معرفی بازی Scorn | بررسی بازی اسکورن 2022 به همراه تریلر و گیم پلی

بازی Scorn / بررسی بازی اسکورن
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مهمترین عناوین انحصاری کمپانی مایکروسافت در زمان‌های اخیر بازی Scorn محسوب می‌شود. این عنوان که در ژانر اول شخص ترسناک ماجراجویی ساخته شده است هنوز منتشر نشده است اما به زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود. بر همین اساس در مقاله پیش رویتان قصد آن را داریم که به بررسی بازی اسکورن و هرچه از آن می‌دانیم بپردازیم. با بررسی بازی ترسناک Scorn با ما باشید.

بازی ترسناک Scorn یک بازی ویدیویی بسیار ویژه ساخته شده در ژانر ترس و بقای ماجراجویی است که از زاویه اول شخص روایت می‌شود و وظیفه ساخت آن بر عهده کمپانی سربستانی Ebb Software قرار گرفته است. تاریخ انتشار Scorn اکتبر ماه سال جاری میلادی محسوب می‌شود و ما رفته رفته به انتشار بازی Scorn 2022 برای Xbox نزدیک می‌شویم.

اگر به بررسی بازی اسکورن بر اساس آنچه می‌دانیم بپردازیم اطلاعات خوبی در دستمان است که ما را به حالت نهایی این بازی ویدیویی و حتی موفقیت یا عدم موفقیت آن در گیشه و تخمینمان در این رابطه رهنمون می‌کنند. تریلر بازی اسکورن ۲۰۲۲ نیز در این رابطه ما را راهنمایی خواهد کرد. با بررسی بازی اسکورن همراه شما هستیم. اگر به از نظر گذراندن آنچه تا کنون از بازی Scorn می‌دانیم علاقمند هستید همراه پلازا بمانید.

معرفی بازی Scorn 2022

اولین نکته‌ای که در نقد و بررسی بازی Scorn می‌خواهیم به آن اشاره کنیم گیم پلی این بازی ویدیویی است. شما در گیم پلی بازی Scorn یک شبه انسان بدون پوست را کنترل می‌کنید که در یک سیاره تخیلی بیگانه پر از کابوس و هیاهو گم شده است؛ سیاره‌ای پر از موجودات عجیب و غریب و سازه‌های حتی عجیب و غریب تر از این موجودات که از آهن، پوست و گوشت ساخته شده‌اند. بازیکنان در داستان بازی Scorn 2022 مناطق مختلف موجود در این بازی ویدیویی به شکلی غیرخطی خواهند کاوید و دنبال پاسخ‌هایی خواهند گشت که دنیای این بازی ویدیویی عجیب و غریب خوب را بهتر توضیح خواهد داد.

نکته جالب دیگر در رابطه با بازی Scorn 2022 برای Xbox اسلحه‌های موجود بیومکانیکی موجود در این بازی ویدیویی است که از طریق یک پایه وصل شده به بدن قهرمان کار می‌کنند و همین پایه است که استفاده از یک اسلحه خاص را برای بازیکنان بازی اسکورن برای PC راحت می‌کند. برای استفاده از یک اسلحه خاص در بازی اسکورن برای کامپیوتر کافی است از اسلحه فعلی خود در پایه‌تان خلاص شوید و آن را با یک اسلحه دیگر جایگزین کنید.

بازی Scorn بررسی بازی اسکورن

دو اسلحه در بازی اسکورن 2022 برای PS4 سلاح‌های اصلی شما محسوب می‌شوند: یک اسلحه کمری و یک اسلحه شکاری سه خشابه که قادر است یکسری تیغ به دشمنانتان پرتاب کند. شما در شروع گیم پلی بازی Scorn تنها سلاحتان اسلحه کمری است که قادر است با شش گلوله آسیب متوسطی را به دشمنان وارد کند. پس از آن و کمی پیشروی بیشتر در این بازی ویدیویی قادر خواهید بود به شات گان نیز دسترسی پیدا کنید که در یکی از پایگاه‌های بازی نفته است و البته برای این امر باید شاتگان را با کلت کمری خود تعویض کنید.

شات گان در بازی اسکورن برای کامپیوتر یک اسلحه سه گلوله است که به ویژه از نزدیک قادر است آسیب قابل توجهی به دشمنان شما در این بازی ویدیویی ویژه وارد بکند. در سوی دیگر ماجرا همانند تمامی شات‌گان‌ها شات‌گان موجود در این بازی نیز متاسفانه در مسیرهای دور و از فاصله کارایی خود را از دست می‌دهد چرا که قادر نیست چندان آسیبی به دشمنان وارد کند. مصالح تشکیل دهنده اسلحه شاتگان در بازی اسکورن برای PC همانند کلت کمری شماست و به نظر می‌رسد که هر دو این اسلحه‌ها از یکسری مصالح ارگانیک ساخته شده‌اند.

معرفی بازی scorn 2022 نقد و بررسی بازی Scorn

بر اساس تریلر بازی اسکورن ۲۰۲۲ و به ویژه آخرین تریلرهای منتشر شده از این بازی ویدیویی شاهد حضور چندین اسلحه دیگر نیز در این بازی هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به یک اسلحه کمری نزدیک برد اشاره کرد که نیازمند گلوله نیست و کارایی آن در این امر خلاصه می‌شود که قادر است برخی دروازه‌ها را باز کند و همچنین در کاربست اسلحه نارنجک انداز این بازی ویدیویی نیز به کمک شما خواهد شتافت.

