شغل پولدارترین افراد جهان چیست؟ شغل ثروتمندترین افراد دنیا را بشناسید!

شغل افراد ثروتمند جهان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که همواره راجع به ثروتمندترین افراد جهان، کنجکاو هستند و دوست دارند با مشاغل آن‌ها آشنا شوند. دانستن داستان زندگی هرکدام از این افراد و آشنا شدن با شغل پولدارترین افراد جهان خالی از لطف نیست.

امروزه سرمایه‌داران بزرگ دنیا با دارایی‌های خالص چند صد میلیارد دلاری در حال تلاش برای گسترش پروژه‌های کاری خودشان و تسلط مطلق بر جهان هستند. زندگی اکثر مردم دنیا، خوب یا بد، تحت تاثیر فعالیت‌های این افراد قرار دارد. طبق نظر برخی از مردم فعالیت‌های این افراد بیشتر در راستای نابودی محیط زیست و زیان رساندن به بشریت است. نظرتان هرچه که باشد به احتمال زیاد دوست دارید با شغل افراد ثروتمند جهان آشنا شوید و بیشتر درباره آن‌ها بدانید. ما در این مطلبی لیست 10 فرد ثروتمند دنیا را به ترتیب میزان سرمایه خالصشان برای شما فراهم کرده‌ایم. اگر دوست دارید با شغل پولدارترین افراد جهان آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. در این مقاله نیز می‌توانید با ثروتمندترین افراد جهان در سال 2021 بیشتر آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

شغل پولدارترین افراد جهان

اگر اسم این مطلب را به جای شغل ثروتمندترین افراد دنیا، کسب و کار پولدارترین مردان جهان بگذاریم، حرف اشتباهی نزدیم. علیرغم حضور گسترده زنان در عرصه تجارت و فعالیت‌های چشمگیر آن‌ها در دنیای اقتصاد و سیاست، باز هم این مردان هستند که رتبه‌های اول لیست را به خودشان اختصاص داده‌اند. همانطور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، در میان 15 فرد ثروتمند دنیا، فقط نام یک زن دیده می‌شود. البته این به معنای زیر سوال بردن توانایی بانوان در امور اقتصادی نیست. شغل ثروتمندترین افراد دنیا به همراه شغل و دارایی خالصشان در جدول زیر آمده است.

ناممیزان ثروت (میلیارد دلار)شغل یا برند
ایلان ماسک279.5تسلا
جف بزوس184.5آمازون
برنارد آرنو169لوئی ویتون
بیل گیتس133.7مایکروسافت
وارن بافت124.4برکشایر هاتاوی
لری بیج115.9گوگل
لری الیسون114.2اوراکل
سرگی برین111.3گوگل
گائوتام آدانی109.6هلدینگ آدانی
موکش آمبانی98.9هلدینگ رلاینس
استیو بالمر96.5مایکروسافت
کارلوس اسلیم هلو91.1فعال در زمینه مخابرات
مایکل بلومبرگ82شرکت بلومبرگ
فرانسوا بتناکور81.1لورئال
مارک زاکربرگ79.7فیسبوک
ژونگ شانشن72.4شرکت دارویی

1- منبع درامد ثروتمندترین افراد دنیا ؛ ایلان ماسک

منبع درامد ثروتمندترین افراد دنیا

رتبه اول این لیست به کسی تعلق می‌گیرد که این روزها نامش در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی بسیار زیاد شنیده می‌شود. ایلان ماسک مدیرعامل 50 ساله شرکت تسلا موتورز و بنیان‌گذار پروژه فضایی اسپیس ایکس است. البته این دو منصب تنها منبع درآمد ثروتمندترین مرد جهان نیست. منبع درامد ثروتمندترین افراد دنیا اصولا به یک حوزه یا شغل محدود نمی‌شود و این افراد از راه‌های مختلفی کسب درآمد می‌کنند.

