همه چیز درباره سریال بیست و پنج بیست و یک (Twenty Five Twenty One 2022)

الیناز صابری - ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۳۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال بیست و پنج بیست و یک با بازی نام جوهیوک و کیم ته ری، یکی از زیباترین و دوست‌داشتنی ترین سریال‌های نیمه اول 2022 است. در ادامه هرآنچه باید درباره سریال کره ای 21 و 25 ساله بدانید، بررسی می‌کنیم.

پخش سریال بیست و پنج بیست و یک در تاریخ 12 فوریه 2022 از شبکه tvN آغاز شد. طرفداران بین‌المللی می‌توانستند به‌طور همزمان سریال ۲۱ و ۲۵ ساله را در نتفلیکس تماشا کنند. تولید کنندگان، این درام دل‌نشین را اینگونه توصیف می‌کنند: «سریال کره ای ۲۵۲۱ ماجرای پنج جوان از سال 1998 تا 2001 را نمایش می‌دهد که فکر می‌کردند برای همیشه با هم خواهند بود». در ادامه با تریلر، بررسی داستان و بازیگران سریال ۲۵ و ۲۱ ساله همراه پلازا بمانید.

قبل از هرچیز می‌توانید تیزر سریال بیست و پنج بیست و یک را با زیرنویس فارسی تماشا کنید:

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود سریال بیست و پنج بیست و یک

در این بخش می‌توانید سریال ۲۱ و ۲۵ ساله را دانلود کنید.

معرفی سریال Twenty Five Twenty One 2022

سریال بیست و پنج بیست و یک ساله 2022

سریال Twenty Five Twenty One یکی از دیدنی‎ترین درام‌های کره‌ای Netflix در سال 2022 است که همزمان با سریال‌هایی مانند 39، خواستگاری تجاری و پیش‌بینی عشق و آب و هوا توانست طرفداران را با اشتیاق زیاد به‌ خود جذب کند و ریتینگ خوبی هم به‌دست آورد. کارگردان این مجموعه جونگ جی هیون قبلاً روی عناوین دیگری از نتفلیکس مانند You Are My Spring ، The King: Eternal Monarch و Mr Sunshine (با کیم ته ری) کار کرده است. و حالا برای ساخت سریال کره ای 21 و 25 ساله ، او دوباره با فیلمنامه نویس گون دو ایون که قبلاً در سریال Search: WWW با او کار کرده بود، همکاری می‌کند.

جالب است بدانید بازیگران سریال 21 25 یعنی نام جو هیوک و کیم ته ری در واقعیت 6 سال تفاوت سنی دارند و جوهیوک از ته ری کوچک‌تر است، در حالی که در داستان سریال شخصیت نام جوهیوک (بک یی جین) بزرگتر از شخصیت ته ری (نا هی دو) است و همه منتظر بودند تا با دانلود سریال کره ای 21 و 25 ساله ببینند شیمی بین آن‌ها چگونه آشکار خواهد شد و باید اعتراف کنیم این دو کنار هم فوق‌العاده به‌نظر می‌رسند و کسی نیست که از تک تک سکانس‌های این دو بازیگر توانمند در کنار هم لذت نبرده باشد و آرزو نکرده باشد بک یی جین و نا هی دو از هم جدا نشوند!

داستان سریال Twenty Five Twenty One 2022 با سکانسی از زمان حال و نمایش یک مسابقه رقص باله آغاز می‌شود. دختر نا هی دو قبل از شروع نمایش خود سالن رقص را ترک می‌کند و به زادگاه مادرش فرار می‌کند تا در خانه مادربزرگش بماند. او حین کنجکاوی کردن در اتاق مادرش دفترچه خاطراتش را پیدا می‌کند و ما را به سال 1988 و ماجراهای دوران نوجوانی نا هی دو و دوستانش می‌برد.

همچنین بخوانید :

ماجرای اصلی سریال بیست و پنج بیست و یک درباره نا هی دو (کیم ته ری) دختری شاد، سرزنده و دوست‌داشتنی است که آرزو دارد وارد تیم ملی شمشیرزنی شود. او دیوانه‌وار طرفدار شمشیرزن معروف گو یوریم است که مدال طلای شمشیرزنی دارد و هی دو سخت تمرین می‌کند تا بتواند با ورود به تیم ملی تبدیل به دوست گو یوریم (بونا) شود اما یک آشفتگی مالی بزرگ در کره در دهه ۱۹۹۰ که به عنوان بحران صندوق بین‌المللی پول شناخته می‌شود تمام برنامه‌های او را بهم می‌ریزد. تیم شمشیرزنی مدرسه او بخاطرهزینه‌های بالای این رشته منحل می‌شود و حالا هی دو برای رسیدن به رویای خود تنها یک چاره دارد: انتقالی گرفتن به مدرسه گو یو ریم، تنها دبیرستانی که بخاطر حضور برنده مدال طلای شمشیرزنی، هنوز تیم خود را منحل نکرده است.

