نقد و بررسی سریال غم‌های ما (Our Blues)+ تریلر و بازیگران

خلاصه داستان سریال کره ای غم های ما ۲۰۲۲
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال غم‌های ما در جزیره گرم و پر جنب و جوش ججو که توسط اقیانوس وحشی احاطه شده‌است، حول افراد مختلف و رویدادهای هیجان انگیزی می‌چرخد که آن‌ها تجربه می‌کنند. در ادامه هرآنچه باید درباره این درام بدانید را بررسی می‌کنیم.، با معرفی سریال Our Blues همراه ما بمانید.

سریال کره ای غم های ما ۲۰۲۲ نه تنها درام بازگشتی نو هی کیونگ نویسنده تحسین‌شده سریال‌های “It’s Okay, That’s Love” و “Dear My Friends” است، بلکه بازگشت لی بیونگ هون پس از سریال فوق‌العاده موفق “Mr. Sunshine” و کیم ووبین بازیگر سریال “Uncontrollably Fond” است. سریال غم‌های ما عنوانی مورد انتظار و خاص است که در کنار تیمی قدرتمند از بازیگرانی که همه از ستاره‌های برتر کره جنوبی هستند و همچنین بخاطر آهنگی که جیمین عضور گروه بی تی اس به همراه ها سونگ وون برای این درام خوانده است بیش ازپیش بر سر زبان‌ها افتاده است. کارگردانی سریال Our Blues برعهده کیم کیو ته است، کارگردانی پرآوازه که سریال‌های معروفی مانند “Moon Lovers”، “Iris” و “Live” را ساخته است. برای بررسی سریال Our Blues 2022 همراه پلازا بمانید.

قبل از هرچیز می‌توانید تیزر سریال غم‌های ما را در ادامه تماشا کنید:

فهرست مطالب

دانلود سریال کره ای بندر ججو

لینک های دانلود سریال غم های ما به زودی در این بخش قرار می‌گیرد.

خلاصه داستان سریال غم‌های ما

سریال کره ای غم های ما 2022

همان‌طور که در ابتدای مقاله و معرفی غم های ما گفتیم، نویسندگی این درام بر عهده نو هی کیونگ است. اگر سریال‌های دیگر این نویسنده را تماشا کرده باشید به خوبی می‌دانید داستان‌هایی که می‌گوید و توجهی که به جزئیات می‌کند شگفت انگیز است، شخصیت‌هایی که خلق می‌کند همیشه بسیار سرگرم‌کننده و قابل ربط هستند و بدون شک حضورش دلیلی است که باعث شده این بازیگران با استعداد برای حضور در این پروژه قرارداد امضا کنند. پس باید در سریال کره ای غمهای ما ۲۰۲۲ منتظر ماجراهایی شگفت‌انگیز و به یادماندنی باشیم.

داستان سریال کره ای 2022 Our Blues درباره چند دوست ساکن در جزیره ججو است که زندگی‎‌هایشان به نحوی به یکدیگر مرتبط است. سریال در هر قسمت به ماجراهای مختلفی می‌پردازد. چند دوست که از دوران دبیرستان با هم بوده‌اند و حالا در دهه 40 سالگی زندگی خود به سر می‌برند، در کنار هم تلاش می‌کنند از غم‌ها دور بمانند و به بهترین نحو با زندگی خود کنار بیایند. ماجرایی تلخ و شیرین که بین گذشته و حال زندگی شخصیت‌ها در گردش است و لحظات مختلف زندگی‌شان را به تصویر می‌کشد.

تعداد قسمت های سریال کره ای غم های ما 20 اپیزود است و در هر قسمت بر ماجراهای تعدادی از شخصیت‌ها تمرکز بیشتری می‌کند، که این مسئله می‌تواند یک چالش برای سرگرم نگه داشتن برخی از مخاطبان باشد. زیرا افرادی هستند که به دنبال یک بازیگر خاص یا یک زوج خاص هستند و علاقه‌ای به داستان کامل یا زوج‌های دیگر ندارند. این می‌تواند به یک مسئله تبدیل شود و از بالا رفتن کامل رتبه‌ها جلوگیری کند. اما بطور کلی خلاصه سریال غم‌های ما مجموعه‌ای از داستان‌های سرگرم‌کننده در سبک برشی از زندگی را نشان می‌دهد که از بسیاری جهات قابل ربط هستند. در ادامه لیست بازیگران سریال غم های ما را همراه با خلاصه داستان زندگی هرکدامشان در این سریال زیبا برایتان آماده کرده‌ایم.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کره ای غم های ما

در ادامه با معرفی بازیگران سریال Our Blues 2022 همراه شما خواهیم بود.

