بررسی سریال کره ای سلول های یومی 2021 (Yumi’s Cells) | تریلر، داستان و بازیگران

معرفی سریال Yumi's Cells 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای سلول های یومی 2021 یک درام بی‌نظیر است که شیوه‌ای کاملاً متفاوت برای به تصویر کشیدن رفتار روان‌شناختی، روابط و زندگی‌ انسان‌ها دارد. با بررسی سریال Yumi’s Cells 2021 همراه ما باشید.

سریال کره ای سلولهای یومی 2021 بر اساس یک وبتون کره ای به همین نام ساخته شده است. جایی که درام‌های دیگر اغلب داستان‌های «افسانه‌ای» را با شخصیت‌های بی‌نقصی به تصویر می‌کشند که تنها می‌توان درباره‌ی آن‌ها رویاپردازی کرد، سریال Yumi’s Cells 2021 از جهتی متفاوت پیش می‌رود که زندگی را به‌طور واقع‌گرایانه‎‌تری به تصویر می‌کشد و بینندگان واقعاً می‌توانند بگویند «اوه! این اتفاق برای من هم افتاد» یا «من هم آن را پشت سر گذاشتم». سریال کره ای سلول های یومی 2021 اساساً یک رام کام با برخی ویژگی‌های ژانر برشی از زندگی است، و هر چیزی که پیش می‌رود ممکن است بی‌اهمیت به نظر برسد، اما اینها مشکلات روابط در دنیای واقعی هستند که هر زوجی با آنها مواجه می‌شوند. برای آشنایی با این سریال متفاوت و دوست‌داشتنی همراه پلازا بمانید.

بیایید قبل از هرچیز تریلر سریال کره ای سلولهای یومی 2021 با زیرنویس فارسی را تماشا کنیم و پس از آن به معرفی سریال Yumi’s Cells 2021 بپردازیم:

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال کره ای سلول های یومی 2021

لینک‌های دانلود با زیرنویس فارسی سریال کره ای سلول های یومی 2021 به زودی در این بخش قرار خواهد گرفت.

خلاصه داستان سریال کره ای سلول های یومی 2021

داستان سریال کره ای سلول های یومی 2021 همان‌طور که از نام درام مشخص است، درباره یومی و سلول‌هایش است. یومی یک دختر معمولی است که زندگی منظمی دارد. این درام تماماً در مورد زندگی عاشقانه او و مشکلات روزمره یومی است و اینکه چگونه سلول‌های مختلف درون بدن او موفق می‌شوند او را حفظ کنند، نه سلول‌های بیولوژیکی، بلکه سلول‌هایی برای احساسات و بیان‌های مختلف. درون سر او همه چیز آشفته است و هر سلول سعی می‌کند بهترین تصمیم را برای یومی بگیرد.

اساساً کل داستان درباره ملاقات یومی و وونگ با یکدیگر، قرار ملاقات، ایجاد یک رابطه و مهمتر از همه تلاش برای حفظ آن است. رشد صمیمی و توسعه داستان در واقع بسیار سبک است و سلول‌ها، به جای قهرمانان، نقش‌های کلیدی را در اینجا بازی می‌کنند. بنابراین، این داستان در مورد سلول‌هایی است که از طریق انسان‌ها بیان می‌شوند.

داستان سریال Yumi’s Cells 2021 حامل پیام مهم دیگری هم خواهد بود: “هیچ‌کس بی نقص نیست”. تک تک افراد، عیب‌های زیادی دارند، هیچ کس همیشه قادر به انجام کارهای “درست” نیست. مردم اشتباه می‌کنند، متوجه می‌شوند که اشتباه می‌کنند، احساس گناه می‌کنند، سعی می‌کنند مشکل را حل کنند و در نهایت آن‌ را رها می‌کنند. نه تنها زوج اصلی ما، یومی و وونگ، بلکه بسیاری از شخصیت‌های فرعی و تمام سلول‌ها نیز این روند را در سریال کره ای سلولهای یومی 2021 طی می‌کنند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کره ای سلول های یومی 2021

در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران سریال Yumi’s Cells 2021 را به‌صورت مختصر مرور کنید:

کیم گو ایون در نقش کیم یومی

دانلود سریال کره ای سلول های یومی 2021

عروس گابلین معروف، این‌بار با بازی در نقش یومی در سریال کره ای سلول های یومی 2021 فصل جدیدی را در رزومه بازیگری خود آغاز کرده‌است. کیم گو ایون متولد 2 ژانویه 1991 (12 دی 1369) است. کیم گو اون در سریال‌های “پادشاه: سلطنت ابدی” 2020 ، “گابلین” 2017 و “پنیر در تله”  2016 نیز نقش آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

