بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی انگل تا گودال

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم کره ای کمدی در دنیا طرفداران خاص خود را دارد و مورد توجه واقع می‌شود. در ادامه مقاله پیش رو قصد داریم به سینمای کره و ژانر کمدی آن سری زده و فهرست بهترین فیلم سینمایی کره ای کمدی را معرفی کنیم.

فیلم‌های کمدی از رایج‌ترین و بهترین انتخاب‌ها برای خندیدن، رفع خستگی و از بین بردن غم و اندوه هستند. چند سالی می‌شود که صنعت فیلم های طنز کره ای در میان بینندگان خارجی‌ طرفداران بسیاری پیدا کرده‌‌اند و به دنباله آن تولیدکنندگان فیلم های طنز کره ای آثار شاخصی را به اکران رسانیده‌اند. اکنون در ادامه این مقاله از پلازا قصد داریم تا لیستی از فیلم های خنده دار کره جنوبی را به همراه خلاصه‌ای از داستان‌های آنها برایتان معرفی کنیم تا جهت دانلود و تماشای آنها اقدام کنید. با معرفی خنده دار ترین فیلم های کمدی کره ای همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

بهترین فیلم های کمدی کره ای

در این بخش از مقاله به معرفی لیست بهترین فیلم کره ای کمدی که آمار خوبی داشته‌اند می‌پردازیم. شما می‌توانید بنا به علاقه خود این فیلم های خنده دار کره جنوبی را در لیست تماشای خود قرار دهید.

1. فیلم انگل (Parasite)

بهترین فیلم های کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: بونگ جون-هو (Bong Joon-ho)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.5

بدون شک انگل از جمله بهترین فیلم های کره ای کمدی است که می‌توانید آن را تماشا کنید. البته ژانر اصلی این اثر دلهره آور است اما کمدی سیاه آن به حدی تمیز از آب درآمده که هم شما را می‌خنداند و هم عمیقا به فکر فرو می‌برد. این فیلم به کارگردانی بونگ جون-هو و بر اساس داستانی از او ساخته شد. انگل موفق شد تا نخل طلای فستیوال کن و چهار جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بهترین فیلم بین‌المللی را برنده شود. انگل به حدی موفق بود که قرار است سریالی درباره آن نیز ساخته شود.

داستان این فیلم کره ای خنده دار حول محور یک خانواده فقیر می‌گردد که در شرایط خوبی زندگی نمی‌کنند و در عذاب هستند. آنها یک خانواده ثروتمند پیدا می‌کنند و با نشان دادن خود به صورت غریبه از یکدیگر وارد عمارت آنها می‌شوند تا بتوانند از امکانات آنجا برخوردار شوند. اما این کار آنها تبعاتی دارد…

2. فیلم سینمایی کره ای کمدی دختر پرروی من (My Sassy Girl)

فیلم های کمدی کره ای / بهترین فیلم های کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2001
  • کارگردان: کواک جائه-یونگ (Kwak Jae-yong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8

فیلم سینمایی دختر پرروی من از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی تمام دوران است و موفقیت‌های این فیلم در آسیا با فیلم تایتانیک مقایسه می‌شود. در کشورهای مختلف چندین بازسازی از آن ساخته شده و همچنین سریال آن نیز تولید شده است. این اثر بر اساس یک داستان واقعی که در مجموعه‌ای از پست‌های یک وبلاگ توسط کیم هو-شیک (Kim Ho-sik) نوشته شده، ساخته شده است. فیلم کره ای کمدی عاشقانه دختر پرروی من داستان عشق بین یک دانشجوی کالج مهندسی به نام گئون-وو و یک دختر را بیان می‌کند. تماشای این عنوان که بهترین فیلم کره ای کمدی در لیست ما را از دست ندهید.

