معرفی بازی ورزشی Nintendo Switch Sports | عنوان ورزشی جدید کمپانی نینتندو

بازی Nintendo Switch Sports بازی ورزشی Nintendo Switch Sports
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اخیرا از طریق یک تست آنلاین بازی‌بازها قادر شدند که بازی ورزشی Nintendo Switch Sports را تجربه کنند. یکی از مهمترین ویژگی‌های بازی Nintendo Switch Sports ارتقاهای بسیار ویژه آن نسبت به نسخه Wii U و دیگر نسخه‌های قبلی است. بر همین اساس بر آن شدیم تا در طی یک مقاله به معرفی و نقد و بررسی بازی نینتندو سوییچ اسپورتز بپردازیم. با ما باشید.

دنیای ورزشی بازی‌های Wii دنیایی منحصر به فرد است که از همه نظر می‌توانیم در آن ساعات عمرمان را سپری کرده و از تک تک لحظه‌هایش لذت ببریم. از عناوین مختلف متعلق به این دنیای منحصر به فرد می‌توان به بازی‌هایی همچون بازی Wii Sports Club، بازی Wii Sports، بازی Wii Sports Resort و بسیاری از عناوین مختلف دیگر اشاره کرد. در این میان بازی ورزشی Nintendo Switch Sports با انتشار خود در جدیدترین پلتفرم کمپانی نینتندو اثبات کرد که بازی‌های ورزشی نینتندو و دنیای مرتبط به آن نه تنها تمام نشده است بلکه می‌تواند بسیار گسترده‌تر از آنچه انتظارش را داریم ظاهر شود. در بازی Nintendo Switch Sports هم شاهد ارتقای خصوصیات خوب عناوین قبلی هستیم و هم شاهد حضور یکسری بخش‌های جدید هستیم. بر همین اساس ما در مقاله به معرفی بازی ورزشی Nintendo Switch Sports خواهیم پرداخت. شما را به خواندن مقاله بررسی بازی نینتندو سوییچ اسپورتز دعوت می‌کنیم. همراه پلازا بمانید.

بازی Nintendo Switch Sports بازی ورزشی Nintendo Switch Sports

آنچه در ادامه خواهید خواند:

تریلر بازی Nintendo Switch Sports

در ادامه تریلر بازی Nintendo Switch Sports را مشاهده می‌کنیم:

بررسی بازی نینتندو سوییچ اسپورتز

در معرفی بازی Nintendo Switch Sports اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم تست آنلاین این بازی بود که کمپانی نینتندو همین اواخر آن را راه اندازی کرد. همین کمپانی اخیرا دست اندرکاران سایت معتبر Nintendolife را دعوت کرد تا نسخه کامل بازی را بدون نیاز به وصل شدن به اینترنت تجربه کنند و همین دست اندرکاران علاوه بر آنکه به گیم پلی بازی ورزشی Nintendo Switch Sports پرداخته جنبه‌های مختلف دیگر این بازی ویدیویی ویژه را نیز برای ما نمایانده‌اند.

اولین بازی موجود بازی ورزشی Nintendo Switch Sports بازی والیبال است که از جهات مختلف شباهت‌های زیادی به ورزش والیبال در زندگی واقعی دارد. البته والیبال موجود در بازی Nintendo Switch Sports کمی ساده‌ شده محسوب می‌شود. شما در این بخش از بازی Nintendo Switch Sports از طریق دسته‌های جوی کان به جست و خیز می‌پردازید و البته همین دسته‌ها نیز به شما کمک می‌کنند که از مکانیزم‌های بلوک کردن و دیگر ویژگی‌های این ورزش استفاده کنید.

