معرفی بهترین برنامه‌های رنگ آمیزی عکس برای اندروید و iOS

برنامه رنگ آمیزی برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا تا به حال از برنامه رنگ آمیزی عکس استفاده کرده‌اید؟ اپلیکیشن های رنگ آمیزی عکس دلخواه، جنبه سرگرمی و آموزشی دارند ولی همین برنامه ها توسط بزرگسالان جهت کاهش استرس استفاده می‌شود. اگر به‌دنبال دانلود این نرم افزار ها هستید، با پلازا همراه باشید تا بهترین برنامه‌های رنگ آمیزی گوشی را معرفی کنیم.

شاید از نظر خیلی‌ها دانلود برنامه رنگ امیزی برای ایفون و اندروید کاری بی‌اهمیت باشد. یا اینکه برایشان فقط جنبه سرگرمی دارد. اما برنامه های رنگ کردن در گوشی فراتر از یک سرگرمی ساده هستند. این برنامه ها شما را از استرس روزمره رها می‌کنند و حتی مهارت‌های حرکتی و دیداری را هم بهبود می‌بخشند. اگر با این توضیحات علاقه‌مند به دانلود برنامه رنگ آمیزی عکس شده‌اید، ادامه مطلب را بخوانید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های رنگ آمیزی عکس

برنامه رنگ آمیزی برای اندروید علاوه بر مزایایی که گفتیم، بار مالی هم برایتان ندارند. یعنی لازم نیست برای خرید مداد، جوهر، بوم و هر وسیله رنگ آمیزی دیگری هزینه کنید. اگر به استفاده از برنامه های رنگ آمیزی علاقه‌ای ندارید، بد نیست یکبار آن‌ها امتحان کنید. حتی عده‌ای می‌گویند این برنامه ها باعث افزایش تمرکز و کیفیت خواب هم می‌شود. بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم و به معرفی برنامه های رنگ آمیزی می‌پردازیم.

1. اپلیکیشن Pigment

اپلیکیشن رنگ آمیزی عکس دلخواه

بدون شک در بین ده‌ها  نرم افزار رنگ آمیزی تصاویر، اپلیکیشن Pigment از بهترین‌ها محسوب می‌شود. کاربران اپل که به دنبال اپلیکیشن های رنگ آمیزی برای ایفون هستند از دانلود Pigment پشیمان نخواهند شد. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. شما به راحتی می‌توانید روی هر بخش از عکس بزنید و با رنگ مورد علاقه آن را پر کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های برنامه Pigment وجود قلم موهای متنوع برای رنگ آمیزی تصاویر است. تنوع بالای قلم موها به شما اجازه می‌دهد تمام زوایا و بخش‌های دلخواه را به راحتی رنگ بزنید. بی دلیل نیست که خیلی‌ها Pigment را بهترین نرم افزار رنگ امیزی برای گوشی می‌دانند.

  • دانلود برنامه Pigment برای: iOS

2. اپلیکیشن Colorfy؛ برنامه رنگ آمیزی بزرگسالان

دانلود نرم افزار رنگ آمیزی عکس در گوشی

برنامه Colorfy  یک نرم افزار رنگ آمیزی تصاویر با قابلیت‌های منحصر به فرد است. این اپلیکیشن برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد. یعنی می‌توانید به راحتی در حالت آفلاین، رنگ آمیزی تصاویر را انجام دهید. خبر خوب اینکه با دانلود Colorfy  یک تیر و دو نشان می‌زنید. این اپلیکیشن، برنامه رنگ آمیزی برای کودکان هم محسوب می‌شود. تنوع بالای طرح‌ها، استفاده از Colorfy  را برای کودکان و بزرگسالان ممکن می‌سازد.

در داخل اپلیکیشن Colorfy تصاویر هندسی، گل، حیوانات، منظره، باغ و ده‌ها موضوع دیگر برای رنگ آمیزی وجود دارد. در این برنامه حتی می‌توانید طرح‌های دلخواه خود را ایجاد و رنگ آمیزی کنید. تصاویر و طرح‌های موجود در Colorfy به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند. یعنی اینکه همیشه طرح‌های جدید برای رنگ آمیزی خواهید داشت. این برنامه در اندروید و iOS قابل اجرا است.