او در سال 2002 با هدف تسهیل سفر انسان به فضا، پروژه اسپیس ایکس را آغاز کرد و اکنون نیز به عنوان مدیر اجرایی این پروژه فعالیت می‌کند. ماسک در سال 2004 به عنوان طراح ارشد وارد کمپانی تسلا شد و اکنون مدیر و سهامدار اصلی این کمپانی می‌باشد. او در سال 2006 به عنوان طراح ارشد تسلا، به یک کمپانی انرژی‌های خورشیدی در به ثمر رساندن یکی از پروژه‌هایشان کمک کرد و چند سال بعد سهام آن کمپانی را خریداری کرد.

یکی دیگر از پروژه‌های ایلان ماسک که هنوز به فاز اجرایی نرسیده است، هایپرلوپ می‌باشد. هایپرلوپ یک سیستم حمل و نقل ریلی بسیار پرسرعت می‌باشد. علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، در مورد منابع درآمد ایلان ماسک شبهات زیادی وجود دارد. اصولا شغل ثروتمندترین شخص در دنیا همیشه هم رسانه‌ای نمی‌شود و در بسیاری از موارد این اشخاص منابع درآمد سری هم دارند. آمارها نشان می‌دهد که توئیت‌ها، صحبت‌ها و جهت‌دهی‌های خاص ایلان ماسک باعث تغییرات قیمت شدید ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و دوج کوین شده است. عده‌ای ایلان ماسک را مغز متفکر پشت پرده تمام ارزهای دیجیتال می‌دانند. این مرد آمریکایی 50 ساله با دارایی خالص 279.5 میلیارد دلار در حال حاضر در رتبه اول این لیست قرار دارد.

2- شغل میلیاردر ها ؛ جف بزوس

شغل میلیاردر ها

اگر کمی درباره شغل میلیاردها تحقیق کرده باشید، حتما نام جف بزوس بارها به گوشتان خورده است. جف بزوس 58 ساله اصالتا آمریکایی است و هم اکنون به‌عنوان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک آمازون فعالیت می‌کند. دارایی‌های خالص او 184.5 میلیارد دلار است و به همین واسطه در رتبه دوم افراد ثروتمند جهان قرار دارد. نکته جالب درباره جف بزوس تغییر شغل و حتی رشته دانشگاهی اوست. اگر دوست دارید کمی هم درباره شغل سابق ثروتمندترین افراد جهان بدانید، بیان این نکته خالی از لطف نیست که جف بزوس پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خودش در چندین شرکت فناوری و کامپیوتری فعالیت کرد تا نهایتا ایده یک وبسایت خرده فروشی آنلاین به ذهنش رسید.

او با یک ریسک بسیار زیاد در سال 1994 میلادی روی حوزه ناشناخته‌ای به نام اینترنت سرمایه‌گذاری کرد و در سال 1995 اولین ویرایش از وبسایت آمازون دات کام روی اینترنت در دسترس عموم قرار گرفت. طی یک دوره 5 ساله سهام این شرکت رشد حباب گونه‌ای داشت و به مرز 106 دلار رسید اما با آغاز بحران اقتصادی و ترکیدن حباب شرکت‌های تازه‌کار، آمازون به مرز ورشکستگی و نابودی کامل رسید. همانطور که مشاهده می‌کنید شغل پولدارترین افراد جهان نیز همواره تضمین نبوده و آن‌ها نیز سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتند.

بزوس نهایتا با ایجاد یک سری تغییرات بنیادی توانست آمازون را سالم از این مهلکه خارج کند و اکنون در مسیر تبدیل شدن به ثروتمندترین شخص جهان قرار دارد و در رقابتی تنگاتنگی با ایلان ماسک است. او علاوه‌بر شرکت آمازون، در سال 2013 مالکیت روزنامه واشنگتن پست را نیز تصاحب کرد و اکنون صاحب یکی از قدرتمندترین رسانه‌های جهان است. فراموش نکنید که یکی از راه‌های حفظ اعتبار و تضمین شغل افراد ثروتمند جهان، حمایت رسانه‌ای است.