3. فیلم سینمایی سانی (Sunny)

فیلم کمدی کره ای / فیلم کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2011
  • کارگردان: کانگ هیونگ-چئول (Kang Hyeong-cheol)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.8

یکی از بهترین فیلم های خنده دار کره جنوبی فیلم مدرسه ای و عاشقانه سانی است. داستان این اثر درباره 7 دوست صمیمی است که پس از 25 سال قرار است تا دوباره پیش یکدیگر جمع شوند. فیلم سینمایی سانی دو خط داستانی حال و گذشته را پیش می‌گیرد و داستان‌های بین این هفت دوست را روایت می‌کند. فیلم کمدی کره ای سانی در زمان اکران خود به دومین فیلم پرفروش کره جنوبی در سال 2011 تبدیل شد. پیشنهاد می‌کنیم تا تماشای این اثر را در لیست فیلم های سینمایی کره ای کمدی خود قرار دهید.

4. فیلم می تونم صحبت کنم (I Can Speak)

فیلم سینمایی کره ای کمدی / فیلم طنز کره ای

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: کیم هیون سوک (Kim Hyun-seok)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5

در ادامه لیست بهترین فیلم کره ای کمدی به عنوان می‌تونم صحبت کنم می‌رسیم. این فیلم داستان یک زن مسن (با بازی نا مون هی)  را روایت می‌کند که دائماً در مورد اشتباهاتی که هر روز در اطراف خود می ‌یند به اداره محلی شکایت می‌کند. در طول راه، او با یک افسر ارشد خدمات کشوری (با بازی لی جه هون) دوستی بعیدی برقرار می‌کند. او به کمک این افسر شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کند. اگرچه این فیلم یک کمدی است، اما این ژانر به عنوان وسیله ای برای بحث در مورد موضوع عمیق‌تر درباره زنان کره ای در طول جنگ جهانی دوم عمل می‌کند و ماجراهای واقع‌گرایانه و جالبی را به تصویر می‌کشد.

5. فیلم سلام روح (Hello Ghost)؛ از برترین فیلم های کمدی کره ای

فیلم طنز کره ای / فیلم سینمایی کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2010
  • کارگردان: کیم یونگ تاک (Kim Young Tak)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5

فیلم سلام روح با بازی چا ته هیون، کو چانگ سوک، یانگ نام جانگ و لی مون سو عنوان بعدی در لیست ما و محصول سال 2010 است. در داستان این فیلم کمدی کره ای تلاش نافرجام خودکشی مردی، او را قادر می‌سازد تا ارواح را ببیند. ارواحی که او را در همه جا دنبال می‌کنند. حالا به خودش بستگی دارد که خواسته های آن‌ها را برآورده کند تا دیگر دنبالش نکنند و او را ترک کنند، یا تلاش کند آن‌ها را نادیده بگیرد.

6. فیلم سینمایی دوندگان نیمه شب (Midnight Runners)

خنده دار ترین فیلم های کمدی کره ای / فیلم سینمایی کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: جیسون کیم (Jason Kim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3

فیلم سینمایی دوندگان نیمه شب با بازی بازیگر محبوب و معروف کی دراما پارک سوجون (Park Seo-Joon) یکی دیگر از انتخاب‌های ما برای لیست برترین فیلم های کمدی کره ای است. این فیلم شما را از خنده روده بر می‌کند و در عین حال سکانس‌های اکشن آن به وجدتان می‌آورد. داستان کلی فیلم دوندگان نیمه شب بر اساس یک داستان واقعی است که نویسنده آن را با چاشنی طنز همراه کرده است.

دوندگان نیمه شب ماجرای دو دانشجوی دانشگاه ملی پلیس را روایت می‌کند که زمان برگشت از باشگاه شاهد یک آدم ربایی می‌شوند. از آن‌جایی که بخش گمشدگان اداره پلیس محلی مشغول بررسی پرونده آدم ربایی پسر یکی از تاجران بزرگ بود و این پرونده را در اولویت خود قرار نمی‌دادند، کی جون و هی-یئول تصمیم می‌گیرند تا خودشان تحقیقات را آغاز کنند.