3. اپلیکیشن ColorMe

اپلیکیشن رنگ آمیزی عکس دلخواه

گزینه دیگری که برای دانلود برنامه رنگ امیزی پیشرفته می‌توانید مدنظر داشته باشید،، برنامه ColorMe است. خبر خوب اینکه نسخه اندروید ColorMe  هم موجود است. این نرم افزار برای رنگ آمیزی طرح‌های جذاب و منحصر به فرد در هر زمان و مکانی به کار می‌رود. اپلیکیشن ColorMe در حالت آفلاین و بدون اینترنت هم قابل اجرا است. شما می‌توانید در این برنامه انواع غذاها، حیوانات، طبیعت و طرح‌های دیگر را رنگ بزنید. در ColorMe می‌توانید هنر خود را با دیگران از طریق فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

4. اپلیکیشن Coloring

برنامه رنگ آمیزی برای ios

یک برنامه رنگ آمیزی برای اندروید به شما معرفی می‌کنیم که البته نسخه iOS آن هم موجود است. با اپلیکیشن Coloring خلاقیت خود را شکوفا کرده و استرس را از خود دور کنید. سبک رنگ آمیزی این برنامه بسیار جالب و شگفت انگیز است. نرم افزار Coloring به شما اجازه می‌دهد طرح‌ها را با ضربه زدن یا کشیدن، رنگ آمیزی کنید. به این ترتیب تصاویر رنگ آمیزی شده طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

در این برنامه تعداد زیادی عکس رایگان و پولی برای رنگ آمیزی وجود دارد. برای رنگ آمیزی در اپلیکیشن Coloring هرگز دچار کمبود رنگ نخواهید شد. میلیون‌ها رنگ در اختیارتان قرار می‌گیرد تا تصاویر را باب میلتان رنگ بزنید. این برنامه رنگ آمیزی نقاشی، ویژگی‌های جالبی نظیر حالت چپ دست و پالت رنگ را دارد. با این خصوصیات، اپلیکیشن Coloring شایسته لقب بهترین نرم افزار رنگ امیزی برای گوشی است.

 

5. اپلیکیشن Recolor ؛ بهترین برنامه رنگ آمیزی اندروید

دانلود نرم افزار رنگ آمیزی عکس در گوشی

با اپلیکیشن Recolor آرامش و لذت رنگ آمیزی را در کنار هم حس خواهید کرد. اگر می‌خواهید برنامه رنگ آمیزی برای تبلت یا تلفن همراه دانلود کنید، Recolor را از دست ندهید. این برنامه دارای بیش از 2000 عکس منحصر به فرد برای رنگ آمیزی است. البته تصاویر برنامه دائماً در حال به‌روزرسانی هستند و طرح‌های جدید اضافه می‌شود. شما می‌توانید تصاویر هنری را از مبتدی تا حرفه‌ای سازماندهی کنید. تصاویر مختلف حیوانات، گل‌ها، مناظر و پرتره را رنگ بزنید و به آرامش برسید. برنامه Recolor برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS موجود است.

6. Colorscape ؛ برنامه رنگ آمیزی عکس های گالری

بهترین برنامه رنگ آمیزی اندروید

Colorscape یک برنامه رنگ امیزی عکس از گالری است. برنامه به‌شما این امکان را می‌دهد تا هر تصویری را تبدیل به یک تصویر آماده برای رنگ آمیزی کنید. می‌توانید از عکس‌ها یک خروجی PDF بگیرید یا آن‌ها را از داخل برنامه با دیگران به‌اشتراک بگذارید. برنامه حتی امکان چاپ تصاویر را نیز می‌دهد تا بتوانید روی کاغذ آن‌ها را رنگ آمیزی کنید.

  • دانلود برنامه Colorscape برای: iOS

7. اپلیکیشن Color Therapy

برنامه رنگ آمیزی عکس

از جمله بهترین اپلیکیشن های رنگ آمیزی برای ایفون، برنامه Color Therapy است. در این برنامه صدها تصویر از حیوانات، گل و طرح‌های هندسی را رنگ بزنید و اضطراب خود را کاهش دهید. شماره گذاری تصاویر به شما در رنگ آمیزی راحت‌تر کمک خواهد کرد.  تصاویر و الگوهای موجود در Color Therapy در دسته بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند. بنابراین به راحتی می‌توانید نقاشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برنامه رنگ آمیزی برای ios شامل ابزار رنگ آمیزی متنوع برای رنگ کردن تصاویر است. آثار خلاقانه خود را در Color Therapy با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید.

