مهمترین فناوری ها و محصولات معرفی شده در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ / مراسم MWC 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ این هفته در بارسلونا برگذار شد. مراسم MWC 2022 یکی از بزرگترین رویدادهای مربوط به دنیای گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های قابل حمل است که هرساله برگذار می‌شود. ما در این مطلب نگاهی داریم به مهمترین و جدیدترین اخبار و محصولاتی که در مراسم ام دبلیو سی 2022 اعلام و معرفی شدند.

در مراسم امسال، سامسونگ، اوپو، وان‌پلاس و TCL حضور پررنگی داشتند. اوپو از گجت‌های پوشیدنی جدیدی بنام Air Glass رونمایی کرد و نوکیا نیز سری جدید گوشی‌های خود با نام C را معرفی نمود. از طرف دیگر کوالکام نیز از یک مودم 5G جدید پرده‌برداری کرد. سایر کمپانی‌ها مثل لنوو و سامسونگ هم از لپ‌تاپ‌های 2022 خود رونمایی کردند. در ادامه می‌توانید آخرین اخبار کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ را مطالعه کنید.

در ادامه می‌خوانید

مهمترین خبرهای نمایشگاه جهانی موبایل 2022

  • سامسونگ از گلکسی بوک 2 پرو در کنار گلکسی بوک 2 پرو 360 با پردازنده‌ها و وبکم‌های ارتقا یافته رونمایی کرد.
  • وان‌پلاس اعلام کرد، وان‌پلاس 10 پرو در ماه‌های اسفند/فروردین بصورت جهانی عرضه می‌شود. آن‌ها همچنین اعلام کردند که در سال 2022 یک گوشی جدید با پشتیبانی از شارژ 150 وات را روانه بازار خواهند کرد.
  • ریلمی اعلام کرد سری گوشی‌های پرچمدار GT 2 خود را در ماه اردیبهشت روانه بازارهای جهانی می‌کند. آن‌ها نیز خبر از عرضه یک گوشی جدید با پشتیبانی از شارژ 150 وات در سال 2022 دادند.
  • شرکت TCL از یک طرح مفهومی جدید برای گوشی‌های تاشو رونمایی کرد. یک گوشی که در حالت باز قادر است نمایشگرش را بصورت رول مانند و کشویی در اختیار کاربران قرار دهد.
  • کوالکام از مودم 5G جدید خود بنام X70 با هوش مصنوعی بهبود یافته رونمایی کرد.
  • مدیاتک از تراشه‌های جدید سری 8000 برای گوشی‌های رده‌بالا اقتصادی و همچنین تراشه 1300 برای گوشی‌های اقتصادی پرده‌برداری کرد.
  • پوکو از X4 Pro با تراشه اسنپدراگون 695 رونمایی کرد.
  • آنر پرچمدار جدید خود یعنی مجیک 4 پرو با نمایشگر LTPO نسخه 3.0 معرفی کرد.
  • اوپو از یک فناوری شارژ جدید با سرعت 240 وات رونمایی کرد که قرار است در سال‌های آینده آن را عملیاتی کند.

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

سال گذشته مراسم به‌دلیل شیوع کرونا بصورت مجازی برگذار شد اما امسال دوباره بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان به شهر بارسلونا بازگشتند تا بصورت حضوری از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کنند. البته مثل هرسال اپل در این مراسم شرکت نکرد اما به غیر از آن‌ها تقریبا تمام شرکت‌های مطرح در این مراسم حضور داشتند.

زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

تاریخ مراسم هواوی MWC 2022 از روز 28 فوریه (9 اسفند) لغایت 3 مارس (12 اسفند) در شهر بارسلونا است.

محصولات سامسونگ معرفی شده در MWC 2022

سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که رویداد خود را برگذار کرد. تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس سامسونگ در MWC 2022 همان روز اول رویداد بود. آن‌ها در همان روز افتتاحیه نمایشگاه مراسم خود را برگذار و از سری جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک خود رونمایی کردند. گلکسی بوک 2 360 و گلکسی بوک 2 پرو 360 و گلکسی بوک 2 پرو و گلکسی بوک 2 بیزنس لپ‌تاپ‌های جدید آن‌ها بودند که معرفی شدند. بیشترین توجه نیز نثار مدل 360 شد. این مدل نسبت به مدل سال قبل خود قیمت بالاتری دارد ولی در عوض تقریبا تمام نقاط ضعف مدل قبلی را برطرف کرده است.

