بهترین بازی های کامپیوتری 2021 | با برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ آشنا شوید

جدیدترین بازی های pc 2021 / بازی های 2021 پی سی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنبال بهترین بازی های کامپیوتری 2021 باشیم به عناوین شاخصی برمی‌خوریم. با بررسی بهترین بازی های pc در سال 2021 می‌توانیم بازی‌های مختلفی را از ژانرهای گوناگون مشاهده کنیم و همچنین به تفاوت این عناوین نسبت به سال گذشته پی ببریم. در این مقاله برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ را بررسی خواهیم کرد؛ عناوینی که هر کدام به نوبه خود توانسته‌اند دنیایی متفاوت را در برابر چشمانمان بگسترانند. با ما باشید.

می‌توان گفت سال 2021 یکی از پربارترین سال‌ها در زمینه گیمینگ محسوب می‌شود. در این سال عناوین ویژه و منحصربه‌فردی در ژانرهای مختلف ساخته شده‌اند که از جهات مختلف می‌توان آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. از جمله بهترین بازی های کامپیوتری 2021 می‌توان به عناوینی همچون بازی Disco Elysium: The Final Cut، بازی Wildermyth و بازی Hitman 3 اشاره کرد که هر کدام جزو بهترین بازی های PC در سال 2021 هستند. شاید بتوان گفت نقطه مشترک میان برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ خلاقیت موجود در هر کدام از این عناوین باشد. به عنوان مثال در بازی It Takes Two که آن را از کاندیداهای لقب بهترین بازی پی سی ۲۰۲۱ می‌توان نامید روایت داستانی و موارد دیگر دست به دست هم داده‌اند تا با یک ماجراجویی بسیار جذاب و خلاقانه مواجه باشیم. با بررسی دیگر بازی های برتر 2021 برای کامپیوتر همراه پلازا بمانید.

در ویدیوی زیر می‌توانید با بهترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

15- بازی Guilty Gear –Strive-

بازی های کامپیوتری جدید / جدیدترین بازی های pc

  • تاریخ انتشار: 11 ژوئن 2021

در پانزدهمین جایگاه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 بازی Guilty Gear –Strive- قرار دارد. بازی Guilty Gear –Strive-  یکی از جدیدترین بازی های کرک شده PC امسال محسوب می‌شود که شما را به یک ماجراجویی تازه در قالب ژانر مبارزه‌ای دعوت می‌کند. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های PC در سال 2021 به ما قابلیت‌های ترکیب قدرتمند و برتر جلوه‌های بصری هیبرید دو بعدی/سه بعدی و گیم پلی ریتمیک و خشن را نشان می‌دهد؛ ترکیبی که مبارزاتی باحال و جذاب را برای ما به ارمغان می‌آورد.

البته این‌ها تمام آن چیزی نیست که این عنوان به عنوان یکی از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ برای عرضه کردن به ما دارد. در مبارزات این بهترین بازی 2021 برای کامپیوتر شاهد حذف شدن مکانیزم کشتن آنی (Instant Kill) و اضافه شدن مکانیزم جدیدی به نام Wall Break هستیم که از طریق آن صحنه بازی هنگام به کار بردن یک کومبو در گوشه میدان نبرد قابلیت عوض شدن پیدا می‌کند.

14- بازی Ender Lilies: Quietus of the Knights

بازیهای کامپیوتری 2021 / بهترین بازی پی سی ۲۰۲۱

  • تاریخ انتشار: 22 ژوئن 2021

جایگاه چهاردهم فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 به بازی Ender Lilies: Quietus of the Knights اختصاص دارد. در بازی ویدئویی Ender Lilies: Quietus of the Knights که یکی از بهترین بازی های pc در سال 2021 محسوب می‌شود در قالب یک تجربه اکشن نقش آفرینی دو بعدی از اسرار یک سرزمین متروکه و از بین رفته پرده برداری خواهید کرد. در این بهترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۲۱ به یک ماجراجویی ترسناک دعوت می‌شوید که از مهمترین موارد آن می‌توان به دشمنان عجیب و غریب و خطرناک اشاره کرد.

