با بهترین، جدیدترین و برترین بازی های کامپیوتری 2022 آشنا شوید

برترین بازی های کامپیوتری 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با شروع هر سال گیمرها مشتاقانه منتظر عرضه بازی­‌های جدید و تجربه آن­‌ها هستند. این قضیه برای جدیدترین و برترین بازی های کامپیوتری 2022 نیز صدق می‌کند. از بهترین بازی های PC 2022 و برترین بازی های سال ۲۰۲۲ رایانه ای می‌­توان به دو عنوان مورد انتظار خدای جنگ (God Of War) و Elden Ring اشاره داشت. با معرفی بهترین بازیهای پی سی 2022 همراه پلازا باشید.

شاید شما هم به عنوان یک پی سی گیمر به دنبال کسب اطلاع از  جدیدترین و بهترین بازی­ های PC 2022 باشید. خبر خوش این که امسال سالی پر از عناوین جدید و جذاب همراه با عرضه بازی­‌های انحصاری پلی استیشن برای اولین بار در تاریخ است. همچنین سال ۲۰۲۲ سالی است که تمامی سلایق را در بر می‌گیرد؛ چرا که لیستی طولانی از بازی‌هارا در هر سبکی ارائه می‌کند. در ادامه به معرفی برترین بازی های 2022 و جدیدترین بازی های کامپیوتری پرداخته و مختصر اطلاعاتی درباره هر یک ارائه می‌کنیم.

فهرست مطالب

بهترین بازی های کامپیوتری 2022

انتخاب بهترین بازی های کامپیوتری 2022 نسبتا کار دشواری بوده زیرا در این زمینه بازی های بسیاری در سبک های مختلف عرضه شد که بی شک سال خوبی برای گیمرها بوده است. در لیست جدیدترین بازی های کامپیوتری به گزینه های خوبی اشاره کرده ایم که در این میان میتوانید با گیم پلی عالی و روان آنها برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید. باما در خصوص معرفی برترین بازی های pc 2022 همراه باشید.

01. بازی Elden Ring | بهترین بازی های PC 2022

جدیدترین بازی های کامپیوتری

بازی Elden Ring از برترین بازی های کامپیوتری 2022 و شاهکاری دیگر از سازنده سری بازی‌­های Dark Souls به شمار می­‌رود. به گفته یکی از منتقدان سایت PCGamer جهان­‌باز بودن این بازی ایده ای است که به موفقیت کامل دست نیافته اما این عنوان همچنان یک عنوان فوق­‌العاده و بسیار بزرگ به حساب می­‌آید. اگرچه که بازی­‌های زیادی در این سبک وجود دارد اما همچنان این شرکت در ساخت بازی‌­های RPG اکشن بی همتاست.

جهت دانلود بازی های 2022 برای کامپیوتر بدنیست بدانید که الدن رینگ یک گزینه عالی در این زمینه بوده که توانسته با بزرگان این صنعت نظیر جی تی ای وی رقابت داشته باشید. طراحی بی نظیر و کاملا جذاب میتواند شما را با صحنه های خیره کننده ای مواجه کند که بی شک در روند و افزایش سطح هیجانات بازی تاثیرگذار بوده است. صدای عالی و وجود باس های فراوان از دیگر مزایای بازی الدن رنیگ بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

02. بازی Hunt Showdown بازی های جدید کامپیوتر 2022

بهترین بازی های PC 2022

در سال­های اخیر این بازی در سکوت کامل تبدیل به یکی از بهترین بازی های مولتی پلیر پی سی شده که بسیاری از پی سی گیمرها را مجذوب خود کرده است. بی شک در میان بازی های جدید کامپیوتر 2022 بازی Hunt Showdown یک گزینه عالی و جذاب بوده که میتواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهد. جذابیت های کلیدی این بازی سبب شده تا امروزه گیمرهای بسیاری برای سرگرم شدن به سمت این بازی روی آورند که در آن شاهد جذابیت های بسیاری خواهید بود. بازی Hunt Showdown به نسبت موارد دیگر از گیم پلی ترسناکی برخوردار بوده که این مورد میتواند شمارا با چالش و باس های بسیاری مواجه کند. در ادامه این لیست جهت معرفی بازی های بیشتر باما همراه باشید.

