متاورس و بازی های کریپتویی دلیلی برای زندگی !!!

متاورس و بازی های کریپتویی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دنیای بازی های کامپیوتری امروزه در حال رشد و پیشرفت است که اگر از این حوزه عقب بمانید قطعا بخش بزرگی از صنعت بازی هارا از دست داده اید که در این پست از وبسایت پلازا  قصد معرفی بخش های مهم در این زمینه را داریم. در همین زمینه باید بدانید که بصورت نامحسوس شرکت راک استار در حال پیاده سازی این مورد دربازی های خود است که اگر در اینترنت عبارت دانلود بازی red dead redemption 2 را سرچ کنید سایت های ایرانی اشاره ای به این مورد نکرده اند که در آینده اطلاعات بیشتری از آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فهرست عناوین مطلب:

متاورس و بازی های کریپتویی دلیلی برای زندگی !!!

بازی های کریپتویی :

یکی دیگر از حوزه هایی که در این زمینه میتواند کاربران را به درآمد زایی برساند بازی های کریپتویی است. این بازی ها که در یک دنیای محدود و سرگرم کننده شکل گرفته اند شامل توکن های ارزشمندی بوده که بصورت رندوم و در مراحل دشوار بازی قرار میگیرند. شما با پایان دادن به مراحل و شکست دادن رقبا میتوانید ارز های مختلفی را از بازی دریافت کنید که با جمع آوری آنها ماهانه مبلغ گزافی را به کیف پول مجازی خود منتقل کنید. جالب است بدانید که امروزه بسیاری از کاربران که در حوزه بازی های آنلاین فعالیت دارند به سمت دانلود بازی های کریپتویی برای کامپیوتر رفته اند که این مورد میتواند آینده شغلی آنها را تضمین کند.

متاورس چیست ؟

در ابتدا باید بدانید که دنیای مجازی توسط شرکت های مطرح جهانی مانند مایکروسافت در حال ساخت یک دنیای مجازی به وسعت دنیای واقعی هستند که در آن افراد در قالب میلیارد ها شخصیت میتوانند اقداماتی که نیاز دارند را انجام دهند. در واقع هر کاری که در دنیای واقعی انجام میدهید بصورت مجازی در متاورس نیز قابل انجام خواهد بود. البته این مورد در حال شکل گیری و پیشرفت است که نمیتوان اکنون از آن انتظارات بسیاری را داشت. بطور مثال در دنیای متاورس شما با استفاده از ارز های دیجیتال میتوانید زمین و یا ساختمان های اماده ای که وجود دارد را خریداری کنید. با پیشرفت متاورس و حضور پررنگ تر افراد در این بازی ارزش دارایی های شما نسبت به موقعیت مکانی افزایش پیدا میکند. در این زمینه با خرید و فروش هایی که انجام میدهید میتوانید به سود چشمگیری برسید و با انتقال آنها به کیف پول مجازی خود به درآمد زایی برسید. متاورس هنوز بطور رسمی در ایران به محبوبیت نرسیده است اما میتوان امیدوار بود که در آینده ای نه چندان دور شخصیت های بسیاری وارد این حوزه شوند.

متاورس امروزه توانسته به نهایت اوج و محبوبیت خود برسد و به کمک آن میتوانید دنیای مجازی را همانند واقعیت دنبال کنید و برای خود سرمایه های متفاوتی خریداری نمایید، با کمک گیری از هدست های واقعیت مجازی و عینک های مخصوص و دیگر امکانات و ویژگی ها قادر هستید به دنیای محبوب و جهانی متاورس وارد شوید و همانند دنیای واقعیت تلاش خودتان را انجام دهید تا سرمایه بیشتری را بدست آورید.

جالب است بدانید در این دنیا هر کاری که در زندگی واقعی میتوانید انجام دهید قابل انجام دادن است و دیگر میتوانید با نشستن در خانه و وارد شدن به دنیای متاورس به میزان سرمایه خود اضافه کنید. تبلیغات بازاریابی زیادی نیز در این ایده از metaverse وجود دارد. فیس‌بوک، به‌ویژه، پس از حرکت اپل برای محدود کردن ردیابی آگهی‌ها، در موقعیت آسیب‌پذیری قرار گرفته است.