7. عاشق بوی من (Love My Scent)؛ فیلم طنز کره ای جدید

فیلم سینمایی کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2023
  • کارگردان: لیم سونگ یونگ (Lim Sung-yong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3

فیلم سینمایی کره ای کمدی عاشق بوی من با بازی یون شی یون و سول این آه یکی دیگر از عناوین دیدنی لیست ما است که با ترکیب ژانر عاشقانه و ماورا طبیعی داستان جالبی را به تصویر می‌کشد. چانگسو (شی یون) اتفاقی عطر خاصی را به دست می‌آورد. این عطر خاصیت منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود خانم‌ها به بوی آن جذب شوند. آرا (این آه) نیز پس از استشمام این عطر جذب بوی آن می‌شود و چانگسو را ملاقات می‌کند. اما با ظهور شخصیت‌های مرموزی که سعی در شناسایی عطر دارند، همه چیز به هم می‌‌ریزد. راز پشت این عطر چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم فیلم عاشق بوی من، یکی از خنده دارترین فیلم های کره ای جدید را ببینید.

8. فیلم سینمایی شغل پرخطر (Extreme Job)

فیلم های طنز کره ای / فیلم کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: لی بیونگ-هیون (Lee Byeong-heon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1

داستان فیلم سینمایی شغل پرخطر درمورد یک گروه پلیس است که پس از شکست در آخرین پرونده، به آنها فرصتی دوباره داده می‌شود تا حرفه خود را نجات دهند. پرونده جدیدی که به آنها داده می‌شود درمورد قاچاق مواد مخدر است و کاپیتان کو رهبری این پرونده را برعهده دارد. آنها باید یک باند بین‌المللی مواد مخدر را تحت نظر بگیرند و در همین راستا تصمیم می‌گیرند تا یک رستوران مرغ را به عنوان پوشش برای عملیات‌های خود خریداری کنند.

به تدریج اتفاقاتی پیش می‌آید که رستوران مرغ آنها که به عنوان پوشش استفاده کرده بودند مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد. شغل پرخطر از فیلم های سینمایی کمدی کره ای محبوب است که حتی دوبله آن در شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما به پخش رسیده است.

9. فیلم دلال (Broker)

فیلم سینمایی کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: هیروکازو کورئیدا (Hirokazu Kore-eda)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1

فیلم سینمایی کره ای خنده دار دلال به کارگردانی و نویسندگی هیروکازو کورئیدا ساخته شد. همچنین بازیگران معروفی همچون سونگ کانگ-هو، به دونا، گانگ دونگ-وون و آی‌یو در آن حضور داشتند. این اثر در فستیوال کن شرکت کرد و جز مدعیان جایزه نخل طلا بود.

این فیلم کمدی کره ای حول محور دو دوست می‌گردند که تجارتی عجیب و غیرقانونی دارند. آنها بچه‌هایی که سر در کلیسا رها می‌شوند را ربوده و می‌فروشند. سرنوشت این کودکان معلوم نیست. اما وقتی یکی از مادرانی که فرزندش را رها کرده پشیمان می‌شود و برای فرزندش بازمی‌گردد، اوضاع تغییر می‌کند.

10. فیلم کره ای کمدی تار عنکبوت (Cobweb)

فیلم سینمایی کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2023
  • کارگردان: کیم جی وون (Kim Jee-woon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7

فیلم سینمایی کمدی کره ای تارعنکبوت به کارگردانی کیم جی وون ساخته شد و شین یون شیک (Shin Yeon-shick) نویسنده آن بود. سونگ کانگ-هو، ایم سو-جونگ، اوه جونگ سه، جون یو بین و کریستان جونگ بازیگران این اثر بودند. تارعنکبوت یک فیلم جدید است که نظر منتقدان را جلب کرد و موفق شد تا از آنها نمره خوبی بگیرد.

این اثر در ژانر کمدی سیاه است و داستان درباره یک کارگردان است که اولین فیلمش اگرچه اثر خوبی بود اما با نقدهای متفاوتی روبه‌رو شد. او ابتدا رویایی می‌بیند و به ذهنش می‌رسد که یک پایان دیگر برای فیلمش بنویسد و باور دارد که با این کار اثرش به شاهکار تبدیل می‌شود. کارگردان فقط دو روز لازم دارد تا فیلمش را کامل کند اما اتفاقات طی خواسته‌اش پیش نمی‌رود.

