معرفی سریال پسران برتر از گل تایلندی (F4 Thailand: Boys Over Flowers)

سریال پسران برتر از گل تایلندی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

این بار نوبت سریال پسران برتر از گل تایلندی است تا پس از موفقیت اقتباس‌هایی در سراسر آسیا، قلب طرفداران را از آن خود کند. با معرفی سریال تایلندی پسران برتر از گل و بیوگرافی بازیگران این سریال با ما همراه ما باشید.

سریال پسران برتر از گل تایلندی با بازی برایت واچیراویت چیواری (Bright Vachirawit Chivaaree) و وین متاوین (Win Metawin) دو ستاره بین‌المللی و پرطرفدار تایلند، حسابی بر سر زبان‌ها است و طرفداران سریال‌های آسیایی با علاقه آن‌را دنبال می‌کنند. اولین قسمت سریال پسران برتر از گل تایلندی در 18 دسامبر 2021 (27 آذر 1400) روی آنتن شبکه GMM 25 رفت و سایر قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی از این شبکه منتشر شدند. این سریال در کل 1 فصل و 16 قسمت دارد و مدت زمان هر قسمت آن نیز بین 45 الی 60 دقیقه است. سریال تایلندی f4 در ژانرهای عاشقانه، درام و کمدی ساخته شده است.

سریال تایلندی f4 جدیدترین اقتباس از مانگای ژاپنی Hana Yori Dango است که اولین بار در سال 1992 منتشر شد. این داستان برای اولین بار در سال 2001 در مجموعه تلویزیونی تایوانی Meteor Garden اقتباس شد، دو سریال ژاپنی (Hana Yori Dango و HanaYori Dango Returns) در سال‌های 2005 و 2007 بر اساس آن تولید و پخش شد و به دنبال آن اقتباسی با عنوان سریال پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) در سال 2009 و تولید کره جنوبی به یک موفقیت جهانی و بزرگ تبدیل شد. با نقد و بررسی سریال پسران فراتر از گل تایلندی همراه پلازا باشید.

قبل از هرچیز می‌توانید تریلر سریال F4 thai را با ما تماشا کنید.

فهرست مطالب:

داستان پسران فراتر از گل تایلندی

سریال تایلندی پسران برتر از گل

اگر سریال پسران برتر از گل کره ای را تماشا کرده باشید با ماجرای کلی و داستان سریال پسران برتر از گل تایلندی آشنا هستید. گوریا دختری از یک خانواده‌ فقیر، به کمک بورس تحصیلی در معروف‌ترین و گران‌قیمت ترین دبیرستان تایلند مشغول به تحصیل است و برای تامین هزینه‌های مدرسه و کمک به خانواده‌ی کوچک چهار نفره‌اش چندین کار نیمه‌وقت دارد و سعی می‌کند از هر هیاهویی دوری کند و تنها دوستش کانینگ دختری است که با هم در یک گلفروشی کار می‌کنند.

سمت دیگر ماجرای سریال تایلندی پسران برتر از گل یک گروه 4 نفره معروف به اف فور (F4) در دبیرستان گوریا هستند که همه‌چیز را کنترل می‌کنند و اگر به هر دلیلی دانش‌آموزی باعث جلب توجه این چهار نفر شود یک کارت قرمز می‌گیرد که معنی آن آزادی قلدری کردن تمام دانش‌آموزان مدرسه برای آن شخص است و هیچ‌کس در این آزار و اذیت مداخله نمی‌کند چرا که اعضای F4 از سرشناس‌ترین، ثروتمندترین و قدرتمندترین خانواده‌های تایلند هستند و هیچ‌کس قدرت مقابله با آن‌ها را ندارد!

طی یک اتفاق داستان پسران فراتر از گل تایلندی حسابی بهم می‌ریزد! گوریا برای دفاع از دوستش تصمیم می‌گیرد جلوی اف فور بایستد و این کار باعث درگیری او با تام رهبر گروه F4 و ادامه ماجراهایی می‌شود که سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers را حسابی هیجان‌انگیز می‌کند و داستانی کمدی – رومانتیک شکل می‌گیرد که بخاطر بازی برایت واچیراویت چیواری در نقش تام، دیو جیراوات در نقش رن و علاقه این دو دوست صمیمی به گوریا دخترک سرکش دبیرستان حسابی دیدنی می‌شود. در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال f4 تایلندی همراهتان هستیم.