آن بو هیون در نقش گو وونگ

دانلود با زیرنویس فارسی سریال کره ای سلول های یومی 2021

آن بو هیون متولد 16 می 1988 (26 اردیبهشت 1367) است. بو هیون سال گذشته با بازی به عنوان نقش اصلی در سریال کره ای سلولهای یومی 2021 و سریال “نام من” در کنار آن سوهی، شهرت زیادی پیدا کرد. او در سال‌های گذشته بیشتر نقش منفی بازی کرده بود و بازی در نقش (وونگ) چالش آن بو هیون برای بازی در شخصیتی کاملا متفاوت بود و بیایید قبول کنیم همان‌طور که در نقش‌های منفی جذاب به نظر می‌رسید، در این سریال هم عالی عمل کرد. از دیگر سریال‌های او می‌توان “کلاس ایته وون” 2020، “کایروس” 2020، “زندگی خصوصی او” 2019 و سریال درحال پخش “دادستان نظامی دوبرمن” 2022 را نام برد.

پارک جین یانگ در نقش یو بابی

بازیگران سریال کره ای سلول های یومی 2021

پارک جین یانگ متولد 22 سپتامبر 1994 (31 شهریور 1373)، بازیگر و خواننده معروف کره جنوبی و عضو گروه Got7 است. جین یانگ در فیلم و سریال‌های زیادی حضور داشته است. چندی پیش شاهد نقش‌آفرینی فوق‌العاده چشمگیر او در سریال “قاضی شیطان” در کنار جیسانگ بودیم. همچنین در سریال‌های دیگری مانند “وقتی عشق من شکوفا می‌شود” 2020 و سریال “پسر روان سنج” 2019 بازی کرده است. خبر خوب این است که قرار است پارک جین یانگ را در فصل دوم سریال سلول های یومی دوباره ببینیم.

پارک جی هیون در نقش سه یی

بررسی سریال کره ای سلولهای یومی 2021

پارک جی هیون پیش از سریال Yumi’s Cells 2021 در سریال “از براهم خوشت میاد؟” 2020، سریال “گو هه ریونگ مورخ تازه کار” 2019 و “تریوس پنهانی من” 2018 حضور داشته است و متولد 26 نوامبر 1994 (5 آذر 1373) است.

بررسی سریال کره ای سلولهای یومی 2021

این بخش از مقاله حاوی اسپویل داستان سریال Yumi’s Cells است.

هر انسان روی این سیاره که توسط شبکه پیچیده‌ای از سلول‌ها کنترل می‌شود، توسط یک سیستم عامل نادیده اجرا می‌شود که در بیشتر موارد کاملاً نادیده گرفته می‌شود. اگرچه انسان‌ها هرگز به نحوه عملکرد روزانه خود فکر نمی‌کنند، سلول‌های درون بدن انسان دائماً در حال کار هستند و نقش خود را برای زنده نگه داشتن انسان انجام می‌دهند. به همین دلیل است که در ظاهر، کیم یو می ممکن است مانند هر زن شاغل دیگری در جهان به نظر برسد، اما در زیر آن نمای بیرونی معمولی، چیزی واقعاً خارق‌العاده نهفته است.

سلول‌های عشق یو می که اخیراً از یک جدایی دردناک رنج می‌برد، به کمای عمیقی فرو رفته‌اند. در حالی که سلول‌های اطراف سخت تلاش می‌کنند تا هموطنان کشته شده خود را احیا کنند، یو می روزهای خود را درگیر زندگی روزمره می‌گذراند. با قلبی شکسته و بدون چشم‌انداز عاشقانه، سلول‌های عشق یو می ممکن بود در مشکلات جدی قرار بگیرند اگر حضور ناگهانی گو وونگ در زندگی‌اش اتفاق نمی‌افتاد. گو وونگ که یک بازی‌ساز است که از لحاظ عاطفی ضعیف است، نمی‌داند چگونه احساسات واقعی خود را بیان کند، اما پس از ملاقات با یو می، می‌خواهد تلاش کند. با سلول‌های عشق خودش که به طور غیرمنتظره‌ای جرقه‌ای برای بازگشت یو می به زندگی می‌زند، چیزهای بین این دو شروع به جالب شدن می‌کنند. از آنجایی که سلول‌های یو می و گو وونگ اضافه‌کاری می‌کنند، این دو به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند. اما آیا واقعا تلاش این مجموعه کوچک از سلول‌ها برای گرد هم آوردن دو قلب برای همیشه کافی است؟

این کمی ساده انگارانه است که هر احساس و عادت گذرای انسانی را به عنوان یک سلول فردی که به آن یک چیز اختصاص داده شده است، تجسم کنیم. اما در زمینه زندگی روزمره، و به طور خاص زندگی روزمره یومی، دیدن همه این احساسات رقابتی که به معنای واقعی کلمه برای جلب توجه و قدرت در محدودیت‌های ذهن یومی رقابت می‌کنند، سرگرم کننده بود. این واقعیت که سلول غذایی یومی اغلب یک غول به اندازه کینگ کنگ در ذهن او بود خنده‌دار و قابل ربط بود.