11. فیلم سینمایی خروج (Exit)؛ از فیلم های کره ای اکشن

فیلم های کمدی کره ای / فیلم کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: لی سانگ گیون (Lee Sang-geun)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7

اگر جزو علاقمندان ورزش کوه‌نوردی و به ویژه سنگ‌نوردی هستید حتما پیشنهاد می‌کنیم تا دانلود فیلم سینمایی مهیج خروج، که از بهترین فیلم های کره ای کمدی اکشن است را در لیست فیلم های سینمایی کره ای کمدی خود قرار دهید. داستان این اثر درمورد فردی به نام یونگ نام است که به صورت اتفاقی در مراسم تولد مادرش با دوست قدیمی خود ملاقات می‌کند و سعی می‌کند تا با او دوباره ارتباط برقرار کند، اما در این بین زنجیره‌ای از اتفاقات وحشتناک رخ می‌دهد. آنها در انتهای مراسم متوجه می‌شوند که یک گاز سفید و سمی‌ تمام سطح شهر سئول را دربر گرفته و استنشاق این گاز باعث مرگ می‌شود.

فیلم سینمایی خروج با بازی بازیگران مطرحی چون جو جونگ-سوک (Jo Jung-Suk) و یونا (Yoon-Ah) عضو گروه دخترانه کی پاپ به نام SNSD یکی از موفق‌ترین فیلم های کره ای کمدی و اکشن نام برده می‌شود. این اثر با کسب بیش از 69.5 میلیون دلار فروش گیشه و دریافت 14 جایزه از جشنواره‌های مختلف، سومین فیلم پربیننده و پرفروش داخلی کره جنوبی در سال 2019 انتخاب شده است.

12. فیلم سینمایی خیلی مخفیانه (Secretly, Greatly)

فیلم کره ای کمدی عاشقانه / بهترین فیلم های کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: جانگ چول سو (Jang Cheol-soo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9

فیلم سینمایی خیلی مخفیانه با بازی یکی از گران‌ترین بازیگران کره ای به نام کیم سوهیون (Kim Soo-Hyun) یکی دیگر از پیشنهادات ما برای لیست دانلود فیلم های کمدی کره ای شما است. این فیلم در ژانر کمدی، درام و اکشن درمورد سه جاسوس کره شمالی است که هرکدام از آنها به عنوان یک احمق روستایی، یک نوازنده راک و یک موسیقیدان راک به کره جنوبی اعزام می‌شوند. آنها درحالی که منتظر دستوراتشان هستند به زندگی شهری کره جنوبی جذب می‌شوند. تا اینکه به دلیل تغییراتی که در کره شمالی بوجود می‌آید به آنها دستور خودکشی داده می‌شود. این فیلم سینمایی از وبتون پرطرفداری با همین نام در سال 2010 برگرفته شده است. فیلم سینمایی کره ای کمدی خیلی مخفیانه پس از اکران در سال 2013 رکوردهای بسیاری را از آن خود کرد.

13. فیلم کلید شانس (Luck Key)؛ از لیست فیلم سینمایی کره ای خنده دار

بهترین فیلم سینمایی کمدی کره ای / فیلم کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: لی گائه بیوک (Lee Gae-byok)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9

فیلم سینمایی کره ای کمدی کلید شانس یکی دیگر از بهترین عناوینی است که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم. این فیلم بر اساس فیلمی ژاپنی به نام Key of Life (کلید زندگی) محصول 2012 ساخته شده و داستان یک قاتل کاریزماتیک را به تصویر می‌کشد که پس از پیدا کردن یک کلید، شغل خود را تغییر می‌دهد و به یک بازیگر محبوب و مشهور تبدیل می‌شود.