  • دانلود برنامه Color Therapy برای: iOS

8. اپلیکیشن Color by Number for Adults

دانلود نرم افزار رنگ آمیزی عکس در گوشی

اپلیکیشن دیگری که برای دانلود برنامه رنگ امیزی حرفه ای برای اندروید می‌توانید مدنظر قرار دهید، Color by Number for Adults است. در این اپلیکیشن، رنگ آمیزی بسیار ساده و راحت است. هر تصویر به بخش‌های شماره‌دار تقسیم شده است. شما باید به سادگی اعداد را رنگ بزنید. اپلیکیشن Color by Number for Adults کاملاً رایگان نیست. ولی استفاده از نسخه رایگان هم می‌تواند رضایت شما جلب کند. برای دانلود این برنامه رنگ آمیزی اندروید از لینک زیر استفاده کنید.

  • دانلود برنامه Color by Number for Adults برای: اندروید

9. اپلیکیشن ColorFit – بهترین نرم افزار رنگ امیزی برای گوشی

برنامه رنگ آمیزی عکس

اپلیکیشن رنگ آمیزی عکس دلخواه ColorFit یک نرم افزار رنگ آمیزی برای اندروید با قابلیت‌های متعدد است. در این برنامه بیش از 1000 طرح مختلف برای رنگ آمیزی و کاهش استرس وجود دارد. برنامه ColorFit برای رنگ آمیزی تصاویر، چندین و چند ابزار در اختیارتان می‌گذارد. طیف گسترده‌ای از پالت‌های رنگی و رنگ‌های سفارشی هم در برنامه وجود دارد. در اپلیکیشن ColorFit می‌توانید تصاویر موجود در گالری گوشی را هم رنگ آمیزی کنید. این برنامه رنگ آمیزی برای اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

10. اپلیکیشن Happy Color

دانلود نرم افزار رنگ آمیزی عکس در گوشی

شاید بتوان هر یک از این برنامه ها را بهترین نرم افزار رنگ امیزی برای گوشی دانست . زیرا هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. اپلیکیشن Happy Color هم از جمله این برنامه ها است. در این اپلیکیشن تصاویر در دسته بندی‌های متنوع قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید عکس‌های مختلف حیوانات، گل‌ها و آثار هنری را رنگ آمیزی کنید. برنامه Happy Color برای رنگ آمیزی توسط کودکان و بزرگسالان مناسب است. نسخه رایگان این اپلیکیشن دارای تبلیغات است که برای رهایی از آن باید مبلغی را بپردازید.

11. اپلیکیشن رنگ آمیزی عکس دلخواه Super Color

برنامه رنگ آمیزی عکس

چندین برنامه رنگ آمیزی برای اندروید وجود دارد که از روش رنگ امیزی با شماره استفاده می‌کنند. در اپلیکیشن Super Color هم به این شیوه باید رنگ آمیزی تصاویر را انجام دهید. اگر به دنبال اپلیکیشن های رنگ آمیزی برای ایفون هستید، باید بدانید که Super Color نسخه iOS هم دارد. وجود تصاویر بسیار متنوع از حیوانات، غذاها، طبیعت، گل‌ها و طرح‌های هندسی از ویژگی‌های این اپلیکیشن است. شما می‌توانید آثار هنری خود را ذخیره کنید. به اعتقاد خیلی از کاربران، Super Color بهترین نرم افزار رنگ امیزی برای گوشی است.

جمع بندی

در مطالب فوق به معرفی چند برنامه رنگ آمیزی برای اندروید پرداختیم. البته در این بین به اپلیکیشن های رنگ آمیزی برای ایفون هم اشاره کردیم. تنوع بسیار بالایی در اپلیکیشن های رنگ آمیزی وجود دارد. به همین دلیل با قطعیت نمی‌توان گفت بهترین نرم افزار رنگ امیزی برای گوشی کدام است. از همه مهم‌تر، میزان رضایت شما از برنامه رنگ آمیزی خواهد بود که باعث کاهش استرس و تمرکز بیشتر برایتان شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402