معرفی بازی Deep Rock Galactic ؛ تریلر، دانلود گیم پلی و بررسی بازی دیپ راک

اموزش نصب بازی deep rock galactic - دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر ترجیح می‌دهید که در وقت خالی خود یک بازی آنلاین، مفرح و البته اعتیادآور را تجربه کنید بازی Deep Rock Galactic یک گزینه فوق‌العاده است. احتمالا چند ساعتی پس از تجربه آن از خود خواهید پرسید که چرا زودتر به‌سراغ این بازی نرفته‌اید! اگر اطلاعات کافی درباره بازی دیپ راک ندارید مطلب زیر را از دست ندهید.

معمولا کاربرانی که در استیم به‌ بازی کردن می‌پردازند، بازی‌هایی را می‌شناسند که برای خیلی از افراد دیگر ناآشنا هستند. جالب‌ این‌جاست که خیلی از این بازی‌ها می‌توانند هر گیمری را چندین و چند ساعت سرگرم نگه دارند. اصولا افرادی که عاشق بازی Left 4 Dead 2 بوده‌اند باید بازی Deep Rock Galactic را هم بشناسند. اثری که در موردش صحبت می‌کنیم تقریبا 2 سال پیش در دسترس کاربران استیم قرار گرفت و یک ماه قبل هم برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شد. ناگفته نماند که در سال 2020 این بازی برای Xbox One هم عرضه شد. بازی که البته بیشتر برای علاقه‌مندان به رایانه‌های شخصی آشناست در استیم نزدیک به صدهزار نقد مثبت از سوی کاربران دارد.

بررسی بازی deep rock galactic - گیم پلی بازی deep rock galactic

تیمی که وظیفه توسعه بازی دیپ راک را بر عهده داشته، یک استودیوی کوچک دانمارکی به‌نام Ghost Ship Games است. سی و پنج درصد از سهام این استودیو در سال 2017 توسط Coffee Stain Studios خریداری شد و خیلی زود این دو استودیو روی پروژه Deep Rock Galactic با هم به‌توافق رسیدند. البته بعدا 65 درصد باقی‌مانده از سهام Ghost Ship Games هم توسط شرکت مادر کافی استین خریداری شد و رسما استودیو دانمارکی به‌یک زیرمجموعه برای Coffee Stain تبدیل شد. جالب است بدانید که این استودیو که در سال 2016 تاسیس شده، فقط 28 نفر کارمند دارد.

در ادامه با اطلاعات بیشتری درباره بازی دیپ راک با شما همراه خواهیم بود. در پایان این مطلب اگر سوالی درباره آموزش نصب بازی Deep Rock Galactic یا دانلود ترینر بازی Deep Rock Galactic دارید از طریق بخش می‌توانید با ما همراه باشید. ابتدا تریلر بازی Deep Rock Galactic را مشاهده کنید و سپس درباره دیگر ابعاد این عنوان صحبت خواهیم کرد.

تریلر بازی دیپ راک

چنانچه در صدد دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر یا کنسول هستید، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا نگاهی به تریلر این بازی بیندازید.

گیم پلی بازی Deep Rock Galactic

در اولین تعریف باید گفت که بازی دیپ راک یک بازی کواپ PvE است. شما می‌توانید به‌تنهایی و یا با ماکزیمم سه‌نفر دیگر به‌تجربه این عنوان بپردازید. شما به‌عنوان یک نفر از چهار دوارف حاضر در یک سیاره دیگر که از قضا ساکنین آن خیلی از شما و دوستانتان خوششان نمی‌آید، باید کارهای متفاوتی را انجام دهید. دزددین یک تخم مرغ بیگانه، پیدا کردن تجهیزات گم شده، از بین بردن یک‌سری هدف و همچنین پیدا کردن یک‌سری مواد معدنی از جمله این وظایف هستند. مواردی که گفته شد غالبا وظایف اصلی و اولویت شما برای به‌پایان رساندن هر ماموریت است. در کنار این اولویت‌ها، شما می‌توانید برای به‌دست آوردن پول و امتیاز XP بیشتر، کارهای دیگری هم انجام دهید.