14. فیلم رفیق درون من (The Dude in Me)

فیلم کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: کانگ هیو-جین (Kang Hyo-jin)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9

فیلم سینمایی کره ای کمدی رفیق درون من به کارگردانی و نویسندگی کانگ هیو-جین ساخته شد و شین هان-سول (Shin Han-sol) و جو جونگ-هون (Jo Joong-hoon) در نوشتن فیلمنامه به او کمک کردند. جین-یانگ جونگ، سونگ-وونگ پارک، می-ران را، سو-مین لی، جون-هیوک لی و کوانگ-گیو کیم بازیگران رفیق درون من بودند و فیلم با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شد. داستان این اثر حول محور یک دانش آموز دبیرستانی درونگرا و با مشکلات فراوان است که قدرت بدنی پایینی دارد. روزی او روی یک گانگستر سابق سقوط می‌کند و وقتی هر دو به هوش می‌آیند می‌بینند که بدنهایشان باهم جابه‌جا شده است.

15. فیلم کره ای کمدی مدرسه ای بیست (Twenty)؛ از بهترین فیلم های کره ای خنده دار

فیلم سینمایی کره ای خنده دار / فیلم طنز کره ای

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: لی بیونگ-هیون (Lee Byeong-heon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8

در بین اسامی فیلم های کره ای کمدی مدرسه ای باید به فیلم سینمایی بیست اشاره کنیم. این عنوان در مورد سه دوست 20 ساله به نام‌های چی-هو، کیونگ جائه و دوونگ وو روایت می‌شود که به تازگی از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده‌اند. فیلم سینمایی کره ای کمدی بیست موفق به دریافت چهار جایزه در جشنواره‌های مختلف شد و بازیگر محبوب کره ای به نام کیم ووبین (Kim WooBin) در آن به عنوان نقش اصلی به ایفای نقش پرداخته است.

16. فیلم سینمایی کره ای کمدی سینمایی دزدان (The Thieves)

بهترین فیلم های کمدی کره ای / بهترین فیلم های کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: چوی دونگ هون (Choi Dong-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8

فیلم سینمایی دزدان از برترین فیلم های کمدی کره ای است که به معرفی آن خواهیم پرداخت. این اثر در رده فیلمهای کره ای کمدی اکشن قرار گرفته است و با فروش بیش از 12.9 میلیون، ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای کره در زمان خود عنوان می‌شود. داستان فیلم سینمایی دزدان درمورد یک گروه از دزدان است که تصمیم می‌گیرند یک الماس 20 میلیون دلاری را به سرقت ببرند.

17. فیلم سینمایی ترش و شیرین (Sweet & Sour)؛ فیلم کره ای کمدی ۲۰۲۱

فیلم سینمایی کره ای طنز / فیلم کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: لی گائه بیوک (Lee Gye-byeok)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7

ترش و شیرین از بهترین فیلم های کره ای کمدی عاشقانه محصول 2021، با اقتباس از یک رمان ژاپنی به نام Initiation Love ساخته شده است. داستان این فیلم درمورد عشق در نگاه اول یک زوج با نام‌های جانگ هیوک و دا اون است که به خاطر وظایف شغلی از همدیگر دور می‌شوند. جانگ هیوک به تازگی در یک شرکت بزرگ مشغول به کار شده و دا اون پرستار بیمارستان است. هیوک می‌خواهد کار و عشق را باهم در زندگی خود حفظ کند، اما از طرفی در شرکت با همکارش بو یونگ گرفتار رقابت کاری شده است. بازیگران مطرحی چون کریستال جانگ و جانگ کی-یونگ در فیلم کره ای کمدی عاشقانه ترش و شیرین به ایفای نقش می‌پردازند.

18. فیلم زیبای دویست پوندی (200 Pounds Beauty)

فیلم کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2006
  • کارگردان: کیم یونگ-هوا (Kim Yong-hwa)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7

فیلم کره ای کمدی زیبای دویست پوندی اثر بعدی است که به کارگردانی و نویسندگی کیم یونگ-هوا ساخته شد. این اثر بر اساس یک مانگای ژاپنی ساخته شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. کیم آه-جونگ و جو جین-مو بازیگران اصلی فیلم بودند. داستان این فیلم طنز کره ای درباره زنی به نام هانا است که صدای زیبایی دارد اما بخاطر اینکه بسیار اضافه وزن دارد، برای یک زن بسیار زیبا به نام ایمی کار می‌کند. همه فکر می‌کنند صدای هانا متعلق به ایمی است و ایمی نیز علاقه هانا به مردی خوشتیپ را به سخره می‌گیرد. این دلشکستگی باعث می‌شود هانا تصمیم بگیرد تا عمل زیبایی انجام دهد.

