بازی هری پاتر جادوی بیدار شده | معرفی، دانلود و گیم پلی Harry Potter Magic Awakened

بازی هری پاتر جادوی بیدار شده
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Harry Potter: Magic Awakened یکی از عناوین جدید موبایلی است که وقایع آن در مدرسه جادوگری محبوب هاگوارتز رخ می‌دهد. این بازی که 19 بهمن در چین عرضه شد و رتبه 1 بازی های موبایلی را کسب کرد، به زودی در سراسر جهان منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا به بررسی بازی هری پاتر جادوی بیدار شده بپردازیم.

بازی هری پاتر جادوی بیدار شده به سرعت تبدیل به یکی از عناوینی شده که محبوبیت بسیاری را در بین بازی‌های موبایل کسب کرده است. این بازی که اولین بار به صورت محدود در 8 فوریه (19 بهمن) در چین عرضه شد، توانست رتبه 1 بازی‌های محبوب موبایلی در سال 2022 را از آن خود کند. شما می‌توانید از طریق سایت این بازی، برای شرکت در رقابت‌ها ثبت نام کنید. بازی Harry Potter: Magic Awakened در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید تعبیه شده، اما به زودی برای iOS نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه به معرفی بازی هری پاتر: جادوی بیدار شده و اطلاعات منتشر شده از آن خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

داستان هری پاتر جادوی بیدار شده

دوست دارید با اژدها مبارزه کرده یا رکورد جدیدی در کوییدیچ ثبت کنید؟ قدم گذاشتن جای پای هری پاتر در کتاب بی‌نام آن چطور؟ سرنوشتتان را خودتان رقم بزنید!

بازی هری پاتر جادوی بیدار شده / بازی Harry Potter: Magic Awakened

داستان بازی هری پاتر جادوی بیدار شده از این قرار است که در این عنوان، شما باید در دوئل‌های چند نفره هیجان انگیز، به رقابت با سایر جادوگران و ساحره‌ها بپردازید. داستانی که در هاگوارتز روایت شده، کاملا جدید بوده و نیاز است تا شما ابعاد مختلف آن را کشف کنید. با دوستان خود این رقابت را آغاز کنید تا تبدیل به «استاد جادو» شوید. Harry Potter: Magic Awakened یک بازی جدید کارت کالکشن (CCG) و نقش آفرینی (RPG) است که در آن نقش یک دانش آموز سال اول در هاگوارتز را بر عهده می‌گیرید و به هزاران بازیکن آنلاین دیگر می‌پیوندید.

همچنین بخوانید :

شما 10 سال پس از شکست ولدمورت در نبرد هاگوارتز به مدرسه جادوگری رسیدید و به نسل جدیدی از ساحره‌ها و جادوگران پیوستید. در این بازی، شما با شخصیت‌های محبوبی مانند هاگرید، هری و هرمیون روبرو می‌شوید. البته شخصیت‌های جدید نیز همراه شما هستند؛ مانند آیوی، کاساندرا، گوسامر و افراد دیگر. وظیفه شما در بازی هری پاتر جادوی بیدار شده، پیدا کردن سرنخ‌ها و اسرار مدفون شده در اعماق هاگوراتز است که منتظر هستند تا آن‌ها را حل کنید.

تریلر بازی Harry Potter: Magic Awakened

در این بخش می‌توانید تریلر معرفی بازی هری پاتر: جادوی بیدار شده که به صورت CGI ساخته شده را تماشا کنید. همچنین باید بدانید که بسیاری از بخش های مهم بازی Harry Potter: Magic Awakened در تریلر قابل رویت نبوده است که پیشنهاد میشود به صورت تجربی از بازی لذت ببرید و به تریلر بسنده نکنید.

گیم پلی بازی هری پاتر جادوی بیدار شده

سفر شما برای تسلط بر جادو از اینجا شروع می‌شود؛ زیرا از شما دعوت شده است که در مدرسه جادوگری هاگوارتز حضور داشته باشید. دوئل در مسابقات چند نفره هیجان انگیز، آن هم به صورت Real-Time از جمله ویژگی های جذاب در این بازی به شمار می‌رود. در این بازی کارتی و نقش آفرینی، می‌توانید فروشگاه‌های خیره کننده کوچه مشهور دیاگون را بررسی کنید، در حین پرسه زدن در سالن‌های مدرسه، معماها را حل کنید، کویدیچ (Quidditch) بازی کنید، در Ball برقصید و در جنگل ممنوعه، مشغول اکتشاف شوید. البته موارد بسیار دیگری نیز در این بازی وجود دارد که منتظر شما هستند تا آن‌ها را کشف کنید!

