روش راحت و به صرفه خرید کتاب های کنکوری با ارسال رایگان

روش راحت و به صرفه خرید کتاب های کنکوری با ارسال رایگان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با راهکارهایی که در این نوشته ارائه می کنیم می توانید با راحت ترین روش کتاب های کنکور خود را تهیه کرده و کمترین هزینه را برای آن ها پرداخت کنید. پس اگر حس می کنید تا کنون هزینه های زیادی را برای خرید کتاب های انتشارات مختلف پرداخت کرده اید حتما 7 نکته کلیدی که در ادامه ذکر می کنیم را با دقت مطالعه کنید.

فهرست عناوین مطلب:

روش های خرید کتاب کمک درسی

شما برای خرید کتاب کمک درسی هم می توانید از روش خرید حضوری استفاده کنید هم روش آنلاین و غیرحضوری. هر یک از روش هارا که انتخاب کردید حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  1. کتاب هایتان را با آزمون و خطا انتخاب نکنید. یعنی بدون اطلاع از کتاب اقدام به خرید نکنید.
  2. توجه داشته باشید که شما زمان زیادی برای انتخاب بین انواع منابع ندارید.
  3. به جای صرف زمان زیاد در بازار، از منزل و بصورت آنلاین ثبت سفارشتان را انجام دهید.
  4. از تخفیف های بالا که فروشگاه های اینترنتی ارائه می دهند استفاده کنید.
  5. از امکان ارسال رایگان که برخی از فروشگاه ها ارائه می دهند استفاده کنید.
  6. هنگام خرید از متخصصین و رتبه برتر ها مشورت بگیرید تا در انتخاب منبع دچار اشتباه نشوید.
  7. از کتاب درسی غافل نشوید و آن را کنار نگذارید.

7 خدمت بالا را چگونه دریافت کنیم؟

پیدا کردن فروشگاهی که این خدمات را ارائه دهد دشوار نیست. مثلا شما می توانید برای خرید کتاب درسی به مدابوک مراجعه کرده و ضمنا از امکان خرید کتاب های کنکور انتشارات مختلف مانند گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلمچی و … نیز استفاده کنید.

ویژگی این فروشگاه ها آن است که قبل از خرید کتاب می توانید با رتبه های برتر بطور رایگان مشورت کنید، از تخفیف بالا و ارسال رایگان نیز بهره مند شده و بجای هدر دادن وقت و هزینه خود در رفت آمد، کتاب هارا درب منزل دریافت کنید

اهمیت مشورت با رتبه برتر ها پیش از خرید کتاب کمک درسی

تنوع زیاد در بازار کتاب های کمک درسی انتخاب را برای دانش آموزان بسیار سخت کرده است. به عنوان مثال برای درسی مانند ادبیات فارسی ما می توانیم بین انتشارات مختلف مانند خیلی سبز، گاج، نشر الگو و … کتاب ها را انتخاب کنیم. باید توجه کنیم که هر یک از این منابع ویژگی های خاص خود را دارند و زمانی بهترین بازدهی را می دهند که در زمان صحیح و به شیوه درست مورد استفاده قرار گیرند.

مثلا کتاب های تست نشرالگو دارای یک درسنامه خلاصه وار میباشد که داخل این کتاب ها تست هایی قرارداده شده است که پاسخ تشریحی کامل دارند.در کتاب های تست نشرالگو تست ها به صورتی اورده شده است که چالشی و مفهومی باشند که باعث میشود با پاسخگویی این تست ها شما در آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری کار راحت تری داشته باشید

یک مشاور رتبه برتر که تجربه استفاده و بررسی تمامی این منابع را دارد می تواند با توجه به شرایط دانش آموز بهترین کتابی که برای وی مناسب است را به وی پیشنهاد داده و از سردرگمی او جلوگیری کند.

چرا نباید کتاب درسی را کنار گذاشت؟

اهمیت مطالعه کتاب درسی

کتاب درسی مرجع کنکور است. کتاب درسی مانند تنه یک درخت است که مباحث اصلی و پایه آی در آن گرداوری شده و کتاب های کمک درسی مانند شاخ و برگ های آن درخت. این دو مورد در کنار یکدیگر بهترین بازدهی را خواهند داشت پس نباید هیچ کدام از آن هارا کنار گذاشت.

استفاده از کتاب درسی و حاشیه نویسی در آن بخصوص در دوران جمع بندی به دانش آموزان کمک می کند که مطالب را خیلی سریع مرور کنند در حالیکه کتاب های کمک درسی به واسطه حجم بالا این امکان را ندارند.

