دانلود سریال کره ای سی و نه 2022 | تریلر، بازیگران و نقد و بررسی

بازیگران سریال کره ای سی و نه 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ما در مورد برومانس شنیده‌ایم، اما معادل زن آن چیست؟ سریال کره ای سی و نه 2022 قرار است دوستی بین 3 شخصیت اصلی را نمایش دهد و کاری کند درکنار آن‌ها بارها بخندیم و اشک بریزیم. با معرفی سریال کره ای جدید 39 همراه ما باشید.

پشت هر فیلم یا سریال خوب یک تیم خلاق باورنکردنی وجود دارد و سریال کره ای سی و نه 2022 مطمئناً این موضوع را پوشش داده است. یو یانگ فیلمنامه‌نویس و کیم سانگ هو کارگردان سریال 39 هستند. یو یانگ پشت بسیاری از فیلم‌های معروف کره ای مانند Kim Ji-Young: Born 1982 و On Your Wedding Day و سریال‌هایی همچون Encounter و Entertainer بوده است، در حالی که کیم سانگ هو اخیراً سریال Run On را کارگردانی کرده که از نتفلیکس نیز پخش شد. در کنار این تیم تولید، بازیگرانی را داریم که هر کدام به طرز شگفت‌انگیزی نقش خود را عالی به تصویر کشیده‌اند. در ادامه هرآنچه باید درباره سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲ بدانید را برایتان آماده کرده‌ایم. اگر به سریال‌های ژانر برشی از زندگی علاقه‌مندید می‌توانید با سریال تابستان دوست داشتنی ما در این قسمت آشنا شوید.

قبل از هرچیز می‌توانید تریلر سریال کره ای جدید ۳۹ با زیرنویس فارسی را در ادامه تماشا کنید:

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال کره ای جدید 39

لینک‌های دانلود سریال کره ای جدید 39 با زیرنویس فارسی به زودی در این قسمت قرار خواهد گرفت.

خلاصه داستان سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲

خلاصه داستان سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲

داستان سریال کره ای جدید 39 درباره‌ی سه دوست است که در سال دوم دبیرستان با هم آشنا شدند و اکنون در آستانه 40 سالگی هستند. سریال 39 داستان‌های احساسی و زیبای روزمره سه زن 39 ساله را روایت می‌کند که با شرایط غیرقابل پیش بینی روبه‌رو می‌شوند و تلاش می‌کنند در کنارهم با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند و حامی یکدیگر باشند.

چا می جو، متخصص پوست یک کلینیک در محله گانگنام است. او در خانواده‌ای ثروتمند که او را به سرپرستی گرفته‌اند بزرگ شده است. شخصیت گرمی دارد و می‌تواند هر چیزی که آرزو کند را داشته باشد.

جونگ چان یانگ یک معلم بازیگری است که اگرچه آرزویش این بود که بازیگر شود اما در نهایت کارش به آموزش آن ختم شد. شخصیتی بی‌پروا و کاملا رک دارد و اگرچه شیوه صحبت او ممکن است صریح و خشن به نظر برسد اما همیشه حرف حق را می‌زند.

جانگ جو هی مدیر یک فروشگاه لوازم آرایشی است. او هرگز رابطه عاشقانه را به دلیل شخصیت ترسو و خجالتی خود تجربه نکرده است و با مادرش زندگی می‌کند.

همانطور که این سه دوست به استقبال یک فصل جدید از زندگی خود می‌روند، در مورد چیزهایی که هنوز آرزوی انجام دادن و دستیابی به آن‌را دارند، خواه در مورد مسائل عشقی، شغلی یا خانوادگی، درنگ می‌کنند.

بازیگران سریال کره ای سی و نه 2022

سون یه جین در نقش چا می جو

تریلر سریال کره ای جدید ۳۹

سون یه جین بازیگر معروف کره جنوبی که چندی پیش با هم‌بازی خود در سریال سقوط بر روی تو یعنی هیون بین ازدواج کرد، در سریال‌های دیگری همچون “ماجرایی زیر باران” 2018، “کوسه” 2013 و ذائقه شخصی 2010 بازی کرده است.