بررسی بازی نینتندو سوییچ اسپورتز معرفی بازی ورزشی Nintendo Switch Sports

حقیقت امر آن است که این پروسه ساده سازی انجام شده در بازی Nintendo Switch Sports ویژگی‌ها و خصوصیات خود را دارد اما به ویژه در مورد ورزش والیبال این ساده سازی به حدی انجام شده‌ است که به تکرار انجامیده است و همین امر سبب شده است که از هیجان این بازی کاسته شود. تقریبا هیچ تاکتیکی در بازی نینتندو سوییچ اسپورتز وجود ندارد و تمامی حرکات و زاویه حمله شما توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شود. بر همین اساس شاید پربیراه نباشد که بگوییم ورزش والیبال موجود در بازی ورزشی Nintendo Switch Sports خسته‌کننده است اما در سوی دیگر ماجرا بازی‌های موجود در این بازی عنوان تنها به والیبال ختم نمی‌شوند و بسیاری از بازی‌های دیگر نیز وجود دارند که به مرور در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بازی ورزش بدمینتون در نینتندو سوییچ اسپورتز

دومین بازی موجود در بازی نینتندو سوییچ اسپورتز بازی یا ورزش بدمینتون است که حداقل بر اساس آنچه دست اندرکاران سایت Nintendolife می‌گویند در تضاد کامل با ورزش والیبال قرار داشته و از همه نظر بسیار سرگرم کننده طراحی شده است. ورزش بدمینتون موجود در بازی ورزشی Nintendo Switch Sports شباهت بسیار زیادی به ورزش بدمینتون در دنیای واقعی دارد که سبب می‌شود حواس خود را هنگام تجربه بازی جمع کرده و در حرکات خود دقت عمل زیاد به خرج دهید.

تریلر بازی Nintendo Switch Sports گیم پلی بازی ورزشی Nintendo Switch Sports

بهترین موردی که به بازی نیتندو سوییچ اسپورتز و گیم پلی آن اضافه شده است مکانیزم دراپ شات (Drop shot) محسوب می‌شود که یک مکانیزم بسیار مفید در هر بازی بدمینتون است و شما قادر خواهید بود این مکانیزم را از طریق دکمه‌های ZL و ZR موجود در دسته‌های نینتندو سوییچ به کار ببرید. همین موارد سبب شده‌اند که در بازی ورزشی Nintendo Switch Sports با یک تجربه مجازی بسیار هیجان انگیز و درگیرکننده بدمینتون روبرو شویم که حتی از بسیاری از جهات انتظار آن را هم نداشتیم.

یکی دیگر از ورزش‌های موجود در گیم پلی بازی ورزشی Nintendo Switch Sports ورزش بولینگ است که می‌توان گفت تفاوت چندان زیادی نسبت به نسخه‌های Wii Sports ندارد اما در این نسخه شاهد آن‌ هستیم که دقت بیشتری لازم است تا شما بتوانید در این ورزش موفق شوید. بر همین اساس می‌توان گفت ورزش بولینگ در بازی نینتندو سوییچ اسپورتز نسبت به قبل چالش برانگیزتر است و انجام دادن این ورزش در این بازی ویدیویی رضایت بخش تر است.

ورزش چمبارا در بازی Nintendo Switch Sports

ورزش دیگر موجود در بازی Nintendo Switch Sports ورزش چمبارا (Chambara) یا همان شمشیر بازی است که جزو جدایی ناپذیر بازی های Wii Sports محسوب می‌شود و در این نسخه نیز به ویژه از منظر اکشن ساده اما سریع موجود در آن شگفتی ما را از منظر میزان رضایت بخش بودن خود برانگیخته است. نکته جالب و متفاوت در رابطه با ورزش شمشیربازی در بازی ورزشی Nintendo Switch Sports حضور اسلحه‌های دوقلو است که مکانیزم‌های بازی را راحت‌تر کرده‌اند و سبب می‌شوند که شما قدرت بیشتری را هنگام به مصاف دشمنان خود رفتن حس کنید؛ امری که در نسخه‌های پیشین به علت محدود بودن به اسلحه تکی شاهد عدم حضور آن بودیم.

