Bitpro Nexus Bitpro Nexus Casibom

قابلیت Live Room (لایو روم) اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

لایو روم اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

قابلیت Live Room (لایو روم) اینستاگرام به تازگی معرفی شده است اما بسیاری از کاربران هنوز کاربرد آن را نمی‌دانند. لایو چند نفره اینستا هم برای کارهای تجاری و هم برای اوقات فراغت، استفاده می‌شود. در این مقاله قابلیت لایو رومز اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

سازندگان محتوا و صاحبان مشاغل کاملاً عاشق لایو روم های اینستاگرام هستند. اکنون با لایو روم اینستاگرام می‌توانید به تعداد بیشتری از بینندگان دسترسی پیدا کنید، فروش را افزایش دهید و با مخاطبان آنلاین خود تعامل داشته باشید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای همیشه در حال تکامل هستند. ما می‌دانیم که گاهی وقت‌ها فهمیدن نحوه کار با به روز رسانی‌های جدید سخت است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد معرفی ویژگی لایو چند نفره، آخرین به روز رسانی اینستاگرام و نحوه استفاده سازندگان محتوا و کسب و کارها از آن‌ها بدانید. همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

لایو روم اینستاگرام چیست؟

لایو چند نفره اینستا

لایو چهار نفره در اینستاگرام، به سازندگان اجازه می‌دهد تا یک میزبان حداکثر ۳ مهمان را به صورت زنده لایو داشته باشد. برخلاف لایو قبلی اینستاگرام که هر بار فقط حضور یک مهمان مجاز بود. اکنون می‌توانید تعداد افرادی را که می‌توانید در لایو خود داشته باشید را دو برابر کنید.

پس چرا کاربران این ویژگی را تا این حد دوست دارند؟ لایو روم های اینستاگرام صدها فرصت خلاقانه مختلف را برای همه افراد باز می‌کنند. از مربیان تناسب اندام گرفته تا بلاگرهای زیبایی، نوازندگان، سرآشپزها و طراحان مد، همگی می‌توانند از به روز رسانی جدید بهره مند شوند.

اینستاگرام اساساً به سازندگان، پلتفرم بزرگتری برای ساختن برند خود و کسب درآمد داده است. ینندگان لایو می‌توانند هدایایی به نام badge برای اینستاگرامرهای مورد علاقه خود که میزبان لایو در اینستاگرام هستند، خریداری کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به ویژگی‌های تعاملی مانند خرید و جمع آوری کمک‌های مالی کمک کنند.

آموزش لایو ۴ نفره در اینستاگرام

آیا نمی دانید چگونه با استفاده از ویژگی Live Room در اینستاگرام لایو برگزار کنید؟ با آموزش گام به گام اتاق لایو اینستاگرام ما همراه باشید. این یک فرآیند نسبتاً آسان است، کاملاً شبیه به پخش زنده اینستاگرام. طریقه راه اندازی لایو رومز اینستاگرام به صورت زیر است.

مرحله 1. برنامه اینستاگرام را باز کنید

برای راه اندازی قابلیت لایو 4 نفره اینستاگرام، به برنامه اینستاگرام خود بروید و آن را باز کنید. صفحه اصلی فید شما به طور خودکار باز می‌شود.

مرحله 2. لایو روم های اینستاگرام را باز کنید.

قابلیت لایو رومز اینستاگرام

برای باز کردن دوربین استوری اینستاگرام، انگشت خود را به سمت راست بکشید. در پایین صفحه خود، 4 گزینه را مشاهده خواهید کرد. روی LIVE ضربه بزنید.

مرحله 3. عنوانی را به Live Room خود اضافه کنید

قابلیت Live Room

نماد عنوان را در سمت چپ صفحه خود خواهید دید. روی نماد عنوان (4 خط افقی روی هم) کلیک کنید. عنوان مورد نظر خود را تایپ کنید. هر کسی که Live Room شما را تماشا می‌کند می‌تواند عنوان شما را ببیند. پس از اتمام روی Add Title کلیک کنید.