همچنین بخوانید :

مراسم ام دبلیو سی 2022 - محصولات سامسونگ معرفی شده در MWC 2022

سامسونگ می‌گوید گلکسی بوک 2 پرو 360 و گلکسی بوک 2 پرو هردو 21 ساعت شارژدهی دارند. ادعایی که توجه خیلی از کارشناسان را به خود جلب کردند چرا که این میزان شارژدهی بیشتر در لپ‌تاپ‌های ARM قابل دستیابی است تا لپ‌تاپ‌های اینتلی.

محصولات هواوی در نمایشگاه ام دبلیو سی 2022

با وجود اینکه گوشی‌های هوآوی همچنان به دلیل عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگل نتوانستند به روزهای اوج خود بازگردند اما لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی آن‌ها همچنان حرف‌های زیادی برای زدن دارند. آن‌ها امسال هیچ گوشی جدیدی معرفی نکردند و در عوض از میت‌بوک ایکس پرو 2022 (تصویر پایین)، میت‌بوک E و میت‌استیشن ایکس که قرار است رقیب آی‌مک باشد رونمایی کردند.

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ - محصولات هواوی در نمایشگاه ام دبلیو سی 2022

اما شاید مهمترین محصولی که این کمپانی در نمایشگاه عرضه کرد میت‌پد پیپر که یک دستگاه هیبریدی و ترکیبی از E-reader و یک تبلت است بود. این دستگاه یک نمایشگر سیاه و سفید 10.4 اینچی دارد و از سیستم عامل هارمونی هم استفاده می‌کند. هواوی می‌گوید این دستگاه با یک بار شارژ تا چهار هفته شما را همراهی خواهد کرد.

هواوی همچنین از Super Device و Smart Office که فناوری‌هایی برای برقراری ارتباط میان تبلت و کامپیوتر هستند نیز رونمایی کرد. این فناوری‌ها مثل برنامه Link to PC مایکروسافت به شما این امکان را می‌دهند تا از طریق کامپیوتر به گوشی یا تبلت خودتان دسترسی داشته باشید و مثلا با تبلت و قلم استایلوس طراحی کنید و همزمان نتیجه کار را روی کامپیوتر هم ببینید. این قابلیت در دسترس کاربرانی قرار دارد که میت‌بوک‌ها یا میت‌پدهای جدید هواوی را خریداری کرده باشند.

سر و کله شیائومی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ پیدا نشد اما برند زیرمجموعه آن‌ها یعنی پوکو در این نمایشگاه از پوکو M4 پرو 4G و پوکو X4 Pro رونمایی کرد. پوکو X4 پرو در حقیقت همان ردمی نوت 11 پرو است که با نام و طراحی جدید و پردازنده اسنپدراگون 695، نمایشگر اولد 120 هرتزی و یک باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 وات در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
مراسم ام دبلیو سی 2022 - رویداد پوکو در MWC 2022
از طرف دیگر پوکو M4 Pro 4G از بسیاری از جهات با مدل 5G خود متفاوت است. این گوشی از یک نمایشگر 90 هرتز اولد و پردازنده مدیاتک هلیو G96 استفاده می‌کند در حالی که مدل 5G با نمایشگر 90 هرتزی LCD و تراشه دیمنسیتی 810 وارد بازار شده بود. پوکو ام 4 پرو 4G قرار است با قیمت 245 دلار و پوکو ایکس 4 پرو هم با قیمت 335 دلار وارد بازار شوند.

ریلمی در مراسم ام دبلیو سی 2022

ریلمی مراسم خود را در روز 9 اسفند برگذار کرد. آن‌ها اول از همه از ریلمی GT 2 و GT 2 Pro به عنوان پرچمداران خود رونمایی کردند. پرچمدارانی که قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به پرچمداران سایر کمپانی‌ها دارند. ریلمی GT 2 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، 12 گیگابایت رم و نمایشگر 120 هرتزی و پشتیبانی از شارژ 65 وات وارد بازار می‌شود.

مراسم MWC 2022 - زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

ریلمی همچنین از فناوری جدید شارژ سریع خود بنام UltraDart که قرار است سریع‌ترین سرعت شارژ در جهان را داشته باشد هم رونمایی کرد. با کمک این فناوری گوشی با شارژ 150 وات شارژ خواهد شد! آن‌ها اعلام کردند که در سال 2022 گوشی GT Neo 3 اولین گوشی خواهد بود که با پشتیبانی از این فناوری وارد بازار می‌شود. این گوشی قادر خواهد بود باتری را ظرف مدت فقط 5 دقیقه از 0 به 50 درصد برساند.