لی جونگ اون در نقش یون هی

دانلود رایگان سریال کره ای غمهای ما ۲۰۲۲

لی جونگ اون یکی از توانمند‌ترین بازیگران زن کره جنوبی است. در هر ژانر و سبکی بازی کرده است و اگر سریال‌هایش را تماشا کرده باشید احتمالا او را در تمام نقش‌هایش دوست داشته‌اید. از معروف‌ترین کارهایش فیلم “انگل” است و از متفاوت‌ترین نقش‌هایش شاید بتوانیم به بازی او در سریال ترسناک “غریبه‌هایی از جهنم” 2019 یا سریال “یک بار دیگر” 2020 اشاره کنیم. چندی پیش نیز در سریال حقوقی “عدالت برای نوجوانان” که محصول نتفلیکس بود نقش مهمی را ایفا کرد.

لی جونگ اون در سریال کره ای غمهای ما نقش یون هی را بازی می‌کند. جونگ یون هی یک مغازه ماهی فروشی در ججو دارد. در سن کم پدر و مادرش را از دست می‌دهد و برای مراقبت از خواهر و بردارهای دیگرش مجبور به ترک تحصیل می‌شود. حالا او ثروتمند‌ترین فرد در میان دیگر دوستانش با تعداد زیادی ساختمان و مغازه است، اما تنها و مجرد است و جز کار کردن تفریح دیگری ندارد.

وقتی یون هی با اولین عشقش، چوی هان سو ملاقات می‌کند، احساس می‌کند که به دوران نوجوانی خود بازگشته است. یون هی همچنین بهترین دوست دوران کودکی کو می ران است که شخصیتی کاملا متضاد با یون هی دارد. همان‌طور که در خلاصه سریال غم های ما گفتیم، این سریال حول محور چند دوست که همگی نوجوانی خود را در ججو کنار هم گذرانده‌اند می‌چرخد. حالا در اواسط دهه 40 سالگی، همه در کنار هم سعی می‌کنند مشکلات را پشت سر بگذارند و زندگی را با آرامش بیشتری بگذرانند.

چا سونگ وون در نقش هان سو در سریال غم‌های ما

بررسی سریال کره ای Our Blues 2022

چا سونگ وون را اخیرا در سریال “یک روز معمولی” 2021 و فیلم “فروچاله” 2021 دیده‌ایم. در سریال کره ای Our Blues 2022 نقش هان سو را بازی می‌کند. عشق دوران دبیرستان یون هی که روزی رویای این را داشت تا یک بسکتبالیست حرفه‌ای شود و بخاطر وضعیت مالی بد خانواده‌اش مجبور شد آن‌را رها کند. او برای تحصیل به سئول می‌رود و همان‌جا ازدواج می‌کند. کارمند بانک است و تنها دختر و همسرش چند سالی است بخاطر این‌که دخترش یک گلف باز حرفه‌ای شود در آمریکا زندگی می‌کنند. او برای تامین هزینه‌های زندگی همسر و فرزندش در آمریکا در شرایط مالی بدی قرار دارد و طی ماجراهایی به یک شعبه بانک در ججو منتقل می‌شود و دوباره دوستان دوران دبیرستانش را می‌بیند. بین هان سو و یون هی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

کیم وو بین در نقش جونگ جون (کاپیتان)؛ از بازیگران سریال غم‌های ما

سریال Our Blues / سریال غم‌های ما / تریلر سریال کره ای غم های ما ۲۰۲۲

یک حقیقت حیاتی دیگر در مورد سریال کره ای غم های ما ۲۰۲۲ وجود دارد، آن هم حضور زوج واقعی کیم وو بین و شین مین آه است که از سال 2015 با هم قرار می‌گذارند. جالب اینجاست که این دو در سریال با یکدیگر زوج نیستند. اولی نقش کاپیتان کشتی پارک جونگ جون را بازی می‌کند و دومی مین سان آه، زنی است که با یک راز به جزیره رسیده است. اما همین که این زوج فرصت فیلمبرداری با هم داشتند برای شادی طرفداران کافی بود. در طول هفت سال گذشته، آن‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند که بزرگترین مانع تشخیص، درمان و بهبود سرطان کیم وو بین است. بدون شک همه ما بخاطر این موضوع خوشحال هستیم.