از خصوصیات دیگر این عنوان به عنوان یکی از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ می‌توان به روایت داستانی منحصر به فرد آن اشاره کرد که در آن شاهد دنبال شدن داستان یا ماجرای فردی به نام لیلی (Lily) هستیم که آخرین بازمانده شهری عجیب و غریب که همواره در آن باران می‌بارد محسوب می‌شود؛ بارانی که سبب می‌شود موجودات زنده این شهر تبدیل به یکسری زامبی‌های جاودان شوند. لیلی می‌تواند در طول ماجرای خود روح‌های مختلف را احضار کند تا از او مراقبت کنند.

13- بازی Metro Exodus: Complete Edition

بازی های برتر 2021 برای کامپیوتر

  • تاریخ انتشار: 6 می 2021

سیزدهمین رتبه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 به بازی Metro Exodus: Complete Edition اختصاص دارد. این بازی ویدئویی یکی از جدیدترین بازی ها برای PC است که از مزایای آن نسبت به نسخه قبلی می‌توان به نورپردازی بهره گرفته از تکنولوژی ری تریسینگ اشاره کرد که در ترکیب با آخرین نسخه‌های پردازنده‌های گرافیکی مخصوص کامپیوتر قدرتمند AMD و Nvidia تجربه‌ای مثال زدنی را برای طرفداران ژانر جنگی به ارمغان می‌آورد. البته بازی Metro Exodus: Complete Edition به عنوان یکی از بهترین بازی های pc در سال 2021 در زمینه گیم پلی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وقایع بازی ویدیویی Metro Exodus: Complete Edition به عنوان یکی از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ در ادامه عناوین Metro 2033 و Metro: Last Night به وقوع می‌پیوندند. در گیم پلی این سنگین ترین بازی کامپیوتر در سال 2021 علاوه بر المان‌های ژانر تیراندازی اول شخص از المان‌های ژانر مخفی کاری و ترس و بقا (Survival Horror) نیز استفاده شده است. از دیگر خصوصیات این عضو از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ می‌توان به سیستم آب و هوای پویا، کاربست چرخه روز و شب و فصول قابل تغییر همگام با روایت داستانی اشاره کرد.

 

12- بازی Mini Motorways

بازی های کامپیوتری 2021 / جدیدترین بازی های کرک شده pc

  • تاریخ انتشار اولیه: 19 سپتامبر 2019

رتبه دوازدهم فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 به بازی Mini Motorways اختصاص دارد. در این عنوان که از بهترین بازی های pc در سال 2021 محسوب می‌شود مشکلات ترافیکی شهر را بر عهده خواهید گرفت. این کار را در این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۱ از طریق ساختن یک شبکه جاده‌ای انجام خواهید داد و به چالش کشیده خواهید شد تا ترافیک روان را در شهرهای مختلف دنیا جاری کنید. اگر به مدیریت امور ترافیک علاقمند هستید بازی رایانه Mini Motorways را که از بازی های برتر 2021 برای کامپیوتر محسوب می‌شود از دست ندهید.

گیم پلی این بازی ویدیویی به عنوان یکی از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ شباهت زیادی به بازی Mini Metro دارد با این تفاوت که در این بازی ویدیویی عنصر جدول کشی و استفاده از آن به عنوان شبکه بر هر چیز دیگری اولویت دارد. تنوع ابزار و وسایل موجود در این بهترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۲۱ نیز واقعا ستودنی است. اگر به یک عنوان خلاقانه از همه منظر نیاز دارید این بازی ویدیویی برای شماست.

 

11- بازی Death’s Door

بهترین بازی های کامپیوتری 2021 لیست / بازی های کامپیوتری ۲۰۲۱

  • تاریخ انتشار: 20 جولای 2021

در یازدهمین جایگاه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 بازی Death’s Door قرار دارد. در این بازی ویدئویی مناسب کامپیوتر به جمع آوری ارواح مرده خواهید پرداخت. قهرمان شما در بازی Death’s Door به عنوان یکی از بهترین بازی های pc در سال 2021 یک کلاغ است. ماجرای جمع آوری ارواح در این عنوان متفاوت میان بازی های کامپیوتری جدید امسال زمانی جذاب می‌شود که ممکن است در این وسط روحی که باید جمع آوری کنید دزدیده شود و در این وسط شما باید به دنبال دزد نیز بیفتید. اگر به یک ماجراجویی تازه فانتزی علاقمند هستید بازی Deaths’ Door را که از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ است از دست ندهید.