03. بازی Sifu | برترین بازی های کامپیوتری 2022

برترین بازی های سال ۲۰۲۲ رایانه ای

بازی Sifu یکی از برترین بازی های سال 2022 رایانه ای به شمار می­‌رود. مبارزات این بازی بسیار چالش برانگیز و جذاب بوده و به نوعی یک اثر فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به بازی‌های‌ فایتینگ محسوب می‌شود. در ابتدا شاید ارتباط با فضای بازی سخت بنظر برسد ولی رفته رفته متوجه خاص بودن این فضا نیز خواهید شد. برای مشاهده تریلر، داستان، گیم پلی بازی Sifu به این مطلب مراجعه کنید.

سی فو بی شک یکی از بهترین بازی های فایتینگ نه تنها در سال 2022 بلکه تاریخچه این سبک بوده است. این بازی ویدیویی در میان بهترین بازی های پی سی2022 توانسته رتبه خوبی را کسب کند که به نسبت موارد دیگر میتوانید با نبردهای بیشتر و جذاب تری سروکار داشته باشید. این بازی بطور کامل در سایت مورد بررسی قرار گرفته است که در این میان میتوانید با ویژگی های مطرح و چشمگیر بازی که سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد آشنا شوید. اگر بدنبال بازی های بیشتری در این زمینه هستید باما همراه باشید.

04. بازی God Of War سنگین ترین بازی کامپیوتر 2022

بهترین بازیهای پی سی 2022

God Of War عنوان انحصاری پر افتخار پلی استیشن به حساب می‌آید که در سال 2022 تبدیل به یکی از برترین بازی های کامپیوتری شده است. این عنوان بی‌شک از از بهترین بازی‌ های پی سی 2022 و  جدیدترین بازی های کامپیوتری به شمار می‌رود. بازی پرطرفدار و جذاب God Of War که سابقا انحصاری پلی استیشن بود، امسال برای پی سی نیز عرضه شد که برای علاقه­‌مندان به بازی‌­های فانتزی بدون شک بهترین گزینه است. God Of War به راحتی می‌تواند خود را در لیست برترین بازی های سال ۲۰۲۲ رایانه‌ای جای دهد.

گاد اف وار یا همان خدای جنگ ، خبر ساخت بازی در سال 2021 عرضه شد که گیمرهای بسیاری به وجد آمدند زیرا قرار بود یکی از محبوب ترین بازی های پلی استیشن برای کامپیوتر طراحی و عرضه شود. بی شک این بازی یکی از سنگین ترین بازی کامپیوتر 2022 بوده زیرا شامل آپدیت و پک های بسیاری بوده که سبب شده اند تا بازی از هر لحاظ بی نقص و جذاب باشد. با این اوصاف بدنیست بدانید که خدای جنگ توانسته امتیاز بسیار خوب و بالایی را از سایت های مطرح جهانی کسب کند.

05. بازی Halo Infinite | برترین بازی های کامپیوتری 2022

بازی های مورد انتظار 2022

Halo Infinite عنوان انحصاری پر آوازه و پر طرفدار و از جدیدترین بازی های کامپیوتری سال 2022 به حساب می‌آید. کمپین بازی Halo Infinite بشدت سرگرم کننده و جذاب است، اما بازی نیاز فوری به آپدیت بخش Co-Op دارد. همچنان با در نظر گرفتن مشکلات باز هم قدرت این سری را به نمایش گذاشته است. بخش مولتی پلیر آن نیز تمام آنچه را که طرفداران این فرنچایز از آن انتظار دارند برآورده کرده است. برای مطالعه ی مقاله ی معرفی نسخه رایگان و چند نفره بازی Halo Infinite به همراه داستان، گیم پلی و تریلر بازی به این مقاله مراجعه کنید.

اگر تصمیم به دریافت یکی از گرافیکی ترین بازی جدید 2022 برای کامپیوتر را دارید باید بدانید که بازی Halo Infinite یکی از گزینه های عالی در این زمینه بوده زیرا شبیه سازی و طراحی اولیه بازی در طول مدت زمان بسیاری شکل گرفت که این مورد با ویژگی های بسیاری همراه بوده است. بازی Halo Infinite در خصوص نبردهای جذاب و شوترمانند بوده که میتواند شمارا با چالش های وسیعی در اقسانقاط بازی مواجه کند. بی شک این بازی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که نباید آنها از دست داد.

