معرفی سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky 2021) + بازیگران و داستان

سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال عاشقان آسمان سرخ با بازی آن هیو سئوپ و کیم یوجونگ به داستانی فانتزی درباره سرنوشت دو نوزاد که از لحظه تولد برای هم مقدر شده‌اند می‌پردازد. با بررسی سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ همراه پلازا بمانید.

به عنوان یک درام عاشقانه، فانتزی و تاریخی که در دوران چوسان اتفاق می‌افتد، «عاشقان آسمان سرخ» بر اساس رمان «هونگ چون گی» ساخته شده است که توسط جونگ یون گوول نویسنده رمان‌های معروف دیگری مانند “رسوایی سونگ کیونکوان” و “ماه در آغوش خورشید” نوشته شده است. سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ ماجرایی متفاوت را در میان دیگر سریال‌های تاریخی کره ای روایت می‌کند. کارگردانی این سریال بر عهده جانگ ته یو است که از آثار قبلی او می‌توان به سریال‌های موفق «عشق من از ستاره» و «کفتار» اشاره کرد. با معرفی سریال عاشقان آسمان سرخ همراه ما بمانید.

پیش از هرچیز می‌توانید تریلر سریال Lovers of the Red Sky 2021 را تماشا کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ

لینک های دانلود سریال Lovers of the Red Sky 2021 با زیرنویس فارسی به زودی در این بخش قرار خواهد گرفت.

داستان سریال عاشقان آسمان سرخ

سریال Lovers of the Red Sky 2021

داستان سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021 در کشوری خیالی به نام دن گوک می‌گذرد. ماجرا حول محور یک نقاش زن با استعداد به نام هونگ چون گی (کیم یو جونگ) و یک مرد نابینا و قدرتمند به نام ها رام (آن هیو سئوپ) است که می‌تواند صورت‌های فلکی را بخواند. آن‌ها از لحظه‌ای که با قدرت الهه سام شین متولد شدند، سرنوشتشان به یکدیگر گره خورده بود. نه سال پس از تولد، هارام خیلی تصادفی با چون گی، دختر نابینایی که از پدرش مراقبت می‌کرد، روبرو می‌شود و احساس عمیقی بینشان بوجود می‌آید. با این حال، در طی یک مراسم دعای باران برای تمام شدن خشکسالی و بیرون راندن ارواح شیطانی، هارام بینایی خود را از دست می‌دهد و چون گی بینایی‌اش را بدست می‌آورد اما این دو یکدیگر را گم می‌کنند و دیگر همدیگر را نمی‌بینند.

نه سال بعد، چون گی به یک نقاش عالی تبدیل می‌شود و هارام به یک ستاره شناس در قصر سلطنتی که درباره ستاره‌ها مطالعه می‌کند و می‌تواند اتفاقات مهم را به کمک حرکت ستاره‌ها پیش‌بینی کند. البته این تنها دلیل حضور هارام در قصر نیست. او می‌خواهد انتقام مرگ پدرش را از پادشاه بگیرد. به هرحال، هارام و چون گی دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و بدون اینکه همدیگر را بشناسند، عاشق هم می‌شوند. اما اوضاع آن‌طور که باید پیش نمی‌رود، زیرا در آن حادثه‌ای که در قصر برای دعای باران، 19 سال پیش رخ داده بود، شیطانی که قرار بود در یک نقاشی مهر و موم شود، به جسم هارام نفوذ کرد و آنجا مخفی شد و حالا با ملاقات دوباره چون گی و هارام، این روح شیطانی قدرتش را باز می‌یابد. آیا این دو می‌توانند سرنوشت غم‌انگیز خود را تغییر دهند؟

بازیگران سریال عاشقان آسمان سرخ

در ادامه می‌توانید با هنرپیشه های عاشقان آسمان سرخ آشنا شوید.

