بهترین بازی های PS5 در سال 2022 | با بازیهای برتر PS5 در سال 2022 آشنا شوید

بهترین بازی های PS5 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر بخواهیم بازی های برتر PS5 در سال 2022 را نام ببریم عناوین متعددی را می‌توانیم برشماریم. از بهترین بازی های PS5 2022 می‌توان به بازی Deathloop اشاره کرد. البته عناوین دیگری نیز شامل برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵ می‌شود. ما نیز در این مطلب به دنبال بهترین بازیهای PS5 2022 خواهیم بود. پس با بررسی بهترین بازی های پی اس فایو ۲۰۲۲ همراه پلازا باشید.

عناوین شاخصی در فهرست بهترین بازی های پی اس فایو ۲۰۲۲ قرار گرفته‌اند. سیستم‌های پلتفرم پلی استیشن تا کنون دارای دامنه گسترده‌ای از عناوین مختلف بوده و بازیکنان نیز قادر بوده‌اند که عناوین مورد علاقه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنند. کمپانی سونی البته به این دامنه، شماری از بهترین بازیهای جدید 2022 PS5 انحصاری را نیز اضافه کرده است. بر همین اساس می‌توان ادعا کرد که پلتفرم پلی استیشن 5 تنها مکانی است که می‌توانید در آن عناوینی همانند Ratchet & Clank: Rift Apart، Demon’s Souls و Astro’s Playroom که جزو برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵ تا کنون محسوب می‌شوند را تجربه کنید.

ویدئوی «بهترین بازی های PS5 در سال 2022» را از بخش پایین مشاهده کنید:

فهرست مطالب

معرفی اجمالی برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵

قبل از آنکه بهترین بازی های پلی استیشن 5 2022 را برای شما فهرست کنیم، می‌توانیم این رای را بدهیم که در حالت کنونی آن، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بهترین بازی پلتفرم PS5 تا کنون محسوب می‌شود.

برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵

این دنباله، ترکیبی از جلوه‌های بصری باشکوه، لودینگ‌های بسیار کم، گیم پلی متنوع و یک روایت داستانی بسیار جذاب است. علاوه بر این در بازی Ratchet & Clank: Rift Apart این امر را مشاهده خواهید کرد که دسته‌های DualSense پلتفرم PS5 قادر به انجام چه مواردی هستند. بنابراین این بازی را می‌توان جامع ترین بازی ویدیویی پلتفرم PS5 تا کنون نامید.

در سوی دیگر ماجرا، هنگامی که به دیگر اعضای فهرست برترین بازی های 2022 پلی استیشن فایو نگاه می‌اندازیم به بازی دیگری به نام Spider-Man: Miles Morales بر می‌خوریم که بهترین گزینه برای طرفداران عناوین ابرقهرمانی محسوب می‌‌شود. این بازی ماجراهای اسپایدرمن در لابه‌لای شهر نیویورک را برایمان روایت می‌کند.

در قدم بعدی معرفی بهترین بازی های پی اس ۵ ۲۰۲۲ همچنین به بازی Demon’s Souls می‌رسیم. اگر طرفدار چالش و سختی باشید، دیمنز سولز بهترین عنوانی است که می‌توانید هم اکنون بر روی این کنسول تجربه کنید. در دیمنز سولز، تمامی ویژگی‌های خوب این بازی اکشن نقش آفرینی 2009 به معیارهای سال 2020 ارتقا یافته‌ و در قالب یک تجربه بصری باشکوه به همراه یک حالت ویژه با فریم ریت‌های بالا به شما ارائه داده شده‌اند.

در ادامه بررسی بهترین بازی های سال 2022 برای PS5، جهت از نظر گذراندن قابلیت‌های این پلتفرم، به بازی Astro’s Playroom برمی‌خوریم. این عنوان در واقع یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی است که هر فردی می‌تواند هم اکنون بر روی یک کنسول تجربه کند. نهایتا اگر به دنبال تجربه‌ای خشن‌تر (و ترسناک‌تر) باشید، به شما توصیه می‌کنیم بازی Martha Is Dead را تجربه کنید که با جلوه‌های بصری ویژه خود جزو محبوب ترین بازی های PS5 2022 محسوب می‌شود.

بهترین بازی های PS5 2022

در این مقاله به بررسی بهترین بازی های ps5 2022 خواهیم پرداخت که بدنیست بدانید در این خصوص گزینه های خوبی برای سرگرمی وجود داشته که با این اوصاف نمیتوان عنوان بهترین را به یک بازی داد. این شما هستید که میتوانید بهترین بازی پلی استیشن 5 را از میان بازی های جدید ps5 2022 انتخاب کنید.

