فرق بلاک و ریپورت در واتساپ؛ تفاوت گزارش اسپم و بلاک در واتس اپ

فرق بلاک و ریپورت واتساپ / تفاوت ریپورت و بلاک در واتس اپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا فرق بلاک (مسدود شدن) و ریپورت واتساپ را می‌دانید؟ بسیاری از مردم تفاوت ریپورت و بلاک در واتس اپ را نمی‌دانند. در این مقاله فرق مسدود شدن و ریپورت واتساپ را به شما توضیح می‌دهیم. با فرق گزارش اسپم و بلاک در واتساپ همراه ما باشید.

روش‌های مختلفی برای فیلتر کردن مکالمات شما با افراد در واتس اپ وجود دارد. اگر فردی به ارسال محتوای توهین آمیز، نفرت انگیز یا زشت ادامه دهد که با آن راحت نیستید، واتس اپ به شما این اجازه را می‌دهد تا او را بلاک یا ریپورت کنید. شما حتی می‌توانید هر دو کار را انجام دهید. ما یک راهنما در مورد بلاک کردن افراد در واتساپ و آنچه که پس از آن اتفاق می‌افتد، داریم. در این پست، تمام اتفاقاتی که هنگام گزارش در واتس اپ رخ می‌دهد و فرق بین بلاک (مسدود شدن) و ریپورت در واتساپ را فاش خواهیم کرد.

امروزه کاربران بسیاری بلاک و ریپورت را یک موضوع میدانند که بطور کلی باید بدانید این دو مبحث تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند که اگر بدنبال فرق بین بلاک و ریپورت در واتساپ هستید در ادامه میتوانید به توضیحات خوبی در این خصوص دسترسی داشته باشید. همچنین نحو ریپورت و بلاک کردن را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید از شر افراد مزاحم در پیام رسان واتساپ خلاص شوید.

اگر بدنبال اصلی ترین تفاوت ریپورت و بلاک در واتساپ هستید برخلاف آنچه که در ذهن شما میگذرد موضوعات مخلتفی در این زمینه وجود داشته که بطور کلی میتواند سبب افزایش دانش شما در این موضوع شود. پلازا پیشنهاد میکند که در ادامه مقاله مربوط به فرق ریپورت و بلاک در واتس اپ باما همراه باشید و نظر خود را در مورد این مطلب با پلازا در میان بگذارید.

در ادامه می‌خوانید:

فرق بین بلاک و ریپورت در واتساپ : ریپورت کردن چیست؟

تفاوت ریپورت و بلاک در واتساپ و برنامه های مشابه نظیر تلگرام و حتی اینستاگرام تقریبا مشابه است زیرا تمامی شرکت های سازنده برنامه های معرفی شده سعی بر راحتی کاربران در برنامه های خود را دارند که در این میان برخی افراد سودجو و منفعت طلب بدنبال بخش های هستند که ممکن است سبب نارضایتی شما در برنامه شود که در این میان موضوعات بلاک و ریپورت به وسط کشیده میشود. در ادامه میتوانید به گزینه های خوبی در مورد فرق ریپورت و بلاک در واتس اپ دسترسی داشته باشید.

ویژگی Report حدود پنج سال پیش معرفی شد تا به WhatsApp کمک کند افرادی را که از پلتفرم پیام رسان برای انتشار هرزنامه و محتوای مخرب استفاده می‌کنند، شناسایی کند. شایعات، اخبار جعلی، پیام‌های جعلی و غیره نمونه هایی از محتوایی هستند که واتس اپ آن‌ها را به عنوان اسپم دسته بندی می‌کند. اگر دائماً هر یک از این موارد را از شخصی در واتس اپ دریافت می‌کنید، باید آن‌ها را گزارش دهید و اگر محتوای هرزنامه در یک چت گروهی ارسال می‌شود، می‌توانید گروه را نیز گزارش دهید.

در بخش زیر، با شما درمورد اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که شخص یا گروهی را در واتس‌اپ گزارش می‌دهید، به اشتراک می‌گذاریم.

اگر بدنبال اصلی ترین فرق بلاک و ریپورت در واتساپ چیست میباشید پیشنهاد میشود که در ادامه این مقاله باما همراه باشید زیرا قصد داریم نحو ریپورت شخص و اشخاص در کنار مسدود سازی کاربران در واتساپ را به شما آموزش دهیم. لازم به ذکر است بدانید اگر در این خصوص با مشکلی مواجه شدید و یا سوالی ذهن شمارا درگیر نمود میتوانید باما در بخش نظرات همراه باشید.