3- کسب و کار پولدار ترین افراد دنیا ؛ برنارد آرنو

کسب و کار پولدار ترین افراد دنیا

کسب و کار پولدار ترین افراد دنیا همیشه هم با تلاش و پشتکار به دست نیامده و گاهی اوقات کمی فرصت‌طلبی و موقعیت‌شناسی لازمه رسیدن به موفقیت است. برنارد آرنو، یک سرمایه‌گذار، کارآفرین و کلکسیونر آثار هنری اهل فرانسه است. او با دارایی 169 میلیارد دلار در رتبه سوم افراد پولدار جهان قرار دارد. همانطور که گفتیم شغل ثروتمندترین افراد دنیا همیشه یکنواخت و ثابت نیست. آرنو ابتدا همراه با پدرش در فرانسه مشغول ساخت ساختمان‌های تجاری و مسکونی بود. کمی بعد او وارد حوزه تجارت و معاملات املاک شد.

او با مهاجرت به آمریکا توانست مجتمع‌های معروفی در ایالت فلوریدا بسازد و از این طریق سرمایه بزرگی به جیب زد. برنارد آرنو به‌عنوان یک فرد بدطینت و شیطان‌صفت شناخته می‌شود. او پس از بازگشت به فرانسه با استفاده از بحران مالی کمپانی کریستین دلار، با پرداخت فقط 15 میلیون دلار و دریافت وام‌های کلان از دولت فرانسه، این شرکت را از ورشکستگی نجات داد. کمپانی کریستین دیور یکی از معروف‌ترین غول‌های عرصه نساجی و صنعت پوشاک است.

او کمی بعد بخشی از سهام خودش از کریستین دیور را به قیمت 400 میلیون دلار فروخت و 24 درصد از سهام کمپانی ام و ال هاش یا همان لوئی ویتون را خریداری کرد. کمتر از یکسال بعد آرنو توانست رئیس لوئی ویتون را در یک جدال حقوقی شکست داده و قدرت یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های کالاهای لوکس دنیا را در اختیار بگیرد. صلب قدرت از صاحبان شرکت‌ها باعث شده برنارد آرنو لقب بدطینت را از روزنامه‌نگاران فرانسوی بگیرد. شغل پولدارترین افراد جهان همیشه با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده است و این شایعات درباره برنارد آرنو نیز همواره وجود داشته و دارند. فعالیت اصلی او در حال حاضر بر کمپانی ال و ام هاش یا همان لوئی ویتون متمرکز است.

 

4- شغل ثروتمندترین شخص در دنیا ؛ بیل گیتس

شغل ثروتمندترین شخص در دنیا

شاید اگر قرار بود پنج سال قبل درباره شغل قروتمندترین شخص در دنیا مطلبی بنویسیم، کل آن مطلب به بیل گیتس اختصاص پیدا می‌کرد. اگرچه رشد سرمایه او و شرکت‌های ذیربط او در سال‌های اخیر در مقایسه با سایر کمپانی‌های بزرگ خیلی چشمگیر نبوده ولی هنوز هم بیل گیتس 66 ساله با دارایی خالص 133.7 میلیارد دلار، در رتبه چهارم لیست ما قرار دارد. بیل گیتس هم اکنون مدیرعامل و سهامدار اصلی شرکت فناوری مایکروسافت است. او در سال 1975 با باور بر این موضوع که روزی کامپیوتر یک وسیله ارزشمند و کاربردی در خانه هر انسانی خواهد بود، کمپانی مایکروسافت را با دوستان خودش افتتاح کرد.