01. بازی Ratchet & Clank: Rift Apart | بهترین بازی های PS5 2022

بهترین بازیهای ps5 2022

اولین و بهترین بازی جدید PS5 در سال 2022 بازی Ratchet & Clank: Rift Apart محسوب می‌شود که در عین حال جزو پرفروشترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۲ نیز به شمار می‌آید. این عنوان نه‌تنها یک بازی ویدیویی بسیار ویژه است، بلکه نمودی از قابلیت‌های این کنسول نسل جدید نیز محسوب می‌شود.

از جمله قابلیت‌های منحصر به فرد این عضو برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵ می‌توان به مکانیزم‌های لودینگ بسیار سریع و استفاده بسیار ویژه از قابلیت‌های کنترلر DualSense پلی استیشن 5 اشاره کرد. البته اگر تمامی این‌ها دلیل نمی‌شود که این بازی ویدیویی را تجربه کنید، بازی Rift Apart با جلوه‌های بصری بسیار خوب، گیم پلی ویژه و نهایتا روایت داستانی جذابش شما را برای مدت‌ها درگیر خود خواهد کرد.

02. بازی Demon’s Souls

بازی های برتر ps5 در سال 2022
دومین عضو فهرست بهترین بازیهای PS5 2022 بازی Demon’s Souls محسوب می‌شود. این عضو لیست بهترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۲، قبلا جزو یکی از بهترین و چالش برانگیزترین بازی‌های PS3 بود که در قالب یک بازسازی جانانه توسط کمپانی‌های Bluepoint Games و SIE Japan Studio به شما ارائه داده شده است.

از جمله تغییرات این نسخه از بازی Demon’s Souls نسبت به قبل می‌توان به اصلاحات عمده گیم پلی و جلوه‌های بصری، آیتم‌های جدید از جمله حلقه‌های تازه، اسلحه‌های تازه و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. بر همین اساس می‌توان گفت چه طرفداران جدید و چه طرفداران قدیمی این سری، از تجربه این عضو بازی های برتر PS5 در سال 2022 نهایت لذت را خواهند برد.

03. بازی Deathloop | بهترین بازی های PS5 2022

بهترین بازی های پی اس فایو ۲۰۲۲

سومین عضو فهرست بهترین بازی های پی اس فایو ۲۰۲۲ بازی Deathloop محسوب می‌شود. سازندگان این عنوان از لیست بهترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۲، آن را یک بازی «معمایی در رابطه با قتل» نامیده‌اند که یک توضیح به‌جاست. در این بازی تیراندازی اول شخص، خبری از یورش مستقیم به دشمنان نیست. به جای آن یک تجربه بسیار هوشمندانه ماجراجویی در قالب زمان به شما ارائه داده شده است که در آن جمع آوری داده و سرنخ در رابطه با محیطتان به اندازه رویارویی با دشمنان اهمیت دارد.

می‌توان گفت چیزی که باعث می‌شود بازی Deathloop اینقدر خوب باشد، استایل منحصر به فرد آن است که در قالب یک ترکیب ویژه از جلوه‌های بصری جنگ سردگونه، یک روایت داستانی تیز و برنده و دو شخصیت اصلی دوست داشتنی نمود پیدا کرده است. به هنگام تجربه این عضو از جدیدترین بازی های PS5 در سال 2022 ممکن است هر از گاهی بخندید اما بدون شک گاهی اوقات به فکر نیز خواهید افتاد.

04. بازی Elden Ring | گرافیکی ترین بازی PS5

بهترین بازی های PS5 در سال 2022
در چهارمین جایگاه از فهرست برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵ بازی Elden Ring قرار گرفته است که در واقع دنباله معنوی دنیای باز (Open World) سری Dark Souls محسوب می‌شود. در این عضو از بهترین بازیهای PS5 2022 که در واقع یک بازی اکشن نقش آفرینی است، شما یک کاراکتر خواهید ساخت و در قالب یک محیط دنیای باز به گشت و گذار در قالب روایت داستانی خواهید پرداخت.

از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی ویدیویی می‌توان به گزینه‌های متعدد شما هنگام شخصی‌سازی کاراکترتان و لوازم او اشاره کرد. البته این مبارزات بازی Elden Ring است که آن را منحصر به فرد کرده‌؛ مبارزاتی که شما را به عنوان یک بازیکن مجبور میکند که شیوه مبارزه مخصوص به خود را طراحی و انتخاب کنید.

05. بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بهترین بازی های جدید PS5 در سال ۲۰۲۲
در پنجمین جایگاه از فهرست بازی های برتر PS5 در سال 2022 بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قرار گرفته است. این عضو از بهترین بازی های پی اس فایو ۲۰۲۲ دنباله‌ای است که در آن شاهد درگیر شدن یک قهرمان دیگر با سم یک عنکبوت شده‌ایم که او را نیز مثل پیتر پارکر، تبدیل به مرد عکنبوتی کرده.

این قهرمان در این بازی ویدیویی البته هنوز در شرف یاد گرفتن نحوه حفاظت از شهر است. نتیجه این امر نیز یک ماجراجویی بسیار هیجان انگیز است که در آن مایلز به تلاش و کوشش در جهت جلب اعتماد همشری‌ها به عنوان محافظ جدید شهر می‌پردازد؛ تلاش و کوششی که در راستای آن به مقابله با نیروهای زیرزمینی و تروریستی می‌پردازد.

06. بازی Returnal | بهترین بازی های PS5 2022

بهترین بازی های پلی استیشن 5 2022

عضو ششم فهرست بهترین بازی های PS5 2022، عنوان Returnal است. این عضو از برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵ یک تجربه اکشن ماجراجویی منحصر به فرد است که شما را در نقش قهرمانی به نام سلین (Selene) قرار می‌دهد؛ یک فضانورد که در یک دنیای بیگانه قرار می‌گیرد و خود را در یک چرخه زمان محبوس می‌انگارد.

با گشت و گذار در دنیای بازی Returnal علاوه بر آنکه با دشمنان مختلف روبرو خواهید شد، با نسخه‌های قبلی سلین نیز روبرو می‌شوید که نتوانسته‌اند از این چرخه زمان فرار کند. وجه تمایز بازی Returnal در مقایسه با دیگر عناوین اکشن آن است که در این عنوان از المان‌های ژانر Roguelike استفاده شده است که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها، از دست دادن تمامی پیشرفتتان در یک دور از بازی به هنگام مرگ است.

07. بازی Final Fantasy VII Remake: Intergrade

برترین بازی های 2022 پلی استیشن فایو
به هفتمین جایگاه فهرست بهترین بازیهای PS5 2022 می‌رسیم که به بازی Final Fantasy VII Remake: Intergrade تعلق دارد. این عضو از بازی های برتر PS5 در سال 2022 انحصاری پلتفرم PS5 محسوب می‌شود. از ویژگی‌های مهم و بارز آن می‌توان به جلوه‌های بصری ارتقا یافته، مکانیزم‌های لودینگ بهتر و یک اپیزود جدید به نام Intermission اشاره کرد.

در این حالت جدید از این عضو از بهترین بازی های پی اس فایو ۲۰۲۲ با یک قهرمان جدید روبرو خواهید شد که شیوه مبارزه و استایل گیم پلی هنگامی که او را کنترل می‌کنید بسیار متفاوت خواهد بود. علاوه‌براین، در این حالت شاهد برخی ارتقاهای بسیار ویژه در رابطه با گیم پلی بازی نیز بوده‌ایم که این عنوان را به عنوان یک تجربه جدید، شایسته امتحان کردن می‌کند.

همچنین بخوانید :

08. بازی Assassin’s Creed Valhalla

معرفی بهترین بازی های پی اس ۵ ۲۰۲۲

به هشتمین جایگاه از فهرست بهترین بازی های PS5 2022 فرا رسیدیم و این جایگاه به بازی دیگری جز Assassin’s Creed Valhalla تعلق ندارد. در این نسخه از سری بازی‌های Assassin’s Creed به سراغ حمله وایکینگ‌ها به بریتانیای کبیر می‌رویم و داستان یک شورشگر وایکینگ به نام ایوور (Eivor) را دنبال می‌کنیم.

از ویژگی‌های مثبت این عضو از برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵ می‌توان به محیط دنیای باز، دامنه گسترده اسلحه‌های قابل انتخاب و همچنین دید اودین (Odin Sight) اشاره کرد که از طریق آن قهرمان بازی می‌تواند به کمک یک کلاغِ همراه، مناطق مختلف را زیر نظر داشته باشد.

09. بازی Astro’s Playroom

بهترین بازی های سال 2022 برای PS5

به جایگاه نهم فهرست بهترین بازیهای PS5 2022 فرا رسیدیم که به بازی Astro’s Playroom متعلق است. ویژگی بارز این بازی جدید PS5 در سال 2022 آن است که در هر سیستم پلی استیشن 5 یک نسخه از آن را می‌توان پیدا کرد. ژانر بازی Astro’s Playroom پلتفرمر محسوب می‌شود و ما ماجراهای آسترو را دنبال می‌کنیم.

