سریال دادستان نظامی دوبرمن Military Prosecutor Doberman 2022 + تریلر

سریال Military Prosecutor Doberman
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آن بو هیون و جو بو آه در سریال Military Prosecutor Doberman کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا با دشمنی قدرتمند مبارزه کنند. برای بررسی خلاصه داستان سریال دادستان نظامی دوبرمن و آشنایی با بازیگران آن همراه ما باشید.

سریال کره ای دادستان نظامی دوبرمن داستانی هیجان انگیز از قهرمانان و بدترین شرور قابل تصور را روایت می‌کند. داستان سریال Military Prosecutor Doberman بر روی دادگاه نظامی و چالش‌هایی که یک دادستان نظامی در آنجا با آن روبه‌رو می‌شود متمرکز است. داستان سریال دادستان نظامی دوبرمن دو دادستان نظامی را پوشش می‌دهد که مسیرهایشان با یکدیگر بسیار متفاوت است. دو به من فقط به خاطر پول و ثروت در ارتش است در حالی که چا وو این برای انتقام در آنجا حضور دارد. سریال کره ای Military Prosecutor Doberman متفاوت از درام‌های حقوقی دیگری است که تابحال تماشا کرده‌اید. در ادامه هرآنچه باید درباره سریال تلویزیونی دادستان Military Prosecutor Doberman بدانید را آماده کرده‌ایم. همچنین می‌توانید در این قسمت بهترین سریال های کره ای 2021 و در این مطلب بهترین سریال‌های کره ای 2022 را مشاهده کنید.

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر سریال کره ای Military Prosecutor Doberman با زیرنویس فارسی را تماشا کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال دادستان نظامی دوبرمن

لینک‌های دانلود سریال دادستان نظامی دوبرمن زیرنویس چسبیده به زودی در این بخش قرار خواهد گرفت.

داستان سریال دادستان نظامی دوبرمن

دانلود سریال دادستان نظامی دوبرمن

شخصیت اصلی سریال دو به من، مرد بی‌پروا و بلندپروازی است که فقط به پول درآوردن فکر می‌کند. پدر و مادر دو به من هر دو عضو ارتش بودند ولی طی یک سانحه تصادف وقتی فقط ده سال داشت هر دو را از دست می‌دهد و از آن به بعد همراه با خاله‌اش که یک کارآگاه پلیس است زندگی می‌کند. بخاطر شخصیت سرکشی که دارد بارها از مدرسه اخراج می‌شود، به همین دلیل از دبیرستان انصراف می‌دهد و تصمیم می‌گیرد در آزمون وکالت شرکت کند تا وکیل شود. اما پس از گرفتن مدرک وکالت به دلیل پیشینه قبلی از تمام آزمون‌های استخدامی رد می‌شود تا این‌که با رییس شرکت Law and One معروف‌ترین دفتر وکالت کره ملاقات می‌کند که به او پیشنهاد می‌دهد 5 سال به عنوان یک دادستان نظامی در ارتش خدمت کند و در ازای انجام دستوراتی برای کمک یا تهدید خانواده‌های ثروتمند پول خوبی به‌دست آورد.

سمت دیگر داستان دختری مرموز یعنی چا وو این به عنوان دادستان وارد ارتش می‌شود که شخصیتی کاملا متفاوت با دو به من دارد. اما خواهیم دید که برخلاف چیزی که تظاهر می‌کند، دختری قوی و باهوش است که با نقشه قبلی وارد ارتش شده تا انتقام حوادثی که برای پدرش افتاده را از خانواده‌ای بگیرد که قدرتمندتر و خطرناک‌تر از چیزی هستند که یک دادستان معمولی بتواند به آن‌ها آسیبی برساند و آن خانواده کسی نیست جز نو هوا یانگ اولین زنی که توانسته است فرمانده لشگر نظامی شود. پس تصمیم می‌گیرد با یادآوری خاطرات دو به من کاری کند که او هم در مسیر انتقامش با او همراه شود.