ریپورت یک فرد

هنگامی که می‌خواهید شخصی را در واتس اپ ریپورت کنید، دو گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد: «فقط ریپورت» و «ریپورت و بلاک کردن». نحوه کار هر دو گزینه و اثرات آن‌ها را در بخش‌های زیر توضیح خواهیم داد.

تفاوت ریپورت و بلاک در واتس اپ

به محض زدن دکمه “ریپورت” یا “ریپورت و بلاک کردن”، تعاملات اخیر شما با شماره گزارش شده برای اهداف تحقیق به WhatsApp ارسال می‌شود. بیایید به برخی از سوالات رایجی که ممکن است در مورد آنچه در آینده رخ می‌دهد، داشته باشید پاسخ دهیم.

حال بادانستن اینکه ریپورت واتساپ یعنی چه؟ میتوانید ذهنیت بهتری نسبت به آن داشته باشید که در این زمینه موضوعات مختلف دیگری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. ناگفته نماند که اطلاعات تکمیلی مربوط به بلاک کردن کاربر نیز در ادامه برای شما عزیزان قرار گرفته است. در ادامه به موضوعات بیشتری در مورد فرق بین بلاک و ریپورت در واتساپ اشاره شد که میتوانید از انها نیز استفاده کنید.

آیا یک شماره گزارش شده همچنان می‌تواند برای شما پیامک ارسال کند؟

خوب، این کاملاً به انتخابی که هنگام ریپورت انجام داده اید بستگی دارد. اگر گزینه «ریپورت و بلاک کردن» را انتخاب کنید، آن شخص نمی‌تواند پیام‌های جدیدی برای شما ارسال کند. از سوی دیگر، اگر هنگام گزارش دادن مخاطب، گزینه «ریپورت» را انتخاب کنید، آن شخص همچنان می‌تواند با متون، فایل‌های رسانه‌ای یا یادداشت‌های صوتی برای شما پیام ارسال کند. این یک فرق گزارش اسپم و بلاکی در واتساپ است. پیشنهاد میشود باما در ادامه مقاله فرق بین بلاک و ریپورت در واتساپ همراه باشید.

هر کدام را که انتخاب کنید، واتساپ گزارشی را که ارسال کرده‌اید ثبت می‌کند و شماره را به «فهرست نظارت» اضافه می‌کند، جایی که فعالیت‌های فرد به دقت نظارت می‌شود. همچنین، تحقیقاتی در مورد فعالیت‌های فرد در این پلتفرم انجام خواهد شد و ممکن است در نهایت از استفاده از واتس اپ منع شوند.

چه مدت طول می‌کشد تا WhatsApp یک شماره گزارش شده را از استفاده از پتلفرم ممنوع کند؟

هیچ کس واقعا نمی‎داند. همانطور که در بالا ذکر شد، WhatsApp تحقیقاتی را در مورد مخاطب‌های گزارش شده آغاز می‌کند. اگر واتس‌اپ دلایلی بیابد مبنی بر اینکه فعالیت‌های حساب واقعاً شرایط خدمات واتس‌اپ را نقض می‌کند، این شماره ممکن است (به طور موقت یا دائم) از استفاده از WhatsApp منع شود. نظر خود را در مورد فرق بین بلاک و ریپورت در واتساپ باما در میان بگذارید.

توجه: گزارش یک شماره تضمین نمی‌کند که شخص از استفاده از WhatsApp منع شود. ممنوع کردن یک شماره گزارش شده به صلاحدید WhatsApp انجام می‌شود.

امروزه در دنیای فناوری بدلیل بالا رفتن اهمیت موضوعات مختلف نظر امنیت کاربران و اشخاص بسیاری بدنبال کسب اطلاعات افراد دیگر در زمینه های مختلف هستند. در این زمینه واتساپ که یک پیام رسان محبوب در میان ایرانیان بوده است میزبان طیف وسیعی از گزارش و مسدود سازی بوده که اگر تفاوت میان ریپورت و بلاک را نمیدانید پیشنه اد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید که به اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه اشاره شده است. باتوجه به تنظیمات و ویژگی هایی که در برنامه واتساپ وجود دارد میتوانید کاربرانی که برای شما مزاحمت ایجاد کرده اند و یا قصد ندارید که با آنها ارتباط داشته باشید را در لیست مسدود سازی خود قرار  دهید. با انجام اینکار شخص مربوط امکان ارسال پیام و حتی مشاهده پروفایل شمارا نخواهد داشت. البته در زمینه نمایش پروفایل در تنظیمات برنامه میتوانید به موارد خوبی دسترسی داشته باشید.