کیم یو جونگ در نقش هونگ چون گی

بازیگران سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021

کیم یو جونگ در سریال‌هایی مانند Clean with Passion For Now (2018) و Backstreet Rookie (2020) بازی کرده است. در اصل، ایده پشت سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021 از رمان هونگ چون کی است که توسط رمان نویس معروف کره جنوبی، جونگ یون گوول نوشته شده است. خود هونگ چون کی در واقع یک شخصیت تاریخی کره ای است. ولی در ماجرای سریال عاشقان آسمان سرخ، چون کی یک نقاش نابغه در دوران چوسون است. به دلیل استعداد شگفت انگیزش در نقاشی، او توسط دوهواسو به عنوان اولین نقاش زن انتخاب شد. او نه تنها استعداد نقاشی شگفت انگیزی دارد، بلکه دارای ظاهر و شخصیت خیره کننده‌ای است که باعث می‌شود همه او را دوست داشته باشند. پدرش معروف‌ترین نقاش قدیم چوسان بوده است که درست در روزی که دخترش بینایی‌اش را بدست آورد، طی حادثه نامعلومی در قصر، دیوانه شده و چون گی سخت در تلاش است تا پول زیادی جمع کند و داروی نایابی که ممکن است حال پدرش را خوب کند بخرد.

آن هیو سئوپ در نقش هارام

دانلود سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021 با بازی آن هیو سئوپ

آن هیو سئوپ را چندی پیش در سریال محبوب خواستگاری کاری دیدیم. او همچنین در سریال‌های دیگری مانند آبیس (2019) و دکتر رمانتیک 2 (2020) حضور داشته است. در این سریال نقش هارام را بازی می‌کند. هارام یکی از افراد مورد اعتماد پادشاه و افسر سئو وونگوان است که در زمینه نجوم، هواشناسی، جغرافیا و هنر پیشگویی مسئولیت‌هایی را در قصر دارد. اما متأسفانه به دلیل تصادفی که در گذشته در دوران کودکی او رخ داده است نابینا شده است و بخاطر از دست دادن پدرش خشم زیادی را سرکوب کرده و می‌خواهد انتقام مرگ پدرش را از پادشاه بگیرد. درست زمانی که به انجام نقشه‌هایش بسیار نزدیک می‌شود، دوباره سرو کله‌ی چون گی در زندگی‌اش پیدا می‌شود و همه چیز را پیچیده می‌کند.

گونگ میونگ در نقش شاهزاده آنپیونگ

خلاصه داستان سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021

گونگ میونگ خواننده و بازیگر کره جنوبی است. او در سریال‌های دیگری مانند عروس خدای آب (2017)، عشق انقلابی (2017)، ملودرام باش (2019) حضور داشته است و این‌بار نقش شاهزاده آنپیونگ را در سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021 بازی می‌کند که ظاهری رمانتیک لیبرال دارد اما تنهایی عمیقی را در خود جای داده است. به ظاهر شاهزاده‌ای رمانتیک است که عاشق شعر، کتاب و هنر است، زنان را مجذوب خود می‌کند و علاقه‌ای به سیاست و درگیری بر سر قدرت در قصر ندارد. اما پسر مورد علاقه پادشاه است و پس از ماجراهایی مجبور می‌شود برخلاف میلش برای رسیدن به قدرت، خودش را برای جانشینی آماده کند درحالی که برادر بزرگش شدیدا خواهان قدرت است و سعی دارد به هر قیمتی سمت پادشاهی را از آن خود کند. او دوست صمیمی هارام است و پس از دیدن چون گی عمیقا عاشقش می‌شود درحالی که نمی‌داند سرنوشت چیز دیگری را برای این سه نفر رقم زده است.

کواک سی یانگ در نقش شاهزاده سویانگ

تریلر سریال Lovers of the Red Sky 2021

کواک سی یانگ شخصیت کاریزمای خود را به عنوان شاهزاده سویانگ، مرد جاه‌طلبی که مصمم است به هر قیمتی پادشاه شود، به خوبی در این درام نشان می‌دهد. این بازیگر در سریال‌های دیگری مانند ماشین تحریر شیکاگو (2017)، به زندگی خوش آمدی (2019)، آلیس(2020) و پلیس های تازه کار (2022) نقش آفرینی کرده است.