بیل گیتس در ابتدا یک سری فعالیت بر روی زبان‌های برنامه‌نویسی بیسیک انجام داد. او تا سال 2000 برای بیست و پنج سال متوالی مدیرعامل مایکروسافت بود. پس از آن برای چهارده سال به‌عنوان رئیس هیئت مدیره مایکروسافت فعالیت کرد. نهایتا بیل گیتس به دلیل مسائل شخصی در سال 2020 از حضور در هیئت مدیره مایکروسافت استعفا داد. هم اکنون و با وجود استعفا نیز او سهامدار اصلی و عمده این شرکت بزرگ و معتبر است. این نکته که شغل افراد ثروتمند جهان همیشه چندگانه است حداقل درباره بیل گیتس صادق نیست و او در تمام دوران فعالیت حرفه‌ای خودش فقط در مایکروسافت فعالیت کرده است. البته او از طریق انتشار چند کتاب در حوزه فناوری نیز سرمایه زیادی کسب کرده که تمام سود حاصل از فروش کتاب‌ها را صرف امور خیریه کرده است.

5- وارن بافت

شغل پولدارترین افراد جهان

در ادامه مطلب شغل پولدارترین افراد جهان به وارن بافت 91 ساله می‌رسیم که با دارایی خالص 124.4 میلیارد دلار در حال حاضر در رتبه پنجم این لیست قرار دارد. او مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی است. برکشایر هاتاوی یک شرکت فعال در زمینه فروش بیمه، خدمات خرید سهام و فعال در بنگاه‌های اقتصادی است. البته برخی از شرکت های پولدارترین افراد جهان مشترک است. مثلا وارن بافت یکی از سهامداران عمده اپل، گلدمن ساکس، کوکاکولا و پپسی و چندین شرکت بزرگ و مطرح دیگر است.

همانطور که مشاهده می‌کنید شغل افراد ثروتمند جهان در یک حوزه نیست و اصولا این افراد با کار کردن عادی به پول و درآمد نمی‌رسند. مثلا وارن بافت با سرمایه‌گذاری درست و منطقی روی سهام شرکت‌هایی مثل جنرال الکتریک، بانک آمریکا و آمریکن اکسپرس توانسته به درآمد چند ساله صدها شخص عادی برسد. البته لازم است درباره شغل قبلی پولدارترین افراد جهان نیز کمی توضیح دهیم. پدر وارن بافت از اعضای مهم کنگره آمریکا در سال‌های 1942 و از سیاستمداران مشهور بوده است. وارن بافت قبل از ورود به دنیای سرمایه‌گذاری، چند سال در زمینه تحلیل بازارهای مالی و فروش اوراق بهادار فعالیت کرده است.

6- میزان درامد پولدارترین افراد دنیا ؛ لری پیج

میزان درامد پولدارترین افراد دنیا

لری پیج مدیرعامل اجرایی کمپانی گوگل است. او که در آستانه 50 سالگی قرار دارد با دارایی خالص 115.9 میلیارد دلار، در رتبه ششم این لیست قرار دارد. اگرچه مقدار دقیق دارایی‌های خالص این افراد مشخص است ولی هیچوقت نباید دنبال میزان درامد پولدارترین افراد دنیا باشید چون به دلایل مختلف مثل سیاست‌های اقتصادی و مالیاتی، درآمد سالیانه آن‌ها مشخص نیست. اگر بخواهیم شغل ثروتمندترین افراد دنیا را درباره لری پیج توضیح دهیم، باید گفت که او یک مبتکر در حوزه فناوری و اینترنت و مالک اصلی شرکت گوگل است.

او به همراه چند نفر از دوستانش موتور جستجوی گوگل را ایجاد کردند. به مرور زمان با کناره‌گیری اعضای اصلی از هیئت مدیره، لری پیج توانست در سال 2011 مدیرعامل اجرایی گوگل بشود. او مخترع ایده رنکینگ صفحات وب است. در واقع تمام موتور جستجوهای دنیا براساس ایده و نظریه لری پیج فعالیت می‌کنند. لری پیج در کنار استیو جایز، بیل گیتس و جف بزوس از عوامل اصلی توسعه ایالات متحده آمریکا در زمینه فناوری و تکنولوژی‌های نوین هستند.

