بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022 | با بهترین های پلتفرم ایکس باکس وان آشنا شوید

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 جدیدترین بازیهای Xbox one
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هنگامی که صحبت از بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 می‌شود عناوین زیادی به ذهن متبادر می‌شوند. بر همین اساس در این مقاله بر آن شدیم تا تعدادی از جدیدترین بازیهای Xbox One را زیر ذره بین قرار دهیم. از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس می‌توان به بازی Red Dead Redemption 2 اشاره کرد. با بررسی بازیهای جدید Xbox One S همراه پلازا بمانید.

در نسل کنونی گیمینگ شاهد حضور کنسول‌هایی همانند ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هستیم که به واسطه ویژگی‌های مختلف خود آنچه را که از کنسول ایکس باکس وان دوست داشتیم برداشته و مورد اصلاحات و ارتقاهای ویژه مختلف کرده‌اند. با این وجود این امر به معنای آن نیست که کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت در نسل کنونی زیرسایه این پلتفرم‌ها قرار گرفته است و شاهد این امر جدیدترین بازیهای Xbox One در سال جاری میلادی هستند که علاوه بر کنسول‌های سری ایس و سری اس بر روی نسخه قبلی این کنسول نیز قابل تجربه خواهند بود. برخی از بازیهای جدید Xbox One S امسال منتشر شده‌اند و برخی دیگر نیز هنوز منتشر نشده‌اند. از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس می‌توان به عناوینی مثل Red Dead Redemption 2 و چند ده عنوان دیگر اشاره کرد. بر همین اساس در مقاله پیش رویتان به بررسی بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 خواهیم پرداخت. همراه پلازا بمانید.

ویدیو

بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022

برای معرفی و انتخاب بهترین بازی Xbox one 2022 فاکتورهای مختلفی را مدنظر گرفتیم تا از هرنظر بتوانید با بهترین و جدیدترین بازیهای ایکس باکس وان آشنا شوید. در ادامه با 15 بازی خوب این حوزه آشنا خواهید شد که پیشنهاد میشود نظر خود را در خصوص بازی های معرفی شده بیان کنید.

15. بازی Deliver Us Mars بازی های ایکس باکس وان ۲۰۲۲

15. بازی Deliver Us Mars بازی های ایکس باکس وان ۲۰۲۲

Deliver Us Mars یکی دیگر از بازی های سال 2023 بوده که در دنیایی علمی تخیلی جریان داشته که توسط KeokeN Interactive توسعه یافته و توسط Frontier Foundry منتشر خواهد شد. در این بازی شما نقش یک کاپیتان بنام کتی جوهانسون را خواهید داشت که وی جوانترین فضا نورد جهان بوده و اکنون مدیریت آن به شما واگذار شده است که باید برنامه ریزی خوبی برای خدمت رسانی و مدیریت سفینه فضایی ZEPHYR داشته باشید. این بازی شامل ماموریت های ویژه ای بوده که در اولین ماجراجویی خود باید به مریخ پرواز کنید.

بازی Deliver Us Mars در مستعمره ای گمشده بنام Ark جریان داشته که شما با موجودات ناشناسی بنام Outward سروکار خواهید داشت که این موجودات اصلی ترین دارایی سفینه شمارا به غارت برده اند که برای بازپس گیری آن باید به ماجراجویی های بسیاری بپیوندید و از خطرات بسیاری که بازی Deliver Us Mars برای شما تدارک دیده است عبور کنید. طراحی عالی و صدای جذاب سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی شده است که در این میان ویژگی های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است.

14. بازی Dead Space remake بازی های ایکس باکس وان اس 2022

14. بازی Dead Space remake بازی های ایکس باکس وان اس 2022

Dead Space remake که به بازی فضای مرده معروف است یک محصول شناخته شده در سبک بازی های اکشن و ترسناک بوده که نسخه اولیه آن در سال 2008 عرضه شد و توانست امتیاز بالایی را از سایت های معتبر جهانی کسب کند. حال شرکت سازنده Dead Space remake تصمیم دارد نسخه جدیدی از بازی را با همان شکل و شمایل عرضه کند که در این میان شاهد گرافیک بهبود یافته و رفع مشکلات بازی خواهیم بود که این مورد سبب تقویت گیم پلی خواهد شد.

