بررسی بهترین بازی تاریخ ELDEN RING

بررسی بهترین بازی تاریخ ELDEN RING
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی‌های ویدیویی یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در بین نوجوانان شناخته می‌شود. علت جذابیت بازی‌های ویدیویی، گرافیک زیبا و تصاویر پر‌تحرک و نزدیک به واقعی آن است که بازی‌کننده را درگیر دنیای پر‌هیجان می‌کند. در‌واقع فرد با نقش‌آفرینی در بازی، خود را قهرمان پنداشته و حس رضایت به او دست می‌دهد. متأسفانه نوسانات ارزی تأثیر خود را روی دیسک‌های بازی گذاشته و با افزایش تورم، خرید دیسک‌های بازی سخت و غیر‌ممکن شده است. در سال‌های گذشته گیمر‌ها مشکلی در خرید نداشتند و به‌راحتی چندین دیسک خریداری می‌کردند. خبر خوب این است که با خرید اکانت قانونی می‌توان این چالش را رفع کرد. در‌واقع، خرید اکانت قانونی جایگزینی برای دیسک‌های بازی است. خیلی از افراد با PS4 بازی‌های متفاوت و هیجان‌انگیزی تجربه کرده‌اند و به همین دلیل آن را یک کنسول بسیار مناسب برای بازی‌کردن می‌دانند. اما خیلی از گیمر‌ها با وجود نسل نهم و PS5، ترجیح می‌دهند از امکانات و ارتقا‌هایی که روی این کنسول‌ها انجام شده، استفاده کنند. به هر حال خرید اکانت قانونیPlayStation 4&5  برای خرید آنلاین بازی الزامی است.

فهرست عناوین مطلب:

بررسی و معرفی بهترین بازی تاریخ، الدن رینگ
بررسی و معرفی بهترین بازی تاریخ، الدن رینگ

خرید اکانت قانونی بازی هیجان‌انگیز ELDEN RING

شاید شما هم در مورد هیجانات بازی الدن‌رینگ استودیو فرام سافتوِر شنیده‌اید و دوست دارید آن را تجربه کنید. قبل از خرید اکانت قانونی ELDEN RING، شاید بهتر باشد که در مورد آن بیش‌تر اطلاعات داشته باشید و با چگونگی بازی آشنا شوید. ممکن است به هنگام بازی یاد بازی‌های سولز بیافتید. در این بازی با جهانی آزاد که از 6 منطقه مختلف با دخمه‌ها و قلعه‌های متنوع تشکیل شده است، روبه‌رو خواهید شد. در این بازی شما با سیاه‌چال‌ها و موقعیت‌های مختلف مواجه می‌شوید که مجبور به کشف تهدید‌های پیش‌رو خواهید شد. در‌واقع با خرید این بازی وارد نبرد و مبارزه با باس‌های مختلف خواهید شد که شکست دادن آن‌ها طاقت‌فرسا است و به همین راحتی نیست. شما در طی بازی یک اسب خواهید داشت که می‌توانید با سوار شدن بر آن، به نواحی مختلف رفته و حتی سوار بر اسب به مبارزه با دشمنان مشغول شوید.

وجود Spirit Mount, Erdtree و مهارت سحر و جادو نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب و قابل‌توجه برای گیمر‌ها محسوب می‌شود. اگر اهل بازی‌های هیجان‌انگیز با استفاده از مهارت‌های خاص و سلاح‌ها هستید، بدون‌شک بازی الدن‌رینگ برای شما بهتر خواهد بود. سؤالی که ممکن است برای‌ شما مطرح شود این است که آیا بازی ELDEN RING برای هر دو پلی‌استیشن 5&4 موجود است؟ پاسخ بله است؛ کافیست اکانت قانونی elden ring را خریداری کنید و از این بازی حیرت‌انگیز نهایت لذت را ببرید.