اما اصلی ترین تفاوت میان بلاک و ریپورت چیست ؟ زمانی که شما شخصی را بلاک میکنید ، شخص مربوط امکان ارسال پیام ، صوت و ویدیو و حتی برقراری تماس صوتی و تصویری با شمارا از دست خواهد داد. در این زمینه اگر با افراد مزاحم و یا گروه های بیهوده در ارتباط هستید با مسدود سازی آنها میتوانید خیال خود را راحت کنید.

آیا یک شماره گزارش شده می‌تواند با شما تماس بگیرد؟

تفاوت ریپورت و بلاک در واتس اپ

باز هم، این بستگی به گزینه‌هایی دارد که زمانی که شماره را گزارش کرده اید، انتخاب شده است. در واقع این به فرق گزارش اسپم و بلاک در واتساپ بستگی دارد. اگر «ریپورت و بلاک کردن» کاربر را انتخاب کنید، واتس‌اپ تماس‌های او را به شما ارسال نمی‌کند. هر زمان که فردی که «ریپورت و بلاک» شده است، با شما تماس می‌گیرد، شما تماس را دریافت نمی‌کنید و در مورد آن مطلع نخواهید شد. این هم یک فرق بین ریپورت شدن و بلاک شدن در واتس آپ است که باید بدانید. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور بفهمیم ریپورت شدیم ؟ در این زمینه جای نگرانی نیست زیرا در ادامه به موارد خوبی در این زمینه اشاره شده است که میتوانید مشکلات خود در این زمینه را پایان دهید.

از سوی دیگر، ریپورت یک شخص بدون بلاک کردن همچنان به او امکان می‌دهد حتی پس از ارسال گزارش شما به واتس‌اپ، از طریق تماس صوتی یا تصویری با شما تماس بگیرد. این هم فرق بلاک و ریپورت واتساپ است.

چه اتفاقی برای چت‌ها و پیام‌های قبلی می‌افتد؟

هنگامی که شخصی را به واتس اپ گزارش می‌دهید، مکالمات قبلی با مخاطب گزارش شده همچنان در تلفن شما ظاهر می‌شود. با این حال، یک فرق مسدود کردن و ریپورت کردن در WhatsApp این است که اگر گزینه «ریپورت و بلاک کردن» را انتخاب کنید، چت شما با آن شخص به طور کامل حذف خواهد شد.

اما بخش اصلی که ریپورت باشد از چه ویژگی و نقص هایی برخوردار است. ریپورت گزارش دهی به پشتیبان و کارمندان واتساپ بوده است که در این زمینه میتوانید مشکل خود را در قالب یک متن برای آنها ارسال کنید. گاهی اوقات مشکلات  برنامه که به باگ معروف هستند میتواند نکته مدنظر شما باشد و گاهی هم گزارش دهی افراد مزاحم. در این زمینه اگر افرادی که لینک های مخرب برای شما ارسال میکنند و یا از روش های مختلف مزاحمت هایی برای شما بوجود آورده اند با تهیه مدارک مانند اسکرین شات میتوانید آنرا برای واتساپ ارسال کنید که در این زمینه پیشنهاد میشود از یکسری دوستان خود بخواهید که در انجام اینکار شمارا همراهی کنند تا درصد مسدودسازی اکانت شخص مدنظر بطور کامل انجام گیرد. بدنیست بدانید که در سال 2015 یک هکر افغانستانی توانست ازکد های تلگرام که به صورت سورس باز بوده به یک باگ امنیتی دست پیدا کند و با ارسال آن برای شرکت سازنده به 500 هزار دلار پاداش دست پیدا کند. در ادامه توضیحات مربوط به تفاوت ریپورت و بلاک در واتساپ با پلازا همراه باشید.

ریپورت یک گروه ؛ تفاوت ریپورت و بلاک در واتس اپ

فرق مسدون شدن و ریپورت واتساپ

ریپورت یک گروه نیز بسیار شبیه به گزارش یک فرد است. بنابراین هنگامی که می‌خواهید یک گروه را گزارش دهید، WhatsApp همان دو گزینه را به شما ارائه می‌دهد: “ریپورت” و “ریپورت و خروج”. این اختلاف میان بلاک و ریپورت در واتساپ است.

هنگامی که «ریپورت و خروج» را انتخاب کردید، گروه را ترک می‌کنید و به طور همزمان شکایتی درباره فعالیت‌های گروه به واتس‌اپ ارسال می‌شود. این بدان معناست که دیگر شرکت کننده یا عضو گروه نخواهید بود. در نتیجه، گروه (و پیام‌های گروه) نیز از تلفن شما حذف می‌شود.

