چطور از بلاک چین کسب درآمد کنیم؟ (به همراه ٥ پیش‌بینی مهم از آینده دنیا با تکنولوژی بلاک چین )

چطور از بلاک چین کسب درآمد کنیم؟ (به همراه ٥ پیش‌بینی مهم از آینده دنیا با تکنولوژی بلاک چین )
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ارزهای دیجیتال از همه نوع، از فناوری دفتر کل توزیع‌شده به نام بلاک چین استفاده می‌کنند. Blockchain به‌عنوان سیستم‌های غیرمتمرکز برای ثبت و مستندسازی تراکنش‌هایی عمل می‌کنند که مربوط به یک ارز دیجیتال خاص است. این مقاله در رابطه با فن‌آوری بلاک چین و آینده بازارهای مالی تحت سلطه آن نگاشته شده است و برای افرادی که به این حوزه علاقه‌مند هستند به‌شدت توصیه می‌شود.

فهرست عناوین مطلب:

نگاهی به گذشته برای درک آینده بلاک چین

ظهور خدمات پستی (حدود سال 400 پس از میلاد) یک واسطه رایج در جمع‌آوری، حمل‌ونقل و تحویل کالا معرفی کرد و الهام‌بخش تحولی در تجارت شد. قابلیت اطمینان و تنظیم یک سیستم برای جابجایی کالاها در فواصل دور، بازارهای سودآور جدیدی را به روی تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان گشود. در دهه 1990، یک شبکه جهانی به‌هم‌پیوسته گسترده به نام “اینترنت” و یک برنامه کاربردی جدید به نام “ایمیل” تجارت جهانی و ارتباطات را با سرعتی که قبلاً غیرممکن تصور می‌شد، فعال کرد. امروزه، مرزهای تجارت بار دیگر در حال تغییر است و نقش این واسطه با توجه به فناوری Blockchain همانند قبل در حال تغییر است. اما برای درک اینکه آینده بلاک چین چه خواهد بود، ابتدا باید بازیگران سیستم آن را بشناسیم.

بازیگران سیستم بلاک چین چه کسانی هستند؟

در سیستم بلاک چین، به‌صورت کلی دو گروه جود دارند؛ گروه جدیدی از نوآوران و نیز بنیان‌گذاران قدیمی. دنیا در سال‌های اخیر شاهد به وجود آمدن تعداد فزاینده‌ای از کارآفرینان کم‌سابقه در حوزه Blockchain است که اغلب با پیشکسوتان این حوزه دست‌به‌دست شده‌اند تا سازمان‌های جدید و سیستم‌های جدید را راه‌اندازی کنند. این بازیگران نوظهور متفاوت از سازمان‌های قدیمی در بلاک چین فعالیت می‌کنند. بازیگران جدید به‌طور تدریجی به تغییر فکر نمی‌کنند، بلکه اساساً نحوه انجام تجارت در تمام بخش‌های صنعت ازجمله صنعت بازارهای مالی در سراسر جهان را تغییر می‌دهند و آینده دنیا را به‌نوعی تغییر می‌دهند. از سوی دیگر، سازمان‌های قدیمی‌تر، فناوری Blockchain را ارزیابی می‌کنند و مشتاق سازگاری با آن هستند.

 

علم فاندامنتال به شما توانایی “ارزش سنجی” می ده ، با ارزش سنجی صحیح می تونید سرمایه تون رو چند برابر کنید، یک تحلیلگر فاندامنتال تخصصی هم وضعیت کلی بازار رو پیش بینی میکنه تا از ریزش های ناگهانی بازار در اثر حرکت نهنگها یا خروج پول از بازار در امان بمونه و هم به طور تک تک قیمت آینده ارزهای مختلف را تخمین میزنه و سرمایه گذاری میکنه.

اگر علاقه دارید بلاک چین را یاد بگیرید می توانید در دوره رایگان فاندامنتال تخصصی آکادمی سرمایه دیجیتال شرکت کنید و اگر هم می خواهید به طور تخصصی و همراه با پشتیبانی بلاک چین را یاد بگیرید وراه های کسب درآمد از بلاک چین را یاد بگیرید در دوره تخصصی فاندامنتال آکادمی سرمایه دیجیتال شرکت کنید .

٥ پیش‌بینی مهم از آینده دنیا با تکنولوژی بلاک چین

فناوری Blockchain در سراسر دنیای فناوری اطلاعات، روزبه‌روز رواج بیشتری پیدا می‌کند. اکثر مردم با ارزهای بزرگ بلاک چین (که به آن‌ها ارزهای رمزنگاری‌شده نیز گفته می‌شود) مانند بیت کوین و اتریوم آشنایی دارند؛ اما بااین‌حال، بلاک چین بسیار فراتر از یک پلتفرم پرداخت دیجیتال شده است. Blockchain به عنوان یک سیستم دفتر کل همتا به همتا توزیع‌شده است که نیاز به یک‌نهاد مدیریت متمرکز مانند بانک را از بین می‌برد. این سیستم در اصل مجموعه‌ای از بلوک‌های داده است که در یک دفتر کل تراکنش‌ها به هم متصل شده‌اند. پیکربندی منبع باز و غیرقابل نفوذ آن، راه را برای سطح بی‌نظیری از شفافیت هموار می‌کند. هر رکورد بین میلیون‌ها رایانه در سراسر جهان توزیع‌شده و صحت آن تأیید می‌شود.