همچنین بخوانید :

بازیگران پسران برتر از گل تایلندی

یکی از جنجالی‌ترین موضوعات درباره سریال تایلندی f4 انتخاب بازیگران این مجموعه یعنی حضور برایت وین در سریال پسران فراتر از گل تایلندی است. از انتخاب برایت به عنوان نقش اصلی سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers گرفته تا هم‌بازی شدنش با وین به عنوان دوستش و حضور تو تونتاوان، دیو و نانی در دیگر نقش‌های اصلی سریال پسران فراتر از گل تایلندی درحالی که هر سه بازیگر تازه کار هستند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از دانلود سریال تایلندی پسران برتر از گل، با بررسی بیوگرافی Bright Vachirawit و دیگر ستاره‌های این درام همراه ما باشید.

برایت در نقش تام

سریال تایلندی f4

معرفی بازیگران این سریال را با بیوگرافی برایت بازیگر تایلندی سریال پسران برتر از گل آغاز می‌کنیم. واچیراویت چیواری (Vachirawit Chivaaree) معروف به “برایت” بازیگر، مدل، خواننده و موسس برند Astro است. برایت متولد 27 دسامبر 1997 (6 دی 1376) در شهر ناخون پاتوم تایلند و تک فرزند است. اولین بار با بازی در سریال The beginning در سال 2013 پا به صحنه نمایش گذاشت. از دیگر سریال های برایت واچیراویت می‌توان Social death vote 2018 My Ambulance 2019 و سریال پرطرفدار 2gether: The Series 2020 را نام برد.

برای صحبت از بیوگرافی برایت بازیگر تایلندی سریال پسران برتر از گل باید گفت که برایت واچیراویت قبل از انتخاب شدن به عنوان تام در سریال پسران برتر از گل، برای اولین بار با بازی در نقش ساراوات گونتیتانون، در سریال 2gether: The Series به شهرت چشم‌گیری رسید. به نظر می‌رسد برایت در ایفای نقش شخصیت‌های محبوب در مدرسه مهارت دارد زیرا نقش او به عنوان تام رییس گروه F4 نیز به عنوان شخصیتی ظاهرا سرد با قلبی نرم شناخته می‌شود. چهره او با ویژگی‌های تند و تیز منحصر به‌فرد و نگاه نافذش مطمئناً با این نقش همخوانی دارد. اگر تعجب می‌کنید که چرا او شبیه یک «هاپا» (نیمه آسیایی) است، به این دلیل است که برایت واچیراویت چیواری از میراثی ترکیبی می‌آید. پدرش تایلندی-آمریکایی و مادرش تایلندی-چینی است.

همچنین بخوانید :

جدا از اینکه Vachirawit Chivaaree یک بازیگر با استعداد است، این ستاره 24 ساله همچنین یک خواننده و نوازنده نیز هست و می‌تواند گیتار بزند. اگر پیج اینستاگرام برایت واچیراویت را دنبال کنید می‌توانید از کاورهایی که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است لذت ببرید. آدرس اینستاگرام برایت @bbrightvc است.

تو تونتاوان در نقش گوریا

سریال پسران فراتر از گل تایلندی

تو تونتاوان (Tu Tontawan) از بازیگران سریال تایلندی پسران برتر از گل متولد 7 نوامبر 2000 (17 آبان 1379) در بانگکوک تایلند است. در حال حاضر، او زیر نظر GMMTV کار می‌کند. در واقع، تو تونتاوان به عنوان یک هنرمند در سال 2020 با GMMTV قرارداد امضا کرد. این مدل و بازیگر تایلندی، فارغ‌التحصیلی دبیرستان خود را در دانشگاه چولالانگکورن به پایان رسانده است و در حال حاضر در همین دانشگاه در رشته دندانپزشکی تحصیل می‌کند. این بازیگر کم سن و سال با بازی در نقش گوریا در سریال پسران برتر از گل تایلندی اولین تجربه بازیگری خود را امتحان می‌کند.