از سوی دیگر، انتخاب تنها «ریپورت» یک گروه بدون خروج، وضعیت شما را در گروه تغییر نمی‌دهد. گزارش شما در مورد فعالیت گروه به واتس اپ ارسال می‌شود اما همچنان عضو فعالی خواهید بود. همان طور که دیدید، این هم تفاوت رپورت و مسدود سازی در واتس اپ است.

سپس برای گروهی که گزارش دادید چه اتفاقی می‌افتد؟

گروه نظارت خواهد شد. این نیز مشابه گزارش یک فرد است. هنگامی که واتس اپ گزارشی در مورد فعالیت‌های آزاردهنده یک گروه دریافت می‌کند، گروه گزارش شده تحت نظارت دقیق قرار می‌گیرد. واتساپ ممکن است لزوماً هیچ اقدامی علیه گروه انجام ندهد. ممکن است گروه همچنان به وجود خود ادامه دهد و حتی پس از گزارش شما همچنان فعال بماند.

بنابراین، چه اتفاقی برای گروهی می‌افتد که اطلاعات نادرست و سایر پیام‌های هرزنامه را منتشر می‌کنند؟ آیا گزارش گروه موثر است؟ خوب، فقط زمانی که تعداد بیشتری از اعضا یا شرکت کنندگان گروه را به عنوان هرزنامه گزارش کنند. اگر پس از دریافت گزارش‌های متعدد، واتس‌اپ گروهی را در ارسال هرزنامه به افراد مجرم تشخیص دهد، این شرکت به احتمال زیاد گروه را غیر فعال می‌کند.

چه اتفاقی برای اعضای گروه می‌افتد؟

هیچ اتفاقی برای اعضای گروه نمی‌افتد. آن‌ها ممنوع نخواهند شد و هیچ مجازات یا تحریمی نیز برای آن‌ها اعمال نخواهد شد. همه اعضای یک گروه غیرفعال شده دیگر قادر به ارسال یا دریافت پیام در گروه گزارش شده نخواهند بود.

تفاوت ریپورت و بلاک در واتس اپ: بلاک کردن چیست؟

فرق گزارش اسپم و بلاک در واتساپ

در ادامه میتوانید به توضیحات مربوط به فرق بلاک کردن و ريپورت كردن در واتس اپ دسترسی داشته باشید که تمامی موارد قرار گرفته بطور کاملا اختصاصی توسط پلازا تهیه شده اند که با خیال آسوده و با دسترسی رایگان به این موارد میتوانید از آنها استفاده کنید. وقتی شخصی را در واتس اپ بلاک می‌کنید، دیگر اعلان، پیام، تماس یا به روز رسانی وضعیت از او دریافت نمی‌کنید. فردی که در واتس اپ بلاک کرده اید دیگر نمی‌تواند ببیند آخرین بار چه زمانی آنلاین بوده اید و می‌بیند که پیام‌هایش ارسال شده اما تحویل داده نشده است. هیچ راهی برای کسی که بلاک کرده اید وجود ندارد که بداند شما او را بلاک کرده اید.

WhatsApp جایگزین محبوبی برای برنامه‌های پیام رسان رایج مانند iMessage و Facebook Messenger است. بسیاری از مردم از واتس اپ در تلفن‌های خود به عنوان ابزار اصلی ارتباط با دیگران استفاده می‌کنند. اگر دوستان شما همه یک نوع تلفن ندارند یا در خارج از کشور زندگی می‌کنند، گزینه خوبی برای پیامک و چت گروهی است. البته، مانند هر برنامه ای که برای تعامل شخص به فرد استفاده می‌شود، گاهی اوقات لازم است فردی در واتس اپ بلاک شود. چه از شماره‌هایی که نمی‌شناسید تماس یا پیامک دریافت می‌کنید، یا توسط کسی که می‌شناسید مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرید، بلاک کردن یک راه آسان برای توقف تماس بدون دردسر است. در ادامه توضیحات مربوط به تفاوت ریپورت و بلاک در واتساپ با پلازا همراه باشید.

فرق مسدود شدن و ریپورت واتساپ؛ وقتی شخصی را در واتس اپ بلاک می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

وقتی شخصی را در واتس اپ بلاک می‌کنید، دیگر پیام و تماس از او دریافت نمی‌کنید. حتی اگر به ارسال پیام ادامه دهند، هرگز در تلفن شما ظاهر نمی‌شوند. به همین ترتیب، اطلاعات شما، به‌روزرسانی‌های وضعیت، تغییرات عکس پروفایل، و آخرین بازدید دیگر برای شخصی که بلاک کرده‌اید قابل مشاهده نخواهد بود.

