معرفی مینی سریال دعای نیمه شب (Midnight Mass) + تریلر و نمرات منتقدین

معرفی سربال عشاء ربانی نیمه شب 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مینی سریال دعای نیمه شب (Midnight Mass) اثری در ژانر ترسناک محصول سال 2021 است که برای شبکه نتفلیکس ساخته شده. با معرفی و بررسی مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب همراه ما باشید.

مینی سریال دعای نیمه شب (Midnight Mass) یکی از سریال‌های ترسناک نتفلیکس در سال 2021 محسوب می‌شود که توسط مایک فلنگن (Mike Flanagan)، فیلمساز معروف آمریکایی، ساخته و کارگردانی شده است. این فیلمساز پیش از این در ژانر ترسناک آثاری چون فیلم Doctor Sleep محصول سال 2019، مینی سریال The Haunting of Hill House محصول سال 2018 و مینی سریال The Haunting of Bly Manor محصول سال 2020 را نیز کار کرده بود. اما مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب از این کارگردان از جنبه‌های مختلفی با آثار قبلی‌اش فرق دارد و این بار کمتر از المان‌های ژانر وحشت بهره برده است.

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر عشای ربانی نیمه شب با زیرنویس فارسی را تماشا کنید و با داستان آن بیشتر آشنا شوید.

مینی سریال Midnight Mass در تاریخ 24 سپتامبر 2021 برابر با 2 مهر 1400 از پلتفرم نتفلیکس عرضه شد و مورد توجه همگان قرار گرفت. در این مقاله از پلازا با معرفی سربال عشاء ربانی نیمه شب 2021 همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال دعای نیمه شب

برای دانلود مینی سریال Midnight Mass می‌توانید از لینک‌هایی که در این قسمت برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید. امیدواریم از تماشای این سریال جذاب لذت ببرید.

داستان مینی سریال دعای نیمه شب ۲۰۲۱

در خلاصه داستان مینی سریال دعای نیمه شب ۲۰۲۱ باید بگوییم که قصه این سریال در جزیره‌ای دورافتاده با جمعیتی خیلی کم اتفاق می‌افتد. مردی جوان بعد از 4 سال از زندان آزاد می‌شود و به زادگاهش در جزیره‌ای دورافتاده برمی‌گردد. در همین حین کشیشی جوان و مرموز نیز به جزیره می‌رسد و اتفاقات عجیب این شهر کوچک شروع می‌شوند…

بررسی مینی سریال دعای نیمه شب ۲۰۲۱

مینی سریال دعای نیمه شب در 7 قسمت منتشر شده که در جدول زیر می‌توانید اطلاعات همه قسمت‌های آن را مشاهده کنید.

شماره قسمتعنوان قسمت
1Book I: Genesis
2Book II: Psalms
3Book III: Proverbs
4Book IV: Lamentations
5Book V: Gospel
6Book VI: Acts of the Apostles
7Book VII: Revelation

بیوگرافی بازیگران عشاء ربانی نیمه شب

مایک فلنگن، سازنده مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب، این اثر را به عنوان پروژه‌ای عمیقا شخصی توصیف کرده که از تربیت او در کلیسایی کاتولیک برآمده است. او در ابتدا قصد داشت این ایده را در قالب یک رمان پیاده کند، اما در نهایت آن را تبدیل به فیلمنامه کرد. در سال 2019 ساخت مینی سریال Midnight Mass برای نتفلیکس تایید شد و در فوریه 2020 بازیگران اصلی آن معرفی شدند. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران مینی سریال دعای نیمه شب ۲۰۲۱ خواهیم داشت.

همیش لینکلیتر در نقش پدر پاول هیل

بازیگران مینی سریال دعای نیمه شب ۲۰۲۱

همیش لینکلیتر (Hamish Linklater) بازیگر آمریکایی متولد 7 جولای 1976 برابر با 16 تیر 1355 است. وی بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال The New Adventures of Old Christine، سریال The Crazy Ones و سریال ابرقهرمانی Legion شناخته می‌شود. در سال 2021 همیش در مینی سریال دعای نیمه شب بازی کرد و با هنرنمایی فوق‌العاده‌اش مورد توجه همگان قرار گرفت.