این فناوری نسبتاً جدید، صنایع مختلف را به طرق مختلف متحول می‌کند. درواقع Blockchain یک فرآیند خودکار برای معاملات تجاری و نگهداری سوابق مالی فراهم می‌کند. این‌یک راه‌حل ارزان‌تر و سریع‌تر است که برای بانک‌ها و مشاغل بسیار جذاب است. با فراگیرتر شدن این فناوری جدید و پیشرفت‌ها، تغییرات زیادی برای تجارت و شیوه زندگی ما در حال رخ دادن است. در اینجا 5 پیش‌بینی در مورد آینده دنیا حول فناوری Blockchain آورده شده است.

تکنولوژی

1. توزیع داده‌های دولتی

دولت‌ها احتمالاً شروع به اجرای سیستم‌های فناوری دفتر کل توزیع‌شده (DLT) خواهند کرد که جایگزین سیستم‌های سنتی مبتنی بر کاغذ خواهد شد. مهاجرت به سیستم‌های داده دیجیتال مدتی است که شروع‌شده است و همچنان پیشرفت‌های خود را ادامه می‌دهد. DLT (یک نوع معماری کامپیوتری جدید و متفاوت است) مزایای زیادی دارد و اعتماد، شفافیت و امنیت بیشتری را از طریق ویژگی‌های رمزگذاری و اعتبار سنجی فراهم می‌کند.

2. شفافیت بیشتر بین صنایع

در آینده نزدیک، احتمالاً یک بلاک چین واحد وجود خواهد داشت که بین صنایع مختلف به اشتراک گذاشته شود. وجود یک سیستم واحد، برخلاف سیستم‌های مختلف برای شرکت‌ها و صنایع مختلف، آن را برای عموم آسان‌تر و در دسترس‌تر می‌کند و شفافیت بیشتری را همراه با امنیت ذاتی بلاک چین فراهم می‌کند.

3. آینده ارز دیجیتال با Blockchain

این احتمال وجود دارد که دولت‌ها در نهایت به دلایلی از ارز فیات به ارز دیجیتال تغییر مسیر دهند. ارز دیجیتال قابل‌ردیابی‌تر است، زمان تسویه را کاهش داده و در مجموع کارآمدتر است. بنابراین نگهداری سرمایه دیجیتال و انجام کلیه امور مربوطه آن از طریق بلاک چین بسیار بیشتر رواج خواهد یافت. مانند ارز فیات، ارز دیجیتال نیز می‌تواند توسط دارایی‌های واقعی پشتیبانی شود و قیمت آن را می‌توان از طریق کنترل‌های مختلف دستکاری کرد. به‌عنوان‌مثال، بسیاری از کشورها شروع به استفاده از بیت کوین برای محافظت در برابر پول ملی خود کرده‌اند و آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد ارز دیجیتال ملی خود هستند و بسیاری از کشورهای دیگر در حال تغیر در ساختار سرمایه دیجیتالی خود حول Blockchain هستند.

4. احراز هویت در Blockchain

سیستم‌های هویت در حال حاضر از جهات مختلفی دارای نقص هستند. آن‌ها دارای خطا هستند، در انزوا عمل می‌کنند. سیستم‌های بلاک چین می‌توانند این مشکلات را حل کنند و یک منبع واحد برای تأیید هویت و دارایی‌ها ارائه دهند. هویت بلاک چین همچنین می‌تواند نوعی از احراز هویت را ارائه دهد که قبلاً وجود نداشته است. طبق آمار، نزدیک به 1.5 میلیارد نفر در کشورهای درحال‌توسعه ابزارهای کافی برای اثبات هویت خود ندارند. یک پلت فرم بین‌المللی شناسایی بلاک چین به این افراد امکان دسترسی به اسناد قانونی و امتیازات ناشی از آن را می‌دهد و می‌توانند با آن هویت خود را به ثبت برسانند. با شناسایی اطلاعات ذخیره‌شده در یک دفتر کل رمزگذاری شده منبع باز، اطلاعات اشخاص از آن چیزی که در حال حاضر وجود دارد، ایمن‌تر خواهد بود.

احراز هویت در بلاک چین

5. اقتصاد جهانی از طریق Blockchain

در حال حاضر تجارت بین‌الملل فرآیندی ناکارآمد و دارای نوسان است که روند کلی تجارت را کند می‌کند و تجارت بین کشورها را مختل می‌کند. تجارت بین‌المللی نیز مملو از تقلب، جعل، سیاست و اشتباه است. با واردکردن ارز رمزنگاری‌شده در معادله، بسیاری از این مشکلات برطرف می‌شود. با استفاده از فن‌آوری Blockchain می‌توان بسیاری از تقلب‌ها و ناکارآمدی‌ها را از بین برد و این امر تجارت بین‌المللی را افزایش می‌دهد و اعتماد بین ملت‌ها را تقویت می‌کند. همان‌طور که فناوری بلاک چین به رشد و پیشرفت خود ادامه می‌دهد، ما شاهد پیشرفت‌های بیشتری نه‌تنها در ارزهای دیجیتال، بلکه در انواع برنامه‌های تجاری مانند قراردادهای هوشمند و ردیابی خودکار و اجرای سیاست‌ها هستیم. تأثیر Blockchain احتمالاً تأثیر بیشتری بر تجارت و جامعه خواهد داشت که بیشتر مردم تصور می‌کنند و آینده دنیا را به‌کلی دگرگون خواهد کرد.

آموزش های بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین را از وب سایت آکادمی سرمایه دیجیتال ببینید :

sarmayedigital.academy

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402