تخفیف ها را از دست ندهید

همه انتشارات در زمان های خاص اقدام به ارائه تخفیف های شگفت انگیز می کنند. تخفیف های 15 تا 50 درصدی برای خرید کتاب های نشر الگو، مهروماه، گاج و مبتکران می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار موثر باشد. پس همواره پیگیر اخبار مربوط به تخفیف باشید تا آن هارا از دست ندهید.

شناسایی انتشارات با کمترین قیمت

یکی از نکاتی که سبب کاهش هزینه های شما می شود قیمت کتاب های یک درس خاص از انتشارات مختلف است. بدین معنی که اگر شما قصد خرید یک کتاب برای درس عربی را دارید انتخاب های متفاوتی را بین انتشارات خواهید داشت. نکته ای که حائز اهمیت است آن است که بتوانید انتشاراتی را بیابید که کمترین قیمت را با حفظ کیفیت محتوایی داشته باشد.

اشتباهاتی که هزینه کتاب های شمارا چند برابر می کند

اشتباهات رایج هنگام خرید کتاب کنکور

در موارد بالا نکاتی را جهت کاهش هزینه خرید کتاب های کمک درسی ارائه دادیم. حال قصد داریم مواردی را ذکر کنیم که سبب افزایش هزینه کتاب های دانش آموزان می شود.

1- انتخاب کتابی که با رشته شما هم خوانی ندارد

این اشتباه بخصوص برای دانش آموزان رشته انسانی پیش می آید. بسیاری از دانش آموزان انسانی تصور می کنند دروس عمومی آن ها با رشته تجربی و ریاضی مشترک است. در حالی که دروس عربی و دین و زندگی انسانی متفاوت است. پس اگر قصد خرید کتاب های کمک درسی این 2 درس را دارید حتما توجه کنید که عبارت انسانی در عنوان آن کتاب درج شده باشد.

اشتباه دیگری که برای دانش آموزان ریاضی و تجربی اتفاق می افتد در درس فیزیک است. فیزیک این دو رشته با هم تفاوت دارد پس اگر دانش آموز ریاضی هستید و قصد خرید کتاب فیزیک را دارید به این نکته توجه کنید.

2- عدم تعیین سطح و انتخاب کتاب اشتباه

هر یک از کتاب هایی که در بازار وجود دارند برای دانش آموزان با سطح های مختلف تالیف شده اند. اگر دانش آموز ضعیفی هستید نباید کتاب های سطح بالا مانند آیکیو را تهیه کنید. پس حتما قبل از تهیه کتاب با کمک یک مشاور تعیین سطح شوید و پس از آن کتاب مناسب خود را تهیه کنید.

3- گرفتن تعداد زیادی کتاب برای یک درس

برخی از دانش آموزان هنگام خرید کتاب اقدام به تهیه چندین کتاب برای یک درس می کنند. مثلا برای درس ریاضی، ریاضیات جامع خیلی سبز، ریاضی جامع مهروماه و ریاضی میکروطبقه بندی گاج را خریداری کرده در حالیکه شاید فقط تهیه یکی از این کتاب ها برای او کافی باشد. چه بسا بسیاری از محتوای این 3 کتاب کاملا با یکدیگر هم خوانی دارد.

پس سعی کنید ابتدا یک کتاب را خریداری کرده و پس از آن که آن را به طور کامل مطالعه کردید سراغ سایر منابع کمک درسی بروید.

4- عدم تحقیق و مشورت در خصوص کتاب ها

یکی دیگر از اشتباهاتی که بسیاری از دانش آموزان انجام می دهند عدم تحقیق در خصوص کتاب ها و خرید کتاب صرفا بر اساس شنیده های نادرست است. به عنوان مثال کار بسیار راحتی که هنگام خرید کتاب زیست یا شیمی می توانید انجام دهید آن است که عبارت “بهترین منابع زیست کنکور” یا “بهترین منابع شیمی کنکور” را در گوگل سرچ کرده و با مطالعه نوشته های موجود در سطح اینترنت و مشورت با یک رتبه برتر کتاب های درستی را انتخاب کنید.

جمع بندی

در این نوشته سعی کردیم با ارائه نکاتی مهم دانش شما جهت تهیه منابع کمک آموزشی را افزایش داده و روش پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی که توانایی حداکثری جهت ارائه خدمات را داشه باشد یاد آور شویم. امکاناتی مانند تخفیف های جذاب، ارسال سریع و رایگان، پشتیبانی سریع و … . امیدواریم توانسته باشیم به این مهم دست یابیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402