بیوگرافی بازیگران سریال Yumi's Cells 2021

یومی زمانی زنده شد که شروع به دوست داشتن وونگ کرد (با بازی آن بوهیون). شاید همه ما می‌دانستیم که آنها با هم مچ نمی‌شوند، و از همان ابتدا این احساس را داشتیم، زیرا آنها بسیار متفاوت بودند. خودمان را متقاعد کردیم که افراد متضاد جذب می‌شوند و لزوماً نیازی نیست که مردم در همه چیز اشتراک داشته باشند تا یک رابطه عاشقانه به نتیجه برسد. اما زمانی که فهرست اولویت‌های آنها فاش شد، با خود گفتیم: «اوه، اینجاست. مشکل اینجاست.» نمی‌توانستیم تصمیم بگیریم که آیا به او احترام می‌گذاریم یا نه، زیرا همیشه معشوقش را، مهم نیست که چه کسی، در فهرست اولویت‌های داخلی او قرار می‌دهیم. اما از طرف دیگر، این حقیقت وونگ بود که اولویت شماره 1 او همیشه خودش بود.

در حال حاضر با نگاه کردن به تصویر کامل، فکر می‌کنم تنها راهی که آن‌ها می‌توانند بکنند، این است که هر کدام دیگری را به عنوان اولویت اول خود قرار دهند. اگر این اتفاق می‌افتاد، پس این واقعیت که وونگ نمی‌خواست ازدواج کند به خوبی حل می‌شد. اگر یومی اول می‌شد، احساسات، خواسته‌ها و نیازهای او را در نظر می‏‌گرفت و ازدواج می‌کرد.

با این حال، روش این بود که یومی با وجود اینکه شجاعانه احساسات خود را ابراز می‌کرد، همیشه احساسات خود را در نظر می‌گرفت و نمی‌خواست او را به خاطر ازدواج از دست بدهد. این زوج فراز و نشیب‌هایی (دوره ماه عسل سرخوشی) و افت (بی اعتمادی یومی به وونگ و رابطه مشکوک او با سه ئی) را پشت سر گذاشتند، اما آنها با یکدیگر موافقت کردند و به هم پیوستند.

وونگ هرگز غرور خود را رها نکرد و به قول معروف باعث سقوط او شد. اگرچه او از بودن با یومی خوشحال بود، اما از زندگی با یومی خجالت می‌کشید و آن را بیشتر بازتابی از شکست حرف‌های خود می‌دید. و او بدون در نظر گرفتن اینکه چگونه این ژست را می‌گیرد از آنجا نقل مکان کرد! می‌توانیم این تصمیم وونگ را غفلت غرورآمیز بنامیم. او یک ارتباط دهنده وحشتناک بود، و من برای یومی متاسف شدم، که در طول رابطه مجبور شد معنای خود را رمزگشایی کند.

حالا باید به دومین نقش مرد یو بابی (بابی؟) با بازی پارک جین یونگ از GOT7 اشاره کنیم! به نظر می‌رسید که او همان روحیه لطیف یومی و همچنین همان شخصیت به طور کلی مالیخولیایی را دارد. از آنچه در طول سریال کره ای سلول های یومی 2021 نمایش داده شد، او در رابطه عاشقانه و رنج طولانی خود بسیار تسلیم بود. او اشتراکات زیادی با یومی داشت و به طور اساسی، از جاه طلبی‌های شغلی و استعداد نویسندگی یومی حمایت کامل می‌کرد. زمانی که وونگ، یومی را از تغییر شغل منصرف کرد امتیازهای مهمی را از دست داد. مخالفت با شغلی خلاقانه برای برندی که قبلاً با آن آشنایی دارد در بخش پرتقاضا با دستمزد بالاتر؟ حتما داشت شوخی می‌کرد؟ هرچند وقتی در ادامه دلیل مخالفتش با تغییر شغل یومی را دیدیم نظرم کمی عوض شد و توانستم دلیل نگرانی وونگ را درک کنم!