دیگر بازیگران سریال Lovers of the Red Sky 2021

انجمن نقاشان باکیو: کیم کوانگ کیو در نقش چوی وون هو، یون سا بونگ در نقش خانم گیئونجو، جونگ یانگ کی در نقش کانگ چون بوک

کاخ سلطنتی: چو سونگ ها در نقش پادشاه سونگجو، جئون کوک هوان در نقش پادشاه یونجونگ، کیم جونگ چول در نقش شاهزاده بزرگ یانگمیونگ / لی یول، پارک سانگ هون در نقش شاهزاده بزرگ جوهیانگ / لی هو، سئو سانگ وون در نقش یون ته هوا، پدر هی جین.

همچنین بخوانید :

بررسی سریال عاشقان آسمان سرخ

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه داستان این درام گفتیم، موضوع سریال عاشقان آسمان سرخ درباره دو کودک است که سرنوشتشان از بدو تولد به هم گره خورده است. هارام و چون گی یکدیگر را درحالی که چون گی نابیناست ملاقات می‌کنند. اما پس از یک حادثه غیرقابل کنترل، همه چیز با نابینا شدن هارام و بینا شدن چون گی تغییر می‌کند.

عاشقان آسمان سرخ یک درام عاشقانه فانتزی است که از فضای منحصر به فردی برای بیان ماجراهایش استفاده می‌کند. زمانی که توازن قدرت در جهان به هم خورد، نیروهای مرگ و زندگی شروع به برخورد می‌کنند. در میان هرج و مرج، انسان‌ها قدرت مرگ و نیروی تاریکی را می‌پذیرند تا کنترل بیشتری به دست آورند. اما در این میان، پادشاه فعلی از پرتره‌ای که توسط هنرمندی با قدرت الهی کشیده شده است برای مهر و موم کردن روح شیطانی که همه چیز را بهم ریخته، استفاده می‌کند و آرامش را به سرزمینش باز می‌گرداند. مدتی بعد، آن‌ها هارام را که دارای قدرت عجیبی برای پیدا کردن آب است، برای دعای باران به قصر فرا می‌خوانند. متاسفانه در همان روز یکی از فرزندان پادشاه به منطقه ممنوعه وارد می‌شود و باعث شکستن مهر و موم نقاشی و آزاد شدن شیطان از پرتره پادشاه می‌شود. شیطان از پرتره فرار کرده و به بدن هارام وارد می‌شود، و هارام بینایی‌اش را از دست می‌دهد.

بخاطر گره خوردن سرنوشت هارام و چون گی، شریک سرنوشت سازش بینایی‌اش را به‌دست می‌آورد و تبدیل به نقاشی الهی می‌شود که سرنوشتش این است که شیطان را دوباره مهر و موم کند. اما زندگی آن‌ها به گردبادی غیر قابل کنترل تبدیل می‌شود زیرا آن‌ها با پسر دوم پادشاه، شاهزاده جو هیانگ، که می‌خواهد تاج و تخت را حتی به قیمت کمک گرفتن از شیطان تصرف کند، روبرو می‌شوند.

سریال Lovers of the Red Sky 2021 در ابتدا سعی می‌کند فضای خود را برای بینندگان توضیح دهد تا داستان را به طور کامل درک کنند. به عبارت دیگر، کل داستان در اپیزود اول نشان داده می‌شود: مراسم مهر و موم شیطان بزرگ، عاشقانه سرنوشت‌ساز چون گی و هارام از همان ابتدا، وصلت دوباره آن‌ها پس از 9 سال، قرمز شدن چشمان هارام بخاطر شیطان پنهان شده در جسمش. پیدا کردن بدن جدیدش، و بینا شدن چشم‌های چون گی. علاوه بر این، به نظر می‌رسد شاهزادگان بخش دیگری از روایت را تشکیل می‌دهند. مهم نیست که چقدر داستان هوشمندانه طرح‌ریزی شده است یا بسیار پیچیده به نظر می‌رسد! برای تماشاگران بسیار آسان است که مسیر داستان را حدس بزنند. توضیح دادن هر چه سریعتر تنظیمات پیچیده و ناآشنا، انتخابی است که یک درام باید انجام دهد، اما این بار، کمی بیش از حد با عجله به نظر می‌رسد.