آسترو در این بازی ویدیویی قسمت‌های مختلف پلتفرم پلی استیشن 5 را دنبال می‌کند و از این طریق قابلیت‌های دسته DualSense این پلتفرم گیمینگ نیز به تصویر کشیده می‌شود. طول مدت این بازی ویدیویی 6 ساعت محسوب می‌شود و ما به شما اطمینان می‌دهیم در تمامی طول مدت تجربه این بازی لبخند بر لبان شما خواهد نشست.

10. بازی Dirt 5 | بهترین بازی های PS5 2022

محبوب ترین بازی های ps5 2022
به دهمین جایگاه فهرست بهترین بازی های پی اس فایو ۲۰۲۲ رسیدیم که به بازی Dirt 5، شبیه سازی رانندگی تعلق دارد. این بازی ویدیویی چهاردمین عضو از سری بازی‌های Colin McRae محسوب می‌شود و همچنین هشتمین بازی Dirt است که در آن قادر خواهید بود در لوکیشن‌های مختلف از جمله چین، نیویورک و … به مسابقه رالی بپردازید.

شاید مهمترین ویژگی این عضو بهترین بازی‌های PS5 2022 دامنه بسیار گسترده ماشین‌های موجود در آن باشد که از تمامی دهه‌های مختلف در آن گنجانده شده است. علاوه بر این شمار زیادی از حالت‌های مسابقه‌ای مختلف و یک حالت کریر بسیار خوب نیز در این عنوان گنجانده شده است که شما را برای مدت‌ها سرگرم خواهد کرد.

11. بازی Devil May Cry 5: Special Edition بازی اکشن ps5 2022

11. بازی Devil May Cry 5: Special Edition بازی اکشن ps5 2022

Devil May Cry 5: Special Edition از داستانی عمیق و اهریمنی برخوردار بوده است که این مورد سبب شده تا این نسخه بتواند عنوان بهترین بازی از مجموعه  Devil May Cry را به خود اختصاص دهد. این نسل به نسبت گزینه های قبلی خود در قالب یک بازی جدید عرضه شده است که شخصیت های نوین و خط داستانی جدید میتواند شمارا با دنیای جدیدی مواجه کند که نباید آنرا ساده از دست داد. مانند نسخه های پیشین در این بازی نیز باید روی شکارچی شیطان تمرکز داشته باشید و دشمنانی که برای نابودسازی شما اعزام میشوند را از میان بردارید. طراحی و خط داستانی بازی Devil May Cry 5: Special Edition سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی شده است که در این بخش میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید. بدنیست بدانید که تعداد مراحل موجود در این بازی به حدی که بتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کند کافی بوده است.

12. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بازی های جنگی ps5 2022

12. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بازی های جنگی ps5 2022

Call of Duty: Black Ops Cold War مانند سایر بازی های کال اف دیوتی انفجاری بوده است که در حالت کمپین تک نفره میتوانید شاهد یک فیلم پرفروش هالیوودی باشید. تشابه این بازی به فیلم به این دلیل بوده که کیفیت عالی آن و روان بودن بازی میتواند سبب سرگرمی شما به شکل ویژه ای شود. داستان بازی در دوران جنگ سرد و دهه 80 جریان داشته است که گروهی از ماموران ویژه را دنبال میکند. داستان این بازی شمارا به ایران نیز خواهد کشید که برای پیدا نمودن شخصیت های مشخص شده باید از سد نیروهای بسیاری عبور کنید.

بدلیل استفاده از فناوری های نوین در ساخت بازی Call of Duty: Black Ops Cold War شاهد یک طراحی بی نقص و حرفه ای خواهید بود که این مورد توسط شرکت اکتیویژن بطور حرفه ای پیاده سازی شده است. لازم به ذکر است بدانید که بدلیل محدودیت های موجود در این زمینه از توضیح کامل داستان خودداری نمودیم که پیشنهاد میشود به صورت تجربی این بازی را اجرا کنید. خشونت بسیار این بازی و داستان سیاسی آن سبب شده تا رده بندی سنی بازی روی 18+ قرار گیرد که در این باره پیشنهاد میشود آنرا نادیده نگیرید زیرا در این بازی خشونت و کشتارهای بسیاری رخ خواهد داد که برای افراد زیر 18 سال مناسب نخواهد بود.

