برنامه اسلوموشن فیلم گوشی ؛ معرفی بهترین اپلیکیشن های آهسته كردن فيلم موبایل

برنامه اسلوموشن فیلم گوشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با استفاده از یک برنامه اسلوموشن فیلم، می‌توانید فيلم هایی که در گوشی خود دارید را اهسته کنید. در ادامه این مطلب پلازا، چندین برنامه برای انجام این کار یا اهسته كردن فیلم‌ها را معرفی خواهیم کرد.

برنامه اسلوموشن فیلم گوشی این روزها دیگر کمتر کاربرد دارد. زیرا برنامه دوربین گوشی‌های امروزی آنقدر با حالت‌ها و قابلیت‌های مختلف همراه شدند که دیگر کمتر به برنامه های اهسته كردن فيلم نیاز داریم. البته اگر بخواهید یک فیلم را تبدیل به اسلوموشن کنید، همچنان به این اپلیکیشن‌ها نیاز دارید؛ به همین خاطر در این مطلب پلازا، نگاهی داشتیم به چند نمونه از بهترین نرم افزار اهسته كردن ویدیو گوشی.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های اسلوموشن فیلم گوشی ؛ چگونه ویدیو را اسلوموشن کنیم؟

در این قسمت به معرفی تعدادی برنامه اسلوموشن حرفه ای فیلم می‌پردازیم. نصب برنامه اسلوموشن ایفون یا اندروید برای کسانی که دوربین گوشی تلفن همراهشان به صورت پیش‌فرض قابلیت ضبط ویدئوی اسلوموشن را ندارد، می‌تواند بسیار مفید باشد. به‌این ترتیب هر کسی قادر است با گوشی موبایل خود به سرعت تصاویر اسلوموشن تهیه کند و از آن لذت ببرد.

1. نرم افزار اهسته كردن ویدیو گوشی Slow Motion Frame Video Player

برنامه اسلوموشن فیلم گوشی

این اپلیکیشن یکی از ساده‌ترین برنامه‌های پخش ویدئو در گوشی موبایل است که شما را قادر می‌سازد ویدئوی مورد نظر خود را به شکل اسلوموشن تماشا کنید. در استفاده از این اپلیکیشن برای پخش ویدئو دو دکمه اصلی به صورت + و – قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سرعت پخش ویدئو را بیشتر یا کمتر کنید. این اپلیکیشن قابلیت اعمال افکت‌های مورد نظر شما را روی ویدئوی دلخواهتان ندارد و با استفاده از آن تنها می‌توانید ویدئو را با سرعت دلخواهتان تماشا کنید. بنابراین استفاده از این اپلیکیشن بسیار مناسب کسانی است که تنها می‌خواهند در هنگام تماشای ویدئوها، سرعت آن را کنترل کنند.

2. اپلیکیشن Efectum

برنامه اسلوموشن فیلم / برنامه اهسته كردن فيلم

برنامه Efectum نیز یکی از برنامه‌هایی است که می‌توان به‌عنوان بهترین برنامه آهسته کننده فیلم برای گوشی از آن یاد کرد. بهترین نکته در مورد آن این است که می‌توانید از آن به عنوان برنامه اصلی دوربین موبایلتان استفاده کنید تا بلافاصله بعد از ضبط تصاویر، امکان ادیت کردن آن‌ها را داشته باشید و یا با ایمپورت کردن فیلم‌های قدیمی در این برنامه، آن‌ها را نیز ادیت کنید. نرم افزار آهسته كردن ویدئو iOS و اندروید Efectum دارای ویژگی‌های بسیاری است که امکان ادیت کردن ویدئوها را به صورت متنوع در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها قابلیت اضافه کردن موسیقی به ویدئو و البته کمتر یا بیشتر کردن سرعت پخش آن است. استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و نیاز به دانش ادیت ویدئو ندارد. بنابراین به محض دانلود و نصب می‌توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

  • دانلود نرم افزار اسلوموشن Efectum برای: اندروید | iOS

3. برنامه اسلوموشن فیلم گوشی Fast & Slow Motion Video Tool

برنامه اهسته كردن فيلم / برنامه اسلوموشن فیلم

این اپلیکیشن یکی از ابتدایی‌ترین برنامه های اسلوموشن اندروید است که بدون هیچگونه قابلیت دیگری برای ادیت ویدئوها، امکان سرعت بخشیدن یا کندتر کردن پخش ویدئو را فراهم می‌آورد. با استفاده از این اپلیکشن می‌توانید سرعت پخش ویدئوهای خود را تا یک هشتم برابر کمتر کنید.