TCL در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

TCL طی چندسال گذشته تمرکز زیادی روی گوشی‌های تاشو داشته و در این مراسم هم با گوشی مفهومی Fold and Roll خود توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. این گوشی فعلا در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و TCL هم نمونه اولیه آن را به بارسلونا آورده بود. اما این گوشی از چه لحاظ متفاوت است؟

گوشی Fold and Roll بصورت کشویی باز و بسته می‌شود. در حالت اولیه گوشی شبیه به گلکسی زد فولد سامسونگ باز و بسته می‌شود. وقتی آن را باز کنید یک نمایشگر 7 اینچی از شما استقبال می‌کند اما می‌تواند بصورت کشویی و خودکار باز شده تا نمایشگر به 8.8 اینچ برسد. با این طراحی، می‌توان از یک گوشی تاشو معمولی مثل گلکسی زی فولد هم نمایشگر بزرگتری در اختیار کاربران قرار داد. البته هنوز مشخص نیست TCL بتواند این گوشی را به مرحله تولید برساند و در این صورت قیمت و مقاومت آن به چه صورتی خواهد بود.

TCL همچنین از یک گوشی تاشو مفهومی دیگر بنام 360-Degree Ultra Flex هم رونمایی کرد. طراحی این گوشی به گوشی‌های تاشو موجود در بازار شبیه‌تر است با این تفاوت که می‌تواند در 2 جهت تا شود، مثل یک لپ‌تاپ 2 در 1. به این ترتیب زمانی که به نمایشگر در حالت تمام صفحه نیاز ندارید می‌توانید از هر دو طرف نمایشگر استفاده کنید یا اینکه به جهت عکس نمایشگر را ببندید و از آن محافظت کنید. همانطور که از نام گوشی پیداست، نمایشگر آن بصورت 360 درجه قابل تنظیم است. در ویدیو زیر می‌توانید نحوه کار این دو گوشی تاشو را ببینید:

محصولات دیگر TCL که در مراسم MWC 2022 معرفی شدند سری گوشی‌ها و تبلت‌های جدید آن‌ها بودند. بخصوص سری 30 گوشی‌های هوشمند آن‌ها که در یک بازه قیمتی اقتصادی (150 تا 280 دلار) با باتری‌های 5000 میلی‌آمپری و دوربین‌های 50 مگاپیکسلی و نمایگشرهای 6.5 تا 6.7 اینچی وارد بازار می‌شوند.

همچنین تبلت جدید آن‌ها با نام Nxtpaper Max 10 یک تبلت با نمایشگر شبیه به کاغذ است تا خواندن و نوشتن در آن راحت‌تر باشد. TCL همچنین از تبلت‌های جدید اقتصادی خود هم رونمایی کرد.

آنر در مراسم MWC 2022

آنر از مجیک 4 پرو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 که جدیدترین پرچمدار آن‌هاست رونمایی کرد. این گوشی تمام قابلیت‌هایی که از یک پرچمدار انتظار دارید را به شما ارائه می‌کند و مهمتر از همه از آنجایی که آنر بتازگی از هواوی جدا شده، حالا محصولات آن‌ها دوباره به سرویس‌های گوگل دسترسی دارند.

نمایشگر این گوشی خمیده است و از یک پنل LTPO نسخه 3.0 استفاده می‌کند. این در حالی است که پنل LTPO مورد استفاده در گلکسی S22 الترا نسخه 2.0 است. نسخه جدیدتر Screen Flickering یا لرزش نور کمتری نسبت به نسخه 2.0 دارد. افزون بر این دوربین‌ها هم نسبت به قبل بهبود پیدا کردند.

مراسم ام دبلیو سی 2022 - خبرهای نمایشگاه جهانی موبایل 2022

مجیک 4 پرو حالا با یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی بهمراه دوربین 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض و 64 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 3.5 برابر همراه شده است. این گوشی قادر است ویدیوها را با نرخ 60 فریم بر ثانیه و در فرمت 10 بیت ضبط کند که علاوه بر جزییات بیشتر، سبب می‌شود بشکل راحت‌تری بتوان آن‌ها را ویرایش کرد. نکته مهم بعدی پشتیبانی گوشی از شارژ 100 وات است که فعلا سریع‌تری سرعت را در میان گوشی‌های اندرویدی دارد.