کیت سیگل در نقش ارین گرین

بیوگرافی بازیگران عشاء ربانی نیمه شب

کیت سیگل (Kate Siegel) بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی متولد 9 آگوست 1982 برابر با 18 مرداد 1361 است. وی بیشتر به خاطر همکاری‌هایش با همسرش، مایک فلنگن و بازی در آثاری چون فیلم ترسناک Oculus محصول سال 2013، فیلم اسلشر Hush محصول سال 2016، فیلم ترسناک Ouija: Origin of Evil محصول سال 2016، فیلم روانشناختی Gerald’s Game محصول سال 2017، مینی سریال The Haunting of Hill House و مینی سریال The Haunting of Bly Manor شناخته می‌شود.

زک گیلفورد در نقش رایلی فلین

بازیگران سریال دعای نیمه شب

زک گیلفورد (Zach Gilford) بازیگر آمریکایی متولد 14 ژانویه 1982 برابر با 24 دی 1360 است. وی بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال ورزشی Friday Night Lights و مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب شناخته می‌شود.

کریستین لمن در نقش آنی فلین

بازیگران سریال عشاء ربانی نیمه شب

کریستین لمن (Kristin Lehman) بازیگر و رقصنده کانادایی متولد 3 می 1972 برابر با 13 اردیبهشت 1351 است. این هنرپیشه بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون سریال Poltergeist: The Legacy، سریال درام Judging Amy و سریال جنایی The Killing شناخته می‌شود. وی همچنین در سریال پلیسی Motive و سریال Altered Carbon بازی کرده است.

هنری توماس در نقش اد فلین

بازیگران مینی سریال Midnight Mass

هنری توماس (Henry Thomas) بازیگر و موسیقیدان آمریکایی متولد 9 سپتامبر 1971 برابر با 18 شهریور 1350 است. او از کودکی بازیگری را شروع کرد و با بازی در نقش اصلی فیلم علمی تخیلی E.T. the Extra-Terrestrial محصول سال 1982 به شهرت رسید و جوایز زیادی گرفت.

برخی از دیگر آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم علمی تخیلی Fire in the Sky محصول سال 1993، فیلم جنایی Suicide Kings محصول سال 1997، درام تاریخی Gangs of New York محصول سال 2002، فیلم عاشقانه Dear John محصول سال 2010، فیلم ترسناک Ouija: Origin of Evil محصول سال 2016، فیلم Doctor Sleep محصول سال 2019، مینی سریال The Haunting of Hill House و مینی سریال Midnight Mass.

سامانتا اسلوین در نقش بو کین

خلاصه داستان مینی سریال دعای نیمه شب ۲۰۲۱

سامانتا اسلوین (Samantha Sloyan) بازیگر آمریکایی متولد 4 ژانویه 1979 برابر با 14 دی 1357 است. این هنرپیشه به خاطر بازی در آثاری چون سریال سیاسی Scandal، فیلم اسلشر Hush، مینی سریال Midnight Mass و سریال پزشکی Grey’s Anatomy شناخته می‌شود.

سایر بازیگران مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب عبارتند از:

  • ایگبی ریکنی (Igby Rigney) در نقش وارن فلین
  • راهول کوهلی (Rahul Kohli) در نقش کلانتر حسن
  • آنارا کیمون (Annarah Cymone) در نقش لیزا
  • آنابت گیش (Annabeth Gish) در نقش دکتر سارا گانینگ
  • الکس اسویی (Alex Essoe) در نقش میلدرد گانینگ
  • راهول عبوری (Rahul Abburi) در نقش علی حسن
  • مت بیدل (Matt Biedel) در نقش استرج
  • مایکل توروکو (Michael Trucco) در نقش وید
  • کریستال بلینت (Crystal Balint) در نقش دالی
  • لوئیس اولیور (Louis Oliver) در نقش اوکر

نمرات و بررسی مینی سریال دعای نیمه شب ۲۰۲۱

مینی سریال دعای نیمه شب با اقبال خوبی در میان بینندگان و منتقدان مواجه شده است. امتیاز این سریال در IMDb به 7.7 از 10 رسیده و 87 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز 86 درصد از نقدهای آن مثبت ارزیابی شده‌اند. در متاکریتیک نیز 23 نقد و میانگین امتیاز 75 از 100 برای مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب ثبت شده است. از این 23 نقد، 18 نقد مثبت و 5 نقد متوسط هستند. در ادامه مروری بر نمرات منتقدین به این سریال خواهیم داشت.

i / امیلی بیکر: 100

مینی سریال Midnight Mass تا انتهایش جذاب است.

