چطور با کمترین بودجه در تهران اقامت کنیم؟

چطور با کمترین بودجه در تهران اقامت کنیم؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تهران شهر مدرن و گرانی است. اما این مسئله باعث نمی‌شود که از سفر به تهران منصرف شوید. چرا که همیشه راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های سفر وجود دارد. بنابراین چطور با کمترین بودجه در تهران اقامت کنیم و سفر لذت‌بخشی هم داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوال، ادامه مقاله را از دست ندهید.

فهرست عناوین مطلب:

قیمت هتل‌ها را مقایسه کنید

شما به راحتی می‌توانید قیمت هتل‌ها را مقایسه کنید. خوشبختانه فواید تکنولوژی در زندگی روزمره روز به روز بیشتر می‌شود و شما می‌توانید با یک جست‌جوی کوتاه در اینترنت، قیمت اقامتگاه‌های تهران را پیدا و مقایسه کنید. برای مثال شما می‌توانید قیمت هتل هما تهران که یک هتل معروف و با امکانات بالا است را با هتل‌های دیگر مقایسه کنید.

همچنین برخی از تورهای تهران گردی، باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شوند. اگر می‌خواهید هزینه هتل کمتری بپردازید، توصیه می‌کنیم هتل را به صورت آنلاین رزرو کنید. در این صورت شما می‌توانید در برخی ‌از سایت‌های گردشگری و در برخی از روزهای سال، تخفیف قابل توجهی برای اقامت در هتل‌های معروف تهران دریافت کنید.

قیمت بلیط سفر را بررسی کنید

شما تنها با یک جست‌وجوی کوتاه در اینترنت می‌توانید قیمت بلیط سفر را بررسی کنید. بنابراین ابتدا روش سفر به تهران را با قطار، اتوبوس، تاکسی یا هواپیما انتخاب کنید. برای مثال انتخاب شما سفر با هواپیما است. سپس قیمت بلیط هواپیما تهران را با تورهای مختلف و در سایت‌های گردشگری جستجو کنید. در این صورت شما می‌توانید بهترین قیمت را انتخاب و در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

وسایل مورد نیاز را به همراه آورید

اگر می‌خواهید با کمترین بودجه در تهران اقامت کنید، بهتر است وسایل ضروری خود را همراه داشته باشید. برای مثال مسواک، حوله، لباس، کفش و برخی از مواد غذایی را داخل چمدان به همراه داشته باشید. در این صورت نیازی نیست که برای خرید وسایل ضروری، مجبور به پرداخت هزینه‌ بالا در تهران شوید.

اقامت در تهران

هتل در دسترس انتخاب کنید

تهران شهر بزرگی است و ممکن است سفر از منطقه‌ای به منطقه دیگر نیاز به زمان و هزینه بالایی داشته باشد. حتی ممکن است این هزینه رفت و آمد در تهران، نیمی از بودجه شما را دربر گیرد. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما هتل در دسترس، در خیابانی انتخاب کنید که سفر به مکان‌های دیگر آسان‌تر و کم‌ هزینه‌تر شود.

برای مثال، هتل هویزه تهران در خیابان طالقانی قرار دارد. بنابراین شما برای رفت و آمد به مکان‌ها مختلف تهران، نیازی به سفر با تاکسی اینترنتی و آژانس ندارید. اقامت در این محله‌ها به شما این فرصت را می‌دهد که از وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو، بی‌آر‌تی، تاکسی و اتوبوس به سادگی بهره‌مند شوید و در هزینه‌های خود به صورت قابل توجهی، صرفه‌جویی کنید.

بهترین زمان سفر به تهران

اگر می‌خواهید با هزینه کم به این شهر بزرگ سفر کنید، بهترین زمان سفر به تهران را فراموش نکنید. به طور کلی، فصل بهار و پاییز، ارزان‌ترین و مناسب‌ترین زمان سفر به تهران است. معمولا پس از تعطیلات نوروز و پس از بازگشایی مدارس، قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در تهران کمتر می‌شود. همچنین در این دو فصل، آب و هوای تهران بهتر و خوشایندتر است و دیگر خبری از آن گرما، سرما و آلودگی تحمل ناپذیر نیست.

سراغ کافه و رستوران‌های ارزان‌ قیمت‌تر بروید

صدها کافه و رستوان در تهران وجود دارد و حتی ممکن است قیمت یک فنجان چای در هر محله و کافه‌ای نیز متفاوت باشد. قیمت کافه و رستوران‌ها در مناطق مختلف تهران نیز متفاوت است. یکی از راهکارهایی که می‌توانید از قیمت غذا و نوشیدنی در رستوران آگاه شوید، جست‌وجو در صفحات مجازی و بررسی قیمت و نظرات کاربران و مشتریان است.

با این حال بهتر است بدانید که شما می‌توانید یک شام یا ناهار با کیفیت و با قیمت مناسب در کافه و رستوران‌های مرکز شهر میل کنید. از این جهت شما می‌توانید در هزینه‌های سفر و خورد و خوراکتان نیز به طور قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.

مراکز خرید ارزان قیمت در تهران

مراکز خرید ارزان قیمت را انتخاب کنید

خرید در تهران یکی از جاذبه‌های توریستی است و این مسئله غیرقابل انکار است. اما چگونه می‌شود با کمترین بودجه در تهران سفر و خرید کرد؟ برای رفع این مشکل، توصیه می‌کنیم مراکز خرید ارزان قیمت را انتخاب کنید.

برای مثال بازار بزرگ تهران، میدان ولیعصر، خیابان هفت تیر، خیابان صف (یا همان باغ سپهسالار)، جمعه بازار باغ هنر، پاساژ گلدیس خیابان صادقیه، بازارچه سنتی خیابان ستارخان، خیابان زرتشت، خیابان مولوی و کوچه برلن، مراکز خرید نسبتا ارزان قیمتی در تهران هستند که شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز، به خصوص انواع مدل لباس را تهیه کنید.

تخفیف بگیرید

در روزهایی از سال و با کمک برخی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، شما می‌توانید تخفیف برای خرید لباس یا حتی بازدید از موزه و مکان‌های تاریخی را دریافت کنید. گاهی اوقات، رزرو بلیط موزه و جاهای دیدنی تهران این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که از تخفیف خوبی بهره‌مند شوید. البته چانه زدن و تخفیف گرفتن، هنگام خرید در برخی از مراکز خرید و مغازه‌ها، فرهنگ نامناسبی در تهران نیست!

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402