بلاک کردن شخصی در واتس اپ ممکن است ارتباط مستقیم آن کاربر را متوقف کند، اما او را از مخاطبین شما حذف نمی‌کند. برای انجام این کار، باید مخاطب آن‌ها را به صورت دستی از تلفن خود حذف کنید. همچنین می‌توانید کسی را که بلاک کرده‌اید در هر زمانی از حالت بلاک خارج کنید. واتس اپ تمام تلاش خود را می‌کند تا بلاک بودن یا نبودن شما را مبهم کند تا از حریم خصوصی کاربران خود محافظت کند. اگر در خصوص ریپورت کردن در واتساپ با مشکل و یا سوالی همراه هستید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید زیرا تمامی سوالات شما توسط کارشناسان پلازا بطور کامل بررسی و سپس پاسخ داده خواهد شد.

گزارش اسپم زمانی انجام میگیرد که کاربردی با ارسال لینک های مخرب سعی برهک نمودن اکانت شما و یا دستیابی به اطلاعات محرمانه شمارا داشته باشد. در این زمینه با گزارش آن 5 پیام آخری که رد و بدل شده است برای واتساپ باز که پشتیبان این پیام رسان است ارسال میشود و با بررسی آن در قالب یک پیام متنی نتیجه به شما پاسخ داده میشود. اهمیت واتساپ امروزه در میان کاربران ایرانی با توجه به محدودیت های اینترنتی بسیار ، ارزش بالایی یافته است که میتوانید در محیطی گرافیکی به ویژگی های بسیاری دسترسی داشته باشید. اما گاهی اوقات برخی افراد بدنبال خراب نمودن این حیطه کاری و یا سودجویی هستند که در این مقاله به اطلاعات خوبی در خصوص گزارش ریپورت و بلاک اشاره شد که در ادامه میتوانید به موارد بیشتری در این خصوص دسترسی داشته باشید. پلازا پیشنهاد میکند نظر خود را در مورد تفاوت ریپورت و بلاک در واتساپ باما در میان بگذارید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بازیابی پیام های واتساپ؛ چگونه پیامهای حذف شده واتس ...
تیم پلازا06 شهریور 1402 11:30
thumbnail
لغو پشتیبان گیری واتساپ | چگونه پشتیبان گیری واتساپ ...
تیم پلازا28 اسفند 1401 11:30
thumbnail
روش های کاهش مصرف حجم اینترنت در واتساپ
تیم پلازا04 بهمن 1401 15:30
thumbnail
ساخت شماره مجازی واتساپ ؛ معرفی برنامه ها و سایت های ...
سعید دقیق روحی31 مرداد 1401 12:30

سخن پایانی

مقاله ای با موضوع فرق ریپورت و بلاک در واتس اپ در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه مبحث های مخلتفی مورد بررسی قرار گرفت که میتوانید نظر خود را در مورد مطلب فرق ریپورت و بلاک در واتس اپ باما در میان بگذارید. اگر در این خصوص با سوال یا مشکلی همراه هستید میتوانید باما در بخش نظرات همراه باشید. ریپورت کردن شخصی که در واتس اپ با محتوای اسپم بی وقفه به شما آسیب می‌زند، کار درستی است، به خصوص از یک شماره ناشناس. با انجام این کار، سیگنالی به واتس اپ ارسال می‌کنید که آن شخص یک اسپمر است. واتس‌اپ سپس بر اساس نتیجه تحقیقات خود تصمیم می‌گیرد که فرد یا شماره را ممنوع کند یا خیر. اگر شخص مدام پیام‌های ناخواسته را برای شما ارسال می‌کند، باید آن‌ها را مسدود کنید و اگر یک گروه است، باید از گروه خارج شوید. در واقع فرق گزارش اسپم و بلاک در واتساپ این است که با بلاک کردن، از خود مقابل شخص اسپمر محافظت می‌کنید و با ریپورت کردن، می‌توانید سایر افراد را نیز از شخص اسپمر دور نگه دارید. این همه چیزی است که باید درباره تفاوت ریپورت و بلاک در واتس اپ بدانید. نظرات خود را درباره فرق بلاک و ریپورت واتساپ با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Hemayoun
.
15 اردیبهشت 1402، 13:31
پاسخ
0
0
سلام این شماره چجوری بلاک کنم من نمیخوام
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402