Paste Magazine / کاترین اسمیت: 92

در هر قسمت هرچقدر پیچیدگی‌های داستان بیشتر می‌شود، تنش بیشتری نیز به وجود می‌آید. شخصیت‌ها تسلیم می‌شوند و تماشاگران نیز با آنها همراه می‌گردند.

The Detroit News / تام لانگ: 91

مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب خیلی آرام شروع و طوفانی تمام می‌شود. حال و هوای عجیبش، خونین و سپس دیوانه‌وار می‌شود. تماشای دو قسمت آخر از این سریال 7 قسمتی هم سخت است و هم نمی‌توان آنها را تماشا نکرد.

داستان مینی سریال دعای نیمه شب ۲۰۲۱

Collider / وینی منکوسو: 91

باید به شما بگویم که تماشای این سریال سخت و ناامیدکننده است. همچنین باید خاطر نشان کنم که با تماشای مینی سریال Midnight Mass تجربه عجیبی از گریم را خواهید داشت (که البته دلیلی دارد). اما علاوه بر همه این‌ها باید بگویم که به هر حال به تماشای این مینی سریال بنشینید؛ چراکه در نهایت متوجه می‌شوید که ارزشش را داشت.

همچنین بخوانید :

Decider / کایلا کاب: 90

اگر به مینی سریال جدید فلنگن زمان و احترامی که لایقش است را بدهید، در نهایت با داستانی پر از احساسات و بازی‌های خوب درباره اعتقاد، مذهب و پایانی تماشایی روبرو خواهید شد. مینی سریال دعای نیمه شب فراموش نشدنی است.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 88

با اینکه این سریال اورجینال است و خود فلنگن آن را نوشته، اما همانند اقتباسی بالارده از یکی از رمان‌های کینگ به نظر می‌‌رسد.

Radio Times / پاتریک کرمونا: 80

این مینی سریال خالص، هیجان انگیز و خاص است و برخی صحنه‌ها و لحظات آن تا مدت‌ها بعد از تماشای آن با شما باقی خواهند ماند. یک چیز حتمی است: فلنگن یکی از بهترین امتیازهای نتفلیکس است.

Polygon / رزی نایت: 80

مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب فراتر از صرفا تنش و هیجان می‌رود و حماسه‌ای سخت و گاها امیدوارکننده را به تصویر می‌کشد که بر ترس‌های هستی گرایانه زنده بودن تکیه دارد.

IndieWire / بن تراورز: 75

فلنگن شخصیت‌ها و همینطور بازیگرانش را دوست دارد (اغلب آنها قبلا نیز با این کارگردان همکاری داشته‌اند). او به بازیگرانش این فرصت را می‌دهد تا تمام توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند… با اینکه این سریال صبوری شما را می‌طلبد، اما همچنان داستان خوبی‌ست.

تریلر عشای ربانی نیمه شب

Pittsburgh Tribune-Review / راب اوون: 75

این سریال وحشتی بی پروا و روشنفکرانه دارد. اگرچه مملو از دیالوگ است، اما هرچه بیشتر پیش می‌روید، بیشتر در شما رسوخ می‌کند.

New York Magazine (Vulture) / جن چینی: 70

بدون لینکلیتر مینی سریال Midnight Mass همچنان سریال خوبی می‌شد، اما با او در لحظاتی عالی شده است.

The Guardian / جک سیل: 60

چند تا از غافلگیری‌های سریال به راحتی قابل پیشبینی هستند و کل آن داستان فرعی مربوط به گربه‌های مرده اصلا درست به نظر نمی‌رسد… زمانی که سریال به پایانش می‌رسد، شاهد آتش و دل و روده‌های زیادی هستیم، اما هیچ جذبه‌ای ندارد.

The Playlist / اندرو کرامپ: 42

این سریال سرشار از محتواهای مختلف است که هدف و معنای پشتش را دلسردکننده ساخته‌اند. مینی سریال دعای نیمه شب حرفی برای زدن دارد. فقط حرفش را با صدای خیلی بلندی می‌زند…

کلام آخر

سریال عشاء ربانی نیمه شب

در این مقاله از پلازا با معرفی جدیدترین ساخته مایک فلنگن، یعنی مینی سریال دعای نیمه شب همراه شما بودیم. آیا شما این مجموعه 7 قسمتی را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره مینی سریال عشاء ربانی نیمه شب چیست؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402