وین متاوین در نقش کاوین

سریال پسران برتر از گل تایلندی

متاوین اوپاس ایام-کاجون (Metawin Opas-iamkajorn) معروف به وین متولد 21 فوریه 1999 (2 اسفند 1377) در بانگکوک تایلند و بازیگر، مدل و موسس برندهای Velence و Velato با ملیت تایلندی-چینی است. زمانی که وین متاوین به عنوان نفر دوم برای بازی در سریال پسران فراتر از گل تایلندی معرفی شد، سروصدای ملایمی به پا شد، زیرا او نقش عشق Bright را در سریال 2gether: The Series بازی کرد و مردم می‌خواستند برایت وین در سریال پسران فراتر از گل تایلندی را به عنوان یک زوج روی صفحه نمایش ببینند. باید اعتراف کنیم که پس از دیدن برایت وین در کنار هم، کمی چالش برانگیز است که آن‌ها را فقط دوستان بدانیم. وین در حال تحصیل در رشته اقتصاد در دانشگاه Thammasat است. آدرس پیج اینستاگرام وین @winmetawin است.

دیو جیراوات در نقش رن

برایت وین در سریال پسران فراتر از گل تایلندی

با بازی به یاد ماندنی ویک ژو در Meteor Garden و کیم هیون جونگ (جیهو) در Boys Over Flower اکنون نقش دوم سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers در دست دیو جیراوات (Dew Jirawat) یکی دیگر از هنرپیشه های f4 thailand برای این بازسازی پرمخاطب است. دیو قبل از بازی در نقش رن به عنوان مدل کار کرده است و این اولین نقش اصلی و حضورش در یک سریال است. با نگاهی به اینستاگرام او، به نظر می‌رسد که پسری خون‌گرم است که دوست دارد با گربه‌های محبوبش ژست بگیرد.

دیو جیراوات متولد 30 اکتبر 2000 (9 آبان 1379) در بانگکوک تایلند است. دیو اکتبر گذشته 22 ساله شد و جوان‌ترین بازیگر سریال پسران فراتر از گل تایلندی است. او پس از ملاقات با همبازی‌های جدیدش، اظهار داشت که اولین برداشتش این است که همه آن‌ها بالغ به نظر می‌رسند و برای همراه شدن با آن‌ها ابراز نگرانی کرد. اما هیچ شکی نیست که یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ایفای نقش‌های سریال را دیو با بازی جذابش ارائه کرده است و حسابی مورد تحسین طرفداران و منتقدان سریال پسران فرارتر از گل تایلندی قرار گرفته است. آدرس پیج اینستاگرام دیو جیراوات: @dew_jsu

نانی هیرونکیت در نقش ام جی

بازیگران پسران برتر از گل تایلندی

نانی متولد 30 اکتبر 1997 (8 آبان 1376) در چیانگ مای تایلند است. برخلاف برایت و وین که اکنون در سطح بین‌المللی شناخته شده‌اند، نانی هیرونکیت چانگخام (Nani Hirunkit Changkham) هنوز برای بسیاری از طرفداران یک معماست. نانی قبل از اینکه به عنوان یک عضو خوش شانس F4 بازی کند و از هنرپیشه های f4 thailand باشد، مانند دیو به عنوان یک مدل فعالیت می‌کرد. شما را نمی‌دانیم، اما او برای ما بسیار شبیه کن چو از Meteor Garden است، با مدل موهای بلند و هیکل پهن. نانی 25 ساله اگرچه قرار است نقش یک شخصیت بی‌خیال را روی پرده بازی کند، اما در واقع در حال تحصیل در رشته علوم سیاسی در دانشگاه Ramkhamhaeng است. ما هیجان زده هستیم که ببینیم او چگونه نقش خود را تا انتهای سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers به تصویر می‌کشد. آدرس پیج اینستاگرام نانی: @hirunkit_

سایر هنرپیشه های f4 thailand عبارتند از:

  • چانیکارن تانگابودی (Chanikan Tangkabodee) در نقش کانینگ کانیتا نا بانگپلینگ
  • سیندی بیشاپ (Cindy Bishop) در نقش رزلین پارامانانترا
  • ماریا پونلرتلارپ (Maria Poonlertlarp) در نقش ایاوارین پارامانانترا
  • یانگواری آنیلبل (Yongwaree Anilbol) در نقش میرا رنیتا اساواراتاناکول
  • نیتی چایچیتاتورن (Niti Chaichitathorn) در نقش گاوائو
  • واچارا پن-ایم (Wachara Pan-iem) سانچای جاندی
  • مایورین پونگ‌پود‌پونت (Mayurin Pongpudpunth) در نقش بوسابا جاندی
  • ناتاوا جیروچتیکول (Nattawat Jirochtikul) در نقش گلاکائو جاندی
  • وانویمول جیناساوامتی (Wanwimol Jaenasavamethee) در نقش هانا ویدالها مالاکارن
  • پانسا ووسبین (Pansa Vosbein) در نقش لیتا لالیتا امپیکا

نمرات سریال پسران برتر از گل تایلندی

داستان پسران فراتر از گل تایلندی

بعد از آشنایی با بازیگران پسران برتر از گل تایلندی، بهتر است سراغ نمرات این سریال برویم و ببینیم نظر بینندگان نسبت به آن چه بوده است. بیش از 2 هزار نفر در وبسایت IMDb به این سریال امتیاز داده‌اند و بدین ترتیب، میانگین امتیاز آی‌ام‌دی‌بی این سریال به 7.8 از 10 رسیده است. سریال تایلندی f4 در سایت My Drama List براساس نظرات نزدیک به 12 هزار بیننده، امتیاز 8.4 از 10 را دریافت کرده است. این درحالیست که 97 درصد کاربران گوگل این سریال را پسندیده‌اند. در مجموع، اکثریت بینندگانی که این سریال را تماشا کرده‌اند، امتیاز بالایی به آن داده‌اند و آن را سریال بسیار خوبی می‌دانند. داستان جالب و گیرا و بازی خوب بازیگران از نقاط قوت این سریال محسوب می‌شوند.

نقد و بررسی سریال پسران برتر از گل تایلندی

بیوگرافی بازیگران سریال f4 تایلندی

سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers بیشتر از اقتباس‌های قبلی روی قلدری و زورگویی‌های مدرسه متمرکز است و سعی دارد با حفظ خط داستان اصلی و احترام به مانگا و سریال‌های ساخته شده دیگر، مهر و امضای مخصوص به خودش را در نسخه تایلندی به ثبت برساند و کمی متفاوت از اقتباس‌های دیگر ماجرایش را پیش ببرد. و در نقد سریال پسران برتر از گل باید گفت با اینکه سریال تایلندی پسران برتر از گل تنها 16 قسمت دارد و مجبور است ماجراها را کمی سریع‌تر پیش ببرد اما بازهم توانسته است اتفاقات غیرمنتظره و جذابی را در روند خود جای دهد و تلاشش برای نمایش مشکلات و عواقب قلدری کردن به دانش‌آموزان در مدرسه و ترکیب آن با داستانی عاشقانه قابل تحسین است.

سریال پسران برتر از گل تایلندی همچنان همان خط داستانی را از سری اصلی مانگا وام گرفته است. داستان گوریا، دختری از خانواده طبقه پایین را روایت می‌کند که با موفقیت در یک مدرسه فوق ویژه ثبت نام می‌کند. پس از آن، او با گروه بدنام F4، محبوب‌ترین گروه پسران ثروتمند و خوش‌تیپ در مدرسه وارد ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود. او به دلیل موقعیتی که دارد، شرایط سختی را در مدرسه می‌گذراند. علاوه بر این، او با پسران F4 در گردبادی از سردرگمی و یک مثلث عشق درگیر می‌شود.

ماجرای سریال تایلندی پسران برتر از گل و بازی با دریافت کارت قرمز در کمد شخصی خاص شروع می‌شود. هنگامی که کل دانش‌آموزان متوجه می‌شوند گیرنده بدشانس چه کسی بوده است، آن دانش آموز به یک هدف مناسب برای هر قلدر مدرسه تبدیل می‌شود. تعقیب گربه و موش به یک استادیوم متروک در مدرسه ختم می‌شود، جایی که قوانین خاصی دارد: بدون دوربین مداربسته، بدون گرفتن عکس، هر چیزی که در داخل اتفاق می‌افتد باید به عنوان یک تصادف نشان داده شود. و مدیر و مسئولان مدرسه در این بازی دخالتی نمی‌کنند چراکه نفوذ و قدرت خانواده‌های اعضای گروه F4 شوخی بردار نیست. اما ما دختری را در سریال می‌بینیم که از ایستادن در مقابل این پسرهای سرکش و مغرور ترسی ندارد و کم کم همه چیز را عوض می‌کند.

