دانلود فیلم Intern ؛ داستان، بازیگران و نظرات منتقدین

فیلم The Intern
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Intern عنوان فیلمی کمدی با حضور رابرت دنیرو و ان هتوی است که تماشای آن لحظات خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با معرفی فیلم کارآموز همراه ما باشید.

فیلم The Intern فیلمی در ژانر درام و کمدی محصول سال 2015 است. نانسی مایزر (Nancy Meyers) کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم است. فیلم کارآموز داستان پیرمرد 70 ساله‌ای را می‌گوید که به عنوان کارآموز در یک شرکت فروش آنلاین لباس آغاز به کار می‌کند. در فیلم Intern شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون رابرت دنیرو (Robert De Niro) و ان هتوی (Anne Hathaway) هستیم. این اثر در 25 سپتامبر 2015 (3 مهر 1394) توسط کمپانی برادران وارنر در سینماهای آمریکا اکران شد. فیلم فروش خوبی در گیشه داشت و نظرات مختلفی از سوی منتقدین دریافت کرد.

دانلود فیلم کارآموز

همچنین بخوانید :

این مقاله از پلازا به تمامی دوستداران رابرت دنیرو و ان هتوی و همچنین افراد علاقمند به فیلم‌های کمدی و درام تقدیم می‌‌شود. این مقاله را با دانلود فیلم آغاز می‌کنیم، با آشنایی با داستان و بازیگران ادامه می‌دهیم و در نهایت مروری بر نظرات منتقدین در نقد فیلم کارآموز خواهیم داشت.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Intern

اگر به دنبال خلق لحظاتی شاد و زیبا در کنار خانواده خود هستید، در این بخش می‌توانید برای دانلود فیلم کارآموز اقدام کنید و از تماشای این فیلم لذت ببرید.

دانلود فیلم The Intern (دو زبانه)

کیفیت: 1080p | حجم: 1.9 گیگابایت

کیفیت: 720p | حجم: 1010 مگابایت

دانلود زیرنویس فارسی

داستان فیلم The Intern

داستان فیلم the intern

بن (با بازی رابرت دنیرو) پیرمرد 70 ساله‌ای است که همسر خود را از دست داده و دوران بازنشستگی را سپری می‌کند. او پس از مدتی از بازنشسته بودن خسته شده و تصمیم می‌گیرد بار دیگر به میدان بازگردد. بدین ترتیب بن کار خود را به عنوان یک کارآموز در شرکت فروش لباس اینترنتی آغاز می‌کند. او در اینجا دستیار موسس شرکت، جولز آستین است. جولز یک زن جوان خستگی‌ناپذیر، پرانرژی و فعال است. همکاری این دو به ظاهر غیرممکن می‌آید، اما بن عکس این قضیه را ثابت می‌کند.

بازیگران فیلم کارآموز

پروژه ساخت فیلم کارآموز ابتدا در اختیار شرکت پارامونت پیکچرز بود. در آن زمان قرار بود نقش‌های اصلی را تینا فی (Tina Fey) و مایکل کین (Michael Caine) بازی کنند، اما پروژه به دست شرکت برادران وارنر رسید و ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) جایگزین تینا فی شد. ویترسپون نیز چندی بعد از این کار استعفا داد و نقش به ان هتوی رسید. فیلمبرداری فیلم Intern از اواخر ژوئن 2014 در نیویورک آغاز شد و 4 ماه بعد، یعنی اواخر سپتامبر همان سال، به پایان رسید. در این بخش مروری بر بیوگرافی بازیگران اصلی داریم و سپس به معرفی دیگر بازیگران فیلم The Intern می‌پردازیم.

رابرت دنیرو در نقش بن ویتاکر

بازیگران فیلم کارآموز

رابرت دنیرو یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران آمریکایی است. دنیرو متولد 17 آگوست 1943 (25 مرداد 1322) در نیویورک است. دنیرو به خصوص به خاطر 9 همکاری خود با مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و افتخارات بسیاری که کسب کرده، شناخته می‌شود. از معروفترین فیلم های رابرت دنیرو می‌توانیم فیلم روزی روزگاری در آمریکا (1984)، فیلم Silver Linings Playbook (2013) و فیلم The Irishman (2019) را نام ببریم.

رابرت دنیرو تاکنون 8 بار نامزد جایزه اسکار شده و از این میان 2 بار، برای فیلم The Godfather Part II و فیلم Raging Bull، این جایزه را کسب کرده است. وی همچنین 7 نامزدی جایزه بفتا و 9 نامزدی و 2 برد جایزه گلدن‌ گلوب را نیز در کارنامه خود دارد. نام 6 فیلم از فیلم‌های دنیرو به عنوان یک اثر فرهنگی، تاریخی یا زیباشناختی در فهرست ملی ثبت فیلم آمریکا آمده است.