غیرممکن است که چشم انداز فیس بوک از آینده ای را که در آن همه یک کمد لباس دیجیتالی دارند از این واقعیت جدا کنیم که فیس بوک واقعاً می خواهد از فروش لباس های مجازی درآمد کسب کند. متاورس به تغییر گسترده ای در نحوه تعامل ما با فناوری اشاره دارد. و این کاملاً ممکن است که خود این اصطلاح در نهایت به همان اندازه کهنه شود، حتی با رایج شدن فناوری خاصی که یک بار توضیح داده شد.

به طور کلی، فناوری‌هایی که متاورس را تشکیل می‌دهند می‌توانند شامل واقعیت مجازی باشند که با جهان‌های مجازی پایدار مشخص می‌شود که حتی زمانی که شما بازی نمی‌کنید به وجود خود ادامه می‌دهند و همچنین واقعیت افزوده که جنبه‌های دنیای دیجیتال و فیزیکی را با هم ترکیب می‌کند. با این حال، نیازی نیست که آن فضاها منحصراً از طریق VR یا AR قابل دسترسی باشند.

احتمالاتی وجود دارد در مورد اینکه تا سال 2026 یک‌ چهارم افراد زمان خود را در متاورس سپری می‌کنند! نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد 25 درصد از مردم تا سال 2026، حداقل یک ساعت در روز برای کار، خرید، تحصیل، سرگرمی یا مقاصد اجتماعی در متاورس خواهند بود. مؤسسه تحقیقاتی گارتنر، با ذکر اینکه بسیاری از شرکت‌ها در حال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استفاده از متاورس هستند، پیش‌بینی کرده است که به‌زودی بسیاری از افراد زندگی خود را به‌صورت دیجیتالی سپری می‌کنند.

همچنین عنوان شده که تا سال 2026، حدود 30 درصد از سازمان‌های جهان محصولات و خدمات خود را در متاورس ارائه می‌کنند. زمین ها (land) یکی از اصلی ترین راه های سرمایه گذاری در حوزه ی متاورس هستند. هدف اصلی لند ها این است که به طراحان و توسعه دهندگان بازی اجازه دهد تا تجربیاتی را بر روی آن‌ها منتشر کنند که می‌تواند توسط گیمرها بازی شود. از طرفی گیمرها با بازی در این محیط می‌توانند کسب درآمد کنند.

علاوه بر آن، لند ها می توانند مورد استفاده های دیگری از جمله : راه اندازی کسب و کار، برگزاری جشن ها و همایش ها، برگزاری بازی ها، انجام تبلیغات، ساخت خانه قرار بگیرند. برای درک بهتر متاورس میتوان یک بازی که در این زمینه است را مثال زد عنوان یک گیم به نام دیسنترالند که ویژگی ها و امکانات عالی را در اختیار شما میگذارد، در ادامه باید گفت بازی Decentraland چیست! دیسنترالند یک دنیای واقعیت مجازی، سه بعدی و غیرمتمرکز است که به کاربران امکان تجربه کردن یک زندگی مجازی را می دهد.

تصور کنید وارد یک نمایشگاه مجازی شده اید و یک تابلوی نقاشی نظر شما را جلب کرده است و می خواهید آن را روی دیوار خانه مجازی خود در دیسنترالند آویزان کنید. شما خیلی راحت می‌ توانید با پرداخت هزینه تابلو، صاحب آن شوید و به راحتی آن را روی دیوار خانه مجازی خود آویزان کنید. و یا اینکه اگر می خواهید لباس های مجازی قدیمی خود را بفروشید خیلی راحت می توانید این کار را با استفاده از این پلتفرم انجام دهید و در ازای فروش اجناس مجازی خود، پول واقعی دریافت کنید.

تمامی آیتم ها در این بازی نوعی دارایی دیجیتال غیر قابل معاوضه (NFT) است و هر کدام به صورت جدا در یک قرار داد هوشمند اتریوم قرار می گیرد. پس دیسنترالند یک بازی بر پایه NFT هاست! خرید و فروش زمین نیز یکی از عمده ترین کارهایی است که بازیکنان می توانند در این پلتفرم انجام دهند.

با متاورس، بلوک‌های ساختمانی جدیدی مانند توانایی میزبانی صدها نفر در یک نمونه از یک سرور وجود دارد (در حالت ایده‌آل، نسخه‌های آینده متاورس قادر خواهند بود هزاران یا حتی میلیون‌ها نفر را به طور همزمان مدیریت کنند). یا ابزارهای ردیابی حرکت که می توانند تشخیص دهند که شخص به کجا نگاه می کند یا دستانش کجاست.