این بهترین بازی کامپیوتری 2021 از نظر داستان علاوه بر روایت داستانی از منظر مکانیزم‌های موجود در آن، سادگی‌اش و همچنین درجه سختی‌اش نیز توسط منتقدین ستوده شده است. حتی بسیاری از منتقدین بازی Death’s Door را با عناوینی همانند بازی The Legend of Zelda، بازی‌های Dark Souls و بازی‌های Titan’s Souls مقایسه کرده‌اند.

10- بازی Nioh 2: The Complete Edition

معرفی بازی های کامپیوتری جدید / جدیدترین بازی ها برای pc

  • تاریخ انتشار: 5 فوریه 2021

در دهمین جایگاه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 بازی Nioh 2: The Complete Edition قرار دارد. در بازی ویدئویی Nioh 2 که در بین عناوین مختلف لیست بهترین بازیهای کامپیوتر 2021 یک تجربه اکشن نقش آفرینی مثال زدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد با امواج مختلف دشمنان یوکای (Yokai) به مبارزه خواهید پرداخت و در این میان باید به اثبات میزان نیرو و شجاعت خود بپردازید. در صورت علاقمندی به سامورایی‌ها این سنگین ترین بازی کامپیوتر در سال 2021 را که با خصوصیت منحصر به فرد خود میان بازی های کامپیوتری جدید امسال می‌درخشد حتما امتحان کنید.

شما قادر خواهید بود در این بازی ویدیویی به اسلحه‌های متنوعی از جمله اوداچی (Odachi) و کوساریگاما (Kusarigama) دسترسی داشته باشید و با پیشروی هر چه بیشتر در گیم پلی به کسب مهارت‌های مختلف بپردازید. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت‌های شما به عنوان بازی‌باز در این بازی ویدیویی احضار بازیکنان دیگر است که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و به کمک شما می‌آیند.

9- بازی F1 2021

جدیدترین بازی های pc 2021 / بازی های 2021 پی سی

  • تاریخ انتشار: 16 جولای 2021

جایگاه نهم فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 به بازی F1 2021 اختصاص دارد. این عضو بهترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۲۱ عنوان رسمی مسابقات فرمولا یک امسال محسوب می‌شود و از ویژگی‌های جدید و جذاب آن می‌توان به بخش داستانی Braking Point، بخش کریر دو نفره و نهایتا بخش مهم Real- Season Start اشاره کرد. در صورت علاقمندی به تجربه شبیه سازی رانندگی امتحان این عنوان را که از مهمترین بازی های کامپیوتری جدید امسال است به شما توصیه می‌کنیم.

از مهمترین ویژگی‌های این عنوان عضو بهترین بازی های PC در سال 2021 می‌توان به حالت داستانی جدید آن اشاره کرد. علاوه بر این پیست‌های Marina Bey، Melbourne، Montreal و Suzuka نیز به عنوان یکسری پیست‌های جدید به این بازی ویدیویی اضافه شده‌اند. همچنین هفت قهرمان تاریخ فرمولا یک نیز در این بازی ویدیویی به عنوان قهرمان‌های قابل انتخاب برای شما قرار گرفته‌اند.

 

8- بازی Mass Effect Legendary Edition

بازی های 2021 برای کامپیوتر / بهترین بازی های کامپیوتری 2021

  • تاریخ انتشار: 14 می 2021

به هشتمین رتبه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 فرا رسیدیم و این رتبه به عنوان دیگری جز بازی Mass Effect Legendary Edition اختصاص ندارد. مجموعه بازی Mass Effect Legendary Edition که از بهترین بازی های PC در سال 2021 محسوب می‌شود توسط کمپانی بایوویر (BioWare) ساخته شده است و ویژگی‌های مختلف بازی‌های آن نسبت به نسخه اصلی از جمله بافت‌ها، مدل‌ها، افکت‌ها و موارد تکنیکی به‌روزرسانی شده‌ است. در مجموعه بازی Mass Effect Legendary Edition که از برترین بازی های کامپیوتر 2021 محسوب می‌شود ماجراجویی‌های فرمانده شپارد را با رزولوشن بهتر، فریم‌ریت‌های سریع‌تر و ارتقاهای بسیار ویژه در جلوه‌های بصری تجربه خواهید کرد.