کیم ووبین یکی دیگر از هنرپیشه‌های غم‌های ما در نقش پارک جونگ جون، کاپیتانی صمیمی و صادق بازی می‌کند که در یک اتوبوس قدیمی رو به دریا زندگی می‌کند. او درکنار کاپیتانی یک کشتی ماهی‌گیری، شغل‌های پاره‌وقت دیگری هم دارد و همراه با یون هی در ماهی فروشی نیز مشغول به کار است. به یانگ اوک (هان جی مین) دختر رها و سرزنده‌ای که به تازگی به جزیره ججو آمده علاقه دارد و باید منتظر داستان این زوج دوست‌داشتنی باشیم. کیم وو بین همچنین قبلا با لی بیونگ هون در فیلم “استاد” 2016 هم‌بازی بوده است.

هان جی مین در نقش یانگ اوک در سریال کره ای غم های ما

سریال غم‌های ما چند قسمت است / بازیگران سریال غم های ما / داستان سریال Our Blues

هان جی مین بازیگر سریال‌های “یک شب بهاری” 2019 و “همسر آشنا” 2018 این‌بار با سریال کره ای Our Blues 2022 بازگشته است. هیچ‌کس درباره گذشته و زندگی او اطلاعاتی ندارد. همراه با خانم‌هایی که همه از اهالی جزیره ججو هستند، در اعماق اقیانوس شیرجه می‌زنند تا موجودات دریایی زیادی شبیه نرم تنان، جلبک‌های دریایی، صدف‌ها و غیره را جمع کنند. لی یونگ اوک یک فرد خاص برون‌گرا و پرحرف است. او با همه در کشتی و بازار، از همکارانش گرفته تا کاپیتان، صحبت می‌کند. به ظاهر شخصیتی آزاد و رها دارد که در لحظه زندگی می‌کند ولی کاملا مشخص است که رازی بزرگ دارد که هیچ‌کس از آن خبر ندارد. سونگ اوک با همه بگو بخند دارد ولی اگر قرار باشد با کسی بصورت جدی وارد رابطه شود آن کسی نیست جز کاپیتان خوش‌تیپ، آرام و کم‌حرف جونگ جون.

لی بیونگ هون در نقش دانگ شیک در سریال Our Blues 2022

هنرپیشه‌های سریال غم‌های ما / تیزر سریال Our Blues / معرفی سریال کره ای غم های ما ۲۰۲۲

اگر لی بیونگ هون را می‌شناسید و این بازیگر کم‌نظیر و بسیار معروف کره را در سریال‌های “بازی مرکب“، “آقای آفتاب”، ” آیریس” دیده‌اید، نقش او در سریال کره ای غمهای ما ۲۰۲۲ قرار است حسابی شما را شگفت‌زده کند. در خلاصه سریال غم‌های ما ، لی بیونگ هون نقش دانگ شیک را بازی می‌کند. فردی رک و بداخلاق که یک کامیون دارد و در ججو و جزایر اطرافش اسباب و اثاثیه (از لباس و قابلمه و کلنگ گرفته تا انواع مواد غذایی) می‌فروشد. بنا به دلایلی با مادرش قطع رابطه کرده و قرار است ماجراهایی را با شین آه (با بازی شین مین آه) داشته باشد. آیا دانگ شیک می‌تواند عشق از دست رفته‌اش را پس از سال‌ها دوباره از آن خود کند؟

همچنین بخوانید :

شین مین آه در نقش شین آه در سریال غم‌های ما

بازیگران سریال کره ای غم های ما / سریال غم‌های ما / دانلود سریال کره ای Our Blues 2022

