دانلود فیلم آمبولانس 2022 | تریلر، داستان، بازیگران و نمرات منتقدین

ساغر ارژندی - ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم آمبولانس 2022 (Ambulance) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی است که سال ۲۰۲۲ برای Netflix ساخته شد. در ادامه به بررسی کامل این فیلم می‌پردازیم.

 

کارگردانی و تهیه‌کنندگی آمبولانس توسط مایکل بی (Michael Bay) انجام شده است. این فیلم برگرفته از یک فیلم دانمارکی به همین اسم می‌باشد که در سال ۲۰۰۵ با کارگردانی لاریتس مونچ پترسون (Laurits Munch-Petersen) و لارس آندریاس پدرسون (Lars Andreas Pedersen) ساخته شده است. فیلم آمبولانس 2022 با هنرنمایی بازیگرانی نظیر جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen ll) یک فیلم بسیار پر هیجان و زیبا است که در این مقاله از پلازا قصد داریم به بررسی کامل آن بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

در ویدیو زیر می‌توانید تریلر فیلم سینمایی آمبولانس 2022 را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود فیلم آمبولانس Ambulance 2022

برای دانلود فیلم سینمایی آمبولانس می‌توانید از لینک‌هایی که در این قسمت قرار گرفته‌اند استفاده کنید.

تاریخ اکران فیلم آمبولانس 2022

فیلم آمبولانس 2022 ابتدا در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. این فیلم قبل از تولید تغییرات زیادی در عوامل داشت. در نهایت در سال ۲۰۲۰ در بحبوحه کرونا، با بودجه ۴ میلیون دلاری فیلم سینمایی آمبولانس در لس آنجلس با فیلمبرداری روبرتو دی آنجلس (Roberto De Angelis) شروع به فیلمبرداری شد.

در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۲ (29 اسفند 1400) آمبولانس در پاریس اکران و ۸ آوریل (19 فروردین 1401) در Universal Pictures در ایالات متحده به نمایش گذاشته شد. با ما همراه شوید تا به معرفی فیلم آمبولانس 2022 بپردازیم.

فیلم سینمایی آمبولانس

داستان فیلم سینمایی آمبولانس۲۰۲۲

خلاصه داستان فیلم سینمایی آمبولانس۲۰۲۲ اینگونه است که ویل شارپ (یحیی عبدالمتین دوم) به دلیل هزینه‌های پزشکی همسرش قبول می‌کند که با برادر ناتنی خود، دنی شارپ (جیک جیلنهال) به سرقت بانکی در مرکز لس آنجلس برود. در این میان درگیری شدیدی با اسلحه رخ می‌دهد و پلیسی به نام زک (جکسون شارپ) زخمی می‌شود. سارقان آمبولانسی که برای پلیس مجروح فرستاده می‌شود را همراه با امدادگرش (ایزا گونزالس) می‌دزدند و اینگونه یک تعقیب و گریز مهیج رخ می‌دهد. در ادامه با بررسی فیلم آمبولانس 2022 همراه شما خواهیم بود.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین فیلم تینیجری | دانلود فیلمهای برتر عاشقانه، ...
تیم پلازا11 تیر 1402 21:30
thumbnail
فیلم تاریخی جنگی | معرفی بهترین فیلم های تاریخی جنگی ...
الهه بیات16 اسفند 1401 22:30

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی آمبولانس۲۰۲۲

در ادامه مروری بر بیوگرافی ۳ بازیگر اصلی فیلم سینمایی آمبولانس خواهیم داشت.

جیک جیلنهال در نقش دنی شارپ

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی آمبولانس۲۰۲۲

بازیگر معروف متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۸۰ می‌باشد که بازیگری را از سال ۱۹۹۱ آغاز کرد. از بهترین فیلم‌های او می‌توان به آسمان اکتبر (October Sky) محصول سال ۱۹۹۹، دانی دارکو (Donnie Darko) محصول سال ۲۰۰۱، دوست داشتنی و شگفت انگیز (Lovely & Amazing) محصول سال ۲۰۰۲، کوه بروکبک (Brokeback Mountain) محصول سال ۲۰۰۵، زودیاک (Zodiac) محصول سال ۲۰۰۷، عشق و دیگر داروها (Love & Other Drugs) محصول سال ۲۰۱۰، کد منبع (Source Code) محصول سال ۲۰۱۱، شب خزنده (Nightcrawler) محصول سال ۲۰۱۴ و قوی تر (Stronger) محصول سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

او نامزد دریافت ۲ جایزه گلدن گلوب (Golden Globe Awards)، ۱ جایزه اسکار (Academy Awards)، ۳ جایزه فیلم آکادمی بریتانیا (British Academy Film Awards) و ۳ جایزه انجمن بازیگران سینما (Screen Actors Guild Awards) شده است.

