دانلود و معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ (The Lost City) + خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ / بررسی فیلم The Lost City 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲، از جدیدترین آثار اکشن-ماجراجویی و عاشقانه موضوع این مطلب است. برای دانلود و بررسی فیلم The Lost City 2022 و آشنایی با داستان و بازیگران آن با ما باشید.

فیلم The Lost City 2022 یکی از جدیدترین فیلم‌های آمریکایی در ژانر اکشن-ماجراجویی و کمدی است. آرون نی (Aaron Nee) و آدام نی (Adam Nee)، معروف به برادران نی کارگردانان این فیلم هستند و آن را براساس داستانی از سث گوردون (Seth Gordon) ساخته‌اند. فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ از حضور بازیگرانی چون ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم و دنیل ردکلیف بهره برده است. این فیلم در 25 مارس 2022 (5 فروردین 1401) توسط پارامونت پیکچرز در سینماهای آمریکا به روی پرده رفت.

در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ با شما همراه می‌شویم. اگر از تماشای تریلر فیلم لذت بردید، در ادامه مطلب نیز با بررسی فیلم The Lost City 2022 با ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود فیلم The Lost City 2022

پیش از آغاز بررسی فیلم The Lost City 2022 لینک‌های دانلود آن را در اختیار شما می‌گذاریم.

داستان فیلم The Lost City 2022

داستان فیلم The Lost City 2022 / معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲

در اولین بخش از معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ به داستان فیلم می‌پردازیم. لورتا سیج یک رمان‌نویس عاشقانه گوشه‌گیر است. او اخیرا یک تور کتاب برگزار کرده که متفاوت با دیگر تورها پیش می‌رود. لورتا همراه با مدل جلد کتابش، وارد یک ماجراجویی بزرگ می‌شوند. آنان باید برای فرار از دست یک میلیاردر، شهر باستانی و گمشده‌ای را که لورتا در کتابش به تصویر کشیده، پیدا کنند.

از خلاصه داستان فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ اینطور پیداست که با یک فیلم کمدی-ماجراجویانه بسیار جذاب و دلنشین روبرو هستیم. در ادامه بررسی فیلم The Lost City 2022 نگاهی به بازیگران آن خواهیم داشت.

بازیگران فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲

در اکتبر 2020 خبر ساخت فیلم شهرگمشده با حضور ساندرا بولاک، به عنوان ستاره فیلم و تهیه‌کننده، منتشر شد. ماه بعد خبر رسید که چنینگ تیتوم نیز در فیلم حضور دارد. بقیه بازیگران نیز به مرور به این پروژه پیوستند و فیلمبرداری از آگوست 2021 آغاز شد.

در ادامه نگاهی به بیوگرافی بازیگران فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ داریم و سپس با نام و نقش بقیه بازیگران، به اختصار آشنا می‌شویم.

ساندرا بولاک در نقش لورتا سیج/ آنجلا

بازیگران فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ / معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲

ساندرا بولاک (Sandra Bullock) با نام کامل ساندرا آنت بولاک، از بازیگران و تهیه‌کنندگان بنام آمریکایی است. وی متولد 26 جولای 1964، برابر با 4 مرداد 1343، در ایالت ویرجینیا است و حرفه بازیگری را از سال 1987 آغاز کرده است. او با فیلم Speed در سال 1994 شناخته شد. ساندرا بازیگر مستعدی است که تاکنون افتخارات بسیاری کسب کرده است. وی برای فیلم The Blind Side (2009) و فیلم Gravity (2013) به ترتیب برنده و نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او از گران‌قیمت‌ترین بازیگران در سال‌های 2010 و 2014 بود.

ساندرا بولاک در کنار بازیگری، موسس کمپانی Fortis Films نیز هست. او در بسیاری از فیلم‌هایی که درخشیده، مانند فیلم All About Steve، تهیه‌کننده نیز بوده است. از جدیدترین کارهای او در مقام بازیگر می‌توانیم فیلم Ocean’s 8 (2018)، فیلم Bird Box (2018) و فیلم The Unforgivable (2021) را نام ببریم.

چنینگ تیتوم در نقش آلن کاپریسون/ داش مک‌ماهون

خلاصه داستان فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ / بررسی فیلم The Lost City 2022

چنینگ متیو تیتوم (Channing Matthew Tatum) متولد 26 آوریل 1980 (6 اردیبهشت 1359) در ایالت آلاباما آمریکا است. این بازیگر و تهیه‌کننده، کار خود را با فیلم Coach Carter (2005) آغاز کرد و با فیلم Step Up (206) به شهرت رسید. او ستاره فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم Magic Mike (2012)، فیلم 21 Jump Street و دنباله آن، و فیلم Hail, Caesar! (2016) بوده است. اخیرا او را در فیلم Dog (2022) و فیلم Free Guy (2021) دیده‌ایم.