 جون می دو در نقش جونگ چان یانگ

دانلود سریال کره ای جدید 39

جون می دو یک بازیگر نمایش‌های موزیکال بسیار محبوب است. می دو پس از بازی در سریال پرطرفدار “پلی لیست بیمارستان” حسابی معروف شد و پس از آن با بازی در سریال 39 بار دیگر قدرت خود در به تصویر کشیدن احساسات مختلف را به چالش کشید. پیش از این دو سریال، جون می دو در سریال “مادر” 2018 و فیلم متامورفوسیس 2019 حضور داشته است.

کیم جی هیون در نقش جانگ جو هی

داستان سریال کره ای جدید 39

اگر مثل ما کیم جی هیون را در سریال‌های “شهر ساختگی” 2022 یا سریال “لبخند پر کشیده از نگاهت” 2018 دیده باشید، احتمالا از قدرت بازیگری او در سریال کره ای سی و نه 2022 با نقشی کاملا متفاوت حسابی شگفت‌زده شده‌اید. کیم جی هیون در آثار دیگری مانند “فروشگاه ست بیول” 2020 و “دهکده ساحلی چاچاچا” 2021 نقش‌آفرینی کرده است.

یون وو جین در نقش کیم سون وو

دانلود سریال کره ای جدید 39 با زیرنویس فارسی

یون وو جین را با اولین نقش اصلی‌اش در سریال “ازدواج، نه قرار” 2014 شناختیم. این بازیگر پس از آن در سریال‌های دیگری مانند “رییس خجالتی” و “ملکه هفت روزه” محصول سال 2017، “کشیش” 2018، “می‌خوام آهنگتو بشنوم” 2019 و سریال “مخفی” 2021 ایفای نقش کرده است.

لی مو سانگ در نقش کیم جین سوک

معرفی سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲

لی مو سانگ بازیگر با استعدادی است که بیشتر او را بخاطر بازی در فیلم‌های سینمایی می‌شناسند. مو سانگ در فیلم‌های SORI: Voice from the Heart، فیلم The Suffered، فیلم Unalterable و Fabricated City بازی کرده است.

لی ته هوان در نقش پارک هیون جون

بررسی سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲

لی ته هوان با بازی در سریال “پدر ازت مراقبت می‌کنم” 2017 و “منشی کیم چشه؟” 2018 بیشتر شناخته شد. او همچنین در سریال‌های دیگری مانند “دبلیو” 2016، “لمس” 2020، “دوستان برازنده من” 2020 و “بازرس مخفی سلطنتی” 2021 حضور داشته است.

بررسی سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

به عنوان اولین پروژه بازگشت سون یه جین در سه سال اخیر، سریال Thirty-Nine از شبکه JTBC توجه زیادی را به عنوان درام زنانه محوری که این روزها محبوب است به خود جلب کرد. انتظار می‌رفت که سون یه جین همراه با بازیگر سریال محبوب پلی لیست بیمارستان، جئون می دو و بازیگر موزیکال کیم جی هیون، یک گروه سه نفره تشکیل دهند که انتظارات را افزایش دهد. اما پس از شش قسمت، جدا از رتبه‌بندی بینندگان سریال که از نظر ریتینگ کمی پیشی گرفت، اما به دلیل کیفیت کلی خود واکنش‌های متفاوتی دریافت کرد. چرا اینطور است؟

سریال کره ای سی و نه 2022 به دوستی، عشق و زندگی سه زن می‌پردازد که در آستانه چهل سالگی هستند. چا می جو (سون یه جین)، جونگ چان یانگ (جئون می دو) و جانگ جو هی (کیم جی هیون) که اولین بار در 18 سالگی با هم آشنا شدند و 20 سال یا بیشتر به عنوان بهترین دوستان ماندند. بر خلاف درام‌های قبلی با محوریت زنان که حول محور زنانی در دهه 20 یا اوایل 30 سالگی یا زنانی می‌چرخید که جاه‌طلبی‌های خود را از طریق تحصیل فرزندان خود بیرون می‌کشند، سریال کره ای جدید 39 داستان زنانی را روایت می‌کند که در آستانه 40 سالگی هستند و زندگی جدیدی را شروع می‌کنند. همانطور که از عنوان آن پیداست، فصلی متفاوت از زندگی آن‌هاست.