بازی Dead Space remake محصول رسمی شرکت EA بوده که داستان بازی در گوشه ای تاریک از جهان هستی جریان داشته است. بازی برای سال 2023 زمانبندی شده که بی شک از بهترین بازی های مهندسی سازی شده و ترسناک خواهد بود زیرا در ساختار بازی از ویژگی های بسیاری استفاده شده است. داستان عالی و طراحی راز آلود میتواند شمارا با یک بازی قدیمی ولی جدید مواجه کند که گیم پلی آن امکان سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی را خواهد داشت.

13. بازی One Piece Odyssey بازی های جدید ایکس باکس وان 2022

13. بازی One Piece Odyssey بازی های جدید ایکس باکس وان 2022

One Piece Odyssey یک بازی نقش آفرینی آینده نگر بوده که براساس یکی از محبوب ترین انیمه های Shonen Jump شکل گرفته است. در این بازی با داستان های ماجراجویی بسیاری مواجه خواهید بود که در خصوص شخصیت کلاه حصیری دنبال میشوند. بازی در جزیره ای مرموز و پراز موجدات جذاب جریان داشته که با استفاده از مهارت های خود باید بدنبال شکست دادن شخصیت های عجیب و غریبی باشید که قدرت بالایی را در اختیار دارند.

گیم پلی بازی One Piece Odyssey شامل نبردهای نوبتی بوده که در این میان میتوانید شخصیت های مختلفی را به خدمت بگیرید و از انها برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. حضور شخصیت های محبوب و شناخته شد ه میتواند نظر شما نسبت به ساخت بازی را به خودش جلب کند که بدنیست بدانید با حضور در One Piece Odyssey شاهد یک طراحی عالی با صداگذاری جذاب خواهید بود که این موارد میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. جهت معرفی بازی های بیشتر باما در ادامه همراه باشید.

12. بازی River City Girls 2 جدیدترین بازی ایکس باکس وان 2022

12. بازی River City Girls 2 جدیدترین بازی ایکس باکس وان 2022

River City Girls 2 یک بازی تک بیتی اسکرول مانند بوده که به صورت 2 بعدی طراحی شده و سپس توسط استودیو Wayforward توسعه و منتشر شده است. در این بازی باید به کیوکو و میساتو بپیوندید و در خیابان های شهر ریو سیتی بدنبال شکست دادن دشمنان خود باشید که این مورد ماجراجویی های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. شخصیت های بسیاری در بازی وجود داشته که امکان شخصی سازی و ارتقاء شخصیت ها وجود داشته است.

داستان بازی River City Girls 2 از جایی آغاز میشود که شخصیت اصلی بازی از مدرسه برگشته که در خیابان توسط افرادی مورد ضرب و شتم قرار میگیرد. حال در خیابان های ریو سیتی با دوستان خود میتوانید بدنبال انتقام از آنها باشید. بازی به صورت آنلاین و کو آپ قابل اجرا بوده که میتوانید در قالب یک تیم 4 نفره بدنبال پایان دادن به مراحل بازی باشید. طراحی زیبا  وکاربرپسند River City Girls 2 میتواند دلیل خوبی برای سرگرمی باشد که پیشنهاد میشود در ادامه لیست باما همراه باشید.

11. بازی High On Life بازی های ۲۰۲۲ ایکس باکس وان

11. بازی High On Life بازی های ۲۰۲۲ ایکس باکس وان

High On Life یک بازی تیراندازی اول شخص با طراحی عجیب و غریب ولی دوست داشتنی بوده که توسط جاستین رویلند که خالق مجموعه انیمیشن های ریک و مورتی بوده طراحی شده است. در داستان این بازی بشریت مورد حمله قرار میگیرد که در این میان یک کارتل بیگانه سعی دارد نسل بشریت را از بین ببرد و بدن آنها را به مواد مخدر برای مصرف شخصی خود تبدیل کند. در این زمینه شما با همکاری اسلحه سخنگوی خود باید به سراغ این شخص بروید و باند ارازل اوباشی که به Garmantuous معروف هستند را از بین ببرید.

بازی High On Life برای کنسول و پلتفرم های مختلفی درنظر گرفته شده است که این بازی اول شخص با ارائه گیم پلی نوآورانه توانسته نظرات بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود جذب کند و از این بابت یک گزینه عالی برای سرگرمی باشد. از دیگر ویژگی های High On Life میتوان به طراحی عالی و کاملا گرافیکی آن اشاره داشت که این مورد در سایت های بسیاری توانست امتیاز بالایی را کسب کند. اگر تصمیم دارید به یک بازی عالی که در سال 2022 عرضه شده دسترسی داشته باشید پیشنهاد ما به شما این گزینه بوده است.