دو به من در کنار حل پرونده‌های مختلفی که باید به آن‌ها رسیدگی کند متوجه می‌شود فردی که یون مون گو برای او کار می‌کند کسی نیست جز پسر نو هوا یانگ یعنی نو ته نام رییس شرکت IM یکی از معروف‌ترین شرکت‌های کره. پسری ثروتمند با شخصیتی غیرقابل کنترل که به هیچ‌کس جز سگش بلت اهمیتی نمی‌دهد و از اذیت و آزار دیگران هیچ ترسی ندارد. تنها نقطه ضعف نو ته نام ترسش از مادرش است. مادری که برای رسیدن به قدرت بیشتر هرکاری می‌کند، حتی اگر لازم باشد پسرش را مجبور کند به سربازی برود. دو به من تصمیم می‌گیرد برای قدرتمندتر شدن به نو ته نام نزدیک شود و به او کمک کند از خدمت سربازی معاف شود. این درحالی است که چا وو این می‌خواهد هرطور شده نو ته نام و مادرش را به خاک سیاه بنشاند و در ادامه ماجرا همه چیز بهم می‌ریزد.

جین چانگ گیو کارگردان سریال دادستان نظامی دوبرمن درباره این درام می‌گوید:

«ما با موضوع منحصر ب‌ فرد یک دادگاه نظامی سروکار داریم که در رسانه‌های کره‌ای به آن پرداخته نشده است. سریال Military Prosecutor Doberman داستان دو نفر با پیشینه‌های کاملاً متفاوت است که به عنوان دادستان نظامی با یکدیگر ملاقات می‌کنند، پوچی و فساد در ارتش را ریشه‌کن می‌کنند و حتی به انتقام شخصی خود می‌رسند.»

او افزود:

«شاید فکر کنید که سریال کره ای Military Prosecutor Doberman سنگین خواهد بود زیرا یک درام قانونی است. اما من سعی می‌کنم آن‌را به یک پروژه شاد و سبک تبدیل کنم. و بازیگران لحنی کاملاً متفاوت از آنچه قبلاً نشان داده‌اند به نمایش خواهند گذاشت.»

بازیگران سریال دادستان نظامی دوبرمن

آن بو هیون در نقش دو به من

دانلود سریال Military Prosecutor Doberman

آن بوهیون مدل و بازیگر کره جنوبی، متولد 16 مه 1988 (26 اردیبهشت 1367) است. او در سریال‌هایی مانند کلاس ایته وون، کایروس، نام من و سلول های یومی نقش‌آفرینی کرده‌است و با انتخاب‌ نقش‌های مختلف نشان داده که هم در نقش‌های منفی و به عنوان یک کلاه‌بردار یا جانی و هم با بازی در سریال‌های کمدی-رمانتیک می‌تواند عالی عمل کند و این بار نیز قرار است او را در نقش یک دادستان نظامی بینیم.

آن بو هیون نقش دو به من را بازی می‌کند، مردی که فقط به پول وفادار می‌ماند. این بازیگر درباره سریال کره ای دادستان نظامی دوبرمن می‌گوید:

«من فکر کردم، چگونه می‌توانم یک ژانر قانونی را انتخاب کنم؟ سخت خواهد بود. با این حال، می‌توانستم طراوت و حس هیجان‌انگیز فراتر از انتظار را در فیلمنامه احساس کنم، چیزی که قبلاً هرگز ندیده بودم. بنابراین در حال حاضر، من بهترین فیلمبرداری خود را انجام می‌دهم و به این فکر می‌کنم که ممکن است برای من یک چالش باشد.»

همچنین بخوانید :

جو بو آه در نقش چا وو این

دادستان نظامی دوبرمن زیرنویس چسبیده

جو بو آه که آخرین بار او را در سریال افسانه روباه نه دم در کنار لی دونگ ووک دیده‌ایم، بازیگر، مدل و مجری است. بو آه متولد 22 آگوست 1991 (31 مرداد 1370) است و علاوه بر سریال کره ای Military Prosecutor Doberman در سریال‌های دیگری همچون قهرمان عجیب من، جنگل، حرارت عشق و گروه گل پسر بازی کرده است.

جو بو آه درباره بازی در سریال دادستان نظامی دوبرمن 2022 گفت:

«من انتظارات زیادی داشتم و پوشیدن یونیفورم نظامی راحت بود اما کمی تنش هم به من وارد کرد. بنابراین ناپدید شدن در نقش برای من راحت‌تر بود. توصیه‌های زیادی از اطرافیانم دریافت کرده‌ام. نزدیک شدن به شخصیت برای من آسان‌ نبود، زیرا باید از کسانی که در ارتش خدمت می‌کردند سؤالات زیادی می‌پرسیدم.»