با این حال، داستان این زنان با داستان‌سرایی متفاوت با دیگر سریال‌های زن محور از همان ابتدا پیش پا افتاده و ناامید کننده است. اگرچه آن‌ها می‌توانستند طرحی جدید و تازه را در سریال کره ای جدید 39 نشان دهند، اما کلیشه‌های قدیمی اینجا و آنجا قرار می‌گیرند. و اولین کلیشه یک بیماری لاعلاج است. این نمایش از همان ابتدا خبر از مرگ چان یانگ می‌دهد و تمرکز خود را بر روی دوستانی می‌گذارد که جدایی اجتناب ناپذیر را می‌پذیرند و از آن عبور می‌کنند. کلیشه‌ای ناراحت کننده است، اما اگر تیم تولید آن را زیاد طولانی نمی‌کردند، دوستی محبت‌آمیز این سه دوست عمیق‌تر و غم‌انگیزتر به بینندگان می‌رسید.

سریال کره ای سی و نه 2022

مشکل از اینجا شروع می‌شود: شخصیت‌ها زندگی خصوصی پیچیده و روایت‌های خود را به تصویر می‌کشند. چان یانگ به رابطه مبهم خود با دوست پسر سابقش کیم جین سوک (لی مو سانگ) که مدت‌ها پیش با زن دیگری ازدواج کرده است، ادامه می‌دهد. بدتر از آن این است که سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲ زندگی زناشویی او را ناخشنود به تصویر می‌کشد که گویی سعی دارد تنش نامناسب بین او و چان یانگ را برطرف کند. رابطه آن‌ها تاریخچه طولانی دارد، بله، اما اینکه چگونه جایی برای انتقاد از همسر جین سوک باقی می‌گذارد مشکل‌ساز به نظر می‌رسد.

همچنین یک محیط نابهنگام وجود دارد. سو وون (آن سو هی)، خواهر کوچکتر سون وو (یون وو جین)، به عنوان مهماندار یک بار دیده می‌شود. علی‌رغم گذشته پر دردسر و مرگ مادر خوانده‌اش یا آزار پدر خوانده‌اش، انتخاب سو وون اصلا قابل ربط نیست. می جو که در خانواده‌ای ثروتمند پذیرفته شده و در زندگی خود کاملا موفق است، مخفیانه از اختلال هراس رنج می‌برد. هر کسی داستان خود را دارد، اما عناصر تراژیک بیش از حد تاکید شده در ماجراها، داستان زن محور سریال کره ای سی و نه 2022 را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

و رمان عاشقانه این سه زن فضای کمتری را برای داستان زن محور باقی می‌گذارد. مایه تاسف است که زندگی روزمره این سه دوست به آرامی مانند یک داستان کمدی به تصویر کشیده می‌شود، در حالی که به موضوع عاشقانه آن‌ها بسیار جدی پرداخته می‌شود. یک مثال خوب جو هی است که با جذابیت معصومانه و عجیبش حال و هوای می جو و چان یانگ را کمرنگ می‌کند. شخصی که جو هی، مدیر لوازم آرایشی در یک فروشگاه بزرگ، برای صحبت درباره آینده نامشخص و مشکلات در کارش به او مراجعه می‌کند، هیون جون (لی ته هوان) است، نه دوستانش. وقتی اتفاق بزرگی می‌افتد، مانند برنده شدن در لاتاری یا ترک کار، هرچند او ابتدا با دوستانش تماس می‌گیرد، اما سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲ بیشتر بر این تمرکز می‌کند که جو هی به هیون جون نزدیک‌تر می‌شود.