خبر خوب این است که بخش Tutorial یا همان آموزش بازی Deep Rock Galactic عالی عمل کرده است و تمام چیزهایی که نیاز خواهید داشت را، به‌شما آموزش می‌دهد. به‌طور کلی 4 کلاس در بازی حاضر هستند و بازیکن می‌تواند یکی از این‌ 4 کلاس را برگزیند. بدیهی است که هر کلاسی سلاح‌ها و توانایی‌های خاص خودش را دارد. به‌عنوان مثال، کلاس The Engineer یک انتخاب عالی برای زمانی است که شما می‌خواهید از یک ناحیه دفاع کنید. تفنگ اصلی این کلاس شات‌گان است و نارنجک‌پرتاب‌کن هم دیگر سلاح این کلاس محسوب می‌شود.

اموزش بازی deep rock galactic

عملکرد سازندگان در طراحی مراحل قابل‌قبول بوده است. تنوع مراحل بازی بالاست و هر کلاسی در یک مدل ماموریت خاص، کارایی بهتری دارد. به‌همین خاطر در یک تیم ثابت 4 نفره، بهتر است که هر 4 کلاس حضور داشته باشند. دشمنان شما هرازگاهی دوباره زنده می‌شوند و آرامش کار شما را به‌هم خواهند زد. به‌همین‌خاطر معمولا در بازی خبری از آرامش نیست و گیم پلی بازی Deep Rock Galactic آشوب و شلوغی را بیشتر می‌پسندد. نهایتا هم وقتی ماموریت خود را به‌سرانجام رساندید، باید به سفینه خود برگشته و از آن‌جا به پایگاه فضاییتان برگردید.

بازگشت به‌پایگاه می‌تواند جالب باشد. شما می‌توانید در پایگاه فضایی خود با دیگر دوستانتان لحظات شادی را سپری کنید و از خوردن نوشیدنی گرفته تا رقصیدن و گوش دادن به موسیقی، به‌شکل‌های مختلف خستگی ماموریت قبلی را از تن خود بیرون کنید. اما مهم‌تر از این، پایگاه فضایی شما در واقع مکانی برای ارتقای تجهیزات شماست. مثل هر بازی با المان‌های نقش‌آفرینی دیگری، این‌جا هم به ازای بالا رفتن سطح بازیکن، یک‌سری ارتقا برای تجهیزات شما آنلاک  می‌شوند. در دسترس قرار گرفتن یک‌سری سلاح جدید برای هر کلاس و همچنین ارتقای سطح کیفی آرمور شما شامل این ارتقاها می‌شوند. اگر به‌صورت مداوم در حال تجربه بازی دیپ راک باشید احتمالا به‌یک‌سری پرک خاص هم دست پیدا می‌کنید. متاسفانه این پرک‌ها تاثیر چندان چشمگیری روی شانس موفقیت شما در ماموریت‌ها ندارند.

اموزش نصب بازی deep rock galactic

تعداد بالای بیگانگانی که به‌شما حمله می‌کنند گاهی اوقات می‌تواند دردسرساز باشد. وقتی به‌بررسی بازی Deep Rock Galactic می‌پردازیم به‌این نکته پی می‌بریم که این عنوان شاید بعضی وقت‌ها چالش‌برانگیز باشد، ولی همیشه تعادل را حفظ می‌کند. به‌بیان دیگر اگر تعداد دشمنانی که به‌شما حمله می‌کنند زیاد است، اگر از تمامی زوایا مورد هجوم قرار می‌گیرید، در عوض از سلاح‌هایی بهره می‌برید که قابلیت رویارویی با این تعداد از نیروهای دشمن را دارند. همان‌طور که اشاره شد هر کلاسی ویژگی‌های خاص خودش را دارد ولی در مبارزه همه کلاس‌ها یک وجه اشتراک دارند؛ از سلاح‌های قابل‌قبولی بهره می‌برند.

سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی Deep Rock Galactic

اگر می‌خواهید به دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر بپردازید، ابتدا توصیه می‌کنیم که نگاهی به این بخش بیندازید. در ادامه سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Deep Rock Galactic را مشاهده خواهید کرد و در صورتی که سوال خاصی در این رابطه داشتید هم می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

    • به یک پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارید
    • سیستم عامل: Windows 7 64 Bit
    • پردازنده: 2.4 GHz Dual Core
    • رم: 6 گیگابایت
    • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770 /w 1GB VRAM
    • دایرکت اکس: Version 11
    • اتصال به اینترنت: لازم است
    • فضای مورد نیاز:  حداقل 3 گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

    • به یک پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارید
    • سیستم عامل: Windows 10 64 Bit
    • پردازنده: 2.4 GHz Quad Core
    • رم: 8 گیگابایت
    • گرافیک: NVIDIA 970 / AMD Radeon 290
    • دایرکت اکس: Version 11
    • اتصال به اینترنت: لازم است
    • فضای مورد نیاز: حداقل 3 گیگابایت

دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر

همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم بازی دیپ راک صرفا برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اگرچه با مشاهده یک تریلر می‌توان حدس زد که این عنوان روی پلتفرم‌های موبایلی می‌تواند جالب باشد، ولی دانلود بازی Deep Rock Galactic روی اندروید و آی او اس ممکن نیست.

دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر – نسخه فیت گرل به همراهی تمامی آپدیت ها

نمرات، نقدها و بررسی بازی Deep Rock Galactic

در حال حاضر در سایت متاکرایتیک متای بازی دیپ راک برای پی سی 85 است. همچنان نسخه PS4 این عنوان نمره متا ندارد و برای کنسول‌های PS5 و Xbox One هم این عدد به‌ترتیب 85 و 83 است. در ادامه نگاهی به خلاصه برخی از نقدهای معتبر از این بازی می‌اندازیم.

سایت IGN: نمره 9 از 10

بازی دیپ راک بهترین مدل یک بازی کواپ چهار نفره است. مبارزات هیجان‌انگیز، ماموریت‌های عالی و ارتقای متعدد، این بازی را به یک برنده تبدیل می‌کنند.

سایت Game Informer: نمره 8.5 از 10

تعادل بین جمع‌آوری منابع و رد‌ و بدل کردن شدید گلوله از تجربه Deep Rock Galactic یک اوقات سرگرم‌کننده می‌سازند. مخصوصا اگر آن‌را با دوستانتان تجربه کنید.

تریلر بازی deep rock galactic

سایت Wccftech: نمره 8 از 10

بازی دیپ راک هر چیزی که یک شوتر اول شخص به‌ آن نیاز دارد را در خود جای داده است. تنوع عالی ماموریت‌ها و طراحی کاراکترها، گیم پلی درگیرکننده کواپ سرگرم‌کننده و محتوای زیاد. بازیکنان تازه‌وارد ممکن است که در چند ساعت ابتدایی با بخش شخصی‌سازی کمی مشکل داشته باشند ولی پلیرهایی که روی یاد گرفتن تمامی بخش‌های گیم پلی بازی Deep Rock Galactic زمان بگذارند مطمئنا برای چندین ساعت پشت پلتفرم خود میخکوب خواهند شد.

سخن نهایی

مشخصا بازی دیپ راک یکی از بهترین کواپ‌های موجود در بازار است که می‌توانید با دوستانتان تجربه کنید. بر اساس نقدها و بررسی‌های انجام شده از این عنوان با یک بازی فوق‌العاده درگیرکننده طرف خواهیم بود. نمره نهایی متا، نظرات کاربران در فروشگاه استیم و همچنین نقدهای انجام شده از سوی کاربران در متاکرایتیک، همه این موضوع را تایید می‌کنند. اگرچه به‌نظر می‌رسد که گاهی اوقات مشکلات اینترنت می‌توانند روی لذت شما از این بازی تاثیر منفی بگذارند، ولی در مجموع Deep Rock Galactic یک بازی توصیه‌شده به‌شمار می‌رود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402