19. فیلم کره ای کمدی تاریخی سئوندال: مردی که رودخانه می‌فروشد (Seondal: The Man Who Sells the River)

بهترین فیلم های طنز کره ای / فیلم طنز کره ای

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: پارک دائه-مین (Park Dae-Min)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6

سئوندال: مردی که رودخانه می‌فروشد از فیلم های خنده دار کره ای در ژانر تاریخی با بازی شیومین عضو گروه کره ای EXO است. این فیلم بر اساس یک رمان قدیمی با درونمایه طنز است و داستان حول محور کیم سئوندال فردی که رودخانه Taedong را می‌فروشد می‌چرخد. کیم سئوندال یک کلاهبردار نابغه است که با بو وون، یک زن بودایی به نام یون و گیون کار می‌کند. این تیم کلاهبرداری در سراسر کشور مشهور هستند.

20. فیلم خانواده عجیب: زامبی فروشی (The Odd Family: Zombie on Sale)

فیلم کره ای کمدی جدید / فیلم سینمایی کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: لی مین-جائه (Lee Min-jae)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6

فیلم طنز کره ای خانواده عجیب: زامبی فروشی اولین بار در سال 2019 منتشر شد. این فیلم درباره اعضای خانواده پارک است که وقتی پدر پیرشان توسط یک زامبی گاز گرفته می‌شود، دردسرهای جدیدی در زندگیشان به وجود می‌آید. اگر از تماشای فیلم‌های زامبی‌محور لذت می‌برید و دوست دارید یکی از بهترین فیلم های طنز کره ای را تماشا کنید، خانواده عجیب انتخاب مناسبی برای شماست.

21. فیلم سینمایی کودک و من (Baby and I)؛ بهترین فیلم کره ای کمدی با بازی جانگ گئون سوک

معرفی بهترین فیلم های کمدی کره ای / فیلم سینمایی کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2008
  • کارگردان: کیم جین-یونگ (Kim Jin-young)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6

فیلم سینمایی کودک و من درباره یک دانش آموز 18 ساله مغرور و سرکش دبیرستانی است که جان کیونگ-سو (Jang Keun-suk) نقش آن را بازی می‌کند. او زمانی که در تکاپوی آماده شدن برای برگزاری یک مهمانی با دوستان خود بود با بچه‌ای در سبد و یک یادداشت مواجه می‌شود. یادداشتی که ادعا می‌کند او پدر کودک است! فیلم سینمایی کره ای کودک و من بر اساس یک مانگا با همین نام ساخته شده است. روابط جان کیونگ-سو و کودک در این فیلم لحظات طنز و جالبی را بوجود آورده که باعث شده در رده فیلم های سینمایی طنز کره ای قرار بگیرد.

22. فیلم سینمایی کره ای کمدی ماموریت: ممکن (Mission: Possible)؛ از فیلم های کمدی کره ای برتر

فیلم های کمدی کره ایی / فیلم کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: کیم هیونگ-جو (Kim Hyung-jo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5

یکی دیگر از فیلم های کره ای طنز و عاشقانه جدید، فیلم سینمایی ماموریت ممکن است. فیلم سینمایی ماموریت ممکن درمورد مامور مخفی تازه‌کاری به نام یو داهی است که در اولین ماموریت خود مسئول می‌شود تا درمورد قاچاق غیرقانونی اسلحه به کره تحقیق کند. وو سو -هان کارآگاه خصوصی و مامور مخفی سابق نیز درگیر ماجرای این پرونده می‌شود، اما به دلیل بی‌تجربگی و دست و پا چلفتی بودنش مدام بر سر مسائل جزئی با یکدیگر درگیر می‌شوند.