همچنین بخوانید :

از معایب این اپلیکیشن عدم پشتیبانی از دوربین گوشی است. به این معنا که نمی‌توان از اپلیکیشن برای ضبط فیلم استفاده کرد. هنگامی که قصد دارید ویدئویی را ضبط کنید، بایستی از برنامه دوربین که به صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب است استفاده کرده و سپس ویدئوی ضبط شده را از گالری موبایل به اپلیکیشن معرفی شده ایمپورت کنید. به این ترتیب می‌توانید ویژگی‌های مورد نظر خود را به ویدئو اضافه کرده و ادیت مورد نظر خود از جمله اسلوموشن را روی ویدئو پیاده کنید.

  • دانلود برنامه اسلوموشن Fast & Slow Motion Video Tool برای: اندروید

4. برنامه صحنه اهسته حرفه ای برای موبایل SloPro

برنامه اهسته كردن فيلم / برنامه صحنه اهسته حرفه ای

این برنامه اهسته كردن فيلم گوشی، برای تهیه اسلوموشن با سرعت 1000 فریم در ثانیه است. نسخه شماره 3 منتشر شده این اپلیکیشن، یکی از بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های معرفی شده در این زمینه است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن که بسیار مورد پسند کاربران واقع شده است، قابلیت تهیه ویدئوی اسلوموشن با استفاده از شبیه‌سازی در دو سرعت 500 و 1000 فریم در ثانیه است. استفاده از این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد تا در هنگام عکسبرداری تصاویر را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید از میان افکت‌های مختلف برای تهیه اسلوموشن، افکت مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از ویرایش تصاویر و ویدئوهای خود، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب به اشتراک بگذارید.

  • دانلود برنامه حرکت آهسته SloPro برای: iOS

5. برنامه اسلوموشن فیلم برای ایفون TimeFreeze

برنامه اهسته كردن فيلم / برنامه اسلوموشن ایفون

به لطف سازندگان این اپلیکیشن و با استفاده از آن، اهسته كردن فيلم در ايفون بصورت Real time و با افکت‌های دلخواه خود به راحتی امکان‌پذیر است. امکان کاهش سرعت پخش ویدئو در گوشی‌های آیفون تا یک بیستم سرعت ویدئوی اصلی با استفاده از این اپلیکیشن وجود دارد. به این ترتیب در هر ثانیه امکان ضبط 600 فریم را دارید.

علاوه بر قابلیت ذخیره و مرتب کردن ویدئوهای مختلف با کمترین پیچیدگی و تنها با چند لمس ساده، TimeFreeze مجهز به ابزارهای ویرایشی قدرتمندی نیز هست.

  • دانلود برنامه اسلوموشن TimeFreeze برای: iOS

6. Videoshop ؛ بهترین برنامه اسلوموشن برای اندروید و آیفون

برنامه اسلوموشن فیلم

ویدیوشاپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدیو است که امکانات فراوانی از جمله برش، اضافه کردن موسیقی و افکت‌های صوتی، تغییر روشنایی و کنتراست، اضافه کردن صدا و فیلترهای مختلف را ارائه می‌کند. اما یکی از قابلیت‌های آن امکان تبدیل فیلم به اسلوموشن در ایفون و اندروید است. با استفاده از این برنامه می‌توانید سرعت پخش ویدیو خود را کم یا زیاد کنید. البته کیفیت نهایی بسته به تعداد فریم‌ریت‌های اصلی فیلم هم دارد.