تریلر بازی Nintendo Switch Sports گیم پلی بازی ورزشی Nintendo Switch Sports

بازی فوتبال نینتندو سوییچ اسپورت

فوتبال دیگر ورزش موجود در بازی نینتندو سوییچ اسپورتز است که بر اساس آنچه دست اندرکاران سایت Nintendolife خاطرنشان کرده‌اند تجربه‌ای خوب است که نواقص خود را دارد. این ورزش در بازی ورزشی Nintendo Switch Sports بدون شک پیچیده ترین و درگیرکننده‌ترین ورزش است اما از سوی دیگر بسیار آهسته دنبال می‌شود. حدود هشت بازیکن در صحنه فوتبال بازی Nintendo Switch Sports حضور دارند و تنها یک بازیکن می‌تواند توپ را به شکل کامل هدایت و کنترل کند که سبب می‌شود ریتم مسابقات کمی افت کند که از میزان رضایت بخش بودن این بازی می‌کاهد.

اما در سوی دیگر ماجرا هنگامی که گل می‌زنید احساس می‌کنید گل زدن شما ارزش دارد و این خود سبب می‌شود به شکل کامل از فوتبال و تجربه آن در این بازی ویدیویی دست برندارید. یک حالت پنالتی نیز در این بازی ویدیویی وجود دارد که شدیدا رضایت بخش است.

بازی Nintendo Switch Sports بازی ورزشی Nintendo Switch Sports

بازی تنیس در بازی ورزشی Nintendo Switch Sports

نهایتا آخرین ورزش موجود در بازی ورزشی Nintendo Switch Sports بازی تنیس است که با وجود ساده بودن آن بسیار رضایت بخش طراحی شده است. شباهت‌های زیادی میان بازی تنیس موجود در بازی نینتندو سوییچ اسپورتز با بازی Mario Tennis Aces وجود دارد که از جمله وجوه این شباهت می‌توان به زمان‌بندی و تنوع حرکات اشاره کرد. البته تنیس موجود در این بازی و بازی در قالب نسبت به آن بازی ویدیویی حس و حال کودکانه‌تر و کم اهمیت‌تری دارد.

اگر به تنهایی بازی تنیس را در این عنوان تجربه کنید همچنین قادر خواهید بود که هر دو بازیکن را به شکل همزمان کنترل کنید. کاراکتر شما در تنیس موجود در بازی Nintendo Switch Sports به شکل اتوماتیک راه خود را پیدا می‌کند و سپس نوبت به حریف شما می‌رسد و این پروسه به شکل ادامه دار دنبال می‌شود. نکته ضعف بازی تنیس اینجاست که اغلب حس می‌کنید چندان روی بازی کنترل ندارید و این بازی است که شما را هدایت می‌کند.

بازی نینتندو سوییچ اسپورتز

 

سخن پایانی

بازی ورزشی Nintendo Switch Sports بسیار خوب است. ورزش‌های موجود در این بازی ویدیویی هر کدام نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند اما نکته‌ای که در رابطه با این بازی ویدیویی حائز اهمیت است آن است که روح موجود در بازی‌های Wii Sports را در این بازی ویدیویی نیز می‌توانیم مشاهده کنیم؛ امری که از نسخه‌های مختلف آن بازی تا کنون در این بازی نیز ادامه یافته است. برخی ورزش‌های موجود در بازی Nintendo Switch Sports بهتر و سرگرم کننده تر از ورزش‌های دیگر طراحی شده‌اند اما ممکن است نظر شما هنگام تجربه بازی و ورزش‌های موجود در آن نیز کاملا برعکس این مورد باشد. در هر صورت امیدواریم با خواندن مقاله‌مان اطلاعات کافی را در رابطه با بازی نینتندو سوییچ اسپورتز به دست آورده باشید.

دیدگاه شما در رابطه با بازی Nintendo Switch Sports چیست؟ نظرگاه‌های خود را از طریق بخش پایین و قسمت کامنت‌های سایت با ما در ارتباط بگذارید.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402