23. فیلم رویا (Dream)؛ از جدیدترین فیلم های کمدی کره ای

فیلم سینمایی کره ای کمدی / فیلم کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2023
  • کارگردان: لی بیونگ هون (Lee Byung Hun)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5

رویا یکی از بهترین فیلم های کره ای 2023 است. این فیلم با بازی پارک سو جون، آیو و لی هیون وو، داستان تیمی از افراد مختلف را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند برای جام جهانی بی‌خانمان‌ها، یک رویداد سالانه بین‌المللی فوتبال، تلاش کنند. یون هونگ دائه (سو جون) یک فوتبالیست حرفه‌ای است که پس از گیر افتادن در یک حادثه غیرمنتظره، تحت تعلیق انضباطی است. او مربی یک تیم فوتبال می‌شود و با گذشت زمان، صمیمانه از اعضای تیم مراقبت می‌کند و به آن‌ها اعتماد می‌کند و تبدیل به یک رهبر واقعی می‌شود. لی سو مین (آیو) کارگردان و تهیه کننده ای است که آرزوی موفقیت از طریق ساختن یک مستند درباره تیم هونگ دائه را دارد.

24. فیلم عشق و افسار (Love and Leashes)

معرفی فیلم های کمدی کره ای / فیلم سینمایی کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: هیون جین-پارک (Hyeon-jin Park)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.3

عشق و افسار را شاید بتوانیم بهترین فیلم سینمایی کمدی کره ای در سال 2022 بدانیم. این فیلم بر اساس وبتون Moral Sense اثر گه‌ئول (Gyeoul) ساخته شده و داستان عشق میان دو همکار را به تصویر می‌کشد. این فیلم سینمایی کره ای طنز اولین بار در روز ولنتاین از شبکه نتفلیکس منتشر شد و امتیازات قابل قبولی نیز از بینندگان دریافت کرد.

25. فیلم گودال (Sinkhole)

فیلم طنز کره ای / بهترین فیلم های کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: کیم جی-هون (Kim Ji-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.2

فیلم سینمایی کره ای خنده دار و فاجعه‌آمیز گودال یکی از بهترین عناوین این فهرست است. داستان این فیلم داستان مردی را به تصویر می‌کشد که بیش از 11 سال زحمت کشید تا یک خانه خوب برای خودش فراهم کند اما این خانه در عرض چند دقیقه در یک گودال 500 متری فرو ریخت. فیلم گودال یکی از بهترین فیلم های کمدی کره ای است که رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم کره‌ای را در سال 2021 از آن خود کرد. تماشای این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کلام پایانی

در این مطلب با معرفی 25 تا از برترین فیلم های کمدی کره ای همراه با شما بودیم، که امیدواریم تا به اینجا از معرفی آنها لذت برده باشید. از نظر شما جای کدام اثر در لیست فیلم سینمایی کره ای کمدی این مقاله خالی است؟ آیا شما از فیلم‌های معرفی شده اثری را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان راجع به آن چه بوده است؟ می‌توانید در قسمت نظرات، در پایین همین صفحه برای ما و دیگر مخاطبان پلازا بهترین فیلم کره ای کمدی که تماشا کرده اید را بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران23 دیدگاه
avatar
WwwwW
.
04 مرداد 1402، 20:02
پاسخ
0
6
لطفا فیلم عشق و قلاده رو اگه زیر ۱۸ سال هستید نبینید چون یک گرایش خاص و به تصویر کشیده
avatar
아사나
.
03 مرداد 1402، 19:43
پاسخ
0
2
فیلم شغل پر خطر .مردی که رودخانه میفروشد :کیم مامور مخفی .سوئیچ خیلی خوبن
avatar
sohrab nazari
.
08 تیر 1402، 13:18
پاسخ
0
0
oki
avatar
به تو چه
.
03 اردیبهشت 1402، 01:42
پاسخ
4
4
اسم فیلمه کسی که رود خانه را فروخت نیست کیم معمور مخفی هست خیلی عالی هس
avatar
آرمان محمدزاده
.
26 فروردین 1402، 11:04
پاسخ
0
1
نکته جالب در مورد مقاله توضیح بسیار کوتاه از فیلم hello ghost در مقابل توضیحات بلند سایر موارد است
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402