ان هتوی در نقش جولز آستین

بازیگر فیلم کارآموز

ان هتوی بازیگر جذاب آمریکایی، متولد 12 نوامبر 1982 برابر با 21 آبان 1361 در نیویورک است. او در سال 2015 به عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران هالیوود شناخته شد. فیلم‌های او تاکنون بیش از 7 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند و نشریه فوربس نام او را در میان 100 سلبریتی برتر آورده است. ان هتوی اولین بار در سال 2008 برای فیلم Rachel Getting Married نامزد جایزه اسکار شد و 4 سال بعد در سال 2012 برای فیلم Les Miserables این جایزه را به دست آورد. این فیلم جوایز بسیار دیگری چون جایزه بفتا و جایزه گلدن‌ گلوب را نیز برای او به ارمغان آورد.

ان هتوی بازیگری را از دوران دبیرستان در نمایش‌های مدرسه آغاز کرد. او اولین بار با فیلم The Princess Diaries در سال 2001 شناخته شد. بازی در فیلم The Devil Wears Prada (2006) در کنار مریل استریپ (Meryl Streep) به شناخته‌تر شدن او کمک کرد و در سال 2008 با فیلم Rachel Getting Married به شهرت رسید. پس از آن راه وی در سینما هموارتر شد و  او را در فیلم‌های دیگری چون فیلم The Dark Knight Rises (2012)، فیلم Interstellar (2014) و فیلم The Witches (2020) نیز دیدیم. هتوی در سال 2012 ازدواج کرد و اکنون 2 فرزند دارد.

رنه روسو در نقش فیونا

بازیگران فیلم the intern

رنه روسو (Rene Russo) بازیگر و مدل آمریکایی متولد 17 فوریه 1954 (28 بهمن 1332) در ایالت کالیفرنیا است. او حرفه خود را با مدلینگ در دهه 1970 آغاز کرد و در آن زمان به روی جلد مجلاتی چون مجله Vogue ظاهر شد. اولین تجربه بازیگری رنه به فیلم کمدی Major League در سال 1989 بازمی‌گردد. روسو با چندین فیلم اکشن در دهه 1990 به شهرت بین‌المللی رسید. از میان آنها می‌توانیم فیلم Lethal Weapon 3 (1992)، فیلم Get Shorty (1995) و فیلم The Thomas Crown Affair (1999) را نام ببریم.

رنه روسو در سال 2005 پس از حضور در فیلم Yours, Mine and Ours به مدت 5 سال بازیگری را کنار گذاشت. وی در سال 2011 با فیلم Thor بار دیگر به سینماها بازگشت. او در سال 2014 در فیلم Nightcrawler بازی کرد که افتخارات بسیاری از جمله نامزدی جایزه بفتا را برای او به ارمغان آورد.

آندرس هولم در نقش مت

فیلم سینمایی the intern

آندرس هولم (Anders Holm) متولد 29 می 1981 برابر با 8 خرداد 1360 در ایالت ایلینویز است. او بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه‌کننده است. او سابقا یکی از ستارگان نمایش کمدی Workaholics بود و در سریال Champions محصول NBC نیز حضور داشت. آندرس فارغ‌التحصیل رشته تاریخ است و حرفه خود به ‌‌عنوان کمدین را از سال 2006 آغاز کرده است. او در سال 2014 وارد دنیای فیلم‌های سینمایی شد و در فیلم هایی چون فیلم Top Five (2014)، فیلم How to Be Single (2016) و فیلم Game Over, Man! (2018) حضور یافت.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی فیلم Heat (مخمصه) با بازی درخشان رابرت دنیرو و آل ...
نسترن امین زاده07 فروردین 1400 14:00
thumbnail
نگاهی به مجموعه فیلم The Godfather ؛ شاهکاری با بازی مارلون ...
الهه بیات29 آذر 1399 22:00
thumbnail
معرفی فیلم The War with Grandpa 2020 با بازی رابرت دنیرو + دانلود
نسیبه عسکری25 شهریور 1399 22:00
thumbnail
فیلم The Comeback Trail با بازی رابرت دنیرو و مورگان فریمن
تیم پلازا16 شهریور 1399 19:00

با توجه به اینکه نمی‌توان در یک مقاله مروری بر بیوگرافی همه بازیگران داشت، در فهرست زیر نام و نقش برخی دیگر از بازیگران فیلم Intern را برای شما آورده‌ایم:

  • اندرو رنلز (Andrew Rannells) در نقش کامرون
  • آدام دیواین (Adam DeVine) در نقش جیسون
  • زک پرلمن (Zack Pearlman) در نقش دیویس
  • جیسون اورلی (Jason Orley) در نقش لوئیس
  • کریستینا شرر (Christina Scherer) در نقش بکی
  • جوجو کوشنر (JoJo Kushner) در نقش پیج
  • نات وولف (Nat Wolf) در نقش جاستین
  • لیندا لوین (Linda Lavin) در نقش پتی

نقد فیلم The Intern

فیلم Intern با بودجه‌ای معادل 35 میلیون دلار در سال 2014 ساخته شد. اولین تریلر فیلم در 13 می 2015 (23 اردیبهشت 1394) منتشر شد و فیلم حدود 6 ماه بعد در 25 سپتامبر 2015 (3 مهر 1394) در سینماها اکران شد. خوشبختانه فیلم کارآموز در گیشه موفق عمل کرد و به فروش نزدیک به 195 میلیون دلاری رسید. این فیلم برنده جایزه انجمن بازنشستگان آمریکا و نامزد 8 جایزه دیگر شد.

