مرکز تعمیرات انواع گوشی موبایل پارس ارتباط لوتوس

مرکز تعمیرات انواع گوشی موبایل پارس ارتباط لوتوس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی‌ تلفن همراه عضوی جدانشدنی از زندگی ما انسان‌های عصر جدید تکنولوژی شده است.  اگر به صورت اتفاقی این عضو مهم دچار آسیب شود، ما معمولاً به دنبال تعمیر تلفن همراه  خود هستیم تا خرید موبایل جدید. پس در این شرایط به دنبال پیدا کردن یک مرکز تعمیرات موبایل قابل اعتماد باید بود. تعمیرات موبایل زمانی اتفاق می‌افتد که تعمیر کار به صورت مستقیم بر روی برد موبایل کار کند. که این فعالیت ها شامل : تعمیر و یا تعویض تاچ و ال سی دی موبایل، تعویض باتری، تعویض هارد گوشی و  … هستند. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس  02691009091  با کارشناسان ما در مجموعه پارس ارتباط لوتوس در تماس باشید.

فهرست عناوین مطلب:

اطلاعاتی که لازم است شما  در خصوص تعمیرات موبایل بدانید:

از آنجایی که امروزه گوشی های موبایل مجموعه ی کاملی از امکانات دیجیتالی نظیر عکاسی، فیلم برداری و پخش موزیک و ارتباط اینترنتی است،  تلفن های همراه نگه دارنده تمامی اطلاعات شخصی افراد می باشد، از عکس و فیلم گرفته تا برخی از اسناد مهمِ کاری. در نتیجه برای تعمیرات موبایل خود باید مراکز مطمئن را انتخاب کنید.

از جمله مشکلات رایجی که برای گوشی های موبایل پیش می آید

خرابی ال سی دی موبایل

از جمله مشکلات رایجی که برای همه پیش میاید خرابی ال سی دی موبایل است که هرروزه باعث می شود افراد زیادی برای تعمیر آن به مراکز تعمیر گوشی مراجعه کنند. از رایج ترین مشکلات موبایل خرابی ال سی دی، روشن نشدن موبایل، کار نکردن تاچ و شکستن ال سی دی می باشد. علت خرابی تاچ و ال سی دی موبایل می توانید بنا به دلایلی از جمله افتادن گوشی از دست فرد، آب خوردگی موبایل باشد. گوشی های جدید موبایل بسیار در برابر ضربه حساس هستند و با وارد شدن کوچک ترین ضربه اولین قسمتی که آسیب می بیند ال سی دی آن است.

خرابی ال سی دی موبایل- پارس ارتباط لوتوس

شناخت قطعات ال سی دی موبایل

اکثر افراد تصور می‌کنند که تاچ ال سی دی موبایل فقط از یک لایه با نام تاچ و چراغ هایی تشکیل می‌شود که ال سی دی نام دارد. عمدتاً ال سی دی شامل پنج  قسمت اصلی است که به صورت پرس شده  بر روی قاب نصب شده و با استفاده از کابل هایی به مادربرد گوشی متصل می گردد. پنج بخش اصلی به ترتیب شامل : گلس ال سی دی، تاچ یا دیجیتایزر ، پنل ال سی دی ، چراغ های ال سی دی و فریم می شود.

مشکلات نرم افزاری موبایل

مشکلات نرم افزاری موبایل با انجام اقداماتی مثل ویروس کشی ، بازیابی اطلاعات و یا اصطلاحاً ریکاوری اطلاعات ، نصب و بروز رسانی برنامه ها ، رفع مشکل کرش کردن، ترمیم فرمت شدن، حل کردن مشکلات آنت دهی و عدم وصل شدن به اینترنت و … برطرف می شوند.

برخی از مشکلات نرم افزاری پیش آمده بدون نیاز به مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل قابل حل هستند، مانند هنگ کردن گوشی که از طریق ریست دستی . ولی برخی از مشکلات جدی تر هستند و باید حتماً به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه نمایید.

خرابی و سوختن هارد گوشی

برای اینکه بتوانید متوجه شوید که هارد سوخته است یا نه باید دانش کافی در این زمینه را داشته باشید و اگر شما از دسته افرادی هستید که دوره های آموزش تعمیرات موبایل را گذرانده باشید می توانید خودتان مشکل را تشخیص دهید در غیر این صورت حتماً باید این کار را به متخصصی بسپارید. با این وجود در اینجا برای آشنایی بیشتر شما با این موضوع بعضی علائم سوختن هارد را برای شما توضیح می‌دهیم.

الف) در حالت اول گوشی همراه بدون هیچ ضربه و یا آب خوردگی خاموش می‌شود. این اتفاق ممکن است در حین انجام کار یا استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی اتفاق بیفتد. در این صورت بیشتر حدس زده می‌شود که هارد گوشی سوخته باشد. البته گاهی هم ممکن است ضربه‌ای که سبب سوختن هارد شده قدیمی باشد و حالا خودش را نشان داده باشد.

ب) دومین حالتی که پیش می آید این است که گوشی روی لوگو سازنده می ماند و راه‌‌اندازی نمی‌شود. برای حل این مشکل معمولاً ابتدا متخصصین رام اصلی را نصب می‌کنند، اما اگر مشکل حل نشود هارد باید تعویض گردد و این کار نیز باید توسط افراد متخصص صورت گیرد.

