بررسی بازی The Outlast Trials | معرفی سومین بازی از سری اوت لست + تریلر

بازی ترسناک The Outlast Trials
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پس از استقبال متفاوت از بازی Outlast II که در سال 2017 منتشر شد، تیم توسعه دهنده یعنی Red Barrels شروع به کار بر روی نسخه جدیدی از این بازی کرد. از آن زمان، تیم سازنده تغییرات زیادی را برای آماده کردن بازی جدید پشت سر گذاشت. سرانجام استودیو Red Barrels در ژوئن سال گذشته یک تریلر از پروژه آینده خود، یعنی بازی ترسناک The Outlast Trials منتشر کرد. با بررسی اطلاعات منتشر شده از بازی اوت لست تریالز همراه پلازا باشید.

The Outlast Trials یک بازی ویدئویی ترسناک روانشناختی اول شخص در سبک بقا (Survival) است که توسط استودیو Red Barrels ساخته شده و در دست انتشار قرار دارد. بازی ترسناک Outlast Trials سومین قسمت از سری Outlast است که به عنوان پیش درآمد دو بازی اول عمل می‌کند و شامل سوژه‌های آزمایشی در دوران مرموز «جنگ سرد» است. این بازی برای عرضه در سال 2022 زمان‌بندی شد.

اگرچه تقریبا یک سال از عمر تریلر بازی The Outlast Trials می‌گذرد، اما جزئیات مربوط به توسعه بازی به صورت پراکنده منتشر شده است. Red Barrels اعلام کرده که تیم سازنده را برای افزایش تلاش‌های خود رشد داده است و به شدت به انتقادات دریافتی برای Outlast II توجه می‌کند. با این حال، اطلاعات فاش شده از بازی، جذاب و امیدوار کننده است. در ادامه به بررسی آخرین اطلاعات منتشر شده از داستان و گیم پلی بازی اوت لست تریالز خواهیم پرداخت.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

داستان بازی اوت لست تریالز

بازی Outlast 3 ابتدا در دسامبر 2017 معرفی شد؛ اگرچه برای آن هیچ تاریخ عرضه یا پلتفرم مقصدی مشخص نکردند. در طی این اعلامیه، استودیو Red Barrels گفت که چون به دلیل ساختار بازی، نمی‌توانند محتوای قابل دانلود را به راحتی برای Outlast 2 عرضه کنند، پروژه جداگانه کوچک‌تری مربوط به سری Outlast در دست دارند که قبل از Outlast 3 منتشر می‌شود. استودیو Red Barrels همچنین این بازی را به عنوان یک سریال تلویزیونی توصیف کرد. تیم سازنده بازی در آن زمان حدود 40 نفر بودند.

بازی Outlast Trials برای کامپبوتر

در ادامه، The Outlast Trials اولین بار در اکتبر 2019 معرفی شد که دنباله مستقیم Outlast 2 به حساب نمی‌آید. این بازی در مورد سوژه‌های آزمایشی مرموز شرکت Murkoff در دوران «جنگ سرد» است که در همان دنیای بازی‌های قبلی اتفاق می‌افتد. دیوید شاتونوف، بنیانگذار استودیو Red Barrels گفت:

ساختار کلی و مفهومی بازی The Outlast Trials کامل شده و تیم بازی‌سازی اکنون در حالت توسعه است.

بازی Outlast به عنوان ماجراجویی یک خبرنگار برای افشای جنایات مرتکب شده توسط کمپانی Murkoff، یک شرکت فراملیتی مستقر در ایالات متحده که درگیر آزمایشات بیولوژیکی است، آغاز شد. پس از اولین بازی و عرضه DLC‌ای با نام The Whistleblower، حضور Murkoff در بازی Outlast II بسیار محدود بود.

با این حال، با توجه به اینکه داستان بازی The Outlast Trials به قبل از وقایع 2 نسخه قبلی مربوط می‌شود، مورکف نقش غالب‌تری خواهد داشت. آزمایش‌ها در یک مرکز بی‌نام مورکوف انجام می‌شوند؛ جایی که آنها آزمایش‌های وحشتناکی را روی افراد ضعیفی که در آنجا به دام افتاده‌اند انجام می‌دهند. هدف شما در بازی، انجام هر کاری برای فرار از چنگ مورکف است.

جنگ سرد

همانطور که در بررسی بخش داستانی بازی اوت لست تریالز اشاره کردیم، وقایع این نسخه مربوط به دوران جنگ سرد است. دوره‌های زمانی زیادی وجود دارد که بازی‌ها در طول سال‌ها به بررسی آن‌ها پرداخته‌اند، اما دوره‌های پرتنش از محبوب‌ترین آنها هستند. به عنوان مثال، هر دو سری محبوب بازی‌های Modern Warfare و Battlefield عناوین خود را بر اساس تشدید جنگ سرد ساخته‌اند. به همین دلیل، دیدن یک بازی در زمینه‌ای غیر مرتبط با میدان نبرد جالب است.

