بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام در ایران کدامند؟

بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام در ایران کدامند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از سریع ترین راه ها برای به موفقیت رسیدن در اینستاگرام خرید پیج واقعی اینستاگرام است. با خریدن پیج اینستاگرام به صورت آماده با تعداد فالوورهای زیاد بدون داشتن دغدغه برای جذب فالوور و مشتری می توانید استارت فروش محصولات خود را در اینستاگرام بزنید و به درآمد بالا برسید.

شاید این سوال برای شما پیش آید که برای خرید پیج اینستاگرام چطور و از کجا باید اقدام کنیم؟ واقعیت این است که سایت های زیادی در زمینه خرید و فروش پیج اینستاگرام فعالیت می کنند و تعداد این سایت ها روز به روز در حال افزایش است. از آنجایی که خرید پیج از حساسیت های زیادی برخوردار است خیلی از کاربران در انتخاب بهترین سایت برای خرید پیج اینستاگرام مردد هستند و نمی دانند که از چه سایتی پیج خریداری کنند.

حق با شماست با وجود این همه سایت که پیج های اینستاگرامی خرید و فروش می کنند انتخاب برای شما سخت خواهد بود. چون خیلی از سایت ها معتبر نیستند و ممکن است پیج اینستاگرام با فالوورهای فیک به شما بدهند یا حتی بعد از واریز وجه پیج مورد نیازتان را به شما ندهند! نگران نباشید در این مقاله قصد دارید لیست بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام در ایران را به شما معرفی کنیم. پس پیشنهاد می کنم قبل از اینکه اقدام به خرید پیج کنید حتما این مقاله را به دقت بخوانید.

فهرست عناوین مطلب:

چگونه بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام را تشخیص دهیم؟

معیارهای زیادی برای تشخیص بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران وجود دارد که با توجه به آن باید عمل کنید. قبل از هر چیز باید اعتبار و ادعای سایت مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید که آیا واقعا سایت معتبری است یا خیر؟ در ادامه تعدادی از مواردی که می توانید از طریق آن ها اعتبار سایت های خرید پیج اینستاگرامی را بررسی کنید را برای شما عنوان می کنیم.

 

قدمت و اعتبار سایت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که قبل از خرید پیج اینستاگرام باید بررسی کنید این است که سایت مورد نظر از کی فعالیت خود را شروع کرده است؟ چقدر مشتری دارد؟ سایت مورد نظر در روز چقدر بازدید کننده دارد؟ آیا مشتریان ناراضی زیادی دارد یا خیر؟

برای بررسی قدمت سایت می توانید از طریق سایت whois.com اقدام کنید. در این سایت شروع ثبت دامنه سایت مورد نظر را می توانید ببینید. از طریق الزار الکسا تولبار یا سیمیلار وب می توانید میانگین بازدیدکننده های ماهانه اش را هم بررسی کنید. مشتریان راضی یا ناراضی هم می توانید با پرس و جو کردن و دیدن نظرات مشتریان در سایت های دیگر بررسی کنید.

 

پشتیبانی و پاسخگویی سایت

پشتیبانی یکی از مهمترین فاکتورهای اعتماد سازی در خرید و فروش های اینترنتی است. متاسفانه اکثر سایت هایی که خدمات اینستاگرام ارائه می کنند پشتیبانی خوبی ندارند! خیلی از سایت ها فقط یک آیدی تلگرام گذاشته اند. یا سایت هایی را دیده ایم که فقط یک شماره موبایل گذاشته اند. در این شرایط اعتماد کردن خیلی سخت است.

حواستان باشد که سایت مورد نظر حتما باید شماره تماس ثابت داشته باشد. به یک خط موبایل اکتفا نکنید. از این گذشته حتما سعی کنید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و با پرسیدن چند سوال در مورد خرید پیج اینستاگرام متوجه کیفیت پشتیبانی شان شوید.

 

آدرس یا محل شرکت

بعد از پشتیبانی حتما باید جویای محل شرکت باشید. در قسمت درباره ما یا تماس با ما ببینید آیا آدرس شرکت وجود دارد یا خیر! متاسفانه خیلی از سایت های خرید و فروش پیج اینستاگرام فاقد آدرس شرکت هستند که در این صورت واقعا نمی توان اعتماد کرد.

به هیچ وجه از شخص پیج نخرید. خصوصا سراغ آگهی های خرید پیج اینستاگرام در سایت های دیوار و شیپور نروید! اصلا مورد اعتماد نیستند و ممکن است پولتان هدر برود. فقط از سایت هایی که دارای آدرس فیزیکی معتبر هستند پیج خریداری کنید.

 

مجوزهای اینماد یا نماد ساماندهی

بررسی مجوزهای لازم از دیگر مواردی است که باید مد نظرتان باشد. معمولا در پایین سایت ها مجوزهای لازم مثل اینماد و نماد ساماندهی یا نماد انجمن کسب و کارهای اینترنتی موجود است. مزیت این جور مجوزها این است که اگر خدای نکرده مشکلی پیش آید راحت تر می توانید از سایت مورد نظر شکایت کنید.

 

لیست پیج های موجود

خیلی از سایت های خرید پیج اینستاگرام لیست پیج های فروشی خود را ارائه نمی کنند. یعنی قبل از خرید پیج اگر از آن ها بخواهید که لیست پیج های تان را بدهید تا ببینیم چنین لیست در اختیار شما قرار نمی دهند. به هیچ وجه از این سایت ها پیج اینستاگرام خریداری نکنید چون ممکن است بعد از خرید پیجی به شما بدهند که یا فالوور فیک داشته باشد یا کلا به دردتان نخورد!

