همه چیز درباره سریال کره ای نقاب با بازی نام گونگ مین (The Veil 2021)

بازیگران سریال کره ای نقاب 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای نقاب 2021 داستان یک مامور سرویس اطلاعات ملی (NIS) است که به مدت یک سال ناپدید شده بود، اما ناگهان بازگشته است تا خائنی که باعث شکست ماموریتش شده را پیدا کند. اگر طرفدار سریال‌های جنایی-اکشن هستید، با نقد و بررسی سریال کره ای The Veil 2021 همراه ما باشید.

سریال کره ای نقاب 2021 که با نام “خورشید سیاه” نیز شناخته می‌شود، باید یکی از بهترین درام‌های کره ای سال 2021 باشد که پر از رمز و راز، حوادث غیرقابل پیش‌بینی و هیجان است. داستان به خوبی نوشته شده است و پیچ و تاب‌ها و حقایق زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تا انتها با اشتیاق به تماشای سریال بچسبید. نام گونگ مین یکی از بازیگران توانمند و بی‌رقیب کره جنوبی است. او بازیگری همه فن حریف است که می‌تواند در هر نقشی اعم از کمدی یا اکشن جا بیفتد و همه را به تحسین خود وا دارد. اگر اهل تماشای فیلم‌ و سریال‌های اکشن و جنایی هستید، سریال کره ای The Veil 2021 را به شدت توصیه می‌کنیم. با معرفی سریال کره ای نقاب ۲۰۲۱ همراه پلازا بمانید. همچنین می‌توانید از جدیدترین فیلم‌های جنایی 2022 در این مقاله باخبر شوید.

پیش از هر چیز می‌توانید تریلر سریال کره ای نقاب 2021 با زیرنویس فارسی را تماشا کنید:

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال کره ای The Veil 2021

در این قسمت می‌توانید برای دانلود سریال کره ای نقاب ۲۰۲۱ اقدام کنید.

خلاصه داستان سریال کره ای نقاب ۲۰۲۱

سریال کره ای نقاب 2021

داستان سریال کره ای The Veil 2021 درباره هان جی هیوک (نام گونگ مین) یک مامور ناپدید شده از سرویس اطلاعات ملی (NIS) است که پس از 1 سال به کشورش باز می‌گردد. او یک نیروی ویژه و برتر میدانی بود که برای پروژه‌ای مهم به همراه دو همکارش در عملیاتی خارج از کشور به سر می‌برد اما طی حادثه‌ای آن‌ها مفقود شدند و گمان می‌رود مرده‌اند. جی هیوک که از نظر روحی و جسمی آسیب دیده بود، با داروی ZIP یا Zet-IP حافظه‌اش را پاک می‌کند تا با بررسی پرونده از ابتدا درحالی که هیچ قضاوتی از قبل روی تصمیماتش اثری ندارد، خائنی که باعث مرگ دو رفیق و همکارش شده را پیدا کند. حالا او بازگشته است درحالی که هیچ ایده‌ای در مورد آنچه در این یک سال برای او اتفاق افتاده است ندارد. پس از بازگشتش، قدرتمندان از این امر ناراضی هستند، زیرا هرکدام رازهایی را پنهان می‌کنند که نمی‌خواهند جی هیوک آن‌ها را بررسی کند. آیا هان جی هیوک درحالی که چیزی بخاطر نمی‌آورد و همه قصد دارند به نفع خودشان او را گیج کنند، می‌تواند حقیقت را پیدا کند؟

بازیگران سریال کره ای نقاب 2021

در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال کره ای The Veil 2021 بخوانید.

نام گونگ مین در نقش هان جی هیوک

دانلود سریال کره ای The Veil 2021 با لینک مستقیم

نام گونگ مین متولد 12 مارس 1978 (21 اسفند 1356) است و یکی از معدود بازیگرانی است که از بازی در نقش‌های متفاوت هیچ ترسی ندارد و فرقی نمی‌کند در چه ژانری حضور پیدا کند، مطمئنا در آن نقش عالی ظاهر می‌شود و قلب تمام بینندگان را به راحتی به‌دست می‌آورد. از سریال‌های دیدنی و جذاب دیگر او می‌توانید سریال رئیس کیم 2017 که در کنار لی جون هو برومنسی به یادماندنی را خلق کرد تماشا کنید، یا سریال پزشک زندانی 2019 را ببینید. نام گونگ مین در سریال‌های زیاد دیگری مانند گونگ شیم زیبا 2016، من به عشق نیاز دارم 3، به یاد آور 2015، هتل مخفی من 2014 و لیگ جذاب 2020 بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کیم جی اون در نقش یو جی یی

