه بسیار قوی و محتمل است. هرچند که هنوز به‌صورت رسمی شاهد رونمایی از بازی کال آف دیوتی وارزون 2 نبوده‌ایم ولی حتی تاریخ انتشار تخمینی این بازی هم حدس زده شده است. در حال حاضر هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر ساخت بازی وارزون 2 شنیده نمی‌شود و مطالبی که در ادامه می‌خوانید انتظارات ما از نسخه بعدی Call of Duty Warzone هستند. با ما همراه باشید.

در ادامه می‌خوانیم

بازی Call of Duty Warzone 2

تریلر بازی کالاف دیوتی وارزون ۲

فعلا هیچ ویدیو، تیزر و تریلری از بازی Call of Duty Warzone 2 منتشر نشده است. در صورت انتشار هرگونه ویدیوی مرتبط با بازی، این مطلب آپدیت می‌شود.

انتظاراتی که از بازی Call of Duty Warzone 2 داریم

هنوز سوالات زیادی در رابطه با بازی کال آف دیوتی وارزون 2 بدون پاسخ باقی مانده‌اند. در حال حاضر می‌دانیم که اکتیویژن توسعه Call of Duty در سال 2022 را به استودیو Infinity Ward سپرده است. این تیم آمریکایی پیش از این روی Call of Duty Warzone و Call of Duty Modern Warfare 2019 کار کرده است. Ghosts و Infinite در کنار سه‌گانه اصلی Modern Warfare از دیگر محصولات Infinity Ward هستند. دقت کنید تیمی که در سال جاری روی یک Call of Duty تایید نشده‌ کار می‌کند، همان تیمی است که قبلا Call of Duty Warzone را ساخته است. این موضوع می‌تواند به شایعات در دست توسعه بودن Warzone 2 قوت زیادی ببخشد. گفتنی است که پشتیبانی Warzone بر عهده استودیوهای دیگری مثل Raven Software بوده است.

بازی Call of Duty: Warzone 2

انتظار نمی‌رود که گیم پلی بازی Call of Duty Warzone 2 تفاوت زیادی با نسخه قبلی داشته باشد. مطمئنا اضافه شدن یک مپ کاملا جدید، کم‌ترین انتظاری است که از بازی کالاف دیوتی وارزون ۲ خواهیم داشت. اضافه شدن یک‌سری تفنگ جدید که قبلا در Warzone مشاهده نشده‌اند هم اتفاقی است که می‌تواند رخ دهد. بازی Call of Duty Warzone باگ‌هایی دارد که گاهی اوقات واقعا آزاردهنده می‌شوند. تقریبا هر بازی در دنیای گیم باگ‌های خاص خودش را دارد ولی خب طبعیتا انتظار می‌رود که Warzone 2 از این حیث هم نسبت به نسخه قبلی یک قدم رو‌به‌جلو باشد.

مشکلاتی که سرورهای بازی کالاف دیوتی وارزون ۲ برای کاربران ایجاد می‌کردند، گاهی اوقات بیش از اندازه آزاردهنده می‌شدند. نمی‌توان انکار کرد که تعداد بالای کاربران در سرورهای پشتیبانی از آن‌را بیش از اندازه سخت می‌کند. با‌این‌حال، با‌توجه‌ به اینکه بازی وارزون 2 یک بازی کاملا جدید است، امیدواریم که در این زمینه هم بهبود پیدا کرده کند. از دیگر انتقاداتی که به Call of Duty Warzone وارد است، تعداد بالای تفنگ‌های بازی و درعین‌حال، تعداد پایین تفنگ‌های واقعا کاربردی است. تنوع سلاح‌های موجود در بازی تحسین‌برانگیز است ولی واقعا چند مورد از آن‌ها می‌توانند انتخاب‌های قابل‌قبولی در میدان جنگ باشند؟

بازی Call of Duty Warzone 2 برای چه پلتفرم هایی عرضه می شود؟

نه‌تنها درباره بازی Call of Duty Warzone 2 بلکه در دورانی به‌سر می‌بریم که این سوال درباره هر بازی جدیدی که معرفی شده و یا انتشار آن نزدیک است، پرسیده می‌شود. مطمئنا بسیاری از کاربران به‌دلایل مختلف موفق به خرید یک کنسول نسل نهمی نشده‌اند و از طرفی، سیستم کامپیوتری چندان قدرتمندی هم ندارند.

همچنین بخوانید :

اگر شما هم یکی از افراد دسته بالا هستید حق دارید کمی نگران باشید! طبق شایعاتی که شنیده می‌شوند و از واقعیت هم دور نیستند، بازی کالاف دیوتی وارزون ۲ برای PC، Xbox Series X/S و PS5 منتشر خواهد شد و هرگز در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتمی قرار نمی‌گیرد. چندی پیش تام هندرسون در توییتر خود به‌صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده بود. ضمنا عملکرد کنسول‌های نسل هشتمی حتی در اجرای Call of Duty Warzone هم عالی نبود.

اگرچه نمی‌توان با اطمینان نظر داد، ولی بهتر است که به انتشار بازی وارزون 2 برای کنسول‌های نسل هشتمی خوشبین نباشیم.

بازی کالاف دیوتی وارزون ۲

تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Warzone 2

زمان عرضه خیلی از بازی‌ها حتی در زمان معرفی رسمی مشخص نمی‌شود. دسته دیگری از بازی‌ها تاریخ انتشار مشخص می‌کنند ولی بعدا تاریخ اعلام شده تغییر پیدا می‌کند. قطعا صحبت درباره زمان انتشار بازی که هنوز رسما معرفی نشده کار ساده‌ای نیست. با‌این‌حال، می‌توان پیش‌بینی کرد که Call of Duty Warzone 2  اواخر سال جاری یا اوایل سال 2023 میلادی به بازار عرضه شود.

سخن نهایی

مطلبی را که مطالعه کردید صرفا راجع به یک سیزن جدید (مثلا سیزن 2 بازی Call of Duty Warzone) نبود؛ بلکه درباره یک کال آف دیوتی کاملا جدید صحبت کردیم. بدیهی است که انتظارات طرفداران از یک وارزون جدید بالاست و مطمئنا توسعه یک وارزون جدید و بهتر کار سختی است. Call of Duty Warzone به‌بهترین نحو ممکن تمامی نیازهای طرفداران بازی‌های بتل رویال را پوشش داد و خیلی هم خوب پشتیبانی شد.

اگرچه شاید عرضه بازی Call of Duty Warzone 2 از برخی جهات تصمیم اشتباهی باشد، ولی طبق شایعات اکتیویژن تصمیمش را گرفته و این بازی تا یک سال آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. چنانچه نظری درباره این بازی دارید، می‌توانید آن‌را با ما و دیگر کاربران از طریق بخش نظرات به‌اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402