این فناوری های جدید می توانند بسیار هیجان انگیز و آینده نگرانه باشند. باید گفت که متاورس همچنان جای پیشرفت دارد و اگر همین گونه پیش برود به زودی میتواند کل دنیا رو فرا گیرد، اگر چه همچنان یکسری افراد هستند با این موضوع آشنایی ندارند اما بزودی میتوانیم شاهده این موضوع باشیم همگی کاربران درگیر موضوع متاورس شده اند.

NFT (Non-Fungible Token) چیست ؟

گواهی مالکیت دیجیتالی غیرتکراری و پویا که غیرقابل تکرار و معاوضه هستند و در قالب ارز دیجیتالی صادر میشود را ان اف تی گویند. در ابتدا باید بدانید که شما با جمع آوری NFT های مختلف و ساخت یک الگوی مناسب میتوانید آنرا به قیمت بالایی بفروش برسانید. این مورد رفته رفته در حال شکل گیری در دنیای متاورس است که براساس نقد دیجیاتو “اسپاتیفای در حال طراحی برنامه‌‌ای برای افزودن فناوری بلاک‌چین و توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT به سرویس استریم خودش است. چند روز قبل نیز مارک زاکربرگ اعلام کرد NFT‌ها به اینستاگرام اضافه می‌شوند و حالا تصمیم اسپاتیفای می‌تواند جان تازه‌ای به حوزه رمزارزها بدهد.” این مورد بطور رسمی به اثبات رسیده است که بدون شک مشکلات و ضرر های متفاوتی را در این زمینه برای اسپاتیفای بهمراه خواهد داشت.

امروزه NFT و ارزهای دیجیتال سرو صدای بسیاری را در دنیای مجازی به پا کرده و به سرعت در حال رشد است، حال اینکه NFT چیست چگونه میتوان از آن کسب درآمد داشت برای خیلی از کابران فضای مجازی سوال است. در حقیقت NFT یک دارایی دیجیتال مانند آثار هنری می باشد، و باید گفت ارزش اصلی آن به کمک یک رمز ارز حفظ میشود.

واژه کلمه NFT همان Non Fungible Token است، همچنین باید بدانید که برخلاف سکه ای استاندارد در بلاک چین بیت کوین، NFT منحصر به فرد بوده و قابل معاوضه نیست! و اما بهتر است بدانید NFT ها در بخش کسب و کار و تبلیغات داخل متاورس کولاک کردن!شما حتی می تونید از برند های Gucci و Balenciaga داخل متاورس NFT پیدا کنید، در کل بحث توکن های غیر مثلی در متاورس اینقدر گستردس که اگر بخوام یک نمونه ی کوچیکشو براتون مثال بزنم این هست که آواتارهای متاورسی می توانند وارد مغازه های متاورسی بشن و پس از پرو کردن یک لباس(لباس NFT هست) آنرا برای آواتارشان خریداری کنند!

اما بحث اینجا تموم نمیشه از آنجایی که هر جنسی که داخل مغازه وجود داره، یک نمونه ی NFT شده در متاورس هست قاعدتا نمونه ی واقعیش داخل یکی از مغازه های اون برند داخل دنیای واقعی وجود داره دیگه؛نه؟! پس در واقع اون برند هم کالاش رو داخل متاورس به صورت NFT فروخته، هم تبلیغش رو داخل دنیای واقعی کرده! اینجاس که میگم بحث NFT های متاورسی برای برند ها یک روش کسب و کار و تبلیغات جدید رو به وجود آوردن، طی همکاری گوچی با Roblox، این دو یک نمایشگاه مجازی منحصر به فرد و نعاملی را به نام Gucci Garden منتشر کردند.

با ورود بازدیدکنندگان به باغ گوچی، آواتارها به مانکن هایی تبدیل می شدند و مانکن هر بازدید کننده با گشت و گذار در اتاق های مختلف، عناصر نمایشگاه را جذب می کرد. فضای باغ گوچی برای دو هفته باز بود و 42 میلیون کاربر این پلتفرم می توانستند از 1.20 دلار تا 9 دلار برای لوازم جانبی کلکسیونی و نسخه محدود گوچی هزینه کنند. اقلام در باغ مجازی گوچی پنهان شده بودند که بازتاب نمایشگاه‌های باغ گوچی در فلورانس و سایر شهرهای جهانی بود.  برخی از آیتم‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شدند و انحصاری بودن با انتشار زمان محدود مشخص شد.

