کبرا کای ؛ بررسی گیم پلی، نحوه مبارزات و سیستم مورد نیاز

بازی Cobra Kai
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله ما راجع به بازی کبرا کای در سبک رزمی همراه با مبارزاتی نفس گیر و چالش برانگیز صحبت خواهیم کرد. بازی Cobra Kai برای کنسول­‌های PS4 ،Xbox One، Nintendo Switch و همچنین ویندوز در دسترس است.

بازی The Karate Kid Saga Continoues Cobra Kai: نظر بسیاری از پلیرها را به­ خود جلب کرده و با واکنش­‌های مثبتی از سوی آن‌­ها مواجه شده است. از دیگر دلایل جذابیت بازی Cobra Kai می‌­توان به زنده کردن حس بازی‌های قدیمی بر روی سگا یا پلی استیشن در سبک فایتینگ و تجدید خاطرات فیلم‌­های رزمی دهه 80 میلادی اشاره داشت.

جدیدترین محصول استودیو برزیلی Flux Game می‌تواند برای چندین ساعت مخاطب خود را سرگرم نگه دارد؛ مشروط بر اینکه بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. در ادامه بیشتر درباره این عنوان صحبت خواهیم کرد. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

در این بخش تریلر زمان عرضه بازی کبرا کای: ادامه حماسه بچه کاراته کار را مشاهده خواهید کرد.

محیط گیم پلی بازی Cobra Kai The Karate Kid Saga Continues

بازی Cobra Kai یک بازی دو بعدی در سبک Beat em up یا همان «بزن برو جلو» است. بر اساس وقایعی که در فصل دوم بازی رقم می‌خورد، پلیرها می­‌توانند بین دوجوهای (باشگاه) Cobra Kai یا Miyagi_Do یکی را انتخاب کنند و در مناطق مختلفی در شهر کالیفرنیا که وقایع بازی در آن رقم می‌خورند به مبارزه بپردازند. به احتمال زیاد خیلی از پلیرها به فکر به پایان رساندن هر دو کمپین  می‌افتند؛ چرا که True Ending را باز می­‌کند. ولی متاسفانه امکان سوییچ کردن بین هردو کمپین (بخش داستانی) وجود ندارد و پلیر در هنگام شروع بازی می­‌تواند فقط یکی از کمپین هارا انتخاب کند.

دانلود بازی کبرا کای برای کامپیوتر، نصب بازی مسابقات کاراته کبرا کای

برعکس بازی­‌های River City، شما نمی‌­توانید به گشت و گذار و خرید آیتم بپردازید؛ بلکه مپ بازی شما را به مکان‌های مهمی که باعث پیشبرد روند بازی و مینی گیم مرتبط با مراحل اصلی و مراحل فرعی هدایت می­‌کند. خیابان­‌هایی که بین مناطق اصلی بازی وجود دارند، به عنوان بخش­‌هایی مجزا از مسیر اصلی بازی در نظر گرفته می­‌شوند که پلیرها باید آن‌هارا نیز مانند مراحل اصلی پشت سر بگذارند. همچنین این مناطق (کوچه­‌ها) نقشی بسیار کلیدی در سرعت بخشیدن به روند بازی دارند. در این نقشه پلیرها می­‌توانند کارهای دیگری از جمله رفتن به دوجو و یادگیری تکنیک‌ها و فنون جدید، تکمیل کردن چالش‌ها و جمع کردن آیتم‌ها را انجام دهند.

دوجویی که در بازی کبرا کای: ادامه حماسه بچه کاراته کار انتخاب می‌کنید تعیین کننده شخصیت­‌ها و توانایی‌های آن­‌ها می‌­باشد: مثلا توانایی‌های بر اساس عنصر آتش برای باشگاه Cobra Kai و توانایی های بر اساس عنصر یخ برای باشگاه Miyagi_D0. با انتخاب هر دوجو چهار شخصیت برای بازی در اختیار پلیرها قرار می‌گیرد. برای مثال با انتخاب دوجو Cobra Kai چهار شخصیت به اسم­‌های Miguel،johnny،Troy و Hawk و با انتخاب دوجو Miyagi_Do چهار شخصیت به اسم های Sam،Daniel،Robby و Demitri برا بازی در اختیار پلیرها قرار می‌­گیرند و با پیشروی در یک بخش می­‌توان بین این 4 شخصیت سوییچ کرد.

هر دوجو تعدادی حرکات خاص را آموزش می‌­دهند که این حرکات مخصوص برای هر یک از دوجو ها متفاوت است. همچنین برا هر شاگرد نیز حرکاتی خاص برا یادگیری و ارتقا وجود دارد. تعداد بالای کاراکترهای قابل بازی و حرکات رزمی خاص هر شخصیت از نقاط قوت گیم‌پلی جذاب بازی کبرا کای به حساب می‌اید.

گیم پلی بازی Cobra Kai The Karate KId Saga continues، تریلر بازی Cobra Kai The Karate Kid Saga Continues

گیم‌‌ پلی بازی Cobra Kai با جلو رفتن داستان بازی و یادگیری توانایی‌­های خاص و اپگریدها سخت­‌تر و سخت­‌تر می­‌شود. در این بازی از ضربات مشت، پا و پرش استفاده می‌­شود. همچنین دفاع با زمان­‌بندی دقیق که همراه با ضد حمله است، باعث بازگرداندن و پر شدن بخشی از نوار سلامتی (Health Bar) خواهد شد. برای استفاده از حرکات مخصوص باید با کلیدهایی دیگر مانند: فلش چپ برای حرکات مخصوص دوجو، فلش راست برای حرکات مخصوص هر شخصیت و کلیدهای R1 و R2 برای استفاده از وسایل موجود در محیط برای استفاده در مبارزات، برداشتن آیتم یا استفاده از سلاح کار کنید.