دنیل ردکلیف در نقش ابیگیل فیرفکس

بیوگرافی بازیگران فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲/ بررسی فیلم The Lost City 2022

دنیل جیکوب ردکلیف (Daniel Jacob Radcliffe) بازیگر انگلیسی است که با نقش هری پاتر شناخته می‌شود. دنیل متولد 23 جولای 1989، برابر با 1 مرداد 1368، در لندن است. او پیش از ایفای نقش هری پاتر، تجربه بازی در فیلم دیوید کاپرفیلد (1999) و فیلم The Tailor of Panama (2001) را داشته است. بازی در فیلم‌های هری پاتر او را تبدیل به یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین، گران‌قیمت‌ترین و تحسین‌شده‌ترین بازیگران کرد.

ردکلیف پس از هری پاتر، بازیگری را ادامه داد و در فیلم‌های بسیاری حضور یافت. او ایفاگر نقش آرتور کیپز در فیلم The Woman in Black (2012)، والتر ماربی در فیلم Now You See Me 2 (2016) و نیت فاستر در فیلم Imperium (2016) بود. او در سال 2012 با ارین دارک، بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.

برد پیت در نقش جک ترینر

تریلر فیلم سینمایی شهر گمشده ۲۰۲۲ / معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲

برد پیت (Brad Pitt)، با نام کامل ویلیام بردلی پیت از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران دنیا است. این بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 18 دسامبر 1963 (27 آذر 1342) در ایالت اوکلاهاما است. او بازیگری را از سال 1987 آغاز کرد و تاکنون افتخارات بسیاری نظیر جایزه اسکار، جایزه بفتا و گلدن گلوب را کسب کرده است. او تاکنون 7 بار نامزد اسکار شده که از میان 2 بار، برای فیلم 12 Years Slave و فیلم Once Upon a Time in Hollywood، این جایزه را کسب کرده است. فیلم روزی روزگاری در هالیوود جوایز دیگری نظیر جایزه بفتا و جایزه گلدن گلوب را نیز برای او به ارمغان آورد.

فیلم Deadpool 2 (2018)، فیلم Ad Astra (2019) و فیلم Bullet Train (2022) از جدیدترین کارهای او در حوزه بازیگری هستند. وی در سال‌های اخیر بیش از بازیگری، به تهیه‌کنندگی پرداخته است. برد پیت تاکنون دو بار ازدواج کرده و هر دو همسر وی، جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی، از بازیگران بنام هالیوود هستند.

همچنین بخوانید :

با توجه با اینکه در یک مقاله کوتاه برای معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ ، مجالی برای مرور بیوگرافی همه بازیگران نیست، در فهرست زیر به اختصار نام و نقش دیگر بازیگران را مشاهده می‌کنید.

  • داوین جوی (Da’Vine Joy) در نقش بث هان، روزنامه‌نگار لورتا
  • پتی هریسون (Patti Harrison) در نقش آلیسون، مدیر شبکه‌های اجتماعی لورتا
  • اسکار نونیز (Oscar Nuñez) در نقش اسکار، یک خلبان هواپیمای باری
  • ریموند لی (Raymond Lee) در نقش افسر گومز
  • بوون یانگ (Bowen Yang) در نقش ری
  • آدام نی (Adam Nee) در نقش افسر سایر

نقد و بررسی فیلم The Lost City 2022

تیزر فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ / بررسی فیلم The Lost City 2022

فیلم کمدی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ اولین بار در 12 مارس 2022 (21 اسفند 1400) در جشنواره فیلم South by Southwest به روی پرده رفت. توزیع فیلم در دست کمپانی پارامونت پیکچرز بود و در 25 مارس (5 فروردین 1401) در سینماهای آمریکا به نمایش درآمد. اکران فیلم در روسیه به علت حمله روسیه به اوکراین، لغو شد.

فیلم سینمایی شهر گمشده ۲۰۲۲ تاکنون توانسته نمرات نسبتا خوبی از بینندگان و منتقدین بگیرد. بینندگان در وبسایت IMDb نمره 6.7 از 10 را به فیلم داده‌اند. از مجموع نقدهای راتن تومیتوز نیز 75% آنها، نقد مثبت بوده است. در وبسایت متاکریتیک نیز می‌بینیم که بر مبنای 42 نقد، امتیاز 60 از 100 به  فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ تعلق گرفته است.