تام در سریال تایلندی پسران برتر از گل عاشق گوریا می‌شود و بخاطر او آهسته آهسته به فردی تبدیل می‌شود که می‌تواند بخاطر اشتباهاتش عذرخواهی کند و دست از خشونت‌های قبلی بردارد. شاید تنها چیزی که در نسخه تایلندی سریال پسران برتر از گل کمی زیاده‌روی شده، تبدیل لحظات درام، هیجان‌گیز یا حتی عاشقانه به صحنه‌های طنز و کاملا کمدی و عوض شدن حال و هوای لحظات تاثیرگذارش باشد!

با تنها 16 قسمت برای فشرده کردن داستانی که به طور سنتی در بیش از 50 قسمت توسط اقتباس‌های قبلی مطرح می‌شود، انتظار می‌رود که سریال تایلندی f4 تندتر از حد معمول باشد تا بتواند تمام چرخش‌های اصلی داستان را که طرفداران انتظار دیدن آن را دارند، در خود جای دهد. حساسیت‌های تایلندی باید رنگ و بوی دیگری به این موضوع بدهد، اگرچه انحراف عظیم از منبع احتمالاً خیانت محسوب می‌شود و نباید بیش از حد از مسیر داستان اصلی خارج شوند اما بازهم سریال پسران برتر از گل تایلندی توانسته است ماجرای خشونت‌های مدرسه و توانایی افراد قدرتمند در تخریب شرکت‌های کوچکتر را خاص‌تر از همیشه کند.

سوالات متداول

اخر سریال پسران برتر از گل چه می شود؟

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سریال تایلندی f4 نیز مانند نسخه کره‌ای پسران برتر از گل به اتمام رسید و تام و گوریا به هم رسیدند.

سریال پسران برتر از گل کره ای است یا تایلندی؟

هر دو نسخه این سریال ساخته شده است. سریال کره ای پسران برتر از گل محصول سال 2009 و سریال پسران برتر از گل تایلندی محصول سال 2021 است.

آخرین کلام

دانلود سریال پسران برتر از گل تایلندی

پس از اینکه یک بازسازی چینی به نام Meteor Garden در سال 2018 علاقه به این مجموعه را دوباره زنده کرد، در سال 2021 سریال F4 Thailand: Boys Over Flowers دوباره طرفداران را به وجد آورد. این اولین اقتباس آسیای جنوب شرقی از مانگای اصلی است. اولین قسمت سریال تایلندی پسران برتر از گل در 18 دسامبر 2021 منتشر شد و بازیگران سریال تایلندی پسران برتر از گل به خوبی در نقش‌های خود درخشیدند. در این مقاله این سریال را به طور کامل به شما معرفی کردیم و بیوگرافی بازیگران سریال f4 تایلندی را در اختیارتان گذاشتیم. نظر شما درباره دانلود سریال پسران برتر از گل تایلندی چیست؟ اقتباس مورد علاقه شما از این سریال کدام نسخه آن است؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران19 دیدگاه
avatar
.
17 مرداد 1402، 01:08
پاسخ
1
6
فصل دوم نداره چرااااااا!😔
avatar
H
.
12 تیر 1402، 13:41
پاسخ
0
2
کلا تریلرش فرق میکنه من فک کردم سانسور شدشو دیدم ولی مث اینکه همه شبیه من فک میکنن😂
avatar
Ainaz
.
24 اردیبهشت 1402، 01:36
پاسخ
0
4
چرا بعضی از بخش هایی که تو تریلر هستش توی قسمت های اصلی سریال نیومده؟
avatar
Alis
.
24 اردیبهشت 1402، 01:33
پاسخ
0
2
چرا تریلرش با قسمت اصلی سریال فرق میکنه؟ خیلی از بخش های تریلر توی قسمت هایی که دیدم نبودن.
avatar
kim tara
.
03 آذر 1401، 05:07
پاسخ
5
7
گوریا و تام در واقعیت باهم هستن؟
avatar
الیناز صابری
.
03 آذر 1401، 09:29
پاسخ
4
2
@kim tara
نه!
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402