یحیی عبدالمتین دوم در نقش ویل شارپ

بررسی فیلم آمبولانس 2022

بازیگر آمریکایی متولد ۱۵ جولای ۱۹۸۶ که در سال ۲۰۱۶ با بازی در سریال درام موزیکال The Get Down کار خود را آغاز کرد. او در سال 2018 با بازی در فیلم Aquaman بسیار محبوب شد. از جمله آثار محبوبی که یحیی عبدالمتین دوم در آنها ایفای نقش کرده است می‌توان به مواردی همچون The Vanishing of Sidney Hall (2017) و Black Mirror (2019) اشاره کرد. آخرین فیلم شناخته شده وی Candyman (2021) است.

ایزا گونزالس در نقش امدادگر

معرفی فیلم آمبولانس 2022

ایزا گونزاس (Eiza González) بازیگر و خواننده مکزیکی است که اولین بار با بازی در فیلم‌ Baby Driver (2017) شناخته شد. او متولد ۳۰ ژانویه ۱۹۹۰ می‌باشد. از جمله فیلم‌های مطرح او می‌توان به Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (2019) و Care a Lot (2020) اشاره کرد.

در فهرست زیر می‌توانید نام دیگر بازیگرانی را که در فیلم Ambulance 2022 ایفای نقش کرده‌اند ببینید:

  • گرت دیلاهونت (Garret Dillahunt) در نقش کاپیتان
  • جکسون وایت (Jackson White) در نقش زک
  • ای مارتینز (A Martinez) در نقش پاپی
  • سدریس سندرز (Cedric Sanders) در نقش افسر مارک

نمرات فیلم Ambulance 2022

امتیاز فیلم Ambulance 2022 در IMDb به ۶.۵ از ۱۰ رسیده و ۶۸% از نقدهای راتن تومیتوز مثبت بوده است. در متاکریتیک (Metacritic) ۵۴ نقد ثبت شده است که از این تعداد، ۲۷ نقد مثبت، ۲۰ نقد متوسط و ۷ نقد منفی هستند. در ادامه تعدادی از این نقدها را می‌خوانیم.

The Irish Times / دونالد کلارک: 80

هیچکس نمی‌خواهد تعداد بیشتری از Transformers او ببیند اما بی از عالم اموات آمده تا تنوعی صمیمانه‌تر ارائه دهد. آمبولانس پر از هلیکوپتر و انفجارهای کرکننده است. آمبولانس فیلم خیلی طولانی است و علیرغم طراحی مجلل صدا، دیالوگ‌ها اغلب بهم ریخته می‌شوند. اما فیلم آمبولانس 2022 بهترین فیلم بی در ۲۵ سال گذشته است.

جیک جیلنهال برخلاف بازی‌های قبلی‌اش که یک بدجنس منفعل بود، به عنوان یک مغز متفکر جامعه گرا ایفای نقش می‌کند. عبدالمتین آسیب پذیری را با ناامیدی متعادل می‌کند. ایزا با عملکرد شوخ و سرسختانه خود به عنوان امدادگری که وظیفه دارد پلیس زخمی را در میان زنده‌ها نگه دارد، ادعای ستاره شدن را مطرح می‌کند.

در فیلم آمبولانس 2022 بی خود را از افراط Transformers دور کرده است اما هنوز چیزهای کمی هیجان انگیزی مانند هلیکوپترهایی که ماشین‌ها را در امتداد رودخانه تعقیب می‌کنند وجود دارد. اگر به دنبال فیلمبرداری بیمارگونه و اشباع شده‌ای هستید، روبرتو دی آنجلس در فیلم سینمایی آمبولانس دراماتیکش اینجاست تا شما را ملزم کند.

Little White Lies / کامبول کمپبل: 80

مایکل بی با یک فیلم هیجان انگیز که شامل سرقت از بانک و آمبولانس دزدیده شده است به مالتی پلکس بازمی‌گردد. می‌توان آن را یک پروژه پرشور از بی نامید.

درگیری به سبک فیلم Heat در خیابان‌ها و تعقیب و گریز طولانی مدت و چند مرحله‌ای مشابه با فیلم Speed.
جیک و عبدالمتین یک زوج عجیب و غریب و سرگرم کننده می‌سازند. ایزا نقش شدید و پولادینی در برابر دیوانگی فیلم بازی می‌کند اما هرگز خسته کننده به نظر نمی‌رسد.

Original-Cin / جیم اسلوتک: 75

فیلم آمبولانس 2022 یک فیلم اکشن پر از قتل عام است که در اصل یک تعقیب و گریز طولانی با ماشین است. آمبولانس شخصیت‌های باور پذیری دارد. دو برادر ناتنی که پدرشان یک دزد حرفه‌ای بانک است. دنی راه پدرش را ادامه می‌دهد اما ویل با پیوستن به ارتش زندگی پدرش را ادامه نمی‌دهد. در هر فیلم مایکل بی با حذف نیم ساعت یا بیشتر، آشفتگی بهبود می‌یابد.

San Francisco Chronicle / میک لاسال: 75

حتی بهترین فیلم‌های مایکل بی معمولاً یک ستاره در کنار خود دارند. خوب، اما احمقانه خوب است، اما بیش از حد طولانی. خوب، اما خیلی بلند یا بی امان. اما در مورد آمبولانس هیچ گونه پوششی وجود نداشت. این یک فیلم خوب است و برخی از چیزهایی که آن را خوب می‌کند همان چیزی است که بی برای آن به ارمغان می‌آورد.