06. بازی Total War: Warhammer 3 لیست بهترین بازی های 2022 pc

بهترین بازیهای پی سی 1401

Total War: Warhammer 3 نیز در لیست برترین بازی های سال 2022 رایانه ای قرار می­‌گیرد. قسمت سوم بازی استراتژیک فانتزی Total War: Warhammer پر از اتفاقات عجیب و غیر منتظره است. این قسمت نیز کاملا به اصالت این فرنچایز پایبند بوده و جایگاه خود را به عنوان یکی از بازی‌های پر آوازه این سبک حفظ کرده است.

سبک بازی های استراتژی به دلیل گیم پلی بهتری که به نسبت سبک های دیگر در اختیار دارند همیشه مورد توجه گیمرها بوده که این مورد میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. در لیست بهترین بازی های 2022 pc این بازی یک گزینه عالی بوده که براساس نبرد و رویدادهای بسیاری شکل گرفته است. در جایگاه خود بدنبال شکست دادن دشمنانی باشید که با تمام قوای خود برای نابود کردن شما آمده اند و این مورد بی شک مشکلات متعددی را برایتان به همراه خواهد داشت.

07. بازی Lost Ark | بهترین بازیهای پی سی 2022

بازی های برتر رایانه ای سال 2022

Lost Ark این بازی جذاب و جدید خود را در لیست برترین بازی های کامپیوتری 2022 جای داده است. Lost Ark که در استیم در دسترس قرار دارد، از بازی های جدید در سبک MMO چند نفره و کاملا رایگان به حساب می‌آید. همچنین سیستم مبارزات خاص این بازی با واکنش‌های مثبت بسیاری مواجه شده است. لاست آرک از بازی های ویدیویی مخصوص کامپیوتر محسوب می‌شود.

بازی آنلاین و رایگان Lost Ark در سال 2022 عرضه شد که شرکت سازنده زحمات بسیاری برای آن کشید زیرا براساس نیاز کاربران ، بازی با شکل و شمایل جدیدی عرضه شد تا بتواند سبک خوبی را برای سرگرمی عرضه کند. با این اوصاف این بازی در میان بهترین های جهان حضور خوبی داشته که اگر بدنبال دانلود بازی جدید کامپیوتر 2022 هستید پیشنهاد میشود یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید تا بتوانید با این بازی عالی سرگرم شوید.

08. بازی Final Fantasy 14: End Walker مورد انتظارترین بازی های 2022

بهترین بازیهای پی سی 2022

Final Fantasy 14: End Walker عنوانی قدیمی و پر آوازه به حساب می‌آید که خود را در میان بهترین بازی های PC 2022 جای داده است.

در این قسمت داستان 10 ساله این فرنچایز در دنیایی گسترده تر به اوج خود می­رسد. بازی Final Fantasy 14: End Walker شما را به سوی ماجراجویی بزرگ و تجربه‌ای بسیار جذاب می‌کشاند.

خط داستانی و طراحی بصری در دنیای امروزی محبوبیت خوبی داشته که بازی Final Fantasy 14: End Walker با بهرهمندی از ویژگی های بسیار توانست نام خود را قبل از انتشار در لیست مورد انتظارترین بازی های 2022 قرار دهد. بازی Final Fantasy 14: End Walker قسمت جدیدی از مجموعه گیم های فاینال فانتزی بوده که میتواند گیم پلی خوب و سرگرم کننده ای را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد.

09. بازی Dying Light 2 | بهترین بازیهای پی سی 2022

دانلود بازی های کامپیوتری 2022 / بهترین بازیهای پی سی 2022

Dying Light 2 نیز از جدیدترین بازی های کامپیوتری بشمار می­‌رود که پس از قسمت اول بسیاری از پلیرها به انتظار انتشار آن بودند. در مقایسه با قسمت اول که بسیار مورد تحسین قرار گرفت و با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد. این قسمت تمرکز بیشتری بر روی داستان و انتخاب­‌ها در مسیر بازی گذاشته، اما همچنان المان پارکور این فرنچایز همچنان جذاب‌­ترین بخش این عنوان باقی مانده است.

دایینگ لایت 2 یک بازی جهان باز و خشن بوده که با محدودیت سنی 18+ عرضه شده است. در لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2022 این بازی را میتوان یکی از اعتیادآور ترین بازی های جهان دانست زیرا گیم پلی 500 ساعته آن میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کند که فارغ از این موضوع بدنیست بدانید مراحل فرعی بازی میتوانند سبک جدیدی از بازی های اکشن و جهان باز را برای شما به نمایش بگذارند که نباید آنرا ساده از دست داد.