10- بازی Devil May Cry 5 جدیدترین بازیهای ایکس باکس وان

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 جدیدترین بازیهای Xbox one

 

اولین عنوانی که در فهرست بهترین بازیهای ایکس باکس وان 2022 امروزمان می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم بازی Devil May Cry 5 محسوب می‌شود. در این نسخه پنجم از یکی از جدیدترین بازیهای ایکس باکس وان در سال 2022 شما به عنوان قهرمان در نقش سه قهرمان به نام‌های نرو (Nero)، دانته (Dante) و وی (V) قرار خواهید گرفت که هر کدامشان استایل مبارزه‌ای ویژه و مخصوص به خود را دارند.

در سوی دیگر ماجرا روایت داستانی بسیار جذاب و پرحادثه این عضو از بازیهای جدید ایکس باکس وان بدون شک طرفداران این سری بازی را مجذوب خود خواهد کرد. علاوه بر این بازی Devil May Cry 5 به عنوان یکی از جدیدترین بازیهای Xbox One در زمینه جلوه‌های بصری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. حتی پربیراه نیست که بگوییم این عضو از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس باشکوه ترین بازی سری Devil May Cry تا کنون محسوب می‌شود.

9- بازی Cuphead جدیدترین بازیهای ایکس باکس وان

بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس بازیهای جدید Xbox one S

نهمین عضو فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 بازی Cuphead محسوب می‌شود. این عضو از جدیدترین بازیهای Xbox One دو المان پلتفرمینگ دو بعدی را با استایل هنری دهه 30 آمریکایی ادغام کرده است تا برای طرفداران خود یک تجربه جذاب و در عین حال چالش برانگیز را ارائه دهد. در میان پرفروش ترین بازی های Xbox One S 2022 تا اینجا این عنوان موفق شده است که با باس فایت‌های چالش برانگیز خود در ترکیب با مراحل پلتفرمینگ بسیار جذاب ترکیب کند و به ما یک مجموعه بسیار ویژه را ارائه دهد. علاوه بر این کنایه‌ها و طنز نهفته موجود در لابه‌لای این عضو از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. اگر به دنبال یک تجربه جذاب و متفاوت در زمینه بازی‌های پلتفرمر هستید بازی Cuphead را که یکی از بازیهای جدید Xbox One S محسوب می‌شود از دست ندهید.

این بازی در میان بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022 از یک طراحی متفاوت برخوردار بوده که بیشتر دوست داران آن از افرادی بوده که در رده سنی پایین تر قرار دارند ولی بدنیست بدانید که گیم پلی عالی آن گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

8- بازی Forza Horizon 4 جدیدترین بازیهای ایکس باکس وان

بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس بازیهای جدید Xbox one S

 

به عنوان هشتمین عضو فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 بازی Forza Horizon 4 را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. این بازی ویدیویی به عنوان یکی از جدیدترین بازیهای Xbox One مخاطبان خود را در نسخه‌ای بازسازی شده و پایدار نسبت به بریتانیای کبیر قرار داده است که در این نسخه شما می‌توانید کارهای جذاب بسیار زیادی انجام دهید. علاوه بر آن این عضو از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس یک حالت چندنفره نیز دارد که در آن می‌توانید به مصاف بازیکنان واقعی و در فصل‌های مختلف بروید. علاوه بر این یکی دیگر از نقاط قوت این عضو از بازیهای جدید Xbox One S تنوع موجود در خودروهای آن است که شما را میخکوب خود خواهد کرد. اگر به یک بازی همه جانبه در زمینه رانندگی نیازمند هستید این عضو از بازی های ایکس باکس وان اس 2022 را از دست ندهید.

بی تردید بازی فورزا هورایزن 4 یکی از گرافیکی ترین بازی های جهان در کنسول های مختلف بوده که امروز توانسته نام خود را در لیست بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022 جای دهد.

7- بازی Mortal Kombat 11 بهترین بازی Xbox one 2022

جدیدترین بازیهای ایکس باکس وان در سال 2022 بازیهای جدید ایکس باکس وان اس

هفتمین عضو فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 بازی Mortal Kombat 11 محسوب می‌شود. این بازی عضو بازی های ایکس باکس وان اس 2022 را می‌توان بزرگترین، خونین‌ترین و بهترین بازی مورتال کومبت تا کنون نامید. حالت داستانی بسیار ویژه این عضو از جدیدترین بازیهای Xbox One گذشته و زمان حال سری بازی‌های مورتال کومبت را از طریق یک تجربه ماجرایی سفر در زمان به ما به ارمغان می‌آورد.