مهمترین ویژگی این عضو از فهرست بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2021 آن است که در کمپین آن محتوای هر سه بازی Mass Effect را که تا کنون منتشر شده‌اند می‌توان مشاهده کرد. نقدهای مختلفی به این بازی کامپیوتری وارد شده است اما در حالت کلی آن منتقدین هم از گیم پلی بازی و هم از جلوه‌های بصری و دیگر خصوصیات این مجموعه راضی بوده‌اند.

7- بازی Fuga: Melodies of Steel

برترین بازی های کامپیوتر 2021 / فهرست برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱

  • تاریخ انتشار: 29 جولای 2021

در هفتمین جایگاه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 بازی Fuga: Melodies of Steel قرار دارد. در بازی Fuga: Melodies of Steel به عنوان عضوی از فهرست بهترین بازی های pc در سال 2021 با یک ماجراجویی نقش آفرینی جذاب روبرو می‌شوید که در آن باید از طریق گروهی از بچه‌ مدرسه‌ای ها به جنگ و رویارویی با افرادی که روستایتان را سوزانده‌اند بپردازید. در این عنوان که از منظرهای بسیاری طراحی خاصی دارد با ترکیبی از مکانیزم‌های تصمیم گیری، روایت داستانی عالی و عناصر نقش آفرینی روبرو هستیم که به خوبی قادر است مخاطبان خود را برای مدت‌ها سرگرم نگه دارد.

اما شاید بتوان گفت مهمترین عنصر عامل جذابیت این عنوان به مثابه یکی از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ دنیایی باشد که سازندگان آن توانسته‌اند با قرار دادن ما در آن جذابیت بی حد و حصری را برایمان به ارمغان آورند. در این بازی ویدیویی شما با جنگ سگ ها و گربه‌ها روبرو خواهید شد؛ و باید به عنوان یکسری بچه در مقابل دشمن خود را آماده بکنید و قرار بگیرید تا پیروز میدان نبرد شوید.

6- بازی Hitman 3

بازی های برتر 2021 برای کامپیوتر

  • تاریخ انتشار: 20 ژانویه 2021

در ادامه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 به بازی Hitman 3 برمی‌خوریم. شاید بتوان گفت بازی هیتمن 3 در معرفی بازی های کامپیوتری جدید این فهرست جایگاه خاصی داشته باشد. در این عنوان عضو بازی های کرک شده کامپیوتر در سال 2021 شاهد برگشت مامور 47 برای انجام دادن تعدادی از مهمترین ماموریت‌های طول فعالیت حرفه‌ای‌اش می‌شویم. او در این ماجراجویی اکشن مخفی کاری هیجان انگیز با همراهی همکارش دیانا برنوود (Diana Burnwood) در صدد آن است تا به دنبال دوست قدیمی خود لوکاس گری (Lucas Grey) رفته و از او برای انجام ماموریت جدید کمک بخواهد. بازی هیتمن 3 به عنوان یکی ازبهترین بازی های pc در سال 2021 پر از موقعیت‌های خلاقانه تازه است که از آن‌ها لذت خواهید برد.

در این بازی ویدیویی عضو برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ 6 مرحله وجود دارد که 5 عدد از این 6 مرحله شامل یکسری مراحل سندباکس پایان باز می‌شود. زاویه دید این بازی ویدیویی سوم شخص محسوب می‌شود و هر جنبه از گیم پلی آن با دقت بی حد و حصری طراحی شده است؛ تا جایی که به زعم بسیاری از منتقدین این بازی ویدیویی یکی از بهترین بازی‌های هیتمن ساخته شده تا زمان حال محسوب می‌شود.