فیلم کارآموز رابرت دنیرو در جلب نگاه مثبت بینندگان موفق بود و امتیاز 7.1 از 10 از دید بینندگان را به دست آورد. منتقدین نظرات متفاوتی نسبت به فیلم سینمایی The Intern دارند. وبسایت متاکریتیک براساس 36 نقد امتیاز 51 از 100 و وبسایت راتن‌تومیتوز براساس 193 نظر امتیاز 60% را به این فیلم داده‌اند. کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) فیلم سینمایی The Intern را یکی از فیلم‌های مورد علاقه خود در سال 2015 معرفی کرده است. در این بخش مروری بر نمرات و نظرات منتقدین در مورد فیلم Intern داریم.

نقد فیلم the intern

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 88

فیلم کارآموز با چند دیالوگ هوشمندانه و خردمندانه، تعدادی کارهای فیزیکی واقعا بامزه و صحنه‌های کوچکی که به ما امکان شناخت نیم دوجین بازیگران مکمل را می‌دهد، صحنه به صحنه و لحظه به لحظه بر اطلاعات ما می‌افزاید.

RogerEbert.com / گلن کنی: 75

نکته اینجاست: فیلم The Intern، گرچه سهم خود از لحظات احمقانه را دارد، اما به طرز هوشمندانه‌ای لذت‌بخش‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین فیلمی است که نام مایرز به عنوان کارگردان، پس از سال‌ها فعالیت در حوزه نویسندگی و تهیه‌کنندگی، بر آن نقش بسته است.

Los Angeles Times / مارک اولسن: 70

مایرز با فیلم کارآموز یکی دیگر از آثار درخشان و معاصر آمریکایی در سبک طنز را ساخته است. اثری که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و او به سختی تلاش کرده تا آنها را بی‌دردسر انتقال دهد.

Chicago Tribune / مایکل فیلیپس: 63

فیلم نقاط روشن خود را دارد، اما عملا با چشم‌انداز ممتاز خود از زندگی در میان اعیان‌نشین‌های بروکلین کور می‌شود.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی سریال Legion و نکات جالب درباره آن + تریلر و نمرات ...
فاطمه دارابی18 اردیبهشت 1400 22:00
thumbnail
دانلود فیلم Locked Down 2021 ؛ تریلر، داستان، بازیگران و نمرات ...
تیم پلازا27 فروردین 1400 22:00
thumbnail
دانلود و معرفی فیلم The Dark Knight Rises ؛ آخرین قسمت از سه ...
الهه بیات12 فروردین 1400 22:00
thumbnail
معرفی فیلم جذاب The Witches 2020 به مناسبت تولد 38 سالگی ان ...
تیم پلازا22 آبان 1399 09:31

The Playlist / نیک شیگر: 58

فیلم Intern در پرتره خود از یک زن قوی و مستقل که می‌آموزد آرزوها، اهداف و آینده خود را به کمک پیرمردی در نقش راهنما – پدر در آغوش بگیرد، خیال پیروزمندانه خود از توانمندسازی زنان را کاملا محافظه‌کارانه و پدرانه رنگ‌آمیزی می‌کند.

The Hollywood Reporter / استیون فاربر: 50

با توجه به وجود جای خالی در فیلمنامه، باید اعتراف کرد ان هتوی در این فیلم به یک پیروزی دست می‌یابد. او همیشه درگیر شخصیت است و شخصیت را در مقام یک انسان و نه انسانی مافوق بشری نگاه می‌دارد.

The Guardian / جردن هافمن: 40

بخش عمده‌ای از فیلم کارآموز مشابه مردابی از حواس‌پرتی‌ها است، زنجیره‌ای از سکانس‌های قابل پیش‌بینی که در گستره‌ای بین خسته‌کننده تا احمقانه قرار دارند.

Wall Street Journal / جو مورگنسترن: 30

این کمدی بدترکیب و بدساخت، به نویسندگی و کارگردانی نانسی مایزر، فرضیه غیرقابل‌باور اما جذاب خود را تبدیل به داستانی از برخورد دو نسل، که بازتابی در پیر و جوان دارد، می‌کند.

کلام آخر

نقد فیلم کارآموز

در این مقاله از پلازا با بررسی فیلم کارآموز در خدمت شما بودیم. تریلر فیلم را دیدیم و سپس برای دانلود فیلم اقدام کردیم. با بازیگران و داستان فیلم Intern آشنا شدیم و نگاهی نیز به نظرات منتقدین داشتیم. اکنون نوبت شما خواننده عزیز است که نظر خود در مورد این فیلم را با ما در میان بگذارید. آیا این فیلم را دوست داشتید؟ شما بازی کدام بازیگر فیلم کارآموز را بیشتر می‌پسندید؟ این فیلم شما را به یاد کدام یک از فیلم‌های ان هتوی می‌اندازد؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما و دوستان خود در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402