وقایع بازی The Outlast Trials در دوره جنگ سرد رخ می‌دهد؛ اما به جای خود درگیری، بر دوره زمانی آن تمرکز دارد. همانطور که داستان بازی پیش می‌رود، جنگ سرد می‌تواند به ارائه زمینه و نظریه‌های بیشتری در مورد اینکه از ابتدا چرا این آزمایش‌ها اتفاق می‌افتد کمک کند.

تریلر گیم پلی اوتلست Trials

در این بخش می‌توانید تریلر بازی اوتلست تریالز ۲۰۲۲ را با زیرنویس فارسی مشاهده کرده و با داستان و گیم پلی بیشتر آشنا شوید.

گیم پلی Outlast Trials 2022

یکی از موارد اصلی سری بازی‌های Outlast، استفاده از «دید در شب» است. در این بخش، تمام شخصیت‌های اصلی بازی Outlast از دوربین فیلمبرداری با دید در شب برای حرکت در محیط اطراف خود استفاده کرده‌اند. اما در The Outlast Trials، دوربین فیلمبرداری نخواهید داشت و در عوض به عینک دید در شب مجهز خواهید شد.

تریلر بازی، یک شخصیت اصلی را به تصویر می‌کشد که روی صندلی بسته شده و عینک روی صورتش پیوند زده شده است. این قضیه منطقی است؛ زیرا برای زنده ماندن باید بتوانید از هر دو دست استفاده کنید. این ویژگی همچنین به این معنی است که دیگر نیازی به نگرانی در مورد تمام شدن باتری و گیر افتادن در تاریکی نخواهید داشت.

بخش دو نفره بازی The Outlast Trials

اگر یکی از جنبه‌های بازی اوت لست Trials برای PC وجود داشته باشد که استودیو Red Barrels می‌خواهد شما حتما از آن با خبر باشید، این است که این عنوان یک بازی Co-op خواهد بود. با موفقیت عناوینی مانند Dead by Daylight و Phasmophobia، بازی‌های ترسناک چند نفره طی چند سال اخیر رو به افزایش بوده‌اند.

The Outlast Trials به دنبال پیروی از این روش است و تریلر بازی نیز این موضوع را به وضوح نشان می‌دهد. با به تصویر کشیدن دو شخصیت انسانی که سعی می‌کنند از هیولایی که به دنبال آن‌ها افتاده فرار کنند، بدیهی است که برای زنده ماندن کار گروهی ضروری خواهد بود. در کنار این ویژگی، بازی The Outlast Trials برای ویندوز حالت تک نفره را نیز ارائه خواهد کرد.

دشمنان بازی The Outlast Trials

یکی دیگر از عناصر اصلی سری Outlast داشتن شخصیت‌های منفی به یاد ماندنی است.

بررسی بازی اوت لست تریالز

در نسخه اول Outlast، شما توسط شخصیت وحشتناک «کریس واکر»، مدام تحت تعقیب بودید. سپس در بازی Outlast II، شما توسط مارتا بسیار قدرتمند شکار می‌شدید. در The Outlast Trials نیز چندین دشمن خاص وجود خواهند داشت که شما را در سراسر مرکز آزمایشگاهی تعقیب خواهند کرد. طبق تریلر بازی، شاهد یک شخصیت لاغر اندام هستیم که چکش بزرگی در دست داشته و سوژه‌های آزمایشگاهی را تعقیب می‌کند.

در حساب توییتر Red Barrels نیز تصویری کانسپت آرت از دشمنی که لباس نظامی به تن داشته و به سلاحی مجهز به دو تیغه بلند است، رونمایی شد. این تصویر را در بالا می‌توانید مشاهده کنید.

محیط بازی The Outlast Trials

در ادامه بررسی بازی جدید اوت لست 2022 به محیط آن می‌رسیم. از آنجایی که این آزمایش‌ها توسط شرکت Murkoff انجام می‌شود، این شرکت تأسیسات گسترده‌ای را برای اجرای آزمایش‌های خود ساخته است. تریلر بازی تنها یک اتاق عمل و یک راهروی فرسوده طولانی را نشان می‌دهد، اما اسکرین‌شات‌هایی که از داخل بازی منتشر شده موارد بیشتری را نشان می‌دهند. با بازدید از وب سایت Red Barrels، می‌توانید نگاهی اجمالی به دنیای The Outlast Trials داشته باشید.