دانلود سریال کره ای نقاب با زیرنویس فارسی The Veil 2021

کیم جی اون متولد 3 اکتبر 1993 (11 مهر 1372) است. او پس از بازی در سریال کره ای نقاب 2021 توانست توجهات را به خود جلب کند و اولین نقش اصلی خود را در کنار لی جون کی در سریال دوباره زندگی من 2022 بگیرد. پیش از این کیم جی اون در سریال‌های غریبه‌هایی از جهنم 2019، دوست داشتنی وحشتناک 2018 و فرزندان هیچ کس 2018 نقش‌های کوتاهی داشته است.

پارک ها سان در نقش سئو سو یون

دانلود سریال نقاب کره ای The Veil 2021

پارک ها سان متولد 22 اکتبر 1987 (30 مهر 1366) است. پارک ها سان در سال 2017 با بازیگر ریو سو یانگ ازدواج کرد. از سریال‌های این بازیگر می‌توان به سریال دو هفته 2013، سریال فریب 2014، سریال تنها نوشیدن 2014، سریال عشق و عاشقی در بعد از ظهر 2019 و سریال مرکز مراقبت پس از تولد 2020 اشاره کرد.

بررسی سریال کره ای نقاب ۲۰۲۱

این قسمت حاوی اسپویل است.

سریال نقاب با موفقیت توانست مخاطبان ثابتی را به خود اختصاص دهد و درامی است که شبکه MBC با عزمی راسخ از آن رونمایی کرد درحالی که حسابی از آن مطمئن بود. ترکیبی از نام گونگ مین بازیگری که هرگز شکست نخورده است، و یک ژانر اکشن حول محور یک آژانس اطلاعاتی که به ندرت در سریال‌ها دیده می‌شود، حتی قبل از نمایش اولین قسمت، توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود. سوال بزرگ این بود که آیا سریال کره ای نقاب 2021 به ام‌بی‌سی که همچنان در بحران به سر می‌برد، کمک می‌کند تا بتواند میانگین ریتینگ خود را به وضعیت خوبی برساند؟ نمایش تمرینات سخت و چشم‌گیر نام گونگ مین برای افزایش وزن و البته تبدیل آن به اندامی ورزیده در کنار بودجه 15 میلیارد وونی (حدود 12.7 میلیون دلار) نیز به یک موضوع داغ تبدیل شد. در 17 سپتامبر، روزی که درام‌های جدید آن زمان پخش شدند، سریال The Veil نیز پرده خود را برداشت. سریال کره ای The Veil 2021 به سرعت به عنوان اثر “نجات دهنده” برای MBC ظاهر شد، که با رتبه بندی ضعیف شبکه دست و پنجه نرم می‌کرد و از پربحث‌ترین نمایش‌های تلویزیونی شد.

داستان سریال کره ای The Veil 2021 زمانی شروع می‌شود که مامور ارشد NIS (سرویس اطلاعات ملی) که یک سال پیش در جریان عملیات مخفیانه خود در چین ناپدید شد، پس از از دست دادن حافظه خود به خانه بازمی گردد. این سریال زمانی دنبال می‌شود که او تلاش می‌کند تا خائنی را در سازمان پنهان شده پیدا کند. برای اینکه داستانی با رنگ متمایز از ژانر اکشن بینندگان را مجذوب خود کند، ویژگی‌های جذاب متنوعی ضروری است. از همان ابتدا، نمایش صحنه‌های اکشن بی‌امان و صحنه‌های تعقیب نفس‌گیر را به نمایش می‌گذارد که ماجراهای رخ داده را برجسته می‌کند. از اقدام جانور مانند نام گونگ مین در یک کشتی قاچاق گرفته و صحنه تعقیب و گریز سریع ماشین با یک سلطان مواد مخدر، تا نزاع خونین در یک پنت هاوس. همه این صحنه‌های اکشن بینندگانی را که انتظار یک سریال متفاوت را داشتند راضی می‌کند. چهار قسمت اول سریال کره ای نقاب 2021 به قدری نفس‌گیر و غیرقابل پیش‌بینی است که تا همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. به طور خاص، اگرچه سریال نقاب درامی است که در یک شبکه تلویزیونی پخش می‌شود، اما از استراتژی درجه R استفاده می‌کند و همه را با صحنه‌های به شدت خشونت آمیز شگفت‌زده می‌کند و نام گونگ مین به قدری قدرتمند در تمامی صحنه‌ها ظاهر می‌شود که اگر سریال‌های کمدی او را دیده باشید به سختی باور می‌کنید همان بازیگر را می‌بینید و بی‌شک برایش احترام قائل خواهید شد.