نکته دیگر در رابطه با این عضو از جدیدترین بازیهای Xbox One سیستم لباس این بازی ویدیویی است که در آن کاراکترهایی را همانند لیو کنگ (Liu Kang)، کسی کیج (Cassie Cage) و اسکورپیون (Scorpion) در شکل و لعاب‌های گوناگون ویژه می‌بینیم. بر همین اساس می‌توان گفت این عضو از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان به همراه ویژگی‌های دیگر خود یک بازی ویدیویی مبارزه‌ای بسیار خوب است که می‌توانید آن را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

6- بازی Sekiro: Shadows Die Twice بهترین بازی Xbox one 2022

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 بازی های سال ۲۰۲۲ ایکس باکس وان

ششمین عنوانی که در فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 قصد معرفی آن را برای شما داریم بازی Sekiro: Shadows Die Twice محسوب می‌شود. این عنوان اکشن نقش آفرینی بسیار خوب که در فهرست بازیهای جدید Xbox One S امروزمان قرار گرفته است به شما این امکان را می‌دهد که در یک نسخه اساطیری از ژاپن قرن شانزدهم به رویارویی با هیولاها و دشمنان مختلف بپردازید. این بازی سامورایی عجیب و غریب خوب که در فهرست جدیدترین بازیهای Xbox One امروزمان قرار گرفته است از این جهت با بازی Dark Souls تفاوت دارد که در آن شاهد تحرک بیشتری هستیم. در یک کلام می‌توان گفت این بازی ویدیویی یک بازی اکشن نقش آفرینی سامورایی همه جانبه است.

 

5- بازی Gears 5 بهترین بازی Xbox one 2022

پرفروش ترین بازی های Xbox one S 2022 تا اینجا بازی های ایکس باکس وان اس 2022

پنجمین عنوان فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 بازی Gears 5 محسوب می‌شود. این عضو از بازی های جدید ایکس باکس وان 2022 را می‌توان بزرگترین و البته زیباترین نسخه از سری بازی‌های Gears of War نامید که در عین حال یکی از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس نیز محسوب می‌شود. در این نسخه از این عضو از بازیهای جدید Xbox One S شاهد پیگیری روایت کیت دیاز (Kait Diaz) و ماموریت او هستیم که در یک فضای دنیای باز اتفاق می‌افتد.

از جمله نقاط قوت از عضو از جدیدترین بازیهای Xbox One می‌توان به بخش چندنفره بسیار خوب آن اشاره کرد که در آن حالت آرکید و یک حالت بسیار جذاب دیگر به نام Escape Mode وجود دارد که به شیوه همکاری تیمی (Co-op) تجربه می‌شود. از نقاط قوت دیگر بازی Gears 5 می‌توان به محیط‌های رنگارنگ آن اشاره کرد.

 

4- بازی Doom Eternal بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022

بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس بازیهای جدید Xbox one S

به عنوان چهارمین بازی فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 بازی Doom Eternal را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. در این عضو از جدیدترین بازیهای Xbox One هرآنچه را که در نسخه 2016 بازی Doom دوست داشتیم با شکوهی ده چندان تجربه خواهیم کرد. از نقاط قوت بازی Doom Eternal می‌توان به تنوع اسلحه‌ها و مهارت‌های موجود در آن اشاره کرد که نبرهای موجود در بازی را برای شما بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌کنند.

نکته دیگر در رابطه با این عضو از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس سیستم پیشرفت (Progression) آن است که با آیتم‌های قابل جمع آوری بسیار زیاد، جلوه‌های بصری خیره کننده و طراحی مراحل پیشرفته ترکیب شده است تا یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی سال‌های اخیر را برای ما ارائه دهد. این بازی ویدیویی یک تجربه با شکوه و رضایت بخش است که از منظر روایت داستانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

همچنین بخوانید :

3- بازی Dishonored 2 بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022

بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس بازیهای جدید Xbox one S

سومین عضو فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 بازی Dishonored 2 محسوب می‌شود. پیشرفت بازی Dishonored 2 به عنوان یکی از جدیدترین بازیهای Xbox One نسبت به نسخه قبلی خود را می‌توان در روایت بازی از دو زاویه مختلف بررسی کرد که به ترتیب زاویه دید قهرمان اول کوروو آتانو (Corvo Attano) و زاویه دید قهرمان دوم امیلی کالدوین (Emily Kaldwin) محسوب می‌شود.