7. اپلیکیشن اهسته کن فیلم موبایل Slow Motion Video Editor

برنامه اسلوموشن فیلم گوشی

معرفی بهترین گزینه برای دانلود برنامه اسلوموشن برای سامسونگ کار ساده‌ای نیست چرا که گوشی‌های آن‌ها به‌صورت پیش‌فرض این ویژگی را به بهترین شکل ارائه می‌کنند. با این حال؛ اپلیکیشن اهسته کن فیلم موبایل Slow Motion Video Editor، یکی از برترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای دانلود درنظر داشته باشید. این برنامه دارای امکاناتی نظیر برش دادن ویدیو، تنظیم سرعت پخش، فیلترهای متنوع، اضافه کردن موسیقی و همچنین به‌اشتراک‌گذاری ویدیو در شبکه‌های اجتماعی است.

  • دانلود نرم افزار Slow Motion Video Editor برای: اندروید

8. برنامه اسلوموشن فیلم Slow Motion Video Fx Editor

برنامه اسلوموشن فیلم / اسلوموشن کردن فیلم

گزینه دیگری که برای دانلود برنامه اهسته كردن فيلم براي گوشی ايفون می‌توانید مدنظر داشته باشید، Slow Motion Video Fx Editor است. این برنامه علاوه بر قابلیت آهسته کردن فیلم، امکان سریع کردن آن را هم دارد. در حقیقت سرعت ویدیو را شما می‌توانید به‌دلخواه و از هر فریمی تنظیم کنید. در کنار این می‌توانید ویدیوها را از داخل برنامه و با سرعت دلخواهتان ضبط و سپس به آن‌ها موسیقی نیز اضافه کنید.

  • دانلود برنامه Slow Motion Video Fx Editor برای: iOS

9. برنامه Slow motion video fast&slow mo ؛ نرم افزار آهسته كردن فيلم اندروید

برنامه اهسته كردن فيلم / برنامه اسلوموشن فیلم

برنامه اهسته كردن فيلم براي گوشی اندروید Slow motion video، تا به‌حال بیش از 10 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده و یکی از محبوب‌ترین ابزارها در این زمینه است. این برنامه امکان ساخت اسلوموشن از ویدیوها را فراهم می‌کند و اجازه آهسته یا سریع کردن صدا و ویدیو را نیز به‌شما می‌دهد.

10. Movavi Clips؛ برنامه اسلوموشن كردن فيلم در ايفون و اندروید

برنامه اهسته كردن فيلم گوشی

Movavi Clips گزینه دیگری است که می‌توانید به‌عنوان برنامه اسلوموشن حرفه ای در گوشی درنظر داشته باشید. این برنامه هم یک ویرایشگر ویدیو است و امکانات فراوانی از جمله اضافه کردن موسیقی، برش، تغییر نسبت تصویر، اضافه کردن متن و استیکر و البته اسلوموشن ویدیو دارد. با ابزار تغییر سرعت ویدیو آن، می‌توانید سرعت پخش ویدیو را کم یا زیاد کنید. تنها ایراد این است که برنامه در نهایت یک واترمارک به ویدیو شما اضافه خواهد کرد.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید، برای دانلود برنامه اسلوموشن فیلم، گزینه‌های فراوانی در گوگل‌پلی و اپ‌استور در دسترس قرار دارد. البته اکثر آن‌ها رایگان نیستند و ممکن است برای دسترسی به برخی ویژگی‌ها نیاز به خرید اشتراک داشته باشند. شما چه تجربه‌ای در زمینه دانلود برنامه اسلوموشن ایفون برای اندروید دارید؟ کدام برنامه های اهسته كردن فيلم موبایل را برای این کار پیشنهاد می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمدمهدی
.
25 آبان 1402، 20:28
پاسخ
0
0
سلام. ممنون خانم مهندس افشاری بابت توضیحات و معرفی اپلیکیشن ها. انشاءالله همواره شاد،سلامت و پیروز باشید.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402