7- لری الیسون

شغل قبلی پولدارترین افراد جهان

نمی‌توان درباره شغل افراد ثروتمند جهان صحبت کرد و چشم روی نام بزرگی مثل لری الیسون بست. این سرمایه‌گذار و کارآفرین 77 ساله آمریکایی با سرمایه خالص 114.2 میلیارد دلار، در رتبه هفتم لیست افراد ثروتمند قرار دارد. اگر با نرم‌افزارهای پایگاه داده و بانک‌های اطلاعاتی مثل اکسس سر و کار داشته باشید، به احتمال زیاد نام نرم‌افزار اوراکل نیز به گوشتان خورده است. اوراکل در ابتدا یک پایگاه داده اختصاصی برای سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) بود. به دلیل هوش سرشار لری الیسون، مدیریت این پروژه به او سپرده شد. در سال‌های بعد لری الیسون به کمک چند فرد دیگر توانست اوراکل را به یک بانک داده بزرگ و جهانی تبدیل کند. در زمینه شغل ثروتمندترین افراد دنیا، لری الیسون نیز مثل بیل گیتس فقط یک شغل در شرکت اوراکل دارد.

8- سرگی برین

پولدارترین افراد دنیا چه شغلی دارند؟

هنوز هم دوست دارید بدانید که میلیاردرهای جهان به چه شغلی مشغولند؟ سرگی برین کارآفرین و مخترع متولد روسیه است که همراه با لری پیج شرکت گوگل را افتتاح کردند. سرگی برین 48 ساله با سرمایه خالص 113.3 میلیارد دلار در رتبه هشتم افراد ثروتمند دنیا قرار دارد. در زمینه شغل افراد ثروتمند جهان باید گفت که سرگی برین در سال 1998 در کنار لری پیج موتور جستجوی گوکل را راه‌اندازی کردند. در سال‌های اخیر فعالیت برین در کمپانی گوگل کمرنگ‌تر شده و او در بسیاری از مراسمات و افتتاحیه‌های کمپانی غایب بوده است.

طبق شایعات سرگی برین روی یک پروژه در زمینه هوافضا سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است و تمرکز خودش را روی راه‌اندازی این پروژه گذاشته است. به دلیل کمرنگ شدن فعالیت‌های او در گوگل، طبق اطلاعات رسمی سرمایه او نسبت به همین مقطع در سال 2021، حدود سه میلیارد دلار افت داشته است. شغل پولدارترین افراد جهان همواره در معرض خطر است و نیاز به محافظت دائمی دارد.

9- گائوتام آدانی

ثروتمندترین افراد چه شغلی دارند؟

شاید وقتی اولین بار از خودتان پرسیده‌اید که پولدارترین افراد دنیا چه شغلی دارند؟ هرگز اسم یک هندی را در میان پولدارترین مردهای جهان تصور نمی‌کردید. گائوتام آدانی تاجر و بازرگان 59 ساله هندی است که با سرمایه خالص 109.6 میلیارد دلار در رتبه نهم افراد ثروتمند قرار دارد. آدانی فعالیت خودش را با افتتاح یک کارخانه تولید پلاستیک در ایالت گجرات هند آغاز کرد. با آزاد شدن اقتصاد هند او مرزهای کاری خودش را به حمل و نقل، واردات و صادرات، معاملات ملکی و بازار مسکن گسترش داد.

در سال‌های اخیر آدانی به دو بازار مهم ورود کرده است. او ادعا کرده قصد دارد بزرگترین تولیدکننده انرژی‌های پاک و نو در جهان باشد و برای سرمایه‌گذاری 70 میلیاردی روی این پروژه اعلام آمادگی کرده است. از طرفی دیگر آدانی 9 سال در حال اخذ مجوزهای لازم برای تاسیس یک معدن ذغال سنگ در استرالیا بود. از همه مهمتر آدانی 74درصد سهام فرودگاه بمبئی که یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان است را در سال 2020 خریداری کرده است. این سه حرکت آدانی نشان می‌دهد که شغل افراد ثروتمند جهان گاهی اوقات برای آن‌ها رضایت‌بخش نیست و همواره دنبال گسترش تجارت خودشان هستند. آدانی و خانواده‌اش جزء قدرتمندترین و ثروتمندترین خاندان‌های هندی هستند.