بسیاری از افراد پرسیده‌اند که تاریخ انتشار بازی Scorn چه زمانی است؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که این بازی ویدیویی قرار بود در ابتدا در پاییز 2021 منتشر شود اما هم اکنون تاریخ انتشار این بازی ویدیویی به ماه اکتبر 2022 انتقال یافته است. بر اساس آن‌چه مدیر عامل کمپانی Ebb Software گفته است این بازی ویدیویی 75 از مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته است و در ماه اکتبر امسال شاهد انتشار رسمی آن ‌خواهیم بود.

بازی اسکورن برای کامپیوتر دانلود بازی Scorn برای پی سی

نکته دیگر در رابطه با قیمت بازی ترسناک Scorn است که بر اساس آنچه می‌دانیم قیمت این بازی ویدیویی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر 60 یورو محسوب می‌شود که این قیمت برای افرادی که عضو سرویس Xbox Game Pass هستند به 9.99 دلار/ 7.99 یورو کاهش می‌یابد. پیش از این شاهد آن بوده‌ایم که عناوین ویژه‌ای همچون بازی Halo Infinite و بازی Back 4 Blood از طریق پلتفرم ایکس باکس و بدون نیاز به هزینه‌های اضافی پس از خرید منتشر شده بودند و بر همین اساس تخمین می‌زنیم بازی ترسناک Scorn نیز همین رویه و منوال را دنبال کند.

به داستان بازی Scorn 2022 برمی‌گردیم. داستان بازی Scorn 2022 برای Xbox کمی گنگ است. کاراکتر اصلی شما در این بازی ویدیویی نام خاص ندارد و یا هنوز از نام او اطلاعاتی در دست نداریم. تنها امری که می‌دانیم آن است که این کاراکتر در یک دنیای رویاگون گرفتار شده است و باید در طی یک پروسه غیرخطی در چندین دنیای ترسناک که به همدیگر وصل هستند به کند و کاو بپردازد.

بازی scorn 2022 برای xbox بازی اسکورن برای pc

در ادامه بررسی بازی اسکورن بر اساس آنچه سازندگان گفته‌اند هر کدام از دنیاهای موجود در این عنوان دارای پیش زمینه داستانی و تم ویژه منحصر به فرد خود خواهند بود و همچنین کاراکترها و معماهای موجود در بازی نیز نقش مهمی در پیشبرد آن خواهند داشت. گیم پلی بازی Scorn بر اساس آنچه سازندگان گفته‌اند پر از معماهای عجیب و غریب خواهد بود که برای حل کردن آن‌ها باید ذکاوت خود را به کار ببرید. دشمنانتان نیز در این بازی ویدیویی بسیار ترسناک و عجیب و غریب هستند.

در بازی ترسناک Scorn بر اساس آنچه تا کنون می‌دانیم بازیکنان دامنه متنوعی از اسلحه‌های مختلف را خواهند داشت که پیشتر نیز به آن‌ها اشاره کردیم. علاوه بر این عواملی مثل مدیریت گلوله و کوله پشتی نیز در این بازی ویدیویی نقش بسیار مهمی بازی خواهند کرد. منابع شما در بازی Scorn محدود خواهند بود و بنابراین باید تصمیم بگیرید که مخفی شوید و یا با دشمنی که در پیش رو دارید روبرو شوید.

در این میان برخی گرته برداری‌ها را از عناوین کلاسیک ژانر ترس و بقا همانند بازی Dead Space و بازی Resident Evil نیز به ویژه در زمینه ترکیب معما با نبرد شاهد هستیم. مبارزات در بازی Scorn نسبت به عناوینی که به آن‌ها اشاره کردیم کمی آهسته‌تر به نظر می‌رسند و تریلر بازی نیز حاکی از این امر بود.

سیستم مورد نیاز بازی scorn داستان بازی Scorn 2022

سیستم مورد نیاز بازی Scorn

در ادامه بررسی بازی اسکورن سیستم مورد نیاز بازی Scorn را بررسی می‌کنیم.

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8، 10 64 بیت
  • پردازنده اصلی: Intel Core i3-2100 / AMD FX 6300
  • رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / AMD Radeon HD 7870
  • DirectX: ورژن 11
  • میزان حافظه داخلی مورد نیاز: 50 گیگابایت

بازی Scorn برای چه پلتفرم هایی منتشر شده؟ تاریخ انتشار بازی اسکورن چه زمانی است؟

سوالات متداول

1. بازی Scorn برای چه پلتفرم هایی منتشر شده؟

این بازی ویدیویی هنوز منتشر نشده است اما به زودی برای پلتفرم‌های PC و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

2. تاریخ انتشار بازی اسکورن چه زمانی است؟

بازی اسکورن در اکتبر ماه 2022 منتشر خواهد شد.

سخن پایانی

به بررسی بازی اسکورن و هر آنچه تا کنون از آن می‌دانیم پرداختیم. با انتشار این عنوان لینک دانلود بازی Scorn برای پی سی را نیز برای شما قرار خواهیم داد. ژانر ترس و بقا را یک ژانر خاص می‌توان قلمداد کرد که تا عناوین خاصی نیز تا کنون در این ژانر برای آن منتشر شده‌اند. در بررسی بازی اسکورن و زیر ذره بین قرار دادن آن می‌توانیم به این موضوع پی ببریم که با وجود تعدد عناوین موجود در این ژانر این بازی ویدیویی قابلیت آن را دارد که دنیای ویژه و منحصر به فرد خود را خلق کند و از طریق این دنیای منحصر به فرد مخاطبان خاص خود را نیز پیدا کند. البته باید منتظر بود و دید که وعده‌های تیم سازنده چقدر در در محصول نهایی نمود پیدا خواهد کرد. نظر شما در رابطه با بازی Scorn چیست؟ دیدگاه‌های خود را از قسمت‌ پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در ارتباط بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402