در سمت دیگر داستان سریال ۲۱ و ۲۵ ساله ما با بک یی جین (نام جو هیوک) آشنا می‌شویم. پسری بسیار با استعداد، خوش‌تیپ و پولدار که خانواده‌اش بخاطر بحران مالی ورشکست شده‌اند و مجبور شده از دانشگاه مرخصی بگیرد و به زادگاهش یعنی شهر و محله‌ای که نا هی دو در آن زندگی می‌کند بازگردد. یی جین با انجام کارهای پاره وقت و زندگی در یک اتاق کوچک اجاره‌ای درحالی که دیگر اعضای خانواده‌اش نیز هرکدام در شهرهای مختلف زندگی می‌کنند روزگار می‌گذراند.

سرنوشت نا هی دو 18 ساله و بک یی جین 21 ساله را طی حوادث مختلفی سر راه یکدیگر قرار می‌دهد. این دو درکنار تمام مشکلات و حوادثی که برایشان رخ می‌دهد تلاش می‌کنند قوی بمانند و هرطور شده از رویاهای خود محافظت کنند. هی دو و یی جین 18 و 21 ساله از هم جدا می‌شوند و سه سال بعد وقتی 21 و 25 ساله شده‌اند بار دیگر کنارهم قرار می‌گیرند.

ادامه این بخش حاوی اسپویل داستان سریال بیست و پنج بیست و یک است.

نا هی دو پس از تلاش بسیار، عضو تیم ملی شمشیرزنی می‌شود و در مقابل یوریم قرار می‌گیرد. بک یی جین بعد از بارها تلاش بالاخره موفق می‌شود خبرنگار شود. حالا پس از گذشت 3 سال، هی دو و یی جین دوباره یکدیگر را درحالی ملاقات می‌کنند که همه چیز پیچیده‌تر از همیشه شده. یی جین خبرنگار بخش ورزشی است و مربی شمشیرزنی هی دو بارها به او هشدار می‌دهد که نزدیک بودن یک ورزشکار و یک خبرنگار ورزشی بجز دردسر چیزی نخواهد داشت.

سریال ۲۱ و ۲۵ ساله در تلاش است بگوید نگه داشتن یک رابطه از راه دور، درحالی که دو شخصیت اصلی فرصت زیادی برای کنارهم بودن ندارند، کار چندان ساده‌ای نیست و بدون شک بینندگان این سریال حین تماشای ماجراهای هی دو و یی جین این مسئله را به خوبی درک می‌کنند. با اینکه هی دو تمام تلاشش را می‌کند تا بین برنامه شلوغ تمرینات و مسابقات شمشیرزنی، رابطه‌اش با یی جین را حفظ کند، اما مسائل جوری که انتظار دارد پیش نمی‌روند.

یی جین بعد از انتقالی گرفتن به آمریکا درگیر مشکلاتی می‌شود که هی دو از آن‌ها بی‌خبر است. یی جین برخلاف هی دو شخصیت نسبتا درونگرایی دارد و همین مسئله باعث فاصله گرفتن بیشترشان می‌شود. یی جین بجای صحبت کردن از مشکلاتش، با فاصله گرفتن و سکوت هی دو را به نقطه‌ای می‌رساند که تصمیم به جدایی بگیرد و مطمئنا بینندگان حین تماشای سریال بیست و پنج بیست و یک بارها و بارها بخاطر این تصمیم و جدایی غم‌انگیز این زوج افسوس می‌خورند. اما هیچ‌کس نمی‌تواند بصورت 100 درصدی مقصری برای این اتفاقات پیدا کند. هر فردی با توجه به گذشته و تجربیاتش در موقعیت‌های یکسان تصمیمات متفاوتی می‌گیرد.

ما همین فاصله را بین زوج دوم سریال کره ای 21 و 25 ساله یعنی یوریم و جی وونگ هم داریم، اما این دو کاملا متفاوت رفتار می‌کنند. جی وونگ شخصیتی رک، مصمم و کاملا حمایتگر دارد و هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهد مشکلات روی رابطه‌اش با یوریم تاثیری بگذارد. از کارهای پاره‌وقت و پول جمع کردن برای سفر به روسیه تا هر پشتیبانی دیگری که همیشه برای شادی یوریم انجام می‌دهد.