10- موکش آمبانی

شغل ثروتمندترین افراد دنیا

اگر 10 سال قبل عبارت ثروتمندترین افراد چه شغلی دارند؟ را جستجو می‌کردید، فقط با نام افراد اروپایی و آمریکایی روبرو می‌شدید ولی اکنون هندی‌ها حضور گسترده‌ای در بازارهای جهانی دارند. موکش آمبانی یک سرمایه‌گذار و تاجر موفق هندی است. این مرد 64 ساله با سرمایه خالص 98.9 میلیارد دلار در رتبه دهم این لیست قرار دارد. او سرمایه‌گزار و سهامدار عمده شرکت رلاینس است. رلاینس یک شرکت هندی فعال در بازارهای نفت، گاز، پتروشیمی، مخابرات و خرده فروشی اینترنتی است.

رلاینس در ابتدا به‌عنوان یک تولیدی کاشی و سرامیک توسط پدر موکش آمبانی افتتاح شده بود. آمبانی یک شرکت زیرشاخه به‌نام جیو در زمینه مخابراتی افتتاح کرد. با عرضه نسل چهارم اینترنت (4G) در سال 2016، کمپانی جیو رشد چشمگیری کرده است و در کمتر از چند سال به رتبه اول شرکت‌های مخابراتی هند تبدیل شده است. جیو اینترنت پرسرعت و باکیفیت را با ارزان‌ترین قیمت به مردم هند عرضه می‌کند. او نیز مثل آدانی اعلام کرده قصد دارد طی 10 تا 15 سال آینده بیش از 80 میلیارد دلار در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری کند.

کلام پایانی

اکثر مردم سوالاتی درباره شغل پولدارترین افراد جهان دارند. در این مطلب تلاش کردیم براساس منابع معتبر و سایت رسمی فوربز که در زمینه سرمایه افراد ثروتمند فعالیت می‌کند، فهرست ده مرد ثروتمند جهان را برای شما عزیزان تهیه کنیم و اطلاعات کاملی از سرمایه و دارایی خالص هر فرد را همراه با شغل ثروتمندترین افراد دنیا ارائه کنیم. البته این فهرست با توجه به تغییر در بازارهای مالی جهانی به صورت روزانه در حال تغییر است و ممکن است طی ماه‌های آینده چندین نفر از جمع این نفرات کم شده و نام افراد دیگری به آن اضافه شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
Ehsan ahady
.
09 مرداد 1402، 21:21
پاسخ
0
0
پس چرا اسم من تو لیست نبود؟؟🤔🤔
avatar
.
06 آبان 1401، 13:32
پاسخ
0
0
سلام خیلی اطلاعات مفیدی درمورد ثروتمندترین افراد جهان بودمتشگرم
avatar
ستاره
.
29 مرداد 1401، 14:19
پاسخ
1
1
من همیشه دوست داشتم شغل پولدارترین افراد جهان رو بدونم، مثلا می دونستم که ایلان ماسک جز اولین ها توی لیست پولدار هاست اما این رو نمی دونستم که شغلش چیه، نمی دونم شما هم شنیدین يا نه من که شنیدم که ایلان ماسک با اينکه خیلی پولداره تو ی خونه خیلی معمولی زندگی می کنه و خودش هم گفته که می خوام تو همین خونه پولدار باشم، نمی دونم چقدر درسته ولی برام جالب بود، در کل لیستی که تهیه کردین خیلی خوبه و واقعا اسم بقیه افراد پولدار رو نمی دونستم ولی الان که می دونم و می تونم دربارشون با بقیه افراد بحث کنم، ممنون از مطالب خوبتون.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402