13. بازی Godfall جدیدترین بازیهای ps5 2022

13. بازی Godfall جدیدترین بازیهای ps5 2022

Godfall یکی دیگر از بازی های اکشن و نقش آفرینی منحصر به فرد بوده است که گیم پلی آن چندان ناامید کننده نیست. در یک دنیای فانتزی با 5 قلمرو مختلف بنام های زمین ، آتش ، آب ، هوا و روح حضور پیدا کنید که شما در این سرزمین ها نقش یک شوالیه را برعهده خواهید داشت و باید از وقوع آخرالزمان جلوگیری کنید. تجهیزات بسیاری در این بازی وجود داشته است که دستیابی به آنها دشوار بوده ولی این مورد سبب خواهد شد تا برای قوی تر کردن خود دست به هرکاری بزنید. بازی Godfall مملو از صحنه های سینماتیک بوده است که شرکت سازنده در طراحی آن وسواس بسیاری را خرج کرده که از این بابت قرار است با یکی از بهترین بازی های جهان سروکار داشته باشید. دقت داشته باشید که هیولاهای موجود در این بازی گاهی اوقات عصبانی میشوند که این مورد سبب قویتر شدن آنها خواهد شد. در این شرایط نباید هیچ یک از دشمنان خود را دست کم بگیرید.

14. بازی The Pathless بازی جدید ps5 در سال 2022

14. بازی The Pathless بازی جدید ps5 در سال 2022

شرکت Giant Squid با ساخت بازی The Pathless موفق شد یکی از بهترین گیم های موجود در سبک اکشن و ماجراجویی به صورت سوم شخص را عرضه کند که در آن گیمر مدیریت یک شکارچی را برعهده خواهد داشت. تمام وقایع و مراحل بازی نقش گیر خواهند بود که از تمام استعداد های کشف شده و نشده خود برای شکست دادن دشمنان باید استفاده کنید. اصلی ترین مهارت شما در تیراندازی با کمان بوده است که در این شرایط برای برگرداندن صلح به سرزمین های مختلف میتوانید از آن استفاده کنید. بازی The Pathless شامل مناطق بسیاری بوده است که با کاوش در آنها میتوانید با پوشش و قلمرو های جدیدی آشنا شوید که این مورد در شکوفا شدن مهارت های شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. دقت داشته باشید که جذابیت های بسیار این بازی سبب شده تا محدودیت سنی بازی روی 16+ قرار گیرد که در این خصوص پیشنهاد میشود آنرا رعایت کنید.

15. بازی Sackboy: A Big Adventure بازی هیجانی 2022 ps5

15. بازی Sackboy: A Big Adventure بازی هیجانی 2022 ps5

در میان بهترین بازی های سال ۲۰۲۲ بدنیست بدانید که بازی Sackboy: A Big Adventure یکی از جدیدترین گزینه هایی بوده که در مدت زمان کم انتشار خود توانست امتیاز بالایی را از گیمرها کسب کند. این بازی اسپیف اف جدیدی از Sackboy بوده که در یکسری سطوح سه بعدی جدید قرار است شمارا سرگرم کند. گیم پلی نواورانه این بازی از همان ابتدا شمارا بطور کامل به خودش جذب خواهد نمود که در شرایط مختلف میتوانید خود را سرگرم کنید و از بازی لذت ببرید. در میان بهترین بازی های پلی استیشن 5 بازی Sackboy: A Big Adventure شاید به نسبت موارد دیگر شناخته شده نباشد اما باید بدانید که سبک و جذابیت های بسیار آن سبب شده تا این بازی در لیست های بسیاری قرار گیرد. امروزه حالت دو نفره این بازی میتواند شمارا در مقابل دوستان خود قرار دهد که برای سرگرمی نیاز به کمک یکدیگر خواهید داشت. در شرایط سخت و دشوار بازی راهی جز پیشروی ندارید زیرا موانع قرار گرفته در مقابل شما به طرزی پیاده سازی شده اند که برای عبور از آنها نیاز به تفکر خواهید داشت. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این بازی طراحی بی نقص آن بوده است که در مقایسه با بازی های مشابه خودش یک لول از آنها بالاتر بوده است. طراحی عالی در کنار صداگذاری جذاب سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی شده است که این مورد میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید سعی کردیم بهترین بازی های PS5 2022 را برای شما معرفی کنیم. قبلا نیز اشاره کردیم که پلی استیشن 5 یک پلتفرم جدید محسوب می‌شود و بر همین اساس می‌توان گفت که در زمان‌های آینده عناوین بهتری نیز از هر جهت برای این کنسول قدرتمند منتشر خواهد شد. با این وجود در میان عناوین کنونی این پلتفرم نیز تقریبا برای تمامی سلیقه‌ها یک بازی مشخص وجود دارد که علاقمندان این کنسول بازی می‌توانند آن را تجربه کرده و لذت ببرند.

نظر شما در رابطه با بهترین بازیهای PS5 2022 چیست؟ نظرات خود را از طریق قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در ارتباط بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402