مرحله 4. زمان لایو است

برای شروع Live Room، ابتدا باید روی دکمه Live کلیک کنید. عنوان بررسی اتصال ظاهر می‌شود. هنگامی که اتصال شما ایمن شد، آنگاه در لایو خواهید بود.

لایو روم اینستاگرام چیست؟

روی نماد دوربین با + در آن (در سمت راست پایین صفحه خود) کلیک کنید تا یک پنجره بازشو برای دعوت از مهمانان باز شود. برای افزودن مهمان، روی دکمه آبی دعوت کلیک کنید. می‌توانید با نام کاربری آن‌ها جستجو کنید.

اگر به دنبال افزایش دسترسی خود و افزایش فروش بالقوه هستید، لایو روم اینستاگرام ابزار مناسبی برای شماست. لایو یک راه عالی برای تعامل با دنبال کنندگان و بینندگان در سراسر جهان است. شما مشتریان جدیدی جذب خواهید کرد و آگاهی از برند ایجاد خواهید کرد.

وقتی لایو برگزار می‌کنید، همه دنبال‌کنندگان و فالوورهای مهمانتان مطلع می‌شوند. هرچه افراد Live Rooms بیشتری را تنظیم کنند و با آن درگیر شوند، دانش بیشتری در مورد آنچه بینندگان به دنبال آن هستند، به دست خواهید آورد.

لایو حرفه ای

در اینجا چند نوع خلاقانه از ایده‌های ویدیویی وجود دارد که می‌توانید هنگام میزبانی یک اتاق لایو اینستاگرام از آن‌ها استفاده کنید:

نسخه ی نمایشی محصول و ویدیوهای توضیح

ویدئو ابزاری قدرتمند و ضروری برای ایجاد پویایی واقعی به ارتباطات حرفه ای شما است. بینندگان عاشق تماشای ویدیوها هستند، به خصوص ویدیوهایی که نحوه عملکرد یک محصول را توضیح می‌دهند، به جای خواندن یک کتابچه آموزشی خسته کننده. 84 درصد از مردم اعتراف کرده‌اند که محصولی را صرفاً با تماشای ویدیوی یک برند خریداری کرده‌اند. لایو روم های اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن نحوه عملکرد محصول یا خدمات شما به دنبال کنندگان شما است.

از جاروبرقی گرفته تا محصولات زیبایی، نمایش محصولات در Live Room می‌تواند تیم شما را گرد هم بیاورد تا به مخاطبان شما یک آموزش را نشان دهد.

 برند ما را بشناسید

معرفی ویژگی لایو چند نفره

لایو روم های اینستاگرام مکان مناسبی برای گفتن داستان‌های عالی درباره برند شماست. برای افزایش فالوورها و مخاطبان خود در مورد نحوه شروع برند شما، ایده های پشت محصولات و معنای نام تجاری خود، اطلاعات شخصی بیشتری را به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید برخی از موانع را که کسب و کارتان بر آن غلبه کرده است به اشتراک بگذارید.

از مالکان، مدیران یا اعضای تیم دعوت کنید تا به Live Room بپیوندند و افکار خود را به اشتراک بگذارند.

ویدیوهای آنباکسینگ

اگر محصول جدیدی راه اندازی کرده اید، چه زمانی برای باز کردن آن‌ها بهتر از اتاق لایو اینستاگرام است. 3 نفر از نمایندگان خود را جمع آوری کنید و از آن‌ها بخواهید در یک ویدیوی آنباکسینگ که محصول شما را نشان می‌دهد، شرکت کنند.

ویدئوهای واکنش راهی عالی برای جلب اعتماد بین برند و مشتریان شما هستند. بینندگان می‌توانند واکنش واقعی و اولین واکنش خود را به آنباکسینگ و محصول مشاهده کنند. هرچه بیشتر محصول خود را با جامعه به اشتراک بگذارید، فروش بیشتری خواهید داشت.

موزیک

آهنگ جدید خود را برای اولین بار اجرا کنید یا با 3 نفر از اعضای گروهتان که به صورت آنلاین با شما آواز می‌خوانند، با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. این یک تنظیمات شخصی‌تر است، بنابراین طرفداران شما کاملاً عاشق آن خواهند بود. برخی از نظرات طرفداران خود را بخوانید و حتی به برخی سؤالات پاسخ دهید.