شین مین آه را سال گذشته در سریال فوق‌العاده زیبا و دل‌نشین “دهکده ساحلی چاچاچا” در کنار کیم سون هو دیدیم. این‌بار مین آه بازیگر خوش خنده و زیبای سریال‌های کمدی-رمانتیک را قرار است در نقشی بسیار متفاوت در سریال کره ای غم های ما ۲۰۲۲ ببینیم. شین آه ازدواج کرده است و یک پسربچه کوچک دارد اما از افسردگی رنج می‌برد و با همسرش به مشکل خورده است. پس از طلاق گرفتن از همسرش به ججو بازمی‌گردد تا بتواند کمی حال و هوایش را عوض کند. آیا او قرار است پس از برگشتن به ججو، ماجراهای قدیمی را با دانگ شیک حل کند؟ چه بر سر این عشق دوران دبیرستان که به جدایی ختم شده خواهد آمد؟ آیا می‌تواند در کنار افسردگی شدیدی که دارد، از فرزندش محافظت کند؟

شین مین آه از بازیگران سریال بندر ججو در گفتگو با Elle Korea که توسط سومپی ترجمه شده است، گفت:

«در حال فیلمبرداری سریال Our Blues هستم و فکر می‌کنم بتوانم اجرای متفاوتی نسبت به کارهای قبلی‌ام به طرفداران نشان دهم. این روزها واقعاً متمرکز و هیجان‌زده هستم. داستان‌های غنی که توسط بازیگران مختلف به تصویر کشیده می‌شود، بینندگان را بسیار آرام می‌کند».

دیگر هنرپیشه‌های غم‌های ما عبارتند از:

  • به هیون سونگ در نقش هه این
  • رو یون سئو در نقش یانگ جو
  • کیم هه جا در نقش مادر دانگ شیک
  • چوی یونگ جون در نقش هو شیک
  • پارک جی هوان در نقش این کوان
  • گو دو شیم در نقش چان هی
  • اوم جونگ هوا در نقش گو می ران

بررسی و نقد سریال Our Blues

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

داستان سریال غم های ما کره ای ماجراهای روزمره افراد معمولی و ساده یک جزیره را به تصویر می‌کشد. افرادی که بیشتر آن‌ها در یک بازار ماهی بزرگ در جزیره ججو کنار یکدیگر کار می‌کنند و فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارند. یون هی پس از فوت پدر و مادرش، برای مراقبت از خواهر و برادرهای خود مجبور به ترک تحصیل شده و از سن کم کار کرده است. حالا او زن تنهایی است که بیشتر از تمام دوستانش در حساب بانکی خود پول پس‌انداز دارد و می‌توان او را ثروتمند بحساب آورد. اما تنهاست، معتاد به کار کردن است و می‌توان دید که هیچ‌گاه حتی برای یک مدت کم، دست از کار کردن نکشیده و هیچ لذتی از زندگی‌اش نبرده است. او همچنین بخاطر ترک تحصیل، احساس سرخوردگی می‌کند و اعتماد به نفس کمی مخصوصا جلوی تنها دوست صمیمی‌اش میران دارد. میران کاملا برعکس یون هی است. این دو نفر از نوجوانی کنار هم بوده‌اند، اما میران پس از ازدواجش از ججو رفته و حالا درحالی که تنها دخترش در پاریس زندگی می‌کند و چندین بار طلاق گرفته، به ججو برگشته و یون هی و میران ماجراهای تلخی را بخاطر سوءتفاهم‌های دیرین پشت سر می‌گذارند.