وان پلاس

وان‌پلاس اعلام کرد، گوشی جدید آن‌ها یعنی وان پلاس 10 پرو که تا پیش از این بصورت انحصاری در بازار چین عرضه شده بود بالاخره در آخر ماه مارس (فروردین) وارد بازارهای جهانی می‌شود. این گوشی از دوربین‌های نسل 2 هاسلبلد و شارژ 80 وات پشتیبانی می‌کند و از جمله پرچمدارانی است که بسیاری از کاربران در سرتاسر جهان منتظر آن هستند.

وان‌پلاس همچنین اعلام کرد که در نیمه دوم سال 2022 یک گوشی با شارژ 150 وات را روانه بازار می‌کند. البته بنظر نمی‌رسد فناوری شارژ آن‌ها مخصوص وان‌پلاس باشد و ظاهرا آن‌ها قرار است از همان فناوری شارژ 150 وات ریلمی استفاده کنند؛ چرا که هردو آن‌ها زیرمجموعه‌های اوپو هستند.

مراسم ام دبلیو سی 2022 - مراسم MWC 2022

خبر دیگری که این کمپانی اعلام کرد مربوط به رابط کاربری آن‌ها بود. براین اساس دیگر قرار نیست گوشی‌های اوپو و وان‌پلاس از یک رابط کاربری واحد استفاده کنند و مانند قبل رابط کاربری اکسیژن در گوشی‌های نسخه جهانی وان‌پلاس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با این حال اکسیژن و کالر OS همچنان از کدهای یکسان استفاده خواهند کرد.

وان پلاس همچنین اعلام کرد که در حال کار بر روی توسعه نرم‌افزارهای لازم برای دستگاه‌های با نمایشگر تاشو است. بنظر می‌رسد خیلی زود باید منتظر عرضه یک گوشی تاشو از آن‌ها باشیم.

کوالکام در مراسم ام دبلیو سی 2022

کوالکام کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ را از دست نداد. البته اینبار خبری از معرفی تراشه‌های جدید نبود. آن‌ها ابتدا از یک ابتکار جدید تحت نام اسنپدراگون کانکت، در مراسم ام دبلیو سی 2022، رونمایی کردند. یک استاندارد جدید که گواهی می‌کند یک دستگاه از برترین قابلیت‌های ارتباط بی‌سیم مثل 5G، وای‌فای یا بلوتوث برخوردار است.

مراسم ام دبلیو سی 2022 - کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

خبر بعدی معرفی یک استاندارد صوتی جدید از سوی آن‌ها بود که هم مصرف باتری کمتری دارد و هم تاخیر پایین‌تری و به همین دلیل بهترین استاندارد برای گیمینگ و پخش صدای بی‌سیم است. کوالکام همچنین از مودم 5G جدید خود بنام اسنپدراگون X70 هم رونمایی کرد. این مودم قرار است در پرچمداران سال 2023 اندروید مورد استفاده قرار بگیرد و با وجود اینکه همان سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه‌ای مودم فعلی X65 را دارد اما از تمام باندهای تجاری 5G پشتیبانی می‌کند.

اوپو

اوپو به عنوان شرکت مادر وان‌پلاس و ریلمی بیشتر مراسم خود را صرف صحبت در مورد فناوری شارژ 150 وات خود که قرار در گوشی‌های بعدی آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرد کرد. اوپو همچنین یک فناوری جدیدتر با سرعت 240 وات هم رونمایی کرد که قادر است یک باتری 4500 میلی‌آمپری را ظرف مدت 9 دقیقه از 0 به 100 برساند. البته این فناوری فعلا در مرحله آزمایش است و قرار نیست به این زودی‌ها در گوشی مورد استفاده قرار بگیرد.

آن‌ها همچنین از سری جدید گوشی‌های فایند X5 در کنار ایربادهای جدید Enco X2 پرده‌برداری کردند. افزون بر این، فایند X5 لایت و فایند X5 پرو نیز پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ معرفی شده بودند.

لنوو در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

مراسم MWC 2022 فقط مختص به گوشی‌های هوشمند نیست. سامسونگ و هواوی امسال بیشتر وقت خود را صرف رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید خود کردند درست مانند لنوو جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های خود را معرفی کرد.