جلسات پرسش و پاسخ

مشتریان و دنبال کنندگان شما احتمالاً انبوهی از سؤالات دارند که نمی‌توانند پاسخی برای آن‌ها در اینترنت بیابند. صاحبان برند می‌توانند جلسات پرسش و پاسخ را در لایو روم های اینستاگرام با متخصصان صنعت برگزار کنند.

نظرات مشتریان

92 درصد از مشتریان قبل از خرید محصول، نظرات آنلاین را مطالعه می‌کنند. از مشتریان وفادار دعوت کنید تا نقدهای زنده ارائه کنند و در مورد اینکه محصول یا خدمات شما چگونه زندگی آن‌ها را تغییر داده است و چه چیزی را در مورد آن دوست دارند، صحبت کنید.

ویدئو می‌تواند تاثیر قوی‌تری داشته باشد. 72 درصد از مصرف کنندگان می‌گویند که نظرات مثبت اعتماد آن‌ها را به یک برند افزایش می‌دهد.

سوالات متداول

1. آیا می‌توانید ویدیوی لایو روم اینستاگرام خود را ذخیره کنید؟

پس از پایان لایو روم اینستاگرام، کاربران باید گزینه ذخیره ویدیوی ضبط شده خود را داشته باشند. توصیه می‌کنیم قبل از ارسال قابلیت Live Room در هر پلتفرم رسانه اجتماعی یا کانال YouTube، ویدیوی اتاق زنده خود را با ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان ویرایش کنید.

2. اقدامات ایمنی لایو روم اینستاگرام چیست؟

به روز رسانی قابلیت Live Room اینستاگرام هیچ یک از اقدامات ایمنی موجود در پخش زنده و اینستاگرام را تغییر نمی‌دهد. کاربرانی که توسط میزبان یا هر یک از شرکت کنندگان در قابلیت Live Room مسدود شده اند، نمی‌توانند به لایو بپیوندند یا تماشا کنند. کاربرانی که به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن، دسترسی زنده آن‌ها لغو شده است نیز نمی‌توانند به قابلیت Live Room بپیوندند یا پخش زنده را تماشا کنند. میزبانان لایو چند نفره اینستا می‌توانند نظرات را مسدود کرده و گزارش دهند و در صورت لزوم فیلترهای نظرات را اعمال کنند.

3. چقدر باید اتاق لایو اینستاگرام من طول بکشد؟

مطمئن نیستید که لایو چند نفره اینستا شما چقدر باید طول بکشد؟ در مجموع حداکثر مدت زمان آن‌ها 60 دقیقه است.

4. آیا می‌توانید نظرات را در لایو روم های اینستاگرام خاموش کنید؟

بله. میزبانان و مهمانان می‌توانند نظرات قابلیت لایو رومز اینستاگرام را خاموش کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی سه نقطه ضربه بزنید و روی گزینه Turn off commenting کلیک کنید.

5. آیا می‌توانید به ویدیوی لایو روم اینستاگرام خود زیرنویس اضافه کنید؟

توصیه می‌کنیم ویدیوی قابلیت لایو رومز اینستاگرام خود را ذخیره کرده و در برنامه iOS Clipchamp آپلود کنید. در برنامه iOS Clipchamp، می‌توانید از ویژگی گفتار به نوشتار ما برای تولید خودکار زیرنویس‌ها استفاده کنید. این برای دنبال‌کنندگانی است که می‌خواهند ویدیوی قابلیت لایو رومز اینستاگرام شما را دوباره تماشا کنند و به صدا یا هدفون دسترسی ندارند، عالی است.

6. آیا باید در ویدیو ظاهر شوم؟

ویژگی لایو چند نفره اینستا به دوربین شما دسترسی خواهد داشت. این بستگی به شما دارد که در لایو چند نفره اینستا جلوی دوربین ظاهر شوید یا خیر.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی لایو روم اینستاگرام و قابلیت‌های آن پرداختیم. نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402