جو بو آ با کوتاه کردن موهای خود برای اولین بار در زندگی‌اش علاقه زیادی به درام نشان داده است.

همچنین بخوانید :

کیم وو سوک در نقش نو ته نام

سریال دادستان نظامی دوبرمن

وو سوک متولد 3 مارس 1994 (12 اسفند 1372) است. قبلا او را در سریال‌های پلیس‌های تازه کار، صدا و بخشی از ذهن تو دیده‌ایم و این بار با ایفای نقشی کاملا متفاوت در سریال کره ای دادستان نظامی دوبرمن حسابی بر سر زبان‌ها است. کیم وو سوک در نقش نو ته نام پسر ثروتمندی که از هیچ‌چیز و هیچ‌کس جز مادرش ترسی ندارد و دنبال راه چاره‌ای برای فرار از رفتن به سربازی است بازی می‌کند و حسابی در این نقش منفی عالی عمل می‌کند و شاید پس از بازی لی جون در نقش اول ته در سریال بولگاسال، حالا کیم وو سوک در نقش نو ته نام، جذاب‌ترین نقش منفی سال 2022 باشد.

همچنین بخوانید :

اوه یون سو در نقش نو هوا یانگ

سریال کره ای دادستان نظامی دوبرمن

اوه یئون سو که احتمالا بیشتر کی‌درامرها او را به عنوان مادر جومونگ به خاطر می‌آورند، نقش فرمانده لشکر نو هوا یونگ، شخصیتی شرور و بی‌رحم را در سریال کره ای Military Prosecutor Doberman بازی می‌کند. این بازیگر در سریال‌های دیگری همچون مرد بد، آیریس، سرنوشت یک مبارز و مثلث هم بازی کرده‌است. اوه یون سو درباره بازی در دادستان نظامی دوبرمن فصل توضیح داد:

«من قبلاً هرگز نقش منفی بازی نکرده‌ام، بنابراین خیلی مطالعه کردم. هوا یونگ شخصیتی است که قبلاً هرگز ندیده‌ام یا نامش را نشنیده‌ام، بنابراین ویدیوهای زیادی را تماشا کردم که می‌توانند به من کمک کنند. کارگردان لحن متفاوتی از من می‌خواست، بنابراین این نیز بسیار سخت بود.»

کیم یانگ مین در نقش یونگ مون گو

سریال کره ای Military Prosecutor Doberman

کیم یانگ مین در سریال‌های معروفی همچون دنیای متاهلی، سقوط بر روی تو، آجوشی من و زندگی خصوصی بازی کرده است و متولد 5 نوامبر 1971 (14 آبان 1350) است. این بازیگر در مجموعه دادستان نظامی دوبرمن قسمت اول به عنوان رییس دفتر وکالت معروف Law and One وارد داستان می‌شود، کسی که با نقشه قبلی به دو به من نزدیک می‌شود تا از او برای رسیدن به اهدافش و پول بیشتر سوء استفاده کند، اما به نظر می‌رسد رازهای بیشتری پشت این شخصیت باشد. برای دانلود سریال Military Prosecutor Doberman می‌توانید به لینک‌های بخش ابتدایی مقاله مراجعه کنید.

سخن آخر

سریال دادستان نظامی دوبرمن بازیگران جذابی را کنار هم قرار داده‌است. آخرین سریالی که از آن بو هیون تماشا کرده‌اید کدام بوده‌است؟ فرقی نمی‌کند دلتان برای وونگ در سریال سلول‌های یومی تنگ شده یا بعد از دیدن سریال نام من دنبال درامی می‌گردید که اتفاقات تلخ آن‌را فراموش کنید، سریال کره ای دادستان نظامی دوبرمن بهترین گزینه برای شما خواهد بود، چرا که دو به من در این سریال هیجان‌انگیز ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی و جذابی را رقم می‌زند و از دیدن آن لذت خواهید برد. فکر می‌کنید چا وو این و دو به من می‌توانند انتقام خود را از اولین زنی که توانسته است فرمانده لشکر ارتش شود بگیرند؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402