سفر کردن به نقاط مختلف و مواجه شدن با دنیای رمز‌آلود
سفر کردن به نقاط مختلف و مواجه شدن با دنیای رمز‌آلود

الدن رینگ بهترین بازی تاریخ

پیش‌تر یک توضیح کلی برای آشنایی با این بازی فرام‌سافتور دادیم، تا ذهن شما را آماده جزئیات این بازی هیجان‌انگیز کنیم. فرام Software در سال 2019 با معرفی بازی الدن‌رینگ، طرفداران بازی‌های سولزلایک را سورپرایز کرد. شما در ابتدای بازی، از طریق یک میان‌پرده با داستان کلی بازی آشنا خواهید شد. داستان بازی بدین صورت است که پس از ناپدیدی ملکه ماریکا و تکه‌تکه شدن ELDEN RING، هر کدام از لرد‌ها، صاحب یک شارد شده‌اند. شما در نقش Tarnished به سرزمین Lands Between تبعید می‌شوید تا لرد‌ها را نابود کرده و با جمع‌کردن شارد‌ها، به الدن‌رینگ تبدیل شوید. مهم‌ترین فاکتور این بازی، شخصی‌سازی آن مطابق میلتان است. در‌واقع شما می‌توانید سلاح مخصوص خود را انتخاب کرده و روش مبارزه خود را مشخص کنید. شما در طی این بازی مجبور به گشت‌و‌گذار در جهانی وسیع با چالش‌های زیاد هستید. اما جالب است بدانید که به واسطه تورنت و با استفاده از Spiritspringها می‌توانید به تمام نقاط مختلف دسترسی داشته باشید.

بازی الدن‌رینگ، محصولی جهان باز با طراحی فوق‌العاده و کیفیت بالا است که تجربه متفاوتی را ارائه می‌دهد. شما حتی می‌توانید بدون اینکه در نقاط مختلف به گشت‌و‌گذار بپردازید، به پایان بازی برسید؛ چرا‌که هدف نابودی Bossها است که می‌توانید با سفر کردن به نقاط دل‌خواه آن‌ها را از بین ببرید. البته Site of Graceها از طریق یک نور در پیدا کردن باس‌ها به شما کمک می‌کنند. همان‌طور که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، وجود سیاه‌چال‌ها حسابی شما را با چالش مواجه می‌کند. در‌نهایت، این بازی فرام‌سافتور می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول دنیای پر از راز‌و‌رمز کند. برای تجربه این بازی هیجان‌انگیز بایستی اکانت قانونی ELDEN RING را خریداری کنید و ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

نحوه خرید اکانت قانونی ELDEN RING

همان‌طور که متوجه شدید، برای اجرای بازی‌ها نیاز به یک اکانت دارید که هویت شما را نشان دهد. نکته قابل توجهی که وجود دارد، به سرقت رفتن اکانت توسط هکر‌ها است. شاید بپرسید که چگونه این اتفاق می‌افتد؟ اگر پروتوکل‌های امنیتی به‌درستی رعایت نشوند و یا یک رمز عبور قوی انتخاب نشود، هکر‌ها می‌توانند اکانت شما را سرقت کرده و با تغییر دادن اطلاعات و محتویات، به فروش برساند. طبیعی است که نگران این شوید که نکند یک اکانت هکی به شما بفروشند! با یانگ‌سنتر دیگر نگرانی معنا ندارد و شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://yungcenter.com یک اکانت قانونی PS4&5 تهیه کرده و با اطمینان از هکی نبودن اکانت، از بازی کردن لذت ببرید. جالب است بدانید برای هر بازی 3 اکانت ظرفیتی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند که با شناخت ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید یکی از آن را تهیه کنید.

1.اکانت قانونی ظرفیت 1: با خرید این اکانت دیگر امکان بازی‌کردن به‌صورت آنلاین را نخواهید داشت، بلکه باید کنسول در حالت آفلاین قرار داشته باشد تا بازی قفل نشود. نکته مثبت آن ارزان‌تر بودن آن نسبت به دو اکانت دیگر است.

2.اکانت قانونی ظرفیت 2: با خرید این اکانت دیگر مشکل آنلاین بازی‌کردن را ندارید، بلکه در هر دو حالت آنلاین و آفلاین امکان بازی‌کردن وجود دارد. شما با خرید این اکانت یک ظرفیت دیگر به کنسول خود اضافه می‌کنید که می‌توانید هم روی اکانت خریداری شده و هم اکانت شخصی‌تان، بازی را اجرا کنید.

3.اکانت قانونی ظرفیت 3: با تهیه این اکانت هم قابلیت بازی‌کردن در دو حالت آفلاین و آنلاین وجود دارد؛ اما بهتر است توجه کنید که دیگر نمی‌توانید بازی را روی اکانت شخصی اجرا کنید و بایستی روی اکانت خریداری شده آن را اجرا کنید. نکته قابل توجه دیگر هم این است که کنسول‌تان باید به اینترنت متصل شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402