محیط‌های بازی شامل یک منطقه کارناوال مانند با دروازه‌ای شبیه دهان هیولا و همچنین خیابانی مملو از فروشگاه و مغازه‌های مختلف است. همچنین بعضی از تصاویر، نمای داخلی یک ساختمان اداری را نشان می‌دهد که یک چیز را روشن می‌کند: این تسهیلات به گونه‌ای طراحی شده که شامل طیف وسیعی از محیط‌ها باشد.

پلتفرم های مقصد بازی ترسناک The Outlast Trials

در حال حاضر، همه عناوین سری Outlast در پلتفرم‌های مختلف در دسترس هستند.

بازی ترسناک The Outlast Trials

از رایانه شخصی گرفته تا اندروید، محبوبیت بازی باعث شده که همگی بتوانند از تجربه آن لذت ببرند. با این حال، این مورد برای The Outlast Trials صدق نمی‌کند. در حال حاضر استودیو Red Barrels تنها انتشار این بازی را برای PC تایید کرده است.

علیرغم بحث در مورد سازگاری بازی با عینک واقعیت مجازی، هیچ برنامه‌ای برای انتشار آن بر روی پلتفرم‌های دیگر وجود ندارد. تا آن زمان، باید مطمئن شوید که کامپیوتر شما از سیستم مورد نیاز بازی The Outlast Trials پشتیبانی می‌کند.

سیستم مورد نیاز بازی The Outlast Trials

در این بخش می‌توانید با حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی اوت لست تریالز آشنا شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی اوت لست ۲۰۲۲ برای پی‌سی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیت)
  • پردازنده: Intel Core i5-3570 یا AMD FX-8350
  • رم: 6 گیگابایت
  • گرافیک: Nvidia GTX 960 4GB یا AMD Radeon RX 470
  • فضای مورد نیاز: 40 گیگابایت

سیستم پیشنهادی اوت لست تریالز

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیت)
  • پردازنده: Intel Core i5-4670K 3.4GHz یا AMD FX-8370
  • رم: 8 گیگابایت
  • گرافیک: AMD Radeon RX 580 8GB یا NVIDIA GeForce GTX 1060
  • فضای مورد نیاز: 40 گیگابایت

با توجه به مشخصات، برای دانلود بازی اوت لست محاکمه ها و نصب آن به هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد.

تاریخ انتشار The Outlast Trials

در 4 دسامبر 2019، استودیو Red Barrels تصویری از بازی ترسناک Outlast Trials منتشر کرد.

بررسی بازی اوت لست تریالز

در 13 ژوئن 2020، یک تیزر تریلر نیز از بازی انتشار یافت که خبر از عرضه بازی در سال 2021 می‌داد. با این حال، در آگوست 2021 اعلام شد که عرضه بازی Outlast Trials برای کامپبوتر تا سال 2022 به دلیل همه گیر شدن COVID-19 به تعویق افتاد. لازم به ذکر است که عرضه بازی اوتلست تریالز برای PS4، ایکس باکس وان و سایر کنسول‌های نسل نهم هنوز تایید نشده.

سخن پایانی

به طور کلی در این مطلب سعی کردیم که به بررسی آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده از بازی اوت لست تریالز بپردازیم. دو نسخه قبلی از واکنش‌های نسبتا خوبی از سوی منتقدین و هواداران برخوردار شدند و توانستند به سرعت در میان عناوین ترس و بقا جایگاه خود را ثبت کنند. همانطور که سازندگان نیز اعلام کردند، بازی ترسناک The Outlast Trials قرار است به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای نسخه سوم این بازی عرضه شود تا پایه‌های داستانی آن را تکمیل کند. این بازی در تاریخی نامعلوم از سال 2022 برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما درمورد بازی ترسناک The Outlast Trials چیست؟ آیا تجربه 2 نسخه قبلی به اندازه کافی برایتان وحشت‌آور بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

سوالات متداول

01. آیا بازی The Outlast Trials دنباله ای برای اوت لست 2 است؟

خیر. داستان بازی The Outlast Trials، پیش درآمد دو نسخه قبلی محسوب می‌شود و مربوط به دوران «جنگ سرد» است.

02. بازی اوت لست تریالز برای چه پلتفرم هایی منتشر می شود؟

طبق اطلاعات و آخرین اخبار، بازی اوت لست تریالز برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

03. تاریخ انتشار Outlast Trials چه زمانی است؟

هنوز مشخص نشده که تاریخ انتشار Outlast Trials به طور دقیق چه زمانی است. اما عرضه بازی در سال 2022 خواهد بود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402