اگر بخواهیم توضیح بهتری دیگر راجب NFT بدهیم باید گفت: NFT یک دارایی دیجیتالی است که اشیاء دنیای واقعی مانند هنر، موسیقی، آیتم های درون بازی و ویدیوها را به نمایش میگذارد. آنها به صورت آنلاین خرید و فروش می شوند، اغلب با ارزهای رمزنگاری شده، و معمولاً با همان نرم افزار زیربنایی مانند بسیاری از رمزارزها کدگذاری می شوند. اگرچه NFT ها از سال 2014 وجود داشته اند، اما در حال حاضر شهرت زیادی به دست آورده اند، زیرا در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب برای خرید و فروش آثار هنری دیجیتال هستند.

از نوامبر سال 2017 تاکنون 174 میلیون دلار برای NFT هزینه شده است. بسیاری از NFT ها، حداقل در این روزهای اولیه، خلاقیت های دیجیتالی بوده اند که در حال حاضر به شکلی در جاهای دیگر وجود دارند، مانند کلیپ های ویدیویی نمادین از بازی های NBA یا نسخه های امنیتی شده از هنر دیجیتال که در حال حاضر در اینستاگرام شناور هستند.

هنرمند مشهور دیجیتال، مایک وینکلمن، معروف به “بیپل”، ترکیبی از 5000 نقاشی روزانه را برای خلق شاید معروف ترین NFT سال 2021، “EVERYDAYS: The First 5000 Days” ساخت که در کریستیز به قیمت رکوردشکنی 69.3 میلیون دلار فروخته شد. هر کسی می‌تواند تک‌تصاویر یا حتی کل کلاژ تصاویر را به‌صورت آنلاین به‌صورت رایگان مشاهده کند.

پس چرا مردم حاضرند میلیون‌ها دلار برای چیزی که می‌توانند به راحتی اسکرین شات یا دانلود کنند خرج کنند؟ زیرا یک NFT به خریدار اجازه می دهد تا کالای اصلی را داشته باشد. نه تنها این، بلکه حاوی احراز هویت داخلی است که به عنوان مدرک مالکیت عمل می کند. کلکسیونرها برای این «حقوق رجزخوانی دیجیتال» ارزش بیشتری نسبت به خود کالا قائل هستند.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به طور خاص، NFT ها معمولاً روی بلاک چین اتریوم نگهداری می شوند، اگرچه بلاک چین های دیگر نیز از آنها پشتیبانی می کنند. همچنین NFT ها می توانند در هر زمان تنها یک مالک داشته باشند و استفاده از فناوری بلاک چین تأیید مالکیت و انتقال توکن ها را بین مالکان آسان می کند. سازنده همچنین می تواند اطلاعات خاصی را در ابرداده NFT ذخیره کند.

به عنوان مثال، هنرمندان می توانند آثار هنری خود را با درج امضای خود در پرونده امضا کنند. فناوری بلاک چین و NFT به هنرمندان و سازندگان محتوا فرصتی منحصر به فرد برای کسب درآمد از کالاهایشان می دهد. به عنوان مثال، هنرمندان دیگر مجبور نیستند برای فروش آثار خود به گالری ها یا خانه های حراج اعتماد کنند. در عوض، هنرمند می‌تواند آن را مستقیماً به‌عنوان NFT به مصرف‌کننده بفروشد، که به آنها اجازه می‌دهد سود بیشتری را حفظ کنند.

علاوه بر این، هنرمندان می‌توانند در حق امتیاز برنامه‌نویسی کنند تا هر زمان که هنرشان به صاحب جدیدی فروخته شد، درصدی از فروش را دریافت کنند. این یک ویژگی جذاب است زیرا هنرمندان عموماً پس از اولین فروش آثار هنری خود درآمدهای آتی دریافت نمی کنند. برای شروع کار ابتدا باید یک کیف پول دیجیتالی تهیه کنید که به شما امکان ذخیره NFT و ارزهای دیجیتال را می دهد.

بسته به اینکه ارائه‌دهنده NFT شما چه ارزهایی را می‌پذیرد، احتمالاً باید مقداری ارز دیجیتال مانند اتر خریداری کنید. اکنون می توانید با استفاده از کارت اعتباری در پلتفرم هایی مانند Coinbase، Kraken، eToro و حتی PayPal و Robinhood، کریپتو بخرید. سپس می توانید آن را از صرافی به کیف پول انتخابی خود منتقل کنید.

دانلود بازی های آینده نگر ؟!!