 

فیک بودن یا واقعی بودن پیج های فروشی

قبل از خرید پیج حتما حتما واقعی یا فیک بودن فالوورهای پیج را باید بررسی کنید. از سایتی که قصد خرید پیج اینستاگرام ازش را دارید حتما بخواهید تا آیدی پیج مورد نظرتان را قبل از واریز وجه به شما بدهد. با یک نگاه به تعداد ویوها، لایک ها و پست هایی که قرار داده شده نمی توانید صحت واقعی بودن فالوورها را تشخیص بدهید.

حتما از سایت مورد نظر بخواهید تا اینساین پیج مورد نظر را برایتان ارسال کند. اگر نیاز بود بگویید از اینساین پیج فیلم بگیرد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتما بخوانید: نحوه واگذاری پیج اینستاگرام بعد از خرید پیج چگونه است؟

 

بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام در ایران

سایت های زیادی در زمینه خرید و فروش پیج اینستاگرام در ایران فعالیت می کنند اما همشون قابل اعتماد نیستند! در این قسمت قصد داریم بهترین و معتبرترین سایت های خرید پیج اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام در ایران

سایت اینبو

یکی از قدیمی ترین سایت ها که چندین سال است به صورت تخصصی روی خرید پیج اینستاگرام فعالیت می کند سایت اینبو است. سایت اینبو تضمین کیفیت فالوورهای پیج های فروشی خود را می دهد. این سایت هم خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی دارد و هم پیج های فیک.

قیمت پیج های فیکی که سایت اینبو می فروشد خیلی ارزان تر است پیج های واقعی اش است. برای گرفتن لیست پیج های واقعی سایت اینبو کافی است وارد سایتشان شوید و به پشتیبانی آنلاین سایت پیام دهید.

دفتر سایت اینبو در تبریز است و مجوزهای لازم کسب و کارهای آنلاین هم داراست. با رفتن به بخش تماس با ما هم می توانید شماره تماس ها و آدرس دفترشان را ببینید و بررسی کنید.

 

سایت دیجی فالوور

دیجی فالوور هم یکی از سایت های قدیمی است که در زمینه فروش خدمات اینستاگرام فعالیت می کند. این سایت علاوه بر فروش فالوور، لایک و بازدید اینستاگرام به تازگی پلن های خرید پیج اینستاگرام هم به خدماتش اضافه کرده است.

قیمت پیج ها در سایت دیجی فالوور رقابتی است و به نظر می رسد نسبت به دیگر سایت قیمت پایین تری دارد. دفتر شرکت دیجی فالوور در تهران است و از پشتیبانی نسبتا خوبی برخوردار است.

مهمترین مزیت سایت دیجی فالوور تحویل سریع سفارش مشتری بعد از خرید است. اگر شما از این سایت پیج اینستاگرام خریداری کنید نهایت تا یک روز بعد اطلاعات پیج مورد نیازتان برای شما ارسال می شود.

 

سایت نمادین

سایت نمادین هم یکی از بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام در ایران محسوب می شود. این سایت در عبارت “خرید پیج اینستاگرام” رتبه 7 گوگل است و از الکسای سایتش به نظر می رسد دارای کاربران زیادی است.

مهمترین خدماتی که این سایت ارائه می کند فروش پیج اینستاگرام است. اما نسبت به دیگر سایت های رقیب خرید پیج اینستاگرام هم دارند. یعنی اگر شما پیجی برای فروش داشته باشید از شما خریداری می کنند.

نمادین هم جزء سایت های معتبر خرید پیج اینستاگرام در ایران است که دارای مجوزهای لازم، شماره تماس ثابت و پشتیبانی خوب است. اگر دنبال خرید پیج اینستاگرام واقعی و تضمینی هستید پیشنهاد می کنیم از این سایت اقدام کنید.

 

سایت گلدفالوور

سایت گلدفالوور به صورت تخصصی در زمینه خدمات اینستاگرام به ویژه خرید فالوور اینستاگرام فعالیت می کند. این سایت جدیدا خرید و فروش پیج اینستاگرام هم انجام می دهد. سایت گلدفالوور یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام است و به گفته خودشان مزیت مهمی که دارند ارائه خدمات اینستاگرام در سریع ترین زمان ممکن و تضمین کیفیت و امنیت است.

اما به نظر ما مهمترین مزیت گلدفالوور نسبت به سایت های دیگر این است که لیست پیج های فروشی را با مشخصات شان در اختیار شما قرار می دهند و شما به راحتی قبل از خرید می توانید پیج مورد نظر را بررسی کنید. چنین مزیتی را هیچکدام از سایت های دیگر ندارند.

 

جمع بندی و پایان

ما در این مطلب بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی، تضمینی و قیمت مناسب را دارید پیشنهاد می کنیم از سایت اینبو خریداری کنید. به نظر ما بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران سایت اینبو است.

اگر هر گونه سوالی در خصوص انتخاب سایت ها برای خرید پیج اینستاگرام برای شما پیش آمد حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
جواد
.
03 اسفند 1401، 15:21
پاسخ
0
0
مرسی از مقاله خوب تون، در رابطه با لیست پیج های موجود هر سایتی رو گشتم این لیست رو ارائه نمیداد به جز سایت اینستاگیت. برای همین خاستم بهتون بگم که سایت اینستاگیت رو هم میشه جز بهترین سایت ها برای خرید پیج اینستاگرام محسوب کرد چون در لیست نبود. با تشکر
avatar
سارا
.
26 آذر 1401، 12:20
پاسخ
0
0
سایت مهرمانه هم خوبه من چندین بار ازشون خرید کردم. سایت کاملا معتبره و واقعا کیفیت فالوور هاشون عالیه هم فالوور هاشون ایرانیه هم واقعی زیر ده دقیقه هم سفارش ها رو ثبت هم ارسال میکنن
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402