شاید اگر مادر هی دو یک گزارشگر نبود، هی دو نسبت به شغل یی جین کمتر حساس می‌شد. شاید اگر یی جین بجای غرق شدن در خبرها و مشکلات افراد دیگر، شغل و زندگی شخصی‌اش را کمی از هم جدا می‌کرد، کار به جدایی نمی‌کشید. اما قصد سازندگان سریال کره ای 21 و 25 ساله دقیقا همین بود. فکر کردن بینندگان به سناریوهای مختلف و نگاه کردن به ماجراها از چند جهت متفاوت برای درک بهتر زندگی. شاید تصمیمی که برای برخی بینندگان سریال ۲۱ و ۲۵ ساله بهترین کار ممکن بود، برای برخی دیگر ناامید کننده باشد و کاملا با آن مخالف باشند، اما هرچه بود، این درام با تصمیم جدایی هی دو و یی جین به اتمام رسید و خاطره ان برای همیشه در قلب ما خواهد ماند.

بازیگران سریال ۲۱ و ۲۵ ساله

در ادامه با معرفی بازیگران سریال بیست و پنج بیست و یک همراه شما هستیم.

نام جو هیوک در نقش بک یی جین

سریال کره ای بیست و پنج بیست و یک ساله

نام جو هیوک بازیگر سریال‌های استارت آپ، نوری در چشمانت، عروس هابک، عاشقان ماه و پری وزنه‌بردار کیم بوک جو این‌بار با سریال کره ای 21 و 25 ساله بازگشته است. از او می توان به عنوان یکی از بهترین بازیگران کره ای نام برد.

جوهیوک در نقش بک یی جین، پسر بزرگ و سخت کوش خانواده‌ای بازی می‌کند که در اثر بحران از هم پاشیده شده است. او در مشاغل پاره‌وقت مختلف مانند تحویل روزنامه و اداره یک فروشگاه کتاب‌های مصور (که هی دو مرتباً به آن مراجعه می‌کند)، کار می‌کند تا در نهایت بتواند رویای خود را برای خبرنگار شدن دنبال کند. جو هیوک وقتی از او خواسته شد درباره شخصیت یی جین نظر بدهد، گفت: “گاهی اوقات، او اشتباه می‌کند، اما اگر کاری باشد که باید انجام دهد، بدون توجه به هر کاری آن را انجام می‌دهد، و من واقعاً این شخصیت او را دوست دارم.”

همچنین در مصاحبه گروهی با رسانه‌های محلی می‌گوید: “این روزها، هر جا که می‌روید آسمان خراش‌هایی بلند وجود دارد. یافتن مکان‌هایی که ساختمان‌های کوچکتر و حس نوستالژی دارند کار آسانی نیست. اما تیم ما این کار را انجام دادند و این واقعا تاثیرگذار بود. فیلمبرداری در آن مکان‌ها برای من آرامش‌بخش بود.»

کیم ته ری در نقش نا هی دو

دانلود سریال ۲۱ و ۲۵ ساله

بازیگر سریال پرطرفدار “آقای آفتاب” کیم ته ری، این‌بار در نقش یک ورزشکار شمشیربازی که تیمش پس از بحران متلاشی می‌شود، بازی می‌کند. دختر سرزنده‌ای که برای رویاهایش به هر قیمتی می‌جنگد و با وجود مشکلات فراوان هرگز از تلاش دست برنمی‌دارد.

این جوان 31 ساله می‌گوید: برای آماده شدن برای نقشم در سریال کره ای 21 و 25 ساله حدود 5 تا 6 ماه دروس شمشیربازی را گذراندم، زمانی که وقت داشتم، روزی دو ساعت تمرین می کردم، از مراحل اولیه شروع کردم و تمرین کردم. “استقامت” این چیزی است که هر ورزشکار مشتاق شمشیربازی باید از آن عبور کند.”

بازآفرینی یک میدان شمشیربازی توسط تیم تولید نیز تأثیر عمیقی بر او گذاشته است. کیم ته ری می‌گوید: «مجموعه بسیار خوب و پیچیده بود، با ارجاعات کوچک به دهه 1990بازهم تاثیرگذار به نظر می‌رسید”.