این عنوان شاید کمی گمراه کننده باشد اما باید بدانید که دنیای بازی های کامپیوتری رفته رفته در حال شکل گیری به سمت جدیدی است که کاربران را در یک دنیای آنلاین گرد هم جمع آوری کند. حضور پررنگ متاورس در این زمینه سبب شده تا طی سال های اخیر ساخت بازی های آنلاین کمی بیشتر شود به همین دلیل است که دانلود بازی کامپیوتر براساس ترند های گوگل در سال 2021 رشد 11 درصدی داشته است و همین مورد نیازمند منابع معتبر در این زمینه خواهد بود.

وب سایت پارسی دانلود که در حوزه بازی های کامپیوتری فعالیت دارد گزینه مناسبی برای دریافت بازی های کریپتویی است زیرا با بررسی منابع معتبر خارجی و بررسی بازی های مختلف در این حوزه توانسته کاربران بسیاری را برای تجربه بازی های کریپتویی به سمت خود جذب کند. این سایت بیش از 9 سال است که در حوزه اینترنت و بازی های کامپیوتری فعالیت دارد که بدون شک با تجربه کافی میتواند گزینه خوبی برای دریافت اطلاعات مربوط به بازی ها در این زمینه باشد.

حضور راک استار برای جی تی ای 6 در متاورس :

حضور راک استار برای جی تی ای 6 در متاورس :

براساس اطلاعاتی که بدست آمده شرکت راک استار برنامه بسیار بزرگی برای این محصول جدید خود دارد. گزینه ای که بدون شک میتواند سال های طولانی کاربران را سرگرم کند و بازهم خوشبختانه وبسایت پارسی دانلود توانست اولین اطلاعات مربوط به این بازی را در در اختیار کاربران خود قرار دهد. بازی جی تی ای 6 به وسعتی خواهد رسید که به گفته سازنده میتواند گیم پلی طولانی مدت به بیش از 500 ساعت را در اختیار کاربران قرار دهد. استریمر معروف XQC توی یکی از استریمرهاش ادعا کرده که بازی به شدت مورد انتظار GTA6 رو بازی و تست کرده و اون رو دیوانه وار خوند! ایشون توی همین ویدئو می‌گه که، این عنوان پیشرفته‌ترین سیستم رول-پلی تمام دوران را دارد. به گفته این استریمر، کار توسعه بازی تموم شده و از نظر خودش بازی کامله. البته این مورد یک ادعا بوده ولی میتوان وسعت بالای بازی رو دریافت کرد.

جالب است بدانید که اکثر بازی های کریپتویی در سبک استراتژیک فعالیت داشته اند که امروزه از محبوب ترین این سبک میتوان به دانلود بازی قلعه 2 اشاره داشت.

در پایان این مطلب از سایت گیمفا باید بگوییم که سال های بسیاری حوزه دانلود بازی وارد رقابت شدیدی شده است که سایت های بسیاری در این زمینه به محبوبیت رسیده اند. پارسی دانلود یکی از سایت های قدیمی در این حوزه می باشد که با پشتیبانی بسیار قدرتمند و پاسخگویی سریع میتواند نیاز و سوالات کاربران در دنیای بازی های کامپیوتری را به حداقل برساند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
مرتضی
.
24 فروردین 1401، 15:09
پاسخ
0
1
سوال اینجاست که: متاورس چیست ؟ NFT چیست ؟ اصلا نمیشه اینارو درک کرد آخه یعنی چی خدایی؟؟؟ بصورت مجازی بری زمین بخری بعد ارزش داشته باشه ؟؟ ته ته ارزش مجازی برای ما اکانت های کلش اف کلنز بوده که اگر لول بالا بود و دیوار ها آپدیت بودند رو میخریدن ولی دیگه متاورس و این داستانا چیه خدایی. خدا رحم کنه به مولا.
avatar
قاسم
.
25 فروردین 1401، 16:00
پاسخ
0
0
@مرتضی
مهندس داخل متن نوشته که توضیحات مربوطه رو. ولی از حق نگذریم خدایی سایت خوبی هست.
avatar
علیرضا
.
24 فروردین 1401، 11:22
پاسخ
0
1
حاجی میدونی چیه دنیا دیگه حال نمیده همه چی داره میره سمت اینترنت و پول و این داستانا با اومدن این متاورس و NFT و...
avatar
علیرضا
.
24 فروردین 1401، 10:19
پاسخ
0
0
بسیار عالی بود و سایت خوبی هم اشاره شده بهش
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402