“معمای” پشت حادثه‌ای که یک سال پیش هان جی هیوک را به جهنم کشاند، موضوعی است که در سراسر سریال جریان دارد. در همان زمان، درام ساختاری را می‌سازد که در آن جی هیوک، که به سازمان بازگشته است، به تدریج به حقیقت نزدیک می‌شود زیرا با مجموعه‌ای از حوادث روبرو می‌شود که او را به “خائن درونی” می‌کشاند. از آنجایی که جی هیوک که تمام خاطرات مربوط به این حادثه را از دست داده بود، قهرمان داستان است، روند پاسخگویی به سوالات به کندی پیش می‌رود و سردرگمی دوچندان می‌شود. با این حال، سریال کره ای نقاب 2021 در کنار تمامی پیچش‌های غیرمنتظره تمرکز و انسجام خود را از دست نمی‌دهد. به عنوان مثال، در پایان قسمت 1، مشخص شد که هان جی هیوک خودش خاطراتش را حذف کرده تا خائن نفوذی که باعث مرگ دوستانش شده را پیدا کند. به این ترتیب، وضعیتی که می‌تواند جریان را معکوس کند، در پایان هر قسمت نشان داده می‌شود و کنجکاوی را در مورد آنچه در آینده خواهد آمد برمی‌انگیزد و شما را نا امید نمی‌کند.

رمز و راز مرگ دو شریک تیم او مشخص نبود و جی هیوک بسیار تلاش می‌کرد تا به یاد بیاورد که واقعاً چه اتفاقی برای آن‌ها در چین افتاده است. چه کسی هم تیمی‌های او را کشت؟ چه کسی مکان مخفی آن‌ها را لو داد؟ در طول نمایش با نشان دادن تمام نقشه‌های برنامه ریزی شده نام گونگ مین برای رسیدن به حقیقت واقعا معرکه بود. وقتی او یک USB را در زمان مشخصی برای خودش می‌فرستد که قبل از پاک کردن حافظه‌اش از خودش گرفته بود، تا در آینده خودش را تماشا کند و از حقیقت دور نشود یکی از لحظات تحسین برانگیز سریال بود. او این ویدئو را برای آینده‌اش فیلمبرداری کرد تا به خودش یادآوری کند موش جاسوسی در آژانس وجود دارد و باید بفهمد که او کیست. و تکان دهنده‌ترین قسمت این بود که او خاطرات خود را پاک کرد تا خود آینده‌اش بتواند جاسوس نفوذی واقعی را پیدا کند و همچنین با تاکید به خودش هشدار می‌دهد که به کسی اعتماد نکند.

سریال کره ای The Veil 2021

جی هیوک به تیم پشتیبانی میدانی NIS منتقل شد و شریک جدید او یو جی یی است. او کاملاً او را نادیده می‌گرفت و به سختی با او تماس چشمی برقرار می‌کرد، از طرف دیگر او همه جا او را تعقیب می‌کرد، و او به سرعت ارزش جی یی را دید و آنها به عنوان یک تیم شروع به کار کردند. در همین حال، جه یی همچنین مرگ رییس چویی را بررسی می‌کرد. مرگ او به خودکشی تبدیل شد و او می‌دانست که او هرگز خود را نخواهد کشت. او در تلاش برای حل معمای مرگ او بود.

در حالی که جی یی در حال بررسی پرونده گم شده پدرش بود، با جی هیوک آشنا شد بنابراین سعی می‌کند برای تحقیق به او نزدیک شود. او می‌داند که جی هیوک برای یافتن حقیقت بسیار مفید خواهد بود. جی یی همچنین در کار خود بسیار خوب است بنابراین برای جی هیوک بسیار مفید بود. اوضاع زمانی بدتر می‌شود که سو یون مورد اصابت گلوله اسلحه قرار گرفت و جی هیوک مظنون اصلی بود. تصاویر دوربین مدار بسته نیز نشان می‌دهد که جی هیوک خودش اسلحه را کشیده و به سو یون شلیک کرده است. فکرش را می‌کردید روزی برسد که با هوش مصنوعی بتوانند صحنه کشتن یک شخص را بازسازی کنند و فردی را به دروغ متهم به قتل کنند؟

از سوی دیگر، شاید به همین دلیل است که سریال The Veil در جذب بینندگان جدید کمی شکست خورده. اگرچه ساختن سرنخ‌ها و پرسش‌های جدید در هر قسمت، سطح غوطه‌وری را افزایش می‌دهد، اما مکرراً روی هر رویدادی می‌چسبد بدون اینکه مستقیماً آن را باز کند و فقط در یک لحظه تعیین‌کننده آن را آشکار می‌کند. علاوه بر این، وضعیت اطراف هرگز به اندازه کافی توضیح داده نمی‌شود و باعث خستگی بینندگان می‌شود. برای کسانی که به نمایش‌هایی با طرحی آسان و ساده عادت دارند، سریال کره ای نقاب 2021 اثری جذاب و در عین حال سرگرم کننده است.