اولین محصولی که معرفی شد لنوو تینک‌پد X13s بود. این لپ‌تاپ نازک و سبک با قیمت 1099 دلار قرار است در ماه می (اردیبهشت/خرداد) با 32 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه و تراشه اسنپدراگون 8cx نسل 3 عرضه شود. کوالکام در ماه دسامبر 2021 این تراشه 5 نانومیلی‌متری خود را برای کامپیوترهای ویندوزی معرفی کرده بود. به گفته آن‌ها، اسنپدراگون 8cx نسل 3، نسبت به نسل قبلی خود هم سرعت بیشتری دارد و هم مصرف باتری کمتری.

مراسم ام دبلیو سی 2022 - مراسم MWC 2022

محصول بعدی لنوو یک کروم‌بوک جدید بود که در حقیقت نسخه بروزرسانی شده یکی از بهترین کروم‌بوک‌های چند سال اخیر است. لنوو IdeaPad Duet 3 یک کروم‌بوک 399 دلاری با نمایشگر بزرگتر و 11 اینچی است. همچنین حاشیه‌های نمایشگر آن نسبت به مدل قبلی کمتر شده، نمایشگر مجهز به رزولوشن 2K است و تراشه آن هم اسنپدراگون 7cx نسل 2 خواهد بود.

لنوو همچنین از تبلت M10 Plus 3rd Gen و لپ‌تاپ‌های جدید IdeaPad Flex 5i و IdeaPad Flex 3i نیز رونمایی کرد.

نوکیا در مراسم ام دبلیو سی 2022

نوکیا در مراسم ام دبلیو سی 2022 نشان داد که همچنان قصد دارد به تولید گوشی‌های رده‌پایین و ارزان ادامه دهد. آن‌ها امسال از 3 گوشی جدید در سری C خود رونمایی کرد. نوکیا C21 پلاس از میان‌ آن‌ها بهترین گوشی است و با نمایشگر 6.5 اینچی LCD و رزولوشن +HD، رم 2 تا 4 گیگابایت، حافظه 32 تا 64 گیگابایت و تراشه ساخت یونیساک عرضه می‌شود. نکته جالب این است که HDM اعلام کرده این گوشی در 2 نسخه با باتری‌های 4000 و 5000 میلی‌آمپری عرضه می‌شود. این گوشی قرار است حدود 130 دلار قیمت داشته باشد.

مراسم ام دبلیو سی 2022 - مراسم MWC 2022

نوکیا C21 و نوکیا C2 دو گوشی دیگر آن‌ها بودند که به ترتیب با قیمت 100 و 87 دلار بدست خریداران می‌رسند.

مدیاتک در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲

مدیاتک به عنوان یکی از رقبای کوالکام، مراسم MWC 2022 خود را یک روز بعد از رقیبش برگذار کرد. تایوانی‌ها در مراسم خود از تراشه‌های جدید دیمنسیتی 8000، 8100 و 1300 پرده‌برداری کردند که قرار است طی چند ماه آینده در گوشی‌های جدید سال 2022 مورد استفاده قرار گیرند. سری 8000 بطور ویژه برای گوشی‌هایی که با هدف رقابت با گوشی‌های پرچمدار و با قیمت کمتر روانه بازار می‌شوند طراحی شده است و دیمنسیتی 1300 نیز مخصوص گوشی‌های اقتصادی است. ریلمی هم اعلام کرده قصد دارد در گوشی GT Neo 3 خود از دیمنسیتی 8100 استفاده کند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۴؛ بررسی مشخصات، طراحی، ...
تیم پلازا10 مهر 1402 09:30
thumbnail
تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 : مشخصات، ویژگی ها و قیمت
مهسا راد03 اسفند 1400 09:30
thumbnail
بهترین لپ تاپ های دل در سال 2021
عباد رمضان زاده28 بهمن 1400 11:30
thumbnail
بهترین گوشی های نوکیا در سال 2021
محمد علی‌محمدی28 بهمن 1400 10:30

سخن پایانی

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ مثل همیشه پر از فناوری‌ها و دستگاه‌های جدیدی بود که قرار است در سال جاری و یا آینده نزدیک بدست کاربران برسند. لنوو، مدیاتک و TCL از جمله شرکت‌هایی بودند که امسال با دست کاملا پر به مراسم MWC 2022 آمدند و توانستند توجه خیلی از علاقه‌مندان را به خود جلب کنند. نظر شما در مورد محصولات و فناوری‌های معرفی شده در مراسم MWC 2022 چیست؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402