هر کدام از این قهرمان‌ها در این نسخه از بازیهای جدید Xbox One S نیروهای متفاوتی دارند که بازیکنان از طریق آن‌ها قادر هستند این بازی ویدیویی و ماموریت قهرمان‌ها از طریق روش‌های مختلف دنبال کنند و از سوی دیگر در نبردها نیز بسته به سلیقه خود نحوه مبارزه‌شان را انتخاب کند. از نقاط قوت دیگر این بازی ویدیویی می‌توان به طراحی محیط و طراحی مراحل آن اشاره کرد که سازندگان در معنای اخص کلام در این زمینه سنگ تمام گذاشته‌اند.

 

2- بازی The Witcher 3: Wild Hunt بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 جدیدترین بازیهای Xbox one

دومین بازی که در فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 قصد معرفی آن را برای شما داریم بازی The Witcher 3: Wild Hunt محسوب می‌شود. در این عضو از جدیدترین بازیهای Xbox One قادر خواهید بود از طریق یکی از شجاع ترین جنگجویان صحنه نبرد به مصاف هیولاهای اساطیری، اژدهاها و موجودات دیگر بروید. البته این نبردها تمام چیزی نیست که سازندگان بازی The Witcher 3 برای شما تدارک دیده‌اند و در این بازی ویدیویی شما قادر خواهید بود به بازی با کارت‌‌ها، تصمیم گیری‌های سیاسی و بسیاری از امور فرعی دیگر نیز بپردازید. ماموریت اصلی گرالت (قهرمان بازی) در این نسخه از بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس گشتن به دنبال معشوقه و دخترش است و ما این روایت را در قالب یکی از بهترین تجربه‌های دنیای باز موجود در دنیای گیمینگ دنبال خواهیم کرد.

بدون شک دنیای بازی های جهان باز نیازمند یک بازی این چنینی بوده که شرکت سازنده با درنظر گرفتن یک گیم پلی طولانی در دنیایی وسیع توانست جان تازه ای به بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022 بدهد که در این بازی به معنای واقعی با گیم پلی اعتیادآور آشنا خواهید شد.

1- بازی Red Dead Redemption 2 بهترین بازی های ایکس باکس وان اس 2022

بهترین بازیهای 2022 ایکس باکس وان اس بازیهای جدید Xbox one S

به اولین جایگاه از فهرست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 فرا رسیدیم و این جایگاه به بازی دیگری به جز بازی شاهکار Red Dead Redemption 2 اختصاص ندارد. این عضو از جدیدترین بازیهای Xbox One به معنای اخص کلمه تجربه یک بازی ویدیویی در یک محیط دنیای باز را چندین مرحله ارتقا داده است. قهرمان اصلی شما در این عضو از بازیهای جدید Xbox One S آرتور مورگان است که در طول روایت بازی تصمیم‌های سختی را باید عهده دار شود. اما نکته جالب در این میان آن است که با هرچه پیشروی در بازی شما ارتباط‌های بسیار ویژه‌ای را با نسخه قبلی مشاهده خواهید کرد. بازی Red Dead Redemption 2 چه از لحاظ روایت داستانی سینمایی بی نقص خود و چه از لحاظ جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌اش تجربه‌ای است که در هر عنوانی به راحتی آن را نمی‌توان به دست آورد.

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید سعی ما بر آن بود تا بهترین بازی های ایکس باکس وان 2022 را برای شما معرفی کنیم. هر کدام از این بازی‌های ویدیویی در ژانرهای مخصوص به خودشان طرفداران بسیار زیادی دارند به ویژه با توجه به اینکه اکثر آن‌ها عناوینی هستند که در نسل‌های پیشین گیمینگ نیز حضور داشته‌اند و همین امر سبب شده است که ما پیشرفت سالیانه این عناوین را به عنوان یک محصول گیمینگ در قالب جدیدترین پلتفرم‌های این عرصه مشاهده و تجربه کنیم. امیدواریم از خواندن مقاله‌مان در رابطه با جدیدترین بازیهای Xbox One نهایت لذت را برده باشید.

نظر شما در رابطه با بازیهای جدید Xbox One S چیست؟ نظرگاه‌های خود را از طریق قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در ارتباط بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402