قسمت‌های 9 و 10 نمونه‌های خوبی از چنین ناامیدی‌هایی هستند. سرانجام، حقیقت چیزی که یک سال پیش «جمعه خونین» نامیده می‌شد آشکار شد، اما این سؤال که آیا لازم بود آن را تا این حد پنهان نگه داشت، قبل از لذت حل معما مطرح می‌شود. با توجه به ماهیت سازمان، برای رتبه‌های بالاتری مانند لی این هوان و دو جین سوک نیازی نیست که با مهربانی به زیردست خود هان جی هیوک از وضعیت آن زمان اطلاع دهند، اما آیا این یک راز بزرگ بود یا خیر؟ علاوه بر این، توضیح گروه سازنده در مورد شخصیت سئو سو یئون، که در اواسط داستان درگذشت، بهانه به نظر می‌رسد. در پایان، همانطور که داستان پیش می‌رود، سریال این تصور قوی را به وجود می‌آورد که راز مرتبط با جنجال‌های مختلف در مورد NIS، که چند سال پیش به تیتر اخبار تبدیل شده بود، قرار است پیچیده شود. بله، مطمئنا جالب است که ببینید چگونه نمایش با محتوایی که می‌تواند NIS را با کمک NIS تحقیر کند، برخورد می‌کند و در انتها چه ماجرایی رخ می‌دهد؟

با این وجود، نامگونگ مین، که کاملاً خود را به سریال متعهد کرده است، و سایر بازیگرانی که شخصیت‌هایی کاریزماتیک را به نمایش گذاشتند، قابل ستایش هستند. جانگ یانگ نام در نقش دو جین سوک، که در بازی قدرت با لی این هوان در NIS حضور دارد، جونگ مون سونگ در نقش جانگ چون وو، که باعث می‌شود با وجود نقش کوچک، درباره داستانش تعجب کنیم، و کیم دو هیون در نقش ها دونگ کیون، که معلوم شد یاور هان جی هیوک است، نمونه‌های خوبی هستند. در میان همه آن‌ها، حضور کیم جی یون، بازیگر نقش یو جه یی، هم‌تیمی و شریک هان جی هیوک، خودنمایی می‌کند. او با جدا شدن از شخصیت کلیشه‌ای مامور زن، شخصیتی را با رازی تاریک به تصویر می‌کشد و به بازی تاریک کلی، روح می‌بخشد.

در انتها فکر می‌کنید داستان دو مغز متفکر سانگ موهو که کنترل NIS را به دست گرفته است و بک مو سا که مصمم است از NIS انتقام بگیرد، هان جی هیوک و اعضای تیمش را به چه ورطه‌ای پرتاب می‌کند؟ ماجرا چگونه پایان خواهد یافت؟ آیا هان جی هیوک می‌تواند در نهایت از درد فرار کند؟

سخن آخر

با معرفی و بررسی سریال کره ای The Veil 2021 همراهتان بودیم و از ماجرا و بازیگران سریال برایتان صحبت کردیم. سریالی که در کنار کاستی‌های کمی که داشت اما درکل توانست نظر بینندگان زیادی را به خود جلب کند و با روند هیجان‌انگیزش بیشتر تحسین شود تا این‌که نارضایتی ایجاد کند. شما سریال نقاب را دیده‌اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ از روند کلی و انتهای داستان راضی بودید؟ کدام یک از سریال‌های نام گونگ مین را بیشتر دوست دارید؟ می‌توانید نظرات خود درباره سریال کره ای نقاب 2021 را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
MOHI
.
13 آذر 1402، 13:30
پاسخ
0
0
این سریال قطعا فصل دو خواهد داشت. قبل از اعلام مرگ سو یون انگشتش رو تکون داد که نشون میده فصل بعد باید برگرده به سریال.معمای قتل پدر و مادر جی هیوک حل نشده و ....منتظر فصل دو هستم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402