ج) در حالت سوم گوشی کاملاً روشن می‌شود و سیستم عامل اندروید یا آیفون به اجرا درمی‌آید، اما اطلاعات گوشی خوانده نشده و یا فایل جدیدی ذخیره نمی‌شود. در این صورت خراب شدن هارد گوشی شما قطعی می باشد.

خرابی و سوختن هارد گوشی - پارس ارتباط لوتوس

خرابی دوربین گوشی موبایل

این روزها خرابی دوربین گوشی موبایل به یک مشکل رایج تبدیل شده است. دوربین موبایل یک بخش بسیار مهم در گوشی است که افراد به آن اهمیت ویژه ای می دهند. بعضی مواقع مشکلاتی باعث خرابی دوربین گوشی شده و کاربر را مجبور می کند که اقدام به تعمیر و تعویض آن می کند. بیشترین موردی که باعث می شود دوربین گوشی خراب شود نفوذ آب و مایعات است. آب خوردگی موبایل باعث زنگ زدگی و سولفاته شدن برد گوشی می شود و به مروز زمان باعث خرابی گوشی شما می شود.

برخی از نشانه هایی که به شما می فهماند دوربین شما خراب شده است:

صدا دادن لنز دوربین موبایل

صدا دادن لنز دوربین موبایل یکی از مواردی است که باید حتماً اقدام به تعویض دوربین نمایید. خیس شدن و یا باقی ماندن رطوبت از جمله مواردی است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.

خارج شدن گوشی از حالت دوربین

خارج شدن دوربین از حالت عکس برداری یکی از نشانه های اصلی خرابی دوربین موبایل است. برای حل این مشکل می توانید یک بار گوشی را ریست کرده و حافظه کش را پاک کنید. اگر همچنان مشکل پار برجا بود بهتر است که اقدام به تعویض دوربین موبایل نمایید.

سیاه شدن دوربین گوشی

سیاه شن دوربین گوشی یکی از نشانه های خرابی می باشد و این مشکل بنا به دلایلی مانند ضربه خوردن و یا برخی از مشکلات نرم افزاری می تواند به وجود بیاید. برای حل این مشکل می توانید یکبار گوشی را ریست کنید.

داغ شدن بیش از حد گوشی موبایل

علت داغ شدن گوشی به یک اصل ساده فیزیک برمی‌گردد: حرکت، موجب تولید گرما می‌شود. گوشی‌های ما مجبورند به طور فیزیکی چیزهایی را جابه جا کنند تا بتوانند کار کنند؛ بنابراین الزاما در طول این حرکت‌ها گرما تولید می‌شود. مقدار گرمایی که گوشی شما تولید می‌کند عمدتا با مقدار الکتریسیته که از آن عبور می‌کند متناسب است.

اگر در حال انجام بازی هستید که از واحد پردازنده مرکزی و گرافیک (که هر دو در سیستم روی تراشه مرکزی قرار دارند) کار زیادی می‌کشد، آن‌ها گرم می‌شوند چرا که به برق بیشتری برای انجام دادن وظایف‌شان نیاز پیدا می‌کنند. همین موضوع خطر خرابی قطعات داخل گوشی را بالا می‌برد. گاهی مواقع برخی از کاربران در هنگام بازی کردن با گوشی یا فعالیت‌هایی که دلیل داغ شدن گوشی موبایل است بعد از گرم شدن گوشی ناگهان آن را پرت می‌کنند.

پرت کردن گوشی روی مبل یا پتوی نرم در حالی که گوشی موبایل داغ است یکی از اشتباه‌ ترین کارهای ممکن است. زیرا وقتی دمای گوشی شما بالا رفته باشد ممکن است پایه‌های آی‌سی‌های روی برد گوشی شما ذوب شده باشند و با کوچک‌ترین ضربه ای جابجا شوند حتی ضربه‌ای که در حالت ممکن است هیچ ایرادی نداشته باشد. به همین خاطر وقتی گوشی شما داغ شده است باید در استفاده از آن بسیار دقت کنید و تا زمان سرد شدن گوشی موبایل سعی کنید کوچک‌ترین ضربه‌ای نیز به آن وارد نشود.

خرابی باتری موبایل

خرابی باتری موبایل یک امر طبیعی است و دلیل پیش آمدن این اتفاق  طول عمر استفاده از باتری موبایل می باشد. پس از گذشت مدت زمانی طولانی عمر مفید باتری تمام شده و دیگر عمل کرد اولیه خود را ندارد. در این شرایط شما نیاز به این دارید که باتری گوشی خود را تعویض کنید.

خرابی باتری موبایل - پارس ارتباط لوتوس

علائم خرابی باتری موبایل

  • گوشی تنها زمانی که به شارژ است روشن می ماند
  • گوشی موبایل خود به ود خاموش می شود
  • گوشی مدت زمانی کوتاهی شارژ نگه میدارد
  • بدنه گوشی بیش از حد داغ می شود
  • باتری گوشی باد می کند

تعمیرات موبایل در پارس ارتباط  لوتوس

اگر به دنبال مرکز معتبری می‌گردید تا از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات موبایل سامسونگ و دیگر برند های گوشی موبایل استفاده کنید می توانید به مجموعه پارس ارتباط لوتوس اعتماد کنید. مهم نیست که در کجای ایران هستید علاوه بر مراجعه حضوری می توانید به صورت غیر حضوری نیز گوشی خود را برای تعمیرات به تیم ما بسپارید. تنها کافی است به وبسایت https://www.parsertebatco.com مراجعه کرده و از طریق منوی ثبت درخواست ، درخواست خود را ثبت نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402