5- بازی It Takes Two

معرفی بازی های کامپیوتری جدید / جدیدترین بازی ها برای pc

  • تاریخ انتشار: 26 مارس 2021

بالاخره به پنج عنوان اول فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 فرارسیدیم. بازی It Takes Two در میان بازی های کامپیوتری 2021 شما را به یک ماجراجویی Co-op ویژه دعوت می‌کند که از همه نظر بکر و تازه است و از مهمترین خصیصه‌های آن می‌توان به گیم پلی متنوع و داستان سرایی منحصر‌به‌فرد اشاره کرد. در این بازی ویدئویی عضو بهترین بازی های pc در سال 2021 مرزهای خلاقیت درنوردیده می‌شود و غرق سفر منحصر به فرد دو شخصیت به نام می (May) و کودی (Cody) در قالب یک روایت داستانی بسیار ویژه می‌شویم. اگر به عناوین ماجراجویی انیمیشن وار علاقمند هستید این عنوان را که از بازی های کامپیوتری جدید امسال است حتما باید امتحان کنید.

بازی It Takes Two به عنوان یکی از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ بازخوردهای بسیار مثبتی را از سمت و سوی منتقدین دریافت کرد و موفق شد بسیاری از جوایز مختلف را نیز از آن خود کند. بیش از 5 میلیون نسخه از این بازی ویدیویی در سراسر جهان فروش رفته است. این بازی ویدیویی را یا باید به شیوه آنلاین و یا باید به شیوه Split Screen تجربه کنید.

4- بازی Streets of Rage 4: Mr. X Nightmare

بازی های 2021 برای کامپیوتر / بهترین بازی های کامپیوتری 2021

  • تاریخ انتشار: 15 جولای 2021

در چهارمین جایگاه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 بازی Streets of Rage 4: Mr. X Nightmare قرار دارد. بازی Streets of Rage 4: Mr. X Nightmare جزو بازی های کامپیوتری جدید امسال است که لوکیشن مبارزات آن به شهری به نام وود اوک (Wood Oak) تغییر یافته است. پس از وقایع بازی Streets of Rage 4 در این عنوان شاهد آن هستیم که اکسل (Axel)، بلیز (Blaze) و دوستانشان با کمک فردی به نام دکتر زن (Dr. Zan) به یکسری تمرینات جدید می‌پردازند. از مهمترین خصوصیات این بسته الحاقی که در زمره جدیدترین بازی های PC امسال قرار گرفته است می‌توان به سه کاراکتر قابل بازی جدید، یک حالت بقا (Survival) تازه، قابلیت شخصی‌سازی کاراکترها و نهایتا اسلحه‌ها و دشمنان جدید اشاره کرد.

ژانر این بازی ویدیویی Beat em’ up به شیوه ساید اسکرول محسوب می‌شود و منتقدین نسبت به آن عموما بازخوردهای مثبتی را از خود نشان داده‌اند. بازی Streets of Rage 4 را به عنوان یکی از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ می‌توانید بر روی تمامی پلتفرم‌های نسل کنونی تجربه کنید. نهایتا باید اشاره کنیم که این بازی ویدیویی بیش از 2.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

3- بازی Wildermyth

بازی های برتر 2021 برای کامپیوتر

  • تاریخ انتشار: 15 ژوئن 2021

رتبه سوم فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 به بازی Wildermyth اختصاص دارد. بازی ویدئویی Wildermyth یکی ازبازی های کرک شده کامپیوتر در سال 2021 است که در ژانر نقش آفرینی تاکتیکی (Tactical RPG) ساخته شده است. در این عضو از بهترین بازی های pc در سال 2021 به ساخت کاراکترهای ویژه‌ای خواهید پرداخت که در طی یکسری نبردهای عمیق و پاداش دهنده به رشد و نمو خواهند پرداخت. این مورد را با داستان سرایی پویای بازی همراه کنید تا در میان بازی های کامپیوتری جدید امسال با یک ترکیب تمام عیار روبرو شوید.