بیش از 80 کارت در این بازی وجود دارد که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید سطح خود را افزایش دهید. طلسم های جادویی قدرتمند از Aguamenti تا Wingardium Leviosa، همگی در این کارت‌ها وجود دارند. با جمع آوری این کارت‌ها می‌توانید جانوران خارق العاده‌ای مانند یونیکورن، کورنیش پیکسی یا فینیکس را احضار کنید. همچین می‌توانید موجودات قدرتمندی مانند Monster Book of Monsters را آزاد کنید تا به شما در نبردهای تن به تن (PvP) و چالش‌های PvE کمک کند.

بازی Harry Potter: Magic Awakened

کوچه دیاگون در این بازی، یکی از نقاط مهم به حساب می‌آید؛ زیرا در فروشگاه‌های آن می‌توانید شخصیت خود را سفارشی‌سازی کرده و عصا و جاروهای جدید و قدرتمند برای نشان دادن توانایی‌های خود خریداری کنید. همچنین جانوران شگفت انگیزی نیز وجود دارند که می‌توانید به عنوان یار در بازی داشته باشید.

هزاران بازیکن دیگر در این بازی حضور دارند که می‌توانید با آن‌ها به صورت Real-Time معاشرت داشته باشید. گشت و گذار در محیط مدرسه و اطراف آن، تزئین خوابگاه، شرکت در کلاس، انجام دوئل یا حضور در چالش‌های مشارکتی، بخشی از قابلیت‌های شما در این بازی محسوب می‌شود. همانطور که شاهد بودید گیم پلی بازی Harry Potter: Magic Awakened از سطح بسیار خوبی بهرهمند است که این موضوع میتواند شمارا با ساختارهای بسیار خوبی برای سرگرمی مواجه کند. نظر خود را نسبت به این بازی جذاب در نظرات بیان کنید.

دانلود بازی هری پاتر: جادوی بیدار شده

بازی موبایلی بازی هری پاتر جادوی بیدار شده هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است. اما شما می‌توانید از طریق مراجعه به سایت اصلی بازی، مراحل پیش‌ثبت‌نام بازی را انجام داده و به عنوان اولین نفر، از تاریخ انتشار بازی Harry Potter: Magic Awakened با خبر شده و آیتم‌های ویژه پیش‌ثبت‌نام را دریافت کنید. این بازی به محض انتشار از طریق گوگل پلی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Harry Potter: Magic Awakened به زودی برای کاربران iOS نیز در اپ استور عرضه خواهد شد.

از آنجایی که این عنوان فقط برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده، سیستم مورد نیاز هری پاتر جادوی بیدار شده برای PC در دسترس نیست. اما با استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز اندروید مانند بلو استکس، می‌توانید آن را بر روی کامپیوتر خود نیز اجرا کنید.

سخن پایانی

Harry Potter: Magic Awakened یک تجربه کاملا جدید، فراتر از CCG سنتی و بازی‌های نبرد کارتی ارائه می‌دهد. در بازی هری پاتر جادوی بیدار شده می‌توانید با دوستان یا تنهایی بازی کنید، از مسابقات PvP یا اقدام Co-op لذت ببرید، آیتم‌ها را جمع آوری کنید و آواتار خود را سفارشی کنید. همچنین در این بازی، ویژگی‌های سبک RPG نیز گنجانده شده که باعث جذابیت دوچندان آن می‌شود. این دنیای مملو از جادوگر و ساحره، تعداد بی‌شماری از چالش‌ها و ماجراجویی‌های منحصربه‌فرد را برای شما ارائه می‌کند. پس از انتشار، به بررسی بازی Harry Potter: Magic Awakened و نمرات منتشر شده خواهیم پرداخت.

نظر شما در رابطه با بازی Harry Potter: Magic Awakened چیست؟ برای این تجربه جدید مشتاق هستید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
سامان طاهری
.
15 بهمن 1402، 21:00
پاسخ
0
0
بسیارعالی وزیبابودانگارداری فیلم میبینی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402