کیم ته ری به دلیل شخصیت‌های مشابه و مسیرهای زندگی یکسان، خودش را در شخصیت هی دو در سریال بیست و پنج بیست و یک ساله 2022 می‌بیند: “هی دو از آن دسته افرادی است که باید در سنین پایین یاد می‌گرفت چگونه مستقل باشد. من نیز زندگی بسیار مستقلی داشته‌ام و به همین دلیل می‌توانم با هی دو ارتباط برقرار کنم. هی دو با افراد زیادی ملاقات می‌کند و دنیای او تا پایان سریال بسیار گسترش می‌یابد و این نیز شبیه زندگی من است. فکر می‌کردم زندگی بسیار مستقلی داشته باشم، اما در واقع با افراد زیادی آشنا شده‌ام. افراد فوق‌العاده‌ای در طول سال‌ها به من عشق و حمایت زیادی دادند.” بدون شک کیم ته ری از درخشان‌ترین بازیگران ۲۱ و ۲۵ ساله است و تمام بینندگان را برای دنبال کردن ماجرای نا هی دو مشتاق می‌کند.

بونا در نقش کو یو ریم در سریال بیست و پنج بیست و یک

سریال کره ای 21 و 25 ساله

بونا بازیگر و خواننده عضو گروه WJSN قبل از نقش آفرینی در نقش کو یو ریم قهرمان شمشیرزنی و رقیب هی دو، در سریال‌هایی همچون خدمتکار خانه شما، دختران نسل 1979 و بهترین ضربه بازی کرده است. در سریال ۲۱ و ۲۵ ساله ۲۰۲۲ او با مادرش تنها زندگی می‌کند و دوست دوران کودکی یی جین است. در اصل او موفقیت خودش را مدیون به خانواده یی جین می‌داند که در گذشته از او حمایت مالی می‌کردند. در طول سریال شاهد علاقه جی وونگ معروف به پسر خوشگل کلاس هفتم به او هستیم و باید سریال کره ای 21 و 25 ساله را تا انتها تماشا کنیم تا ببینیم آیا در نهایت عشق یک طرفه جی وونگ به واقعیت تبدیل می‌شود و می‌تواند نظر یو ریم را به خودش جلب کند یا خیر.

چویی هیون ووک در نقش مون جی وونگ (پسر خوشگل کلاس هفتم)

داستان سریال Twenty Five Twenty One 2022

فکر می‌کنید مون جی وونگ سریال بیست و پنج بیست و یک ساله 2022 با شخصیت شیرین و دوست‌داشتنی اش به دختر مورد علاقه‌اش کو یو ریم خواهد رسید؟ چویی هیون ووک بازیگر سریال‌های پسران راکتی و راننده تاکسی این بار با نقشی متفاوت بازگشته است تا طرفدارانش را سورپرایز کند. همه منتظر هستیم تا ببینیم این پسر اسکیت برد سوار و سر به هوا قرار است چه ماجراهایی را برای آینده‌اش رقم بزند!

لی جو میونگ در نقش جی سونگ وان (مبصر کلاس)

بازیگران بیست و پنج ساله و بیست و یک ساله

لی جو میونگ یکی دیگر از هنرپیشه های بیست و پنج بیست و یک است. او پیش از این درام در سریال کایروس و سریال همشهریان من حضور داشته است. این بازیگر و مدل کره جنوبی همچنین در سریال گمشده: آن سوی دیگر نیز نقش‌آفرینی کرده است. در سریال 21 25 او مبصر کلاس است، شخصیتی محکم و درس‌خوان دارد، هوای نا هی دو را دارد و زمانی که برای بخش رادیو مدرسه کار می‌کند متوجه می‌شود مستاجر اتاق کوچک خانه‌شان بک یی جین، همان سال بالایی معروف و پولدار دبیرستانشان است که حالا به این حال و روز افتاده.