به هرحال روابط لزوماً با یک انفجار شروع و ختم نمی‌شوند. آنها به تنهایی و با گذشت زمان اتفاق می‌افتند. و این نقطه اصلی داستان است، اینکه اشکالی ندارد، اتفاق می‌افتد. حتی اگر یک رابطه تمام شود، پایان دنیا نیست. همانطور که زندگی پیش می‌رود، شما نیز مجبورید.

پایان سریال کره ای سلول های یومی 2021 مطمئناً کمی غم انگیز بود، اما غم انگیز بودن به این معنی نیست که پایان بدی بود. و در واقع حتی پایان هم نیست، فصل‌های بیشتری از سریال Yumi’s Cells 2021 وجود خواهد داشت زیرا وبتونی که بر اساس آن ساخته شده بسیار طولانی است و ما 1 یا 2 جدایی دیگر را پشت سر خواهیم گذاشت. این فقط یک فصل از پایان زندگی یومی و شروع دیگری است.

سخن آخر

هیچ کتاب راهنمایی برای قرار ملاقات وجود ندارد و هیچ ترتیبی برای زمان و چگونگی اتفاقات در یک رابطه وجود ندارد. همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و فقط به این دلیل که بار آخر همه چیز درست پیش نرفت، به این معنی نیست که دفعه بعد، خوب پیش می‌روند. این واقعیت زندگی و پیامی است که سریال کره ای سلولهای یومی 2021 قصد دارد آن‌را بیان کند.

از همان ابتدا اعلام شد که سریال کره ای سلول های یومی 2021 به عنوان یک سریال چند فصلی، مطابق با داستان اصلی وبتون تولید خواهد شد. مشخص نیست که آیا این درام دقیقاً از طرح وبتون پیروی می‌کند یا خیر، اما اگر چنین باشد، طرفداران وبتون از قبل می‌دانند که فصل 1 چگونه به پایان می‌رسد. به عنوان عضوی از “حامیان یومی وونگ”، بخاطر این موضوع ناراحت هستم. اما اگر بخواهیم صادق باشیم یومی بهترین انتخاب را انجام داد. آیا شما هم کنجکاو هستید که ببینید رابطه او با یو بابی چگونه پیش می‌رود و آنها با چه مشکلی روبرو خواهند شد؟ بیایید با هم منتظر فصل دوم سریال Yumi’s Cells باشیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
کیم گو ایون و آن بوهیون ...
.
11 اسفند 1402، 19:54
پاسخ
0
0
سلام من از همون اول وونگ رو دوست نداشتم واقعا مثل دوست صمیمی سابقم نمیتونست احساساتش رو بیان کنه و بیشتر سه یی اولویت 2 بود تا یومی.یومی اولویت 11 بود به نظرم و بی اهمیت.من 3 ماه طول کشید تا با بهترین دوستم که 6 سال بودیم قطع رابطه کنم چون مثل سلول عشق یومی واقعا نمیتونستم کارت جدایی رو پرت کنم چون خیلی سخت بود!ولی آخر تونستم و پشیمون نیستم چون دیگه بهم خوش میگذره و راحت شدم و توی زندگیم دعوا نیست.یکی از دلایلی که میتونم اینجا بنویسم و خصوصی نیست اینه=وقتی بیمار بود من هر روز 100 دفعه زنگ میزدم(تلفن خونه نه این که شارژ موبایل نداشته باشه!)ولی وقتی مریض میشدم اون 1 بار هم زنگ نمیزد!هر موقع هم مادرم رو می دید اصلا سلام نمیکرد!یه چیزی رو با خوشحالی تعریف میکردم میگفت به من چه!دعوام میکرد و فحشم میداد و...خیلی چیزی که حتی یادم نیست!خب دیگه تعریف نکنم حرف آخرم اینه که #یومی_همیشه_باید_با_بابی_باشه_و_باهاش_ازدواج-کنه!.
avatar
بلینکی
.
29 شهریور 1402، 03:00
پاسخ
0
0
آخر یومی با کی ازدواج کرد؟
avatar
الی
.
28 مهر 1401، 18:02
پاسخ
0
4
سلام بنظر شما فصل سومش هم ساخته میشه؟؟؟ من خیلی سریالو دوس داشتم و واقعا سریال خوبی بود .روند آرومی داشت ولی خوصله سربر و ابکی نبود
avatar
باران
.
04 دی 1401، 07:16
پاسخ
0
2
@الی
سلام منم دوست دارم فصل سه رو ببینم میدونید کی شروع میشه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402