این عضو از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ به هنگام انتشار خود بازخوردهای مثبتی را از سمت و سوی منتقدین دریافت کرد و این بازخوردهای مثبت به ویژه در رابطه با داستان سرایی این بازی ویدیویی نمود و بروز پیدا کرد. نکته جالب در رابطه با بازی ویدیویی Wildermyth آن است که این بازی ویدیویی را تنها 6 نفر به عنوان تیم سازندگان ساخته‌اند.

2- بازی Chicory: A Colorful Tale

بازی های برتر 2021 برای کامپیوتر

  • تاریخ انتشار: 10 ژوئن 2021

به دومین جایگاه فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 فرا رسیدیم. دومین عنوان بازی های کامپیوتری جدید امسال بازی Chicory: A Colorful Tale است که در راس آن یک هنرمند نقاش قرار دارد. شما در بازی Chicory: A Colorful Tale که از بهترین بازی های pc در سال 2021 امسال است در نقش طرفدار شماره یک چیکوری قرار می‌گیرید و وظیفه دارید قلم موی او را بردارید و از آن استفاده کنید. در این عضو از برترین بازی های رایانه ای ۲۰۲۱ به اکتشاف موقعیت‌های جدید، حل معماها، کمک به دوستان خود و نهایتا تلاش برای تغییر دنیا خواهید پرداخت.

از جمله مواردی که سبب شدند بازی Chicory: A Colorful Tale بازخوردهای مثبتی را از سمت و سوی منتقدین دریافت کند گیم پلی خلاقانه، درون‌مایه‌های احساسی و شورانگیز و موارد مشابه آن بودند اما از سوی دیگر ساده بودن معماهای موجود در این بازی ویدیویی نیز مورد نقد و انتقاد قرار گرفت.

1- بازی Disco Elysium: The Final Cut

بازی های 2021 برای کامپیوتر / بهترین بازی های کامپیوتری 2021

  • تاریخ انتشار: 30 مارس 2021

نهایتا به جایگاه اول فهرست بهترین بازی های کامپیوتری 2021 فرا رسیدیم و این جایگاه به عنوان دیگری به جز بازی Disco Elysium: The Final Cut اختصاص ندارد. بازی Disco Elysium: The Final Cut را می‌توان نمود بارز یک عنوان نقش آفرینی ضربتی نامید. در این بازی ویدیویی که از بهترین بازی های pc در سال 2021 محسوب می‌شود رویاهای سیاسی خود را در قالب انجام ماموریت‌های جدید، مصاحبه با افراد محلی و اکتشاف مکان‌های تازه دنبال کنید. در این بازی خلاقانه هم قابلیت آن را دارید که به یک قهرمان تبدیل شوید و هم به یک انسان شکست خورده واقعی بدل شوید. انتخاب با شماست.

مهمترین منبع الهام سازندگان این بازی ویدیویی بازی شاهکار Planescape: Torment بوده است که به ویژه در جلوه‌های بصری این عنوان نمود بارز پیدا کرده است. این بازی ویدیویی پس از انتشار خود موفق شد به واسطه روایت داستانی و جلوه‌های هنری خود جوایز متعددی را از آن خود کند و بسیاری آن را حتی بازی سال نیز نامیدند.

بازی های برتر 2021 برای کامپیوتر

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید بهترین بازی های کامپیوتری 2021 را برای شما مورد بررسی قرار دادیم. در میان بهترین بازی های pc در سال 2021 عناوین شاخص بسیاری وجود دارند که هر کدام در ژانر ویژه و مخصوص خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بر همین اساس می‌توان گفت سال 2021 از همه لحاظ سال پرباری برای گیمرها بود. سخن پایانی آنکه امیدواریم اگر به هر کدام از موارد بالا علاقمند باشید بتوانید اطلاعات کافی را در رابطه با آن عنوان به دست آورده باشید. اگر به دنبال دانلود بازی جدید کامپیوتر 2021 باشید می‌توانید از میان عناوین مقاله‌مان به انتخاب بازی مورد علاقه‌تان بپردازید. برای دانلود بازی های 2021 برای کامپیوتر نیز می‌توانید به منابع موثق موجود در اینترنت در این رابطه رجوع کنید.

نظر شما در رابطه با عناوین بالا چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402