به راحتی می‌­توان گفت هر آنچه که تا اینجا گفته شد فقط پایه و اساسی برای پیشبرد بازی و مبارزه است و پلیرها با جلو بردن مسیر بازی متوجه خواهند شد که به چیزی بیش از استفاده صرف از کلیدها، توانایی­‌ها، فنون مربوط به هر باشگاه، شخصیت و… نیاز دارند و آن خلاقانه فکر کردن و استفاده بموقع از هر توانایی و قدرت مخصوص هر شخصیت و باشگاه و … است.

در روند گیم‌پلی بازی Cobar Kai The Karate Kid Saga Countinous ما با دشمنان مختلفی روبرو هستیم که این قضیه خود بازی را بسیار جذاب و چالش برانگیز می­‌کند و برای غلبه بر هریک از آنها به تغییر تاکتیک­‌‌ایم نیاز پیدا می‌­کنیم. اگرچه که درهنگام روبرویی با هر دشمن جدید بازی خود اطلاعاتی راجب نحوه مبارزه و نقطه ضعف های آن در اختیار پلیرها می­‌گذارد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب بازی کبرا کای استفاده ازPower-up ها است که بوسیله آن‌ها شما می‌­توانید راحت­‌تر بر دشمنان خود غلبه کنید. برای مثال: با باز کردن یکی از این Powerupها شما این امکان را بدست می‌­اورید که وقتی نزدیک به مرگ هستید با یک ضدحمله در زمان درست هلت بار  خود را دوباره  پر کنید. یاد گرفتن و استفاده این Powerupها در بازی Cobra Kai بسیار مهم و حیاطی است چرا که استفاده درست و خلاقانه از آن‌ها می­‌تواند تعیین کند که شما به بازی و پیشبرد آن ادامه می‌­دهید یا با پیام Game Over مواجه خواهید شد.

بازی Cobra Kai، گیم پلی بازی Cobra Kai The Karat Kid Saga Continues

بازی کبرا کای توازن بسیار خوبی بین دادن پک‌های سلامت و چالش‌های موجود برقرار کرده است؛ چرا که به همان نسبت که پک‌های سلامت را در طی هر بخش به شما می‌دهد، مراحل سخت‌­تر می‌شوند. لازم به ذکر است که اگر با هر چهار شخصیت شکست بخورید، دوباره به ابتدای بازی بر خواهید گشت. اما ناگفته نماند که استیج‌ها یا بخش‌های طولانی‌تر دارای چک پوینت هستند تا در هنگام شکست با هر چهار شخصیت مجبور نباشیم بازی را از نو شروع کنیم؛ بلکه به آخرین چک پوینت برخواهیم گشت.

سیستم کمبو بازی Cobra Kai: The Karate Kid Saga Continues نیز سبک خاص خود را دارد؛ چرا که زمان بیشتری برای مکث بین کمبو ها قائل می‌شود و اینگونه نیاز نیست با مکثی کوتاه نگران از دست رفتن کمبو و شروع دوباره آن باشیم. اما در این بازی نیز با ضربه خرودن، کمبو ریست می‌شود. از نکات عجیبی که راجع به بازی کبرا کای وجود دارد می‌توان به جذب پلیرهای حرفه‌ای این سبک بازی و پلیرهای جدید اشاره داشت؛ چرا که غالب این سبک بازی‌ها یا آنقدر سخت هستند که صرفا برای پلیرهای با سابقه جذاب است، یا اینقدر ساده که صرفا برا پلیرهای جدید جذابیت دارند.

حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی کبرا کای

اگر قصد نصب بازی مسابقات کاراته کبرا کای و یا دانلود بازی Cobra Kai برای کامپیوتر را دارید، ابتدا نگاهی به سیستم مورد نیاز این عنوان بیندازید. همچنین در نظر داشته باشید که دانلود بازی کبرا کای برای اندروید ممکن نیست، چراکه این بازی برای پلتفرم‌های موبایل عرضه نشده است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی کبرا کای

  • سیستم عامل: ویندوز 7/8/10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده: AMD FX_4350، 4.2 GHz / Intel Core i5-3470، 3.20 GHz
  • رم: 4 گیگ
  • گرافیک: Redeon HD 6870، 1 GB یا GeForce GTX 65o Ti ، 1GB
  • دایرکت اکس: ورژن 11
  • فضای مورد نیاز: 6 گیگابایت جای خالی مورد نیاز است

دانلود بازی کبرا کای برای ایندروید، بازی کبرا کای

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت
  • پردازنده: AMD Ryzen 3 1200 /  Intel Core i5 2.5 GHz
  • رم : 8 گیگابایت
  • گرافیگ: AMD Radeon RX 470 یا  NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
  • دایرکت اکس: ورژن 11
  • فضای مورد نیاز: 6 گیگابایت

سخن پایانی

در اخر می‌توان گفت بازی کبرا کای: ادامه حماسه بچه کاراته کار یک بازی جذاب محسوب می‌شود؛ چرا که گیم پلی سرگرم کننده‌ای دارد که هر نوع گیمر، از پلیرهای حرفه‌ای این سبک گرفته تا پلیرهای تازه وارد، می‌توانند از گیم پلی آن بدون خسته‌شدن و اذیت‌شدن در روند آن لذت ببرند و خاطرات گذشته خود از این سبک بازی‌ها بار دیگر دیگر زنده کنند.

نظر شما در رابطه با بازی کبرا کای چیست؟ آیا این بازی توانست انتظاراتان را از یک بازی «بزن برو جلو» برآورده کند؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402