The Atlantic / دیوید زیمس: 70

آمبولانس یک فیلم اکشن در قالب ساده است. یک انبوه آتشین و یک حماسه اکشن، پر از بن بست‌های پر تنش، عمل جراحی اضطراری و… اگر به دنبال یک سفر سینمایی دیوانه کننده اما نشاط آور هستید، این فیلم ارزش آن را دارد.

Screen Daily / تیم گریسون: 70

یک تصویر تعقیب و گریز در کنار ضعف‌های قابل توجه داستان نویسی، استعداد بصری فیلم ساز را به خوبی نشان می‌دهد. بی یک دزدی هیجان انگیز همراه با یک گریز طولانی را با پیچیدگی‌های فراوان ساخته است. آمبولانس با استفاده از مکان‌های واقعی در مرکز شهر لس آنجلس، مقایسه‌ای را با فیلم هیجان انگیز Heat انجام می‌دهد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین برنامه فیلم برداری با افکت | دانلود برنامه های ...
تیم پلازا29 مرداد 1402 09:30
thumbnail
معرفی بهترین فیلم های درام 2022 | بهترین فیلم سینمایی ...
مهدیه ثابت18 مهر 1401 14:30
thumbnail
معرفی فیلم جواب منفی ۲۰۲۲ (Nope) + داستان، بازیگران و ...
زهرا رجبعلی زاده16 مرداد 1401 16:30
thumbnail
معرفی و دانلود فیلم آنچارتد 2022 (Uncharted) + داستان، بازیگران ...
تیم پلازا05 اردیبهشت 1401 10:30

 Time / استیفن زاکرک: 60

آمبولانس بی به طرز شگفت انگیزی یک سرگرمی عالی است. ممکن است زمان آن رسیده باشد که جایگاه بی را در قلمرو فیلمبرداری در پرده‌های بزرگ، باز بینی کنیم. در سال ۲۰۰۰ منتقدان می‌گفتند «باورم نمی‌شود که باید فیلم دیگری از مایکل بی را تحمل کنم» اما اکنون آمبولانس همان چیزی است که آنها آرزویش را دارند.

ScreenCrush / مت زینگر: 60

فرضیه آمبولانس به طرز مبتکرانه‌ای ساده است. دو برادر از یک بانک سرقت می‌کنند، همه چیز خراب می‌شود، پلیس به بانک هجوم می‌آورد و تنها راه فرار آمبولانس حامل پلیس زخمی است، سپس تعقیب و گریز انجام می‌گیرد. داخل آمبولانس امدادگر شجاع در تلاش است که پلیس در حال مرگ را نجات دهد. این یک چیدمان عالی برای ۸۵ دقیقه می‌باشد اما مایکل بی این فیلم را به یک تور ۱۳۵ دقیقه‌ای تبدیل می‌کند.

نقطه قوت بی همیشه صحنه‌های تیراندازی و تعقیب و گریز جنون آمیز بوده است. در آمبولانس دوربین بی بیش از هر زمان دیگری فعال است.

خلاصه داستان فیلم سینمایی آمبولانس۲۰۲۲

Wall Street Journal / جویی مورگنسترن: 50

اصلی‌ترین چیزی که باید درمورد فیلم Ambulance 2022 بدانید این است که از نظر روایی و سینمایی دیوانه کننده است. دوربین هرگز از حرکت باز نمی‌ایستد. این سرگرمی به عنوان یک پارادوکس تنبیهی است، یک شلوغی با سرعت بالا.

The Observer (UK) / وندی اید: 40

پراکندگی بی پایان فیلم که در پراکندگی بی پایان لس آنجلس اتفاق می‌افتد. آمبولانس بی بیش از ۲ ساعت طول می‌کشد و بیشتر زمان فیلم را تعقیب و گریز فرا می‌گیرد.

The Guardian / پیتر بردشاو : 40

فیلم Ambulance 2022 نتیجه یک بازسازی فوق‌العاده است که ۱ ساعت بیشتر از نسخه اصلی دانمارکی اجرا می‌شود. یک فیلم اکشن با انفجارها و ماشین‌های پلیسی که در هوا می‌چرخند و امدادگران شجاع و فیلمبرداری جنبشی است.

آمبولانس همه چیز دارد به جز بازیگرانی که به عنوان شخصیت‌های قابل باور در فیلمنامه‌ای قابل اجرا بازی مناسبی ارائه دهند. بی فقط باید از سبک طبیعی و طنز جیک و عبدالمتین استفاده می‌کرد.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم آمبولانس 2022 از مایکل بی پرداختیم. شما می‌توانید به تماشا و دانلود فیلم آمبولانس Ambulance 2022 از طریق پلازا بپردازید. تریلر فیلم سینمایی آمبولانس ۲۰۲۲ نیز در پلازا موجود بوده و در اختیار شما قرار گرفته است. آیا شما این فیلم سینمایی هیجان انگیز را دیده‌اید؟ نظر شما درباره این فیلم چیست؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402