سخن آخر

با معرفی سریال بیست و پنج بیست و یک همراهتان بودیم. اگر هنوز این درام را تماشا نکرده اید و می‌خواهید بدانید سریال ۲۱ و ۲۵ ساله چند قسمت است؟ باید بگوییم این سریال در 16 قسمت خدودا یک ساعته منتشر شده. نظر شما درباره این سریال چیست؟ از انتهای ماجرای هی دو و یی جین راضی بودید؟ شما هم بی‌صبرانه منتظر بودید مانند آینده هی دو، کمی از آینده یی جین را ببینید؟ فکر می‌کنید هی دو و یی جین تصمیم درستی گرفتند؟ نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با این مقاله همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران21 دیدگاه
avatar
الناز مودت
.
12 دی 1402، 04:50
پاسخ
0
0
من واقعا متوجه نمیشم. من این فیلم رو هنوز کامل ندیدم اما از همون قسمت سوم متوجه شدم که این دو نفر به هم نمی‌رسند چون توی خود فیلم گفت که از هم جدا شدن و خیلی وقته که هم رو ندیدند. با اینکه فیلم رو هنوز تموم نکردم اما بعد از هر قسمت گریه میکنم که چرا اینطوری شد و برای مسابقات نا هی دو و کو یو ریم هم خیلی گریه کردم و ناراحت شدم. من تمام قسمت هایی رو که دیدم منتظر بودم نا هی دو وقتی که بزرگ شده و مامان شده دوباره به بک یی جین بر بخوره چون مامان نا هی دو یا همون مامان بزرگه توی زمان حال گفت من دیروز یک بی جین رو دیدم. من هر وقت یاد این میفتم که اینا بچه بودن اما الان بزرگ شدن واقعا خیلی گریه میکنم که اینا اینقدر سریع بزرگ شدن از هم دور شدن حتی بچه هم به دنیا آوردن. و اینکه اگر نا هی دو از بک یی جین جدا شده اما بچه داره پس با یکی دیگه ازدواج کره بعد من سر همین موضوع خیلی افسرده بودم.😭
avatar
ماهد
.
06 آبان 1402، 23:47
پاسخ
0
1
خدا رو شکر زودتر کامنتا رو خوندم . ینی چی این دوتا بهم نمیرسن . اصلا سریال هپی ایند نباشه تا یه ماه افسردگی میگیرم . خدا رو شکر تا آخرش نگاه نکردم . تا همین نصفش نگاه کردم کافیه زیادی هم بود .
avatar
سودا
.
09 مرداد 1402، 14:23
پاسخ
0
6
خیلییی قشنگ بود ولی با اخرش قلبم شکست حتی با اینکه میدونستم هپی اند نیست بازم گریه کردم😢😢😢ولی کاش فصل دومشو میساختن،کسایی که میگن شوهر ناهی دو کی بود،اگه دقت کنین زمانی که ناهیدو و بقیه میرن مراسم سوگواری ،ناهیدو به کویوریم و مون جی وونگ میگه اگه مشکلی دارین بهتره تو نامزدی جداشین تا توی طلاق،بعد مون جی وونگ میگه اره این حرفو باید از ادمی که متاهل بوده یاد گرفت،این ینی ناهیدو طلاق گرفته بوده... . امیدوارم فصل دومشو بسازن و به همدیگه برسن خب😢😢😢
avatar
Sana
.
01 مرداد 1402، 02:50
پاسخ
0
7
هرلحظه انتظاربرگشتنشون بهمو داشتم خیلی سریال قشنگی بود حقیقتا باقسمت آخرش گریه کردم و عشق بینشون خیلی قشنگ بودبنظرم اگه جدا نمیشدن این حس قشنگیه عشق بینشون دست نمیداد ب بیننده 😑😢الانم بعد پایانش غمگینم دلم گرفته انگار خودم شکست عشقی خوردم وکاش ادامه داشت😭😒
avatar
Vahid Asil
.
28 دی 1402، 07:07
پاسخ
0
0
@Sana
سریال خیلی خوب پیش رفت اما شخصیت نقش اول مرد در قسمت های پایانی بینهایت حال بهم زن و مزخرف شد طوری که از خودم بدم اومد برای دیدنش واقعا گند زدند به سریال کاش هیچ وقت نمی دیدمش ما تو زندگی کم‌ درد و رنج و مشکل داریم کم انسان های فرصت طلب و کثیف می بینیم که سریال ها هم نمایشگر این افراد شدند واقعا حالم بهم خورد فکر کنم دیگه سریال دیدن رو ترک کنم واقعا بدجور حس مزخرفی داد بهم .
avatar
آرمی
.
15 اردیبهشت 1402، 02:08
پاسخ
0
10
هییییییی فصل دومممششش چیشدددد خا ازینور یی جین ول میکنه میره الکی ازینورم سرسری هی دو میره شوهر میکنه واقعا ک اخرش حالم بهم خورددد این چ پایانی بوددد عاشق سریال شدم اول اما اخرش عهههههه فصل دومشو میخام بخدا میرم کره کارگردان 21 و 25 ساله با عاشقان ماه رو میکشم بموسا ایششش اصاب برا ادم نمیزارن/:
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402