اگرچه سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ در ابتدا چاره‌ای جز پرداختن به حجم زیادی از محتوای ناآشنا نداشت، باید در زمینه‌های دیگر مانند کارگردانی و تدوین کند شود. این واقعیت که بینندگان در قسمت اول سریال Lovers of the Red Sky احساس خستگی یا گیج شدن می‌کنند نشان می‌دهد که در پخش آن موفق نبوده است. بخش‌های زیادی وجود دارند که وقتی به‌عنوان کلیپ‌های کوتاه‌تر دیده می‌شوند زیبا یا هیجان‌انگیز هستند، اما این عناصر در کل به آرامی جریان ندارند. به علاوه، بلافاصله پس از پخش اولین قسمت، انتقادات زیادی به ظاهر شیطان و VFX آن و تغییر چهره آن هیو سئوپ هنگامی که شیطان درون او برمی‌خیزد و در جسم هارام نمود پیدا می‌کند، وارد شد. اگرچه طراحی کاراکتر کمی ضعیف است، اما قابل قبول است زیرا تنها تعداد انگشت شماری از درام‌های فانتزی تاریخی کره ای وجود دارند که به شدت بر روی VFX تکیه دارند و اینکه در قسمت‌های بعدی کمتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

داستان سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021

بازی درخشان بازیگران به این سریال درام روح می‌بخشد. کیم یو جونگ، بازیگر جوان و زیبایی است که پس از مدت‌ها به یک درام تاریخی (پس از سریال معروفش عشق در نور مهتاب “2016” در کنار پارک بوگوم) بازگشته است، به خوبی نقش قوی و زیبای چون گی را به تصویر می‌کشد. اجرای آن هیو سئوپ در نقش هارام نیز چشمگیر است (هرچند برخی از نتیزن‌ها به بازی او در نقش یک فرد نابینا خورده گرفتند!). شاهزاده یانگمیونگ با بازی گونگ میونگ هم نقشی حیاتی در مثلث عشقی با چون گی و هارام ایفا می‌کند و تسکین کمیک را ارائه می‌دهد او شخصیتی حامی دارد که درکنار علاقه‌اش به چون گی و خیانتی که از سمت هارام می‌بیند بازهم وقار خودش را حفظ می‌کند. با این حال، هم قبول داریم که نقطه جذاب بازیگران سریال، کواک سی یانگ، شاهزاده جو هیانگ بود که قصد داشت تاج و تخت را بدزدد. هر بار که ظاهر می‌شود، با کاریزمای خود چشم بینندگان را به خود جلب می‌کند و بسیار در این نقش منفی خوش می‌درخشد.

کیم یو جونگ، آن هیو سئوپ و گونگ میونگ با شیمی شگفت انگیز خود همه را مجذوب خود کردند. اضافه شدن بازیگران مکمل با تجربه بازیگری خوب مانند جانگ هیون سونگ، کیم کوانگ گیو و مون سوک انتظارات را برای درام افزایش داد. و خیلی‌ها معتقد هستند دو بازیگری که در قسمت اول نقش کودکی‌های شخصیت‌های اصلی را بازی کردند نیز فوق‌العاده بودند و با اینکه مدت حضورشان در سریال بسیار کوتاه بود اما بسیار قدرتمند به ایفای نقش پرداختند.

خوشبختانه سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ 2021 با استقبال خوبی مواجه شد و این جمله را تقویت کرد که درام‌های تاریخی همیشه موفق هستند. ژانر سریال عاشقان آسمان سرخ تاریخی- فانتزی و عاشقانه است پس اگر به داستان‌های فانتزی و حضور شخصیت‌های غیرقابل باور و عجیب عادت دارید، با دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ از تماشای این درام لذت خواهید برد.

سخن آخر

با نقد سریال عاشقان آسمان سرخ همراه شما بودیم. شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ تماشای سریال Lovers of the Red Sky 2021 را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ می‌توانید در این مقاله سریال‌های کره ای تاریخی را مرور کنید. ممنون که همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402