10. بازی Forza Horizon 5 | جدیدترین بازی های کامپیوتری

مورد انتظارترین بازیهای پی سی 2022

این فرنچایز پرافتخار و معروف که سال‌هاست خود را در صدر بهترین بازی‌­های ریسینگ تاریخ قرار داده است همچنین در لیست بهترین بازیهای پی سی 2022 (بهترین بازیهای پی سی 1401) نیز قرار می‌­گیرد.

همانطوری که همیشه از این فرنچایز انتظار رفته و می‌­رود، این قسمت نیز تجربه‌­ای فوق‌­العاده جذاب از رانندگی در جاده­‌های متنوع تحت شرایط آب و هوایی مختلف را ارائه می‌­کند. شاید این قسمت کمی از اصول قسمت‌­های قبلی فاصله گرفته باشد اما همین کار باعث شده است این بازی تقریبا به بالاترین پتانسیل خود دست یابد.

اگر بدنبال یکی از گرافیکی ترین بازی های کامپیوتری در جهان هستید باید بدانید که بازی فورزا هورایزن 5 گزینه خوب و ثابت شده ای بوده که میتواند شمارا با گیم پلی خوبی مواجه کند. در دنیای ماشین سواری بدنبال رقابت با گیمرهای بسیاری باشید که حضور این بازی در لیست جدیدترین بازی های کامپیوتری چندان وجد آور نبوده زیرا توانسته نام خود را در لیست های بسیار دیگر جای دهد که این مورد کیفیت بالای بازی را بازگو میکند.

11. بازی Gotham Knights | جدیدترین بازی های کامپیوتری ۱۴۰۱

بهترین بازیهای پی سی 1401 / برترین بازی های سال ۲۰۲۲ رایانه ای

Gotham Knights در لیست بازی های کامپیوتری جدید در سال 2022 قرار می‌گیرد. در غیاب شخصیت بتمن بقیه شخصیت­‌های بت فمیلی وظیفه دفاع از شهر گاتهام را بر عهده می‌گیرند. پس از انتشار، لینک دانلود بازی های کامپیوتری 2022 مانند این عنوان نیز در اختیار قرار خواهد گرفت.

بازی شوالیه های گاتهام یک بازی تاریک و دارک در شهری مملو از مافیا و ویرانی بوده که در نقش یک قهرمان باید با تمام اشخاصی که بدنبال سود و آسیب زدن به مردم هستند مبارزه کنید. این بازی در میان برترین بازی های pc 2022 گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که نسخه کامپیوتر آن چندی پیش عرضه شد که میتوانید این بازی را از سایت های مختلف ایرانی دریافت کنید.

12. بازی Saint Row بهترین بازی های کامپیوتری 2022

جدیدترین بازی های کامپیوتری ۱۴۰۱ / برترین بازی های سال ۲۰۲۲ رایانه ای

قسمت جدید بازی Saint Row که بسیاری با فرنچایز آن آشنایی لازم را دارند نیز بزودی برای پی سی عرضه خواهد شد. داستان بازی در شهری خیالی و الهام گرفته از شهرهای جنوب غربی امریکا سپری می‌شود. لازم به ذکر است که این قسمت به عنوان Reboot برای این فرنچایز در نظر گرفته شده است.

13. بازی Starfield جدیدترین بازی های کامپیوتری

برترین بازی های سال ۲۰۲۲ رایانه ای

یکی دیگر از بازی­های مورد انتظار بازی Starfield است که به گفته سازندگان آن، که بازی پر افتخار Skyrim را در کارنامه دارند، این بازی را می‌توان بازی با المان‌­های Skyrim در دنیایی مدرن و در فضا دانست.

سخن پایانی

بسیاری از بازی‌­هایی که در این مقاله از آن­ها اسم برده شد و به مختصر  توضیحی درباره آن‌­ها پرداختیم از برترین بازی های سال ۲۰۲۲ رایانه ای هستند که همه یا برای پی سی عرضه و یا بزودی خواهند شد. همچنین بازی­‌های دیگری برای رایانه های شخصی در راه هستند که هنوز اطلاع زیادی از آن‌ها در دسترس نیست. احتمال می‌رود که سال ۲۰۲۲ برای پی سی گیمرها سالی تاریخ ساز و پر از تجربه‌های جذاب باشد،سالی که حتی بعدها نیز از آن بعنوان یکی از بهترین سالـهای دنیای بازی از آن یاد شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402