دانلود سریال کره ای جدید 39

در کنار تمامی این گفته‌ها اما لحظاتی وجود دارد که دوستی این سه دوست در سریال 39 می‌درخشد. لحظاتی که حمایت آنها را احساس می‌کنیم که یکدیگر را تشویق می‌کنند، نمی‌توانیم کمی احساس خفگی و بغض نکنیم. وقتی می جو به سوال سون وو که در 29 سالگی چه چیزی را دوست دارد؟ پاسخ داد: “دوست”، یا زمانی که جو هی حاضر نشد پولی را که با قرعه کشی به‌دست آورده بود خرج کند، تا آن شانس را به چان یانگ بدهد و از آن بلیط لاتاری صرف نظر کرد (کسی هست که با دیدن آن سکانس اشک نریخته باشد؟) یا منصرف شدن می جو از سفر به ایالات متحده برای مراقبت از دوست بیمارش، ما می‌توانیم عشق و وابستگی آن‌ها برای یکدیگر را احساس کنیم. دوستی آن‌ها آنقدر حسادت آمیز و شگفت انگیز است که نمی‌توانیم فکر نکنیم چقدر عالی می‌شد اگر سریال کره ای سی و نه 2022 زمان بیشتری را به آن اختصاص می‌داد.

بازی پرشور بازیگران که به این فیلمنامه قدیمی و احساسات شخصیت‌ها جان می‌بخشد، یکی دیگر از جذابیت‌های سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲ است. از تغییرات عاطفی دراماتیک گرفته تا بازی‌های روزانه و واقع‌گرایانه، نقش‌آفرینی‌های مستقیم بازیگران شکاف‌های روایت را پر می‌کنند. به ویژه، صحنه‌ای که می جو پس از اطلاع از بیماری چانگ یانگ، ناامیدی خود را از جین سوک ابراز کرد و سکانسی که جین سوک به گریه افتاد، آنقدر دلخراش بود که باعث شد در داستان کسانی که مجبور به مواجهه با آن‌ها شده بودند غرق شویم و این واقعیت غم انگیز را به معنای واقعی کلمه در کنار بازیگران حس کنیم.

به این ترتیب، در سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲ ما قصد داریم زندگی روزمره می-جو، چان-یونگ و جو-هی را ترسیم کنیم، که سن سی و نه سالگی بسیار خاص خود را سپری خواهند کرد. در سی و نهمین سال زندگی خود که با رویدادهای خاص مانند ملاقات با افراد جدید و چالش‌ها همراه خواهد بود، خداحافظی با یک عزیز در انتظار شماست. کنجکاو هستیم ببینیم که سریال کره ای سی و نه 2022 چگونه قصد دارد نمایش دهد خداحافظی غیرمنتظره با یک انسان گران‌قدر را بپذیریم و زمان باقی‌مانده را با چه چیزی پر کنیم؟

آخرین قسمت از این مجموعه تلویزیونی JTBC در 31 مارس (11 فروردین) پخش شد و میانگین بیننده در سراسر کشور 8.12 درصد را به خود اختصاص داد و رکورد خود سریال را شکست. پس اگر هنوز سریال کره ای 39 را تماشا نکرده‌اید می‌توانید حالا که پخش آن به اتمام رسیده است، با خیال راحت آن‌را ببینید.

همچنین بخوانید :

سخن آخر

با نقد و بررسی سریال کره ای سی و نه 2022 همراهتان بودیم. با وجود گلایه‌هایی که بینندگان از درام کرده‌اند، هنوز فکر می‌کنیم که زیبایی زیادی در آن وجود دارد. شیمی بین هر زوج با یکدیگر در سریال کره ای جدید 39 چشم‌نواز و دوست‌داشتنی است. احساسات مختلفی که حین دیدن سکانس‌های سریال به بینندگان دست می‌دهد دلیلی بر کارگردانی قوی و هنرمندی تیم بازیگری سریال کره ای سی و نه ۲۰۲۲ است. همچنین، نگاهی که در مورد یتیمان ارائه می‌دهند، فرآیند فرزندخواندگی آن‌ها و اینکه چگونه کارها بسته به نحوه رفتار والدین با فرزندخوانده ممکن است به راه‌های متفاوتی پیش برود قابل تامل است. نظر شما درباره سریال 39 چیست؟ از دیدن آن لذت بردید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402