بخش زیبا و به یادماندنی دیگری از داستان سریال غم‌های ما درباره یونگ جو و جونگ هیون دو دانش‌آموز دبیرستانی است که بخاطر بارداری ناخواسته یونگ جو، باید اتفاقات بسیاری را پشت سر بگذارند. این گون و هوشیک، پدر جونگ هیون و یونگ جو، از کودکی با هم دوست بوده‌اند اما بخاطر ماجراهایی، چند سال است که دشمن خونین یکدیگرند و هربار که  رو‌به‌روی هم قرار می‌گیرند جز جر و بحث و دعوا چیزی نسیبشان نمی‌شود. حالا این دو پدر باید بخاطر تنها فرزندانشان تصمیم مهمی بگیرند! و قطعا نگه داشتن یک بچه درحالی که پدر و مادرش هر دو هنوز دبیرستانی هستند، به هیچ عنوان تصمیم ساده‌ای نیست. اما شک نداریم هرکسی که سریال Our Blues را تماشا کرده‌ باشد، این گون و هوشیک دو پدر لجباز و در عین حال فداکار جونگ هیون و یونگ جو را دوست خواهد داشت. شاید به ظاهر خشن و سخت‌گیر بنظر برسند، اما در واقعیت این دو پدر به معنای واقعی کلمه عاشق فرزندانشان هستند و تمام زندگی خود را وقف خوشبختی این دو کرده‌اند و نمی‌توانند تصمیمی که باعث رنجش آن‌ها شود را عملی کنند.

در طرفی دیگر از ماجرای سریال بندر ججو به ماجراهای چون هی رییس بازار ماهی فروش‌ها و دوستی‌اش با اوک دونگ (مادر دونگ سوک) پرداخته می‌شود. دونگ سوک از نوجوانی بخاطر ازدواج مجدد مادرش از او متنفر بوده است. مادرش همیشه طرفداری پسران همسر جدیدش را کرده و با اینکه برادران ناتنی‌اش همیشه او را کتک می‌زدند اما هیچ‌گاه نتوانسته حمایت مادرش را داشته باشد. حالا او بیشتر از 40 سال سن دارد، اما یک کلمه هم با مادرش صحبت نمی‌کند و زمانی که متوجه می‌شود مادرش به زودی می‌میرد، باز هم قرار نیست از کینه و نفرتش کم کند! او از دوران دبیرستان عاشق شین آه بوده است. دختری که از سئول به ججو آمده بود و پس از خودکشی پدرش از جزیره رفت. حالا شین آه درحالی که از افسردگی شدید رنج می‌برد و در سخت‌ترین دوران زندگی‌اش تلاش می‌کند تا خودش را نبازد، دوباره با دونگ سوک ملاقات می‌کند. مردی که با تمام وجودش عاشق او است و احتمالا تنها فردی است که می‌تواند با وجود افسردگی شدید بازهم او را کمی بخنداند و به او برای گرفتن حضانت پسر کوچکش کمک کند.

در حالت کلی سریال غم‌های ما دقیقا مانند اسمی که دارد به غم‌های کوچک و بزرگ افراد معمولی و مختلفی می‌پردازد که تمام تلاش خود را برای بهتر زندگی کردن می‌کنند. اگر در مورد امتیازات سریال Our Blues کنجکاو هستید باید بگوییم که این سریال از سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 8.6 از 10 را گرفته است و از سایت مای دراما لیست نیز امتیاز 8.7 از 10 را کسب کرده و نظرات درباره سریال غم های ما چه از نظر منتقدین و چه از نظر نتیزن‌های کره‌ای اکثرا مثبت بوده و همه با دید مثبت درباره این درام زیبا و به یادماندنی تعریف کرده‌اند.

سخن آخر

با معرفی سریال غم‌های ما همراه شما بودیم و از شخصیت‌های سریال برایتان گفتیم. اگر دلتان برای سریال دهکده ساحلی چاچاچا و فضای دل‌نشین و آرامی که زندگی افراد ساده و محلی و ماجراهای روزمره‌شان را برایتان به تصویر بکشد تنگ شده، می‌توانید با دیدن سریال Our Blues 2022 حال و هوایتان را عوض کنید. اگر مشتاقید بدانید سریال غم های ما چند قسمت است باید بگوییم این سریال در 20 قسمت حدودا یک ساعته منتشر شده است. شما هم بخاطر بازگشت کیم ووبین به دنیای کی‌دراما هیجان زده‌اید؟ نظرتان درباره سریال کره ای غم های ما چیست؟ کدام زوج را بیشتر دوست دارید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. ممنون که با این مقاله از پلازا همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
نارین
.
31 خرداد 1402، 08:27
پاسخ
0
2
ممنون از معرفی زیبا و دقیقتون از سریال غم های ما و هنرپیشه های کلیدی داستان واقعا کامل و جامع بود خسته نباشید و خدا قوت
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402