در آخرین بخش از معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ نظرات و نمرات منتقدین درمورد فیلم را می‌خوانیم.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
فیلم های عاشقانه IMDb ؛ از کازابلانکا تا تایتانیک
الهه بیات06 مهر 1402 19:30
thumbnail
بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۲ ؛ به دنیای هیجان و اکشن در ...
تیم پلازا29 بهمن 1401 21:30
thumbnail
بهترین فیلم های اکشن 2021 ؛ معرفی 35 فیلم اکشن ۲۰۲۱
نسترن امین زاده22 دی 1401 19:30
thumbnail
دانلود و معرفی فیلم Kimi 2022 ؛ تیزر، داستان و بازیگران ...
الهه بیات14 فروردین 1401 20:00

Consequence/ لیز شانون میلر: 91

کارگردانان، آدام نی و آرون نی، موفق شدند با تیمی از ستارگان تعادل مناسبی بین اکشن، کمدی و عاشقانه پیدا کنند تا هر سه به طور هماهنگ باهم کار کنند.

RogerEbert.com/ ابی اولسسه: 88

کارگردانان، آدام و آرون نی، و نویسندگان دقیقا می‌دانند مخاطبشان چه می‌خواهد – شاید شبیه یک رمان‌‌نویس خوب– و یک غوغای عاشقانه غیرقابل انکار و جذاب را ارائه می‌دهند.

A.V.Club/ جردن هافمن: 75

فیلم سینمایی شهر گمشده ۲۰۲۲ یک نسخه بزرگ استودیویی است که برای هر نوع “قرار ملاقات عاشقانه” مناسب است. اما اگر چند ماه بعد خود را در هواپیما بیابید و تماشای این فیلم یکی از گزینه‌های شما باشد، آنگاه تبدیل به یک نسخه خانگی می‌شود. بد نیست اعتراف کنیم که همه ما در موقعیت‌های ناراحت‌کننده، نیاز به فیلم‌های آرامش‌بخش داریم.

فیلم کمدی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ / معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲

Los Angeles Times/ جاستین چانگ: 70

پوستر فیلم شهر گمشده آن را نوعی فیلم سرگرم‌کننده نشان می‌دهد، و واقعا همینطور است. این کمک می‌کند جفت شدن بولاک و تیتوم، به همان اندازه که از این دو بازیگر به شدت فریبنده و پرانرژی انتظار می‌رود، لذتبخش باشد.

Time/ استفانی زاخارک: 60

این فیلم نفسگیر، احمقانه و احتمالا به سرعت فرامو‌ش‌شدنی است. اما اگر احتیاج دارید برای یکی دو ساعت از فکر همه چیز رها شوید، این فیلم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

The Wall Street Journal/ امی نیکلسون: 50

در حالی که این کمدی عاشقانه به دلیل فقدان رابطه جذاب بین ستارگان مختل می‌شود، اما هرگز تردیدی نیست که هر دو بازیگر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند. هرکدام آنها به طور جداگانه عالی هستند، و ارتباط بین این همکاران حرفه‌ای سبب می‌شود کار یکدیگر را تکمیل کنند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 ؛ از لیگ عدالت ...
الهه بیات20 مهر 1401 14:30
thumbnail
بهترین فیلم های رزمی 2021 ؛ از مورتال کمبت تا ماتریکس ...
دریا رادمنش04 مهر 1401 21:30

Vanity Fair/ ریچارد لاوسون: 40

فیلم شهر گمشده دارای پتانسیلی است که آن را هدر داده، از ستاره‌های جذاب خود سوءاستفاده می‌کند و بنیان و اساس خود را ناکام می‌گذارد.

سخن پایانی

از اینکه با معرفی فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ با ما همراه شدید سپاسگزاریم. در این مطلب پس از تماشای تیزر فیلم شهر گمشده ۲۰۲۲ و دانلود فیلم، به سراغ داستان و بازیگران آن رفتیم. در انتها نیز مروری بر نظرات منتقدین داشتیم. نظر شما در مورد فیلم چیست؟ آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
.
08 آبان 1401، 18:42
پاسخ
0
0
لینک دانلود وجود نداره که در این پست!
avatar
.
08 آبان 1401، 18:41
پاسخ
0
0
لینک دانلود وجود نداره که در این صفحه!
avatar
سعید موسوی
.
01 تیر 1401، 04:21
پاسخ
0
1
اصولا من فکر میکنم مشکل بزرگ فیلمساز های بزرگ سینما اینه که قبل از این که ساخت پروپاگاندا های خودشون آغاز کنن قبل از این که برن بیگانه بسازن ترمیناتور بسازن اواتار بسازن یا ارباب حلقه ها بسازن باید حتما حتما یه فیلم استادانه به معنی واقعی کلمه مثل همین فیلم بشینن سر حوصله ۶۲۵ بار ( عدد حساب شدست با توجه به تایم اصلی این فیلم) ببینید. اره ۶۲۵ بار این فیلم شاهکار ببینن غرورم نداشته باشن. بعد اگه رفتن ترمیناتور ساختن و مخاطب های میلیاردی نداشتن عجیبه. اصلا مگه میشه . این فیلم باید ۶۲